Άφιξη στο αεροδρόμιο Indira Ghandhi στις 3.00 το πρωί.(οι 2 πρώτες ώρες στην Ινδία)
Ο Άγγλος και η Αμερικανίδα που έχω γνωρίσει στο αεροδρόμιο του Abu Dhabi τυγχάνει να έχουν κλείσει στο ίδιο ξενοδοχείο στο Ν.Δελχί.
Περιμένουμε στην ουρά για τον έλεγχο των διαβατηρίων .
Η εικόνα του αεροδρομίου δεν είναι τόσο άσχημη όσο την έχουν περιγράψει.
Μου προκαλούν εντύπωση καμιά 10 γλάστρες μικρές και μεγάλες σαν να τις πήραν από το διπλανό κήπο ,στιβαγμένες στη μέση μιας τεράστιας αίθουσας ,οι οποίες έχουν πάνω τους φωτάκια .
Είναι η μόνη πινελιά στο αεροδρόμιο που θυμίζει Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά.
You make me nervous, ακούω από την Αμερικανίδα ενώ περιμένουμε τις βαλίτσες και πηγαίνω μπρος πίσω, κοιτάζοντας με ανυπομονησία την κορδέλα.
Ο Richard είναι πιο μπροστά το ίδιο ανυπόμονος με μένα.Προσπαθεί να μην το δείχνει αλλά κάθε φορά που με κοιτά στα μάτια καταλαβαίνω ότι έχει κλείσει τη μύτη και απλά κολυμπά .
Οι βαλίτσες των Ινδών που περνούν από την κορδέλα δεν είναι οι συνηθισμένες βαλίτσες.
Συνήθως είναι μεγάλα πουγκιά τυλιγμένα με μπόλικο σχοινί γύρω γύρω.Ακόμα και αν κάποιοι έχουν κανονικές βαλίτσες όπως τουλάχιστον τις ξέρω εγώ ...είναι και αυτές τυλιγμένες με σχοινί σαν δέματα.
Τα πράγματα των παιδιών αργούν μαζί με περίπου 10 επιβατών ακόμα από την ίδια πτήση.
Μετά από λίγη ώρα προσπαθώντας να ξεφύγουν το ποδοπάτημα μπροστά από το γκισέ ενημερώνονται ότι θα πρέπει να περιμένουν την επόμενη πτήση από Abu Dhabi στις 5 το πρωί.
Τα σχέδια να φύγουμε όλοι μαζί με τον ίδιο οδηγό ,καθώς είχαμε κλείσει το ίδιο ξενοδοχείο και είχαμε προνοήσει να έρθουν και να μας πάρουν ..., ναυαγούν.
Προσπαθούμε να βρούμε με το Richard ,τρόπο να καλέσουμε στα σπίτια μας.
Είχα διαβάσει για μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ,όπου θα μπορούσα να πάρω ινδική sim και να καλέσω στη μαμά μου να της πω ότι όλα είναι οκ ,αλλά με την αναμπουμπούλα στο αεροδρόμιο ψάχνω οτιδήποτε ..προέρχεται από τον Bell..!
Αφότου ρωτήσα κανα δυο άνδρες της ασφάλειας διαπίστωσα ότι πρέπει να πάρω τα πραγματά μου και να κατευθυνθώ στο χώρο λίγο πριν την έξοδο.Δυστυχώς ο Richard δεν μπορει να ακολουθήσει καθώς πρέπει να περάσει ακόμα έναν έλεγχο και δεν γνωρίζει αν μετά θα μπορει να γυρίσει πίσω.
Ο υπάλληλος στον έλεγχο τον διαβεβαιώνει ότι μπορεί αλλά εκείνος διστάζει και προχωρώ μόνη μου.
Έχουμε συννενοηθεί να ειδοποιήσω τον οδηγό μας να ξανάρθει στις 5 το πρωί για το ζευγάρι.
Τσουλώντας το καροτσάκι μου λοιπόν εντοπίζω την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Airtel από μακριά και προσπάθώ να βρω τον οδηγό.
Οι Ινδοί που περιμένουν με τις κόλλες Α4 στο χέρι και τα ονόματα των ταξιδιωτών είναι καμιά 20ρια.
Ψάχνω να βρω το ονομά μου αλλά δεν βρίσκω πουθενά το αντίστοιχο χαρτί με τον οδηγό μου.
Δεν πειράζει σκέφτομαι ίσως να είναι καλύτερα να περιμένω τα παιδιά και να φύγουμε όλοι μαζί από το αεροδρόμιο.Άλλωστε οι εικόνες των Ινδών οδηγών με φοβίζουν και με κάνουν να αισθάνομαι άβολα.
Μια χώρα διαφορετική από τη δική μου με ανθρώπους που δεν μπορώ να ξεχωρίσω σε ποιο είδος ανήκουν είναι ένας πολύ καλός λόγος να περιμένω τις βαλίτσες των παιδιών όσο χρειαστεί.
Γυρίζω πίσω ,περνώντας ξανά από τον τελευταίο φύλακα ,παρακαλώντας τον να περάσω.Βρίσκω τα παιδιά και τους εξηγώ ότι θα μείνω μαζί τους.
Η Αμερικανίδα χαίρεται αλλά ανησυχεί για τον οδηγό μας .
Τα νέα δεν είναι ευχάριστα και οι τρεις μας πλέον κατευθυνόμαστε προς την αίθουσα πριν την έξοδο να ψάξουμε ξανά για τον οδηγό.Εχουμε σταματήσει να ρωτάμε το φύλακα και πηγαινοερχόμαστε άνετα.
Εντοπίζουν τον οδηγό και αρχίζουν τις συννενοήσεις.Καθώς συννενοούνται μαζί του τρέχω μέχρι τον γκισέ της Airtel που βρίσκεται ακριβώς απέναντι να πάρω ινδική sim.Ο υπάλληλος της είναι ένας παχουλός Ινδός με ύφος Έλληνα μπάτσου, έτοιμου να σε στείλει αυτόφωρο.Κάθομαι στο γκισέ και μέσα σε 2 λεπτά αποχωρώ διότι δεν είχα επαρκείς πληροφορίες για το ξενοδοχείο και ο μπάτσος της Airtel δεν είχε καμία όρεξη να δώσει sim στην χαζοτουρίστρια από την Ελλάδα που τον βάζει να δουλέψει 3.30 το πρωί.
Ακριβώς δίπλα βρισκονται 2 τηλέφωνα σε στυλ καρτοτηλέφωνου,μόνο που δεν χρειάζονται κάρτα .Ενημερώθηκα πόσο στοιχίζει το λεπτό ..τηλεφώνησα στο σπίτι ,έδωσα τις ρούπιες στο παλικάρι που τριγύριζε γύρω από τα τηλέφωνα και είχε φροντίσει να με ενημερώσει για τις τιμές και κατευθύνθηκα πάλι στο ζευγάρι.
Εδώ και λίγη ώρα μιλούν ασταμάτητα πότε ο οδηγός και πότε ο Richard στο κινητό του οδηγού.Δεν έχω καταλάβει τι γίνεται αλλά δεν μπορώ να ασχοληθώ κιόλας.Θέλω να βουτήξω τον οδηγό για 5 λέπτα να με βοηθήσει να βγάλω τη sim και μετά ας συνεχίσουν .
Η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρισμένη από πλευράς οδηγού.Επισημαίνει ότι σε μισή ώρα σχολάει και δεν είναι διατεθειμένος να ξανάρθει να πάρει τα παιδιά.
Γίνεται μπαρούτι όταν του ανακοινώνω ότι θα μείνω μαζί τους να περιμένω και θα φύγουμε όλοι μαζί.Επιμένει να πάω προς το ξενοδοχείο και θα δούμε τι θα γίνει με το ζευγάρι.
Η Αμερικανίδα με πείθει να φύγω μαζί του.Τους αποχαιρετώ λοιπόν και τον τραβάω προς τον γκισε της Airtel να βγάλω την αναθεματισμένη sim.
Δίνω τη φωτοτυπία της βίζας και του διαβατηρίου που είχα μαζί μου και αρχίζω να συμπληρώνω τα έγγραφα .
Ψάχνω ασυναίσθητα γύρω μου τον γκισέ της Airtel.Είναι απλά μια κόκκικη ταμπέλα πάνω από ένα τραπέζι και μια καρέκλα.Δεν υπάρχουν κινητά τηλέφωνα ,διαφημιστικά ,ή ο,τιδήποτε άλλο θυμίζει εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.Ο δε υπάλληλος μάλλον νομίζει ότι είναι φτιαγμένος για άλλα πράγματα ... .
Είμαι περίεργη να δω από που θα βγάλει το πακετάκι που έχει μέσα τη sim.Αμφέβαλλα πολύ αν θα είχε κιόλας.Ξαφνικά βγάζει μια φωτογραφική μηχανή από ένα συρτάρι με φωτογραφίζει έκπληκτη και μου δίνει μια κόκκινη καρτούλα από την οποία έχει αφαιρέσει τη sim.
Το νούμερο μου είναι πάνω στην καρτούλα και προσπαθεί να βάλει τη sim στο κινητό μου.Είχα την εντυπωση ότι θα το περνούσε κανέναν έλεγχο κιόλας αλλά με ξεφορτώθηκε γρήγορα μετά από αυτό.
Πλήρωσα 400 ρούπιες για τo νούμερο και 100 για χρόνο ομιλίας σύνολο 500.
Χαρούμενη προς την έξοδο μαζί με τον οδηγό αντικρύζω την ατμόσφαιρα μέσα στη νύχτα.
Το πλήθος κόσμου έξω από το αεροδρόμιο με κοιτά περίεργα,δεν τολμώ να σηκώσω το κεφάλι δεύτερη φορά προς το μέρος τους.Πιάνω συζήτηση με τον οδηγό.
Η ατμόσφαιρα είναι γεμάτη κάπνα.Νομίζω ότι κάτι έχει συμβεί,ίσως μια πυρκαγιά.Ρωτώ τον οδηγό και απαντά χαμογελαστά ότι είναι ομίχλη.
Η μυρωδιά της κάπνας απερίγραπτη.Δυσκολευόμουν πολύ να πιστέψω ότι είναι ομίχλη ...κι όμως ήταν κάπνα και ομίχλη μαζί .Φυσικά αυτά μετά από μέρες δεν τα μύριζα πλέον και δεν τα παρατηρούσα.
Κατευθυνόμαστε προς το αμάξι και τότε βλέπω έναν άλλον μέσα .
Στυλώνω τα πόδια και αρνούμαι να μπω .
Ρωτώ τι δουλεία έχει αυτός στο αυτοκίνητο ,επισημαίνω ότι δεν μπαίνω με 2 άνδρες μέσα ακόμα κι αν ο θεός κατέβει επιτόπου στη γη ....με πίεση λίγο πριν τo κόκκινo.
Με διαβεβαιώνει ότι είναι συνεργάτης να μην ανησυχώ ...το ξενοδοχείο που δουλεύει είναι το ξενοδοχείο του....και άλλα τέτοια διάφορα.
Αρχίζω να ηρεμώ αλλά έρχεται δεύτερος γύρος.
Τόση ώρα μέσα μας έκανε φασαρία ότι δεν θα υπάρξει άλλος οδηγός και ότι έχει ένα μισάωρο στη διαθεσή του .
Με τα πολλά μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο.
Κάνω δυο τηλεφωνά δείχνοντας ότι δεν φύτρωσα εκεί ξαφνικά και ότι υπάρχει κόσμος που με περιμένει (στην Ελλάδα αλλά δεν είχε σημασία).
Η ομίχλη με τη μυρωδιά της κάπνας συνεχίζει ,ο δρόμος σχετικά άδειος,τα φώτα κίτρινα.Στα πλάγια της λεωφόρου βλέπω που και που ψηλoύς άνδρες με κουβέρτες ή μανδύες να προχωρούν μόνοι τους στην άκρη του υποτιθέμενου πεζοδρομίου ,αργά και σταθερά .Είναι σαν κινητά σκιάχτρα.Έχουν πολύ συγκεκριμένο στυλ κινήσεων.Μόνο στις ταινίες συμβαίνουν αυτά σκέφτομαι.
Μιλώ που και που με τον οδηγό,κοιμάται στο σταθμό περιμένωντας πελάτες και πληρώνεται από το ξενοδοχείο.Με ρωτά από που είμαι και πόσο θα μείνω στην Ινδία.
Ύστερα από ένα τέταρτο διαδρομής μέσα σε σκοτάδια της λεωφόρου κάνει στην άκρη.Για λίγα δευτερόλεπτα πρέπει να έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.Περνούν 2 σενάρια από το μυαλό μου ή ότι χάλασε το αυτοκίνητο ή ότι θα συμβεί το χειρότερο.Αρχίζω και με βρίζω ,καλά να πάθεις, σκέφτομαι ,τράβα τωρα να περπατήσεις στα σκοτάδια μαζί με μαστουρωμένους Ινδούς και 5 τύπους Ηπατίτιδας να σε περιμένουν.
Ο οδηγός απαντά ότι δεν συμβαίνει τίποτα, ξαναβάζει μπροστά επιτόπου και συνεχίζει την πορεία του λεγοντάς μου ότι είναι οικογενειάρχης άνθρωπος με παιδιά και δουλειά.Μάλλον ήθελε να κάνει την πρωινή του τουαλέτα,αλλά δεν με ενδιέφερε καθόλου,μάλιστα δεν μου πέρασε καν από το μυαλό.
Φθάνουμε στο ξενοδοχείο γύρω στις 5 το πρωί.
Ο Άγγλος και η Αμερικανίδα που έχω γνωρίσει στο αεροδρόμιο του Abu Dhabi τυγχάνει να έχουν κλείσει στο ίδιο ξενοδοχείο στο Ν.Δελχί.
Περιμένουμε στην ουρά για τον έλεγχο των διαβατηρίων .
Η εικόνα του αεροδρομίου δεν είναι τόσο άσχημη όσο την έχουν περιγράψει.
Μου προκαλούν εντύπωση καμιά 10 γλάστρες μικρές και μεγάλες σαν να τις πήραν από το διπλανό κήπο ,στιβαγμένες στη μέση μιας τεράστιας αίθουσας ,οι οποίες έχουν πάνω τους φωτάκια .
Είναι η μόνη πινελιά στο αεροδρόμιο που θυμίζει Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά.
You make me nervous, ακούω από την Αμερικανίδα ενώ περιμένουμε τις βαλίτσες και πηγαίνω μπρος πίσω, κοιτάζοντας με ανυπομονησία την κορδέλα.
Ο Richard είναι πιο μπροστά το ίδιο ανυπόμονος με μένα.Προσπαθεί να μην το δείχνει αλλά κάθε φορά που με κοιτά στα μάτια καταλαβαίνω ότι έχει κλείσει τη μύτη και απλά κολυμπά .
Οι βαλίτσες των Ινδών που περνούν από την κορδέλα δεν είναι οι συνηθισμένες βαλίτσες.
Συνήθως είναι μεγάλα πουγκιά τυλιγμένα με μπόλικο σχοινί γύρω γύρω.Ακόμα και αν κάποιοι έχουν κανονικές βαλίτσες όπως τουλάχιστον τις ξέρω εγώ ...είναι και αυτές τυλιγμένες με σχοινί σαν δέματα.
Τα πράγματα των παιδιών αργούν μαζί με περίπου 10 επιβατών ακόμα από την ίδια πτήση.
Μετά από λίγη ώρα προσπαθώντας να ξεφύγουν το ποδοπάτημα μπροστά από το γκισέ ενημερώνονται ότι θα πρέπει να περιμένουν την επόμενη πτήση από Abu Dhabi στις 5 το πρωί.
Τα σχέδια να φύγουμε όλοι μαζί με τον ίδιο οδηγό ,καθώς είχαμε κλείσει το ίδιο ξενοδοχείο και είχαμε προνοήσει να έρθουν και να μας πάρουν ..., ναυαγούν.
Προσπαθούμε να βρούμε με το Richard ,τρόπο να καλέσουμε στα σπίτια μας.
Είχα διαβάσει για μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ,όπου θα μπορούσα να πάρω ινδική sim και να καλέσω στη μαμά μου να της πω ότι όλα είναι οκ ,αλλά με την αναμπουμπούλα στο αεροδρόμιο ψάχνω οτιδήποτε ..προέρχεται από τον Bell..!
Αφότου ρωτήσα κανα δυο άνδρες της ασφάλειας διαπίστωσα ότι πρέπει να πάρω τα πραγματά μου και να κατευθυνθώ στο χώρο λίγο πριν την έξοδο.Δυστυχώς ο Richard δεν μπορει να ακολουθήσει καθώς πρέπει να περάσει ακόμα έναν έλεγχο και δεν γνωρίζει αν μετά θα μπορει να γυρίσει πίσω.
Ο υπάλληλος στον έλεγχο τον διαβεβαιώνει ότι μπορεί αλλά εκείνος διστάζει και προχωρώ μόνη μου.
Έχουμε συννενοηθεί να ειδοποιήσω τον οδηγό μας να ξανάρθει στις 5 το πρωί για το ζευγάρι.
Τσουλώντας το καροτσάκι μου λοιπόν εντοπίζω την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Airtel από μακριά και προσπάθώ να βρω τον οδηγό.
Οι Ινδοί που περιμένουν με τις κόλλες Α4 στο χέρι και τα ονόματα των ταξιδιωτών είναι καμιά 20ρια.
Ψάχνω να βρω το ονομά μου αλλά δεν βρίσκω πουθενά το αντίστοιχο χαρτί με τον οδηγό μου.
Δεν πειράζει σκέφτομαι ίσως να είναι καλύτερα να περιμένω τα παιδιά και να φύγουμε όλοι μαζί από το αεροδρόμιο.Άλλωστε οι εικόνες των Ινδών οδηγών με φοβίζουν και με κάνουν να αισθάνομαι άβολα.
Μια χώρα διαφορετική από τη δική μου με ανθρώπους που δεν μπορώ να ξεχωρίσω σε ποιο είδος ανήκουν είναι ένας πολύ καλός λόγος να περιμένω τις βαλίτσες των παιδιών όσο χρειαστεί.
Γυρίζω πίσω ,περνώντας ξανά από τον τελευταίο φύλακα ,παρακαλώντας τον να περάσω.Βρίσκω τα παιδιά και τους εξηγώ ότι θα μείνω μαζί τους.
Η Αμερικανίδα χαίρεται αλλά ανησυχεί για τον οδηγό μας .
Τα νέα δεν είναι ευχάριστα και οι τρεις μας πλέον κατευθυνόμαστε προς την αίθουσα πριν την έξοδο να ψάξουμε ξανά για τον οδηγό.Εχουμε σταματήσει να ρωτάμε το φύλακα και πηγαινοερχόμαστε άνετα.
Εντοπίζουν τον οδηγό και αρχίζουν τις συννενοήσεις.Καθώς συννενοούνται μαζί του τρέχω μέχρι τον γκισέ της Airtel που βρίσκεται ακριβώς απέναντι να πάρω ινδική sim.Ο υπάλληλος της είναι ένας παχουλός Ινδός με ύφος Έλληνα μπάτσου, έτοιμου να σε στείλει αυτόφωρο.Κάθομαι στο γκισέ και μέσα σε 2 λεπτά αποχωρώ διότι δεν είχα επαρκείς πληροφορίες για το ξενοδοχείο και ο μπάτσος της Airtel δεν είχε καμία όρεξη να δώσει sim στην χαζοτουρίστρια από την Ελλάδα που τον βάζει να δουλέψει 3.30 το πρωί.
Ακριβώς δίπλα βρισκονται 2 τηλέφωνα σε στυλ καρτοτηλέφωνου,μόνο που δεν χρειάζονται κάρτα .Ενημερώθηκα πόσο στοιχίζει το λεπτό ..τηλεφώνησα στο σπίτι ,έδωσα τις ρούπιες στο παλικάρι που τριγύριζε γύρω από τα τηλέφωνα και είχε φροντίσει να με ενημερώσει για τις τιμές και κατευθύνθηκα πάλι στο ζευγάρι.
Εδώ και λίγη ώρα μιλούν ασταμάτητα πότε ο οδηγός και πότε ο Richard στο κινητό του οδηγού.Δεν έχω καταλάβει τι γίνεται αλλά δεν μπορώ να ασχοληθώ κιόλας.Θέλω να βουτήξω τον οδηγό για 5 λέπτα να με βοηθήσει να βγάλω τη sim και μετά ας συνεχίσουν .
Η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρισμένη από πλευράς οδηγού.Επισημαίνει ότι σε μισή ώρα σχολάει και δεν είναι διατεθειμένος να ξανάρθει να πάρει τα παιδιά.
Γίνεται μπαρούτι όταν του ανακοινώνω ότι θα μείνω μαζί τους να περιμένω και θα φύγουμε όλοι μαζί.Επιμένει να πάω προς το ξενοδοχείο και θα δούμε τι θα γίνει με το ζευγάρι.
Η Αμερικανίδα με πείθει να φύγω μαζί του.Τους αποχαιρετώ λοιπόν και τον τραβάω προς τον γκισε της Airtel να βγάλω την αναθεματισμένη sim.
Δίνω τη φωτοτυπία της βίζας και του διαβατηρίου που είχα μαζί μου και αρχίζω να συμπληρώνω τα έγγραφα .
Ψάχνω ασυναίσθητα γύρω μου τον γκισέ της Airtel.Είναι απλά μια κόκκικη ταμπέλα πάνω από ένα τραπέζι και μια καρέκλα.Δεν υπάρχουν κινητά τηλέφωνα ,διαφημιστικά ,ή ο,τιδήποτε άλλο θυμίζει εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.Ο δε υπάλληλος μάλλον νομίζει ότι είναι φτιαγμένος για άλλα πράγματα ... .
Είμαι περίεργη να δω από που θα βγάλει το πακετάκι που έχει μέσα τη sim.Αμφέβαλλα πολύ αν θα είχε κιόλας.Ξαφνικά βγάζει μια φωτογραφική μηχανή από ένα συρτάρι με φωτογραφίζει έκπληκτη και μου δίνει μια κόκκινη καρτούλα από την οποία έχει αφαιρέσει τη sim.
Το νούμερο μου είναι πάνω στην καρτούλα και προσπαθεί να βάλει τη sim στο κινητό μου.Είχα την εντυπωση ότι θα το περνούσε κανέναν έλεγχο κιόλας αλλά με ξεφορτώθηκε γρήγορα μετά από αυτό.
Πλήρωσα 400 ρούπιες για τo νούμερο και 100 για χρόνο ομιλίας σύνολο 500.
Χαρούμενη προς την έξοδο μαζί με τον οδηγό αντικρύζω την ατμόσφαιρα μέσα στη νύχτα.
Το πλήθος κόσμου έξω από το αεροδρόμιο με κοιτά περίεργα,δεν τολμώ να σηκώσω το κεφάλι δεύτερη φορά προς το μέρος τους.Πιάνω συζήτηση με τον οδηγό.
Η ατμόσφαιρα είναι γεμάτη κάπνα.Νομίζω ότι κάτι έχει συμβεί,ίσως μια πυρκαγιά.Ρωτώ τον οδηγό και απαντά χαμογελαστά ότι είναι ομίχλη.
Η μυρωδιά της κάπνας απερίγραπτη.Δυσκολευόμουν πολύ να πιστέψω ότι είναι ομίχλη ...κι όμως ήταν κάπνα και ομίχλη μαζί .Φυσικά αυτά μετά από μέρες δεν τα μύριζα πλέον και δεν τα παρατηρούσα.
Κατευθυνόμαστε προς το αμάξι και τότε βλέπω έναν άλλον μέσα .
Στυλώνω τα πόδια και αρνούμαι να μπω .
Ρωτώ τι δουλεία έχει αυτός στο αυτοκίνητο ,επισημαίνω ότι δεν μπαίνω με 2 άνδρες μέσα ακόμα κι αν ο θεός κατέβει επιτόπου στη γη ....με πίεση λίγο πριν τo κόκκινo.
Με διαβεβαιώνει ότι είναι συνεργάτης να μην ανησυχώ ...το ξενοδοχείο που δουλεύει είναι το ξενοδοχείο του....και άλλα τέτοια διάφορα.
Αρχίζω να ηρεμώ αλλά έρχεται δεύτερος γύρος.
Τόση ώρα μέσα μας έκανε φασαρία ότι δεν θα υπάρξει άλλος οδηγός και ότι έχει ένα μισάωρο στη διαθεσή του .
Με τα πολλά μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο.
Κάνω δυο τηλεφωνά δείχνοντας ότι δεν φύτρωσα εκεί ξαφνικά και ότι υπάρχει κόσμος που με περιμένει (στην Ελλάδα αλλά δεν είχε σημασία).
Η ομίχλη με τη μυρωδιά της κάπνας συνεχίζει ,ο δρόμος σχετικά άδειος,τα φώτα κίτρινα.Στα πλάγια της λεωφόρου βλέπω που και που ψηλoύς άνδρες με κουβέρτες ή μανδύες να προχωρούν μόνοι τους στην άκρη του υποτιθέμενου πεζοδρομίου ,αργά και σταθερά .Είναι σαν κινητά σκιάχτρα.Έχουν πολύ συγκεκριμένο στυλ κινήσεων.Μόνο στις ταινίες συμβαίνουν αυτά σκέφτομαι.
Μιλώ που και που με τον οδηγό,κοιμάται στο σταθμό περιμένωντας πελάτες και πληρώνεται από το ξενοδοχείο.Με ρωτά από που είμαι και πόσο θα μείνω στην Ινδία.
Ύστερα από ένα τέταρτο διαδρομής μέσα σε σκοτάδια της λεωφόρου κάνει στην άκρη.Για λίγα δευτερόλεπτα πρέπει να έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.Περνούν 2 σενάρια από το μυαλό μου ή ότι χάλασε το αυτοκίνητο ή ότι θα συμβεί το χειρότερο.Αρχίζω και με βρίζω ,καλά να πάθεις, σκέφτομαι ,τράβα τωρα να περπατήσεις στα σκοτάδια μαζί με μαστουρωμένους Ινδούς και 5 τύπους Ηπατίτιδας να σε περιμένουν.
Ο οδηγός απαντά ότι δεν συμβαίνει τίποτα, ξαναβάζει μπροστά επιτόπου και συνεχίζει την πορεία του λεγοντάς μου ότι είναι οικογενειάρχης άνθρωπος με παιδιά και δουλειά.Μάλλον ήθελε να κάνει την πρωινή του τουαλέτα,αλλά δεν με ενδιέφερε καθόλου,μάλιστα δεν μου πέρασε καν από το μυαλό.
Φθάνουμε στο ξενοδοχείο γύρω στις 5 το πρωί.