• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Alitalia Alitalia - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Α ναι, μάλλον είναι για κάποιες πτήσεις μόνο με alitalia, ¨οχι κάτι συνεργαζόμενες που βγάζει, δηλαδή για εντός Ευρώπης.

ακομα και για πτησεις της ιδιας της εταιρειας δεν ισχυει για Γαλλια-Ολλανδια. συμμαχια γαρ...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
διαρροες αναφερουν για 5-10% απο τους αραβες κ απαιτησεις για μειωση προσωπικου. περισσοτερα στις 2/9 στη συναντηση με τα συνδικατα.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Δεν ξερω αν εχει ξαναανεβει, αν εχει, καποιος απο τους mods να το σβησει

Αντιμέτωπη με τον κίνδυνο χρεοκοπίας είναι η ιταλική αεροπορική εταιρία Alitalia και εξετάζεται το ενδεχόμενο εξαγοράς μεγαλύτερου μεριδίου του μετοχικού της κεφαλαίου από την γαλλική Air France, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου.

Το 2008, η Alitalia είχε πωληθεί σε όμιλο 21 ιταλών επιχειρηματιών, έπειτα από παρέμβαση της τότε κυβέρνησης του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Η πρόταση εξαγοράς της από τον όμιλο Air France-KLM είχε απορριφθεί από την κυβέρνηση του κεντροδεξιού πρώην πρωθυπουργού και από την πλειονότητα των συνδικάτων, που ζητούσαν να μπορέσει να παραμείνει η εταιρία σε ιταλικά χέρια.

Ο άλλοτε εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας δεν θεωρείται πλέον βιώσιμος και αν ο όμιλος Air France-KLM δεν υποβάλλει πρόταση για αύξηση κεφαλαίου, είναι πολύ πιθανό η εταιρία να κηρύξει πτώχευση.

Η γαλλική εταιρία φέρεται να μην θέλει να επιβαρυνθεί με τα χρέη της Alitalia, τα οποία τον περασμένο Ιούλιο κατά στοιχεία της Τράπεζας της Ιταλίας ανέρχονταν σε 577 εκατομμύρια ευρώ και φέρεται να έχει ζητήσει από την ιταλική κυβέρνηση της Ρώμης την δέσμευση ότι πρόκειται να καλύψει το παθητικό της.

Στην παρούσα φάση, η συμμαχία Air France-KLM έχει στην ιδιοκτησία της το 25% του κεφαλαίου της ιταλικής εταιρίας. Ακολουθεί η οικογένεια Ρίβα - μεγάλο μέρος της περιουσίας της οποίας κατασχέθηκε από την δικαιοσύνη για την περιβαλλοντική καταστροφή που προκάλεσαν χαλυβουργεία - με ποσοστό 10,60% και μια εταιρία του ομίλου Benetton καθώς και η τράπεζα Intesa San Paolo, με 8,90% αμφότερες.

Σύμφωνα με το περιοδικό Panorama, το κόστος του ταμείου ανεργίας, των συνταξιοδοτήσεων μέρους του προσωπικού της Αlitalia και της διαχείρισης προβληματικών τομέων του ομίλου που το ιταλικό δημόσιο έχει αναλάβει από το 2008 μέχρι σήμερα, ξεπερνά τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο Ιταλός πρωθυπουργός Ενρίκο Λέτα ανακοίνωσε ότι πρόκειται να μιλήσει στην βουλή την ερχόμενη Τρίτη σχετικά με την εξαγορά εταιρίας τηλεπικοινωνιών της Telecom Italia από την ισπανική Telefonica. Θεωρείται πιθανό να επεκταθεί στην κρίσιμη κατάσταση της Alitalia και στις δυνατότητες διάσωσής της
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
Κίνδυνος πτώχευσης για Alitalia[/SIZE]

Την εύρεση και κάλυψη κεφαλαίου 500 εκατομμυρίων ευρώ πρέπει να εξασφαλίσει άμεσα η αεροπορική εταιρεία Alitalia, προκειμένου να αποφύγει το ενδεχόμενο άμεσης πτώχευσης.

Η Alitalia έχει ανάγκη από περίπου 500 εκατ. ευρώ για να παραμείνει σε λειτουργία και να επενδύσει σε ένα νέο βιώσιμο επιχειρησιακό στρατηγικό πρόγραμμα, υπογραμμίζουν οι αναλυτές, δεδομένου ότι έχει συσσωρεύσει απώλειες σχεδόν 1 δισεκ. ευρώ και μεταφέρει ένα ισόποσο χρέος από την εποχή που είχε διασωθεί από τα πρόθυρα της χρεοκοπίας το 2009.

Οι κύριοι μέτοχοί της, μία ομάδα 21 επενδυτών στην οποία περιλαμβάνονται ο τραπεζικός κολοσσός Intesa Sanpaolo και η διαχειρίστρια αυτοκινητοδρόμων Atlantia, θα ψηφίσουν σχετικά με μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ στις 14 Οκτωβρίου, προκειμένου να εξασφαλισθεί τουλάχιστον η επιχειρησιακή λειτουργία του αερομεταφορέα έως ότου επιτευχθεί μία νέα τραπεζική χρηματοδότησή της και μία μακροπρόθεσμη λύση για το οικονομικό της άχθος.

Επιπλέον, η Alitalia έχει καθυστερήσει στις πληρωμές της για καύσιμα, όπως ενημερώνουν οι προμηθευτές της, και ο στόλος της κινδυνεύει να καθηλωθεί. «Σε τέσσερις, με πέντε, ημέρες κινδυνεύει να μην μπορεί να πετάξει», δήλωσε μία κυβερνητική πηγή

Η εταιρεία είχε δηλώσει στις 26 Σεπτεμβρίου ότι υπάρχουν στα ταμεία της διαθέσιμα ποσά ύψους 128 εκατ. ευρώ, περιλαμβανομένων και των αναξιοποίητων πιστώσεων.

Το ποσό αυτό δεν θα διαρκέσει πολύ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του αναλυτή Αντρέα Τζουρίτσιν, του Πανεπιστημίου Μπικόκα του Μιλάνου, η Alitalia έχει ανάγκη από τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ την ημέρα προκειμένου να διατηρήσει σε επιχειρησιακή λειτουργία τα αεροσκάφη της, ενώ το ετήσιο επιχειρησιακό της κόστος εκτιμάται στα 3,7 δισεκ. τουλάχιστον.
Η εκπρόσωπος της Alitalia δεν ήταν διαθέσιμη για να σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές.

http://www.driveandtravel.gr/νεα/αεροπορικα/95-κίνδυνος-πτώχευσης-για-alitalia.html

O Samion φαντάζομαι θα μας διαφωτίσει περισσότερο για του λόγου το αληθές....[/SIZE]
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
«Σε τέσσερις, με πέντε, ημέρες κινδυνεύει να μην μπορεί να πετάξει», δήλωσε μία κυβερνητική πηγή....[/SIZE]
καμμία επίσημη κυβερνητική πηγή δεν δήλωσε κάτι τετοιο. συνδικαλιστικά αρπακτικά το δηλωσαν. συνυπεύθυνα για την τωρινή κατασταση.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
καμμία επίσημη κυβερνητική πηγή δεν δήλωσε κάτι τετοιο. συνδικαλιστικά αρπακτικά το δηλωσαν. συνυπεύθυνα για την τωρινή κατασταση.
Επειδη διαβαζεις και ιταλικα αρθρα, υπαρχει πιθανοτητα η εταιρια να σταματησει καποια στιγμη στο εγγυς μελλον την λειτουργια της μεχρι να βρεθει επενδυτης?

Διαβαζα προχθες μια συζητηση στο airliners.net και οι περισσοτεροι συμφωνουσαν στο οτι η AF/KLM δν ειναι και πολυ προθυμη να σωσει την Alitalia ιδιατερα με τη σημερινη μορφη της που το hub της ειναι το FCO και εκτελει και υπερατλαντικα δρομολογια...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
1.Επειδη διαβαζεις και ιταλικα αρθρα, υπαρχει πιθανοτητα η εταιρια να σταματησει καποια στιγμη στο εγγυς μελλον την λειτουργια της μεχρι να βρεθει επενδυτης?
2.Διαβαζα προχθες μια συζητηση στο airliners.net και οι περισσοτεροι συμφωνουσαν στο οτι η AF/KLM δν ειναι και πολυ προθυμη να σωσει την Alitalia ιδιατερα με τη σημερινη μορφη της που το hub της ειναι το FCO και εκτελει και υπερατλαντικα δρομολογια...
1. θα έλεγα όχι 99%. η εταιρεία αν και ιδιωτική (εξ ού και το 1% που δινω για κλεισιμο μια και το κρατος δεν μπορει ουτε να επεμβει αμεσα, ούτε να εγγυηθει τπτ) είναι συνυφασμενη με το ονομα της χωρας.
2. η αισθηση που υπάρχει ειναι οτι η AF περιμενει ως αρπακτικο τη λεια. τη θελει χωρις υπεραντλαντικα (αν κ ο ceo της εχει δηλωσει κατ επαναληψη οτι καθε εταιρεια που μπαινει στο γκρουπ θα εχει τη μεταχειριση της KLM) αλλα κυριως χωρις το χρεος.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
1. θα έλεγα όχι 99%. η εταιρεία αν και ιδιωτική (εξ ού και το 1% που δινω για κλεισιμο μια και το κρατος δεν μπορει ουτε να επεμβει αμεσα, ούτε να εγγυηθει τπτ) είναι συνυφασμενη με το ονομα της χωρας.
Θετικο καθως εχω ταξιδι μπροστα μου σε λιγοτερο απο μηνα

2. η αισθηση που υπάρχει ειναι οτι η AF περιμενει ως αρπακτικο τη λεια. τη θελει χωρις υπεραντλαντικα (αν κ ο ceo της εχει δηλωσει κατ επαναληψη οτι καθε εταιρεια που μπαινει στο γκρουπ θα εχει τη μεταχειριση της KLM) αλλα κυριως χωρις το χρεος.
Πολλοι υποστηριζουν οτι με την υπαρχουσα μορφη η Alitalia ειναι καταδικασμενη καθως δν θα ειναι ποτε κερδοφορα εχοντας τη βαση της στη Ρωμη. Απο την αλλη ομως το Μιλανο με το συστημα με τα δυο αεροδρομια, ενα ουσιαστικα για την ενδοευρωπαικη κινηση και ενα για τα υπολοιπα δρομολογια δν προκειται να εξελιχθει σε hub οπως το Παρισι που οι ενδοευρωπαικες τροφοδοτουν τα υπερατλαντικα δρομολογια της Air France.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.188
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom