• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Cyprus Airways Cyprus Αirways - Δρομολόγια από Ελλάδα

Μηνύματα
626
Likes
144
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλί
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη & Ισλανδία!!!
Ο αλλος την βρηκε την απαντηση.
Επειδη τα ακουμπαμε στην Ραυαν.:roll::roll:
χμμμ, δε νομίζω να ισχύει αυτό.

Η Ryanair δεν εξυπηρετεί τόσο καλά όσο η Swiss, κυρίως για αυτούς που πετάνε με ανταποκρίσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη και τον κόσμο.

Μπορεί η ώρα αναχώρησης και άφιξης να μην είναι πολύ βολικές, αλλά σχεδόν πάντα το αεροπλάνο είναι γεμάτο! Ξαναλέω, τους τελευταίους έξι μήνες έχω πετάξει καμιά 10αριά φορές το δρομολόγιο αυτό (Ζυρίχη Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη Ζυρίχη) και όλες τις φορές ήταν πλήρης η πτήση!

Τι να πω...

ΕΔΩ διάβασα το εξής:
Σοκ προκαλεί στον τουριστικό και επιχειρηματικό κόσμο της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, η διακοπή των πτήσεων της Swiss από Θεσσαλονίκη για Ζυρίχη από 27 Οκτωβρίου. Η συγκεκριμένη καθημερινή πτήση ήταν εδώ και δεκαετίες σταθερά μια έξοδος της Θεσσαλονίκης προς την Ευρώπη και από εκεί σε όλο τον κόσμο, μια από τις λίγες που έχουν απομείνει μετά την διακοπή των πτήσεων τα τελευταία χρόνια της Alitalia, της CSA, της MALEV, πτήσεις που έδιναν ζωή στο αεροδρόμιο κάθε πρωί , καθώς αναχωρούσαν πολύ νωρίς προκειμένου μέσω ανταποκρίσεων να φτάσουν οι επιβάτες σε όλο τον κόσμο.
Η συγκεκριμένη πτήση της Swiss ήταν αυτή που βόλευε πάρα πολύ τους επιχειρηματίες της Βόρειας Ελλάδας (όσοι έχουν απομείνει), αφού μπορούσε κανείς να φτάσει σε κάποιο ευρωπαϊκό προορισμό πολύ νωρίς και να επιστρέψει το βράδυ.
Η διακοπή αυτής της πτήσης γεννά πολλά ερωτηματικά καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η πληρότητα της έφτανε στο 89% που την καθιστούσε την πιο πλήρη σε όλο το δίκτυο της Swiss σε όλο τον κόσμο. Γιατί λοιπόν η ελβετική εταιρεία σταμάτησε την πιο πλήρη πτήση της; Μάλιστα τον χειμώνα με την διακοπή των πτήσεων της Alitalia το ποσοστό αυτό θα έφτανε κοντά στο 100% ένα ποσοστό που οι πληροφορίες λένε ότι το είχε πιάσει για τις πτήσεις του προσεχή Νοεμβρίου.
Η μονή εξήγηση που ακούγεται από την Swiss, φυσικά ανεπίσημα, μιλά γενικά για την απαξίωση της Θεσσαλονίκης, και της Ελλάδας γενικότερα λες και μας έχουν ξεγραμμένους.
Στο μεταξύ σύμφωνα με πληροφορίες η Austrian Airlines μετά από αυτές τις εξελίξεις εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να παραμείνει και τον χειμώνα με τρεις πτήσεις την εβδομάδα μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βιέννης.
 

GeorgeD

Member
Μηνύματα
240
Likes
44
Ήδη στη μηχανή κρατήσεων στην σελίδα της Austrian φαίνονται πτήσεις Θεσσαλονίκη-Βιέννη καθ'όλη τη διάρκεια του χειμώνα, ενώ μέχρι και πέρσι το δρομολόγιο αυτό ήταν εποχιακό..
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
χμμμ, δε νομίζω να ισχύει αυτό.

Η Ryanair δεν εξυπηρετεί τόσο καλά όσο η Swiss, κυρίως για αυτούς που πετάνε με ανταποκρίσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη και τον κόσμο.

Μπορεί η ώρα αναχώρησης και άφιξης να μην είναι πολύ βολικές, αλλά σχεδόν πάντα το αεροπλάνο είναι γεμάτο! Ξαναλέω, τους τελευταίους έξι μήνες έχω πετάξει καμιά 10αριά φορές το δρομολόγιο αυτό (Ζυρίχη Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη Ζυρίχη) και όλες τις φορές ήταν πλήρης η πτήση!

Τι να πω...

ΕΔΩ διάβασα το εξής:

Να το πω άλλη μια φορά γιατί φαίνεται δε γίνομαι κατανοητός. Μια αεροπορική όπως η Swiss, δεν ενδιαφέρεται να πετάει σε ένα προορισμό όπου όλοι οι υποψήφιοι πελάτες πετάνε μόνο αν βρούν το φτηνότερο δυνατό ναύλο κι αυτό σε προσφορά. Τα αεροπλάνα μπορεί να είναι γεμάτα (στην economy class), αλλά αν για να γεμίσουν έπρεπε να κατεβάσει τις τιμές στο πάτωμα, τότε δεν της κάνει. Υπάρχουν κι αλλού αεροδρόμια για να πετάξει το αεροπλάνο της και να φέρει έσοδα.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
χμμμ, δε νομίζω να ισχύει αυτό.

Η Ryanair δεν εξυπηρετεί τόσο καλά όσο η Swiss, κυρίως για αυτούς που πετάνε με ανταποκρίσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη και τον κόσμο.
Ο ανταγωνισμός είναι και άμεσος και έμμεσος.

Άμεσος γιατί αντί να πετάξει κάποιος με connection στην Ελβετία για Λονδίνο, Βουδαπέστη, Μιλάνο, Όσλο, Στοκχόλμη, Φρανκφούρτη, Ντύσελντορφ και Βαρκελώνη, πετάει με τη φθηνότερη Ryanair στους εν λόγω προορισμούς ή σχετικά κοντά σε αυτούς.

Έμμεσος γιατί αντί να δώσει κάποιος 200-250 ευρώ για να κάνει διακοπές ή επίσκεψη σε κάποιον ευρωπαϊκό προορισμό της Swiss, δίνει 50-60 και πάει σε κάποιον προορισμό της Ryanair.
 

GeorgeD

Member
Μηνύματα
240
Likes
44
taver said:
Να το πω άλλη μια φορά γιατί φαίνεται δε γίνομαι κατανοητός. Μια αεροπορική όπως η Swiss, δεν ενδιαφέρεται να πετάει σε ένα προορισμό όπου όλοι οι υποψήφιοι πελάτες πετάνε μόνο αν βρούν το φτηνότερο δυνατό ναύλο κι αυτό σε προσφορά. Τα αεροπλάνα μπορεί να είναι γεμάτα (στην economy class), αλλά αν για να γεμίσουν έπρεπε να κατεβάσει τις τιμές στο πάτωμα, τότε δεν της κάνει. Υπάρχουν κι αλλού αεροδρόμια για να πετάξει το αεροπλάνο της και να φέρει έσοδα.
taver με δεδομένο ότι η πτήση αυτή ήταν κυρίως πτήση ανταπόκρισης, αυτό που αναφέρεις δεν ισχύει για πτήσεις της από Αθήνα που εκεί υπάρχει και μεγαλύτερος ανταγωνισμός;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
taver με δεδομένο ότι η πτήση αυτή ήταν κυρίως πτήση ανταπόκρισης, αυτό που αναφέρεις δεν ισχύει για πτήσεις της από Αθήνα που εκεί υπάρχει και μεγαλύτερος ανταγωνισμός;
Στην Αθήνα (και κυρίως, με προορισμό την Αθήνα) υπάρχει αρκετό κοινό που είναι διατεθειμένο να πληρώσει κάτι παραπάνω και να κλείσει εισιτήριο last-minute ή να πετάξει business class....

Τι σχέση έχει το ότι αν ήταν ή όχι πτήση ανταπόκρισης?
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η απόφαση είναι καθαρά της "μαμάς" LUFTHANSA πρέπει να ανεβάσει και την AUSTRIAN και έτσι της δίνει αρκετά connection , εδώ και καιρό στης "μαμάς" το σάιτ εμφανίζει περισσότερα connection για SKG με AUSTRIAN παρά με SWISS .
Δε βγάζει καν νόημα αυτό. Τα sites όλων των εταιριών (και τα GDS) εμφανίζουν όλα τα δυνατά connections, δε διαλέγουν κάποια. Και η Swiss και η Austrian και όλες οι άλλες εταιρίες εμφανίζουν κάθε δυνατό συνδυασμό πτήσεων ως δυνατό connection.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Η απόφαση είναι καθαρά της "μαμάς" LUFTHANSA πρέπει να ανεβάσει και την AUSTRIAN και έτσι της δίνει αρκετά connection , εδώ και καιρό στης "μαμάς" το σάιτ εμφανίζει περισσότερα connection για SKG με AUSTRIAN παρά με SWISS .
Έχεις κάποιο link ή κάποια εσωτερική πληροφόρηση απ' το στρατόπεδο της LH για αυτό που γράφεις?
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ήδη στη μηχανή κρατήσεων στην σελίδα της Austrian φαίνονται πτήσεις Θεσσαλονίκη-Βιέννη καθ'όλη τη διάρκεια του χειμώνα, ενώ μέχρι και πέρσι το δρομολόγιο αυτό ήταν εποχιακό..
Με Tyrolean, και με αεροσκάφη Fokker 100 των 100 θέσεων (καμία σχέση με αυτά της Swiss). Μην περιμένετε και πολλές προσφορές...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.058
Likes
28.446
Ο ανταγωνισμός είναι και άμεσος και έμμεσος.

Άμεσος γιατί αντί να πετάξει κάποιος με connection στην Ελβετία για Λονδίνο, Βουδαπέστη, Μιλάνο, Όσλο, Στοκχόλμη, Φρανκφούρτη, Ντύσελντορφ και Βαρκελώνη, πετάει με τη φθηνότερη Ryanair στους εν λόγω προορισμούς ή σχετικά κοντά σε αυτούς.

Έμμεσος γιατί αντί να δώσει κάποιος 200-250 ευρώ για να κάνει διακοπές ή επίσκεψη σε κάποιον ευρωπαϊκό προορισμό της Swiss, δίνει 50-60 και πάει σε κάποιον προορισμό της Ryanair.
Μπορεις να καταλαβεις οτι παρολο που υπαρχει ανταγωνισμος την Swiss
δεν την αγγιζει γιατι απο το ρεπορταζ που διαβασαμε οι πληροτητες ειναι
καλες.Τα αεροπλανα της SWISS δεν πετανε αδεια.
Μην ξεχνας οτι τον χειμωνα η Ραυαν σταματα τα περισσοτερα δρομολογια
απο Θεσσαλονικη,αρα ουτε αυτο την ενοχλει.
Επιτελους ξεκολα με την Ραυαν.
ΥΓ
Μεταξυ μας εκεινο το ταξιδακι που ελεγες το εκανες με την Ραυαν :haha:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μπορεις να καταλαβεις οτι παρολο που υπαρχει ανταγωνισμος την Swiss
δεν την αγγιζει γιατι απο το ρεπορταζ που διαβασαμε οι πληροτητες ειναι
καλες.Τα αεροπλανα της SWISS δεν πετανε αδεια.
Για μια ακόμα φορά. Δεν έχει σημασία αν τα αεροπλάνα είναι γεμάτα (που δεν είναι: στη bussiness σπανίως είχανε επιβάτες). Σημασία δεν έχουν οι πληρότητες (μόνο), έχει περισσότερο το average revenue per passenger per kilometer. Κι εκεί τα στοιχεία για το δρομολόγιο δεν είναι καθόλου καλά, και ναι, φταίει η Ryanair γι αυτό.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.658
Εγω αλλο δεν καταλαβαινω.

Πως γινεται να προτιμησει καποιος την swiss για μιλανο,τη στιγμη που πετα απευθειας η ryanair?
Και μαλιστα σε καλυτερη τιμη?

Και δεν γινεται,με την καμια οι εποχιακες πτησεις της εταιρειας να ειναι η αιτια των μειωμενων εσοδων της swiss!!

Παντως taver θα ηθελα να δω,αν εχεις καποιο λινκ,με τα στοιχεια που λες οτι δεν ειναι καλα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.497
Μέλη
39.404
Νεότερο μέλος
eiriniX

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom