• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

British Airways: Εξτρα χρέωση για προκράτηση θέσεων

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.392
Likes
1.504
Επιπλέον χρέωση για την προκράτηση συγκεκριμένης θέσης επιβάλλει στο εξής στους πελάτες της η British Airways, ακολουθώντας το παράδειγμα των εταιρειών χαμηλού κόστους.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, οι νέες επιπλέον χρεώσεις θα αφορούν τους επιβάτες που επιθυμούν να κάθονται σε διπλανές θέσεις στο αεροσκάφος και όσους έχουν συγκεκριμένη προτίμηση για θέση δίπλα σε παράθυρο, διάδρομο ή έξοδο κινδύνου.
Μέχρι στιγμής, η ΒΑ επιτρέπει στους επιβάτες της να κάνουν προκράτηση της θέσης τους 24 ώρες πριν από την αναχώρηση, αλλά από τις 7 Οκτωβρίου μόνο όσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν θα μπορούν να εξασφαλίσουν τη θέση της προτίμησής τους.
Οι νέες χρεώσεις εντάσσονται στο πλαίσιο των προσπαθειών της εταιρείας να ισοσκελίσει τον ισολογισμό της, ύστερα από τις ζημίες ύψους 401 εκατομμυρίων λιρών που κατέγραψε το περασμένο οικονομικό έτος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Άρχισαν τα όργανα...και άντε οι άλλες είναι low cost, εδώ όμως; Να μην μπορείς να ταξιδέψεις τουλάχιστον σε διπλανές θέσεις χωρίς να το πληρώσεις ΚΑΙ αυτό;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.687
Likes
30.228
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Επιπλέον χρέωση για την προκράτηση συγκεκριμένης θέσης επιβάλλει στο εξής στους πελάτες της η British Airways, ακολουθώντας το παράδειγμα των εταιρειών χαμηλού κόστους.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, οι νέες επιπλέον χρεώσεις θα αφορούν τους επιβάτες που επιθυμούν να κάθονται σε διπλανές θέσεις στο αεροσκάφος και όσους έχουν συγκεκριμένη προτίμηση για θέση δίπλα σε παράθυρο, διάδρομο ή έξοδο κινδύνου.
Μέχρι στιγμής, η ΒΑ επιτρέπει στους επιβάτες της να κάνουν προκράτηση της θέσης τους 24 ώρες πριν από την αναχώρηση, αλλά από τις 7 Οκτωβρίου μόνο όσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν θα μπορούν να εξασφαλίσουν τη θέση της προτίμησής τους.
Οι νέες χρεώσεις εντάσσονται στο πλαίσιο των προσπαθειών της εταιρείας να ισοσκελίσει τον ισολογισμό της, ύστερα από τις ζημίες ύψους 401 εκατομμυρίων λιρών που κατέγραψε το περασμένο οικονομικό έτος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο
Aυτό θα πεί δημοσιογραφικό χαλασμένο τηλέφωνο... Όλοι αυτοί αντιγράφουν από τη Wall Street Journal, που έχει καταλάβει λάθος και γράφει άλλα αντ' άλλων...
Το νέο σύστημα αφορά μόνο προκρατήσεις, προεπιλογές θέσης δηλαδή που γίνονται πριν το check-in, στο διάστημα από την αγορά του εισητηρίου μέχρι την ημέρα του ταξιδιού. Καμμία σχέση με το boarding, και με το τι ισχύει στις Loco...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.002
Μηνύματα
923.078
Μέλη
39.716
Νεότερο μέλος
dimitrello

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom