echo2011
Member
- Μηνύματα
- 2.399
- Likes
- 3.587
Αν δεν είναι μπλοκαρισμένη γιατί να μη την δέχεται; Εγώ θα έχω και μετρητά για καλό και για κακό αλλά προτιμώ να το πληρώσω με την κάρτα..Το ξενοδοχειο να ρωτησεις αν δεχεται την καρτα..
Αν δεν είναι μπλοκαρισμένη γιατί να μη την δέχεται; Εγώ θα έχω και μετρητά για καλό και για κακό αλλά προτιμώ να το πληρώσω με την κάρτα..Το ξενοδοχειο να ρωτησεις αν δεχεται την καρτα..
Κρίμα;Γιατί όμως;Αφού οι χρεώσεις γίνονται κανονικά όταν είσαι στο εξωτερικό.Σήμερα επικοινώνησα με rentalcars για το ταξιδι μου την Τριτη στη Νορβηγία και τα νεα δεν είναι καλά... Υπαρχει πρόβλημα με το θεμα των πιστωτικών απο Ελλάδα και ενω μπορω να πληρώσω σε μετρητα το αυτοκίνητο δεν μπορουν να μου βρουν λύση για την εγγύηση!!! Οπότε αυτοκίνητο γιοκ- - - αρα ταξίδι γιοκ!!! Αντε του χρόνου
Γιατι δεν θελουν φοβούνται μη χασουν τα χρηματα...ειδικα σε μικρα ξενοδοχεια που δεν εχουν πολλους Ελληνες τουριστεςΑν δεν είναι μπλοκαρισμένη γιατί να μη την δέχεται; Εγώ θα έχω και μετρητά για καλό και για κακό αλλά προτιμώ να το πληρώσω με την κάρτα..
Αν έχεις i-banking και το χαρτί που σου έστειλαν με την κάρτα, μπορείς να ζητήσεις μέσω της ιστοσελίδας να σου σταλεί sms με τον κωδικό που χρειάζεσαι για να την ενεργοποιήσεις σε ΑΤΜ. Τουλάχιστον έτσι το έκανα εγώ, κάτι μήνες πριν όμως..Τηλέφωνο πήρα στο 801 11 71717 και το σηκωσαν αμέσως..
Αυτή που δε μπορώ να πιάσω με τίποτα είναι η εθνική.. Παίρνω μια βδομάδα τώρα για να ενεργοποιήσω το pin της νέας μου χρεωστικής (η προηγούμενη έληξε) και συνεχώς βγάζει μήνυμα ότι είναι απασχολημένο. Δε με βγάζει καν στην αναμονή με το βασικό μενού.
Μιλησα και με την Πειραιώς και δυστυχώς μεχρι και την Δευτερα αυτή είναι η πολιτική τους. Εγω θα χάσω αεροπορικά, τα ξενοδοχεια τα είχα με δωρεάν ακύρωση οπότε μικρό το κακό .Κρίμα;Γιατί όμως;Αφού οι χρεώσεις γίνονται κανονικά όταν είσαι στο εξωτερικό.
Μήπως να δοκίμαζες με κάποια εταιρεία που έχει θυγατρική και στην Ελλάδα;Δεν ξέρω αν ισχύει,μιά ιδέα είναι.
Θα χάσεις αεροπορικά και ξενοδοχεία;
ελαβα ακριβώς τι ίδιο mail, (πάλι πιστωτική της Alpha), αλλά επικοινώνησα με το ξενοδοχείο και δέχτηκαν να τους πληρώσω την ημέρα που θα πάω. (η κράτηση ήταν με μη επιστρέψιμη τιμή)Μόλις έλαβα email από την booking που αναφέρει ότι το ξενοδοχείο το οποίο είχα κλείσει με την πιστωτική μου κάρτα επικοινώνησε μαζί τους γιατί δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει την πιστωτική μου κάρτα για την διασφάλιση της κράτησης μου! Κι ενώ μόλις χτες μίλησα με υπάλληλο της Alpha Bank και μου είπε ότι η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στο εξωτερικό ισχύει κανονικά! Τι να πιστέψω τώρα;
Τελικά οι άνθρωποι αρνούνταν να καταλάβουν οτι δε μπορώ να στείλω χρήματα εκτός χώρας, μου λέγανε να στείλω έμβασμα αφού δε μπορούν να χρεώσουν την κάρτα(!!!), οπότε το ακύρωσα και πήγα αλλού που έδειξαν κατανόηση. (το απίστευτο είναι οτι η κράτηση ήταν με δωρεαν ακύρωση μέχρι την τελευταία ημέρα, ενω στο επόμενο που δέχτηκαν με μη επιστρέψιμη τιμή!έχω 10 ημέρες για να επικοινωνήσω μαζί τους. θα δω τι γίνεται από βδομάδα, αλλιως κατευθειαν με το ξενοδοχείο και ελπίζω να δείξουν κατανόηση.
Επρεπε να παρεις την booking και να απαιτησεις! Να παρει το ξενοδοχειο και να σου κανονισει την κρατηση εγγυώμενη για σενα.... επισης να τους βρισεις! Επειδη δεν στελνουν απευθειας μνμ στο ξενοδοχειο οτι υπαρχει προβλημα με την τραπεζα και στελνουν σε σενα οτι εγινε προσπαθεια συναλλαγης χωρις επιτυχια....Τελικά οι άνθρωποι αρνούνταν να καταλάβουν οτι δε μπορώ να στείλω χρήματα εκτός χώρας, μου λέγανε να στείλω έμβασμα αφού δε μπορούν να χρεώσουν την κάρτα(!!!), οπότε το ακύρωσα και πήγα αλλού που έδειξαν κατανόηση. (το απίστευτο είναι οτι η κράτηση ήταν με δωρεαν ακύρωση μέχρι την τελευταία ημέρα, ενω στο επόμενο που δέχτηκαν με μη επιστρέψιμη τιμή!