_antonis_
Member
- Μηνύματα
- 3.357
- Likes
- 1.237
Ποιος είναι κωδικός ρε παιδιά;.
Η οποια παντως μας ηρθε σημερα με ενα -20% βαζοντας τον κωδικο DAM20GR.
Λέει ότι αυτός είναι λάθος..
Ποιος είναι κωδικός ρε παιδιά;.
Η οποια παντως μας ηρθε σημερα με ενα -20% βαζοντας τον κωδικο DAM20GR.
ακομα και για πτησεις της ιδιας της εταιρειας δεν ισχυει για Γαλλια-Ολλανδια. συμμαχια γαρ...Α ναι, μάλλον είναι για κάποιες πτήσεις μόνο με alitalia, ¨οχι κάτι συνεργαζόμενες που βγάζει, δηλαδή για εντός Ευρώπης.
Αντιμέτωπη με τον κίνδυνο χρεοκοπίας είναι η ιταλική αεροπορική εταιρία Alitalia και εξετάζεται το ενδεχόμενο εξαγοράς μεγαλύτερου μεριδίου του μετοχικού της κεφαλαίου από την γαλλική Air France, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου.
Το 2008, η Alitalia είχε πωληθεί σε όμιλο 21 ιταλών επιχειρηματιών, έπειτα από παρέμβαση της τότε κυβέρνησης του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Η πρόταση εξαγοράς της από τον όμιλο Air France-KLM είχε απορριφθεί από την κυβέρνηση του κεντροδεξιού πρώην πρωθυπουργού και από την πλειονότητα των συνδικάτων, που ζητούσαν να μπορέσει να παραμείνει η εταιρία σε ιταλικά χέρια.
Ο άλλοτε εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας δεν θεωρείται πλέον βιώσιμος και αν ο όμιλος Air France-KLM δεν υποβάλλει πρόταση για αύξηση κεφαλαίου, είναι πολύ πιθανό η εταιρία να κηρύξει πτώχευση.
Η γαλλική εταιρία φέρεται να μην θέλει να επιβαρυνθεί με τα χρέη της Alitalia, τα οποία τον περασμένο Ιούλιο κατά στοιχεία της Τράπεζας της Ιταλίας ανέρχονταν σε 577 εκατομμύρια ευρώ και φέρεται να έχει ζητήσει από την ιταλική κυβέρνηση της Ρώμης την δέσμευση ότι πρόκειται να καλύψει το παθητικό της.
Στην παρούσα φάση, η συμμαχία Air France-KLM έχει στην ιδιοκτησία της το 25% του κεφαλαίου της ιταλικής εταιρίας. Ακολουθεί η οικογένεια Ρίβα - μεγάλο μέρος της περιουσίας της οποίας κατασχέθηκε από την δικαιοσύνη για την περιβαλλοντική καταστροφή που προκάλεσαν χαλυβουργεία - με ποσοστό 10,60% και μια εταιρία του ομίλου Benetton καθώς και η τράπεζα Intesa San Paolo, με 8,90% αμφότερες.
Σύμφωνα με το περιοδικό Panorama, το κόστος του ταμείου ανεργίας, των συνταξιοδοτήσεων μέρους του προσωπικού της Αlitalia και της διαχείρισης προβληματικών τομέων του ομίλου που το ιταλικό δημόσιο έχει αναλάβει από το 2008 μέχρι σήμερα, ξεπερνά τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο Ιταλός πρωθυπουργός Ενρίκο Λέτα ανακοίνωσε ότι πρόκειται να μιλήσει στην βουλή την ερχόμενη Τρίτη σχετικά με την εξαγορά εταιρίας τηλεπικοινωνιών της Telecom Italia από την ισπανική Telefonica. Θεωρείται πιθανό να επεκταθεί στην κρίσιμη κατάσταση της Alitalia και στις δυνατότητες διάσωσής της
καμμία επίσημη κυβερνητική πηγή δεν δήλωσε κάτι τετοιο. συνδικαλιστικά αρπακτικά το δηλωσαν. συνυπεύθυνα για την τωρινή κατασταση.«Σε τέσσερις, με πέντε, ημέρες κινδυνεύει να μην μπορεί να πετάξει», δήλωσε μία κυβερνητική πηγή....[/SIZE]
Επειδη διαβαζεις και ιταλικα αρθρα, υπαρχει πιθανοτητα η εταιρια να σταματησει καποια στιγμη στο εγγυς μελλον την λειτουργια της μεχρι να βρεθει επενδυτης?καμμία επίσημη κυβερνητική πηγή δεν δήλωσε κάτι τετοιο. συνδικαλιστικά αρπακτικά το δηλωσαν. συνυπεύθυνα για την τωρινή κατασταση.
1. θα έλεγα όχι 99%. η εταιρεία αν και ιδιωτική (εξ ού και το 1% που δινω για κλεισιμο μια και το κρατος δεν μπορει ουτε να επεμβει αμεσα, ούτε να εγγυηθει τπτ) είναι συνυφασμενη με το ονομα της χωρας.1.Επειδη διαβαζεις και ιταλικα αρθρα, υπαρχει πιθανοτητα η εταιρια να σταματησει καποια στιγμη στο εγγυς μελλον την λειτουργια της μεχρι να βρεθει επενδυτης?
2.Διαβαζα προχθες μια συζητηση στο airliners.net και οι περισσοτεροι συμφωνουσαν στο οτι η AF/KLM δν ειναι και πολυ προθυμη να σωσει την Alitalia ιδιατερα με τη σημερινη μορφη της που το hub της ειναι το FCO και εκτελει και υπερατλαντικα δρομολογια...
Θετικο καθως εχω ταξιδι μπροστα μου σε λιγοτερο απο μηνα1. θα έλεγα όχι 99%. η εταιρεία αν και ιδιωτική (εξ ού και το 1% που δινω για κλεισιμο μια και το κρατος δεν μπορει ουτε να επεμβει αμεσα, ούτε να εγγυηθει τπτ) είναι συνυφασμενη με το ονομα της χωρας.
Πολλοι υποστηριζουν οτι με την υπαρχουσα μορφη η Alitalia ειναι καταδικασμενη καθως δν θα ειναι ποτε κερδοφορα εχοντας τη βαση της στη Ρωμη. Απο την αλλη ομως το Μιλανο με το συστημα με τα δυο αεροδρομια, ενα ουσιαστικα για την ενδοευρωπαικη κινηση και ενα για τα υπολοιπα δρομολογια δν προκειται να εξελιχθει σε hub οπως το Παρισι που οι ενδοευρωπαικες τροφοδοτουν τα υπερατλαντικα δρομολογια της Air France.2. η αισθηση που υπάρχει ειναι οτι η AF περιμενει ως αρπακτικο τη λεια. τη θελει χωρις υπεραντλαντικα (αν κ ο ceo της εχει δηλωσει κατ επαναληψη οτι καθε εταιρεια που μπαινει στο γκρουπ θα εχει τη μεταχειριση της KLM) αλλα κυριως χωρις το χρεος.