Xontro_Mpizeli
Member
χμμμ, δε νομίζω να ισχύει αυτό.Ο αλλος την βρηκε την απαντηση.
Επειδη τα ακουμπαμε στην Ραυαν.:roll::roll:
Η Ryanair δεν εξυπηρετεί τόσο καλά όσο η Swiss, κυρίως για αυτούς που πετάνε με ανταποκρίσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη και τον κόσμο.
Μπορεί η ώρα αναχώρησης και άφιξης να μην είναι πολύ βολικές, αλλά σχεδόν πάντα το αεροπλάνο είναι γεμάτο! Ξαναλέω, τους τελευταίους έξι μήνες έχω πετάξει καμιά 10αριά φορές το δρομολόγιο αυτό (Ζυρίχη Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη Ζυρίχη) και όλες τις φορές ήταν πλήρης η πτήση!
Τι να πω...
ΕΔΩ διάβασα το εξής:
Σοκ προκαλεί στον τουριστικό και επιχειρηματικό κόσμο της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, η διακοπή των πτήσεων της Swiss από Θεσσαλονίκη για Ζυρίχη από 27 Οκτωβρίου. Η συγκεκριμένη καθημερινή πτήση ήταν εδώ και δεκαετίες σταθερά μια έξοδος της Θεσσαλονίκης προς την Ευρώπη και από εκεί σε όλο τον κόσμο, μια από τις λίγες που έχουν απομείνει μετά την διακοπή των πτήσεων τα τελευταία χρόνια της Alitalia, της CSA, της MALEV, πτήσεις που έδιναν ζωή στο αεροδρόμιο κάθε πρωί , καθώς αναχωρούσαν πολύ νωρίς προκειμένου μέσω ανταποκρίσεων να φτάσουν οι επιβάτες σε όλο τον κόσμο.
Η συγκεκριμένη πτήση της Swiss ήταν αυτή που βόλευε πάρα πολύ τους επιχειρηματίες της Βόρειας Ελλάδας (όσοι έχουν απομείνει), αφού μπορούσε κανείς να φτάσει σε κάποιο ευρωπαϊκό προορισμό πολύ νωρίς και να επιστρέψει το βράδυ.
Η διακοπή αυτής της πτήσης γεννά πολλά ερωτηματικά καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η πληρότητα της έφτανε στο 89% που την καθιστούσε την πιο πλήρη σε όλο το δίκτυο της Swiss σε όλο τον κόσμο. Γιατί λοιπόν η ελβετική εταιρεία σταμάτησε την πιο πλήρη πτήση της; Μάλιστα τον χειμώνα με την διακοπή των πτήσεων της Alitalia το ποσοστό αυτό θα έφτανε κοντά στο 100% ένα ποσοστό που οι πληροφορίες λένε ότι το είχε πιάσει για τις πτήσεις του προσεχή Νοεμβρίου.
Η μονή εξήγηση που ακούγεται από την Swiss, φυσικά ανεπίσημα, μιλά γενικά για την απαξίωση της Θεσσαλονίκης, και της Ελλάδας γενικότερα λες και μας έχουν ξεγραμμένους.
Στο μεταξύ σύμφωνα με πληροφορίες η Austrian Airlines μετά από αυτές τις εξελίξεις εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να παραμείνει και τον χειμώνα με τρεις πτήσεις την εβδομάδα μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βιέννης.