• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Alitalia Alitalia - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Παντως,χωρις να αμφιβαλλω,οτι ειναι σοβαρη εταιρεια,δεν αφηνεις τους επιβατες χωρις ενημερωση,
2 ωρες και 20 λεπτα....
Αυτο το συζητας. Υπενθυμιζω ομως οτι δεν επεσε χιονακι οπως το Γεναρη που κλεινουν τα κεντροευρωπαικα αεροδρομια για ωρες, ουτε απεργουσαν οι καθαριστριες. Υπηρχε σοβαρο ατυχημα με τραυματιες. Τετοια καθυστερηση οφειλει να αντιμετωπιζεται με τη δεουσα σοβαροτητα. Ο 2ος διαδρομος ηταν κλειστος με εντολη εισαγγελεα, που δεν θα του υποδειξει κανεις τι θα κανει κ ουτε κ ηξερε καμμια εταιρεια ποτε θα δοθει προς χρηση. Κ οντως δοθηκε πολυ αργα. Ας ελπισουμε μονο να ειναι καλα οι τραυματιες κι ας διαταραχθηκε καποιων το προγραμμα.
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.039
Samion,μου θυμιζεις τους πολιτικους,στα πρωιναδικα...αλλο τους ρωτανε και σε αλλο απαντανε...
Αμφισβητησε,κανεις την σοβαροτητα του περιστατικου?Χιλια δικια ειχαν, και να ευχηθουμε,σε ολους περαστικα,αλλα οταν εχεις επιβατες στην αναμονη,μια ενημερωση,σε τακτα χρονικα διαστηματα και να νοιαστουν να πιουν νερο ,ειναι μια υπευθυνη σταση...αυτα και δεν χρειαζεται να το συζηταμε αλλο...
 

mihalisio

Member
Μηνύματα
45
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
μαϊάμι,φλόριντα
παιδια η μεγαλη ωρα εφτασε,τεταρτη ξημερωματα αναχωρω για miami.ελπιζω να πανε ολα καλα και να φτασουμε στην ωρα μας και με καλο ταξιδι.ευχαριστω ολους οσους με βοηθησαν στον προγραμματισμο του ταξιδιου.καλα να ειμαστε,θα τα πουμε πρωτα ο θεος 1η ιουλιου οταν επιστρεψουμε.
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.931
Likes
16.821
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
με το καλό,καλό σας ταξίδι.να περάσετε υπέροχα και αν βρεις χρόνο στείλε καμιά ανταπόκριση από Μαϊάμι.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Αερολογιας απο πλευρας σου.αφου δεν ησουν καν παρων δεν ξερεις, απορω πως εχεις το θαρρος να κρινεις κιολας...
Με 2 (!) πιστες κλειστες και σε αναμονη του ΟΚ απο τις Δικαστικες Αρχες (χωρις αυτη την εγκριση δεν κουνιεται φυλλο σε σοβαρες χωρες), τι επρεπε να κανει η εταιρεια? προφανως να εχει 2 Α321 ετοιμα στην Α12 και να απογειωνονται απο τη διπλανη autostrada...
Σοβαρεψου πρωτα εσυ πριν μιλησεις για σοβαρες εταιρειες..
Για μια ακόμη φορά, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Κανείς, φυσικά, δεν ζήτησε να λειτουργήσει το αεροδρόμιο κατά τη διάρκεια του περιορισμού των δικαστικών αρχών. Η συζήτηση, αφορά το τι έγινε μετά από αυτό και μόνο. Οι σοβαρές εταιρίες, λοιπόν, όταν ξεκινούν ένα ημερήσιο πρόγραμμα με 2 ώρες πρόβλημα (για τις πτήσεις που δεν ήταν ήδη στον αέρα), μέχρι το απόγευμα, και χρησιμοποιώντας και το spare στόλο τους, έχουν μειώσει ή και μηδενίσει τη συσσωρευμένη καθυστέρηση. Προφανώς όχι η Αλιτάλια...
 

flying Doc

Member
Μηνύματα
200
Likes
378
Απ΄οσο γνωρίζω, η Ιταλία είναι από τις μοναδικές χώρες στην Ευρώπη που τα αεροδρόμια υπόκεινται 100% στο υπουργείο Δικαιοσύνης. Στο ατύχημα της SAS στο Linate το 2001. πολύτιμος χρόνος και στοιχεία για τους ερευνητές χάθηκαν επειδή η Αστυνομία και το Υπ. Δικαιοσύνης είχαν αποκλείσει την περιοχή "ως χώρο εγκλήματος".
Επειδή τυχαίνει να το γνωρίζω πολύ καλά , στις "σοβαρές χώρες" (όπως λέει ο αγαπητός Samion) σε περιπτώσεις runway overun, δεν κλείνει ολόκληρο το αεροδρόμιο, αλλά μόνο ο διάδρομος που συνέβη το περιστατικό και το υπόλοιπο αεροδρόμιο συνεχίζει κανονικότατα τη λειτουργία του (εκτός από τις περιπτώσεις που διαθέτει έναν και μόνο διάδρομο, οπότε λογικό είναι να παγώσουν τα πάντα, μέχρι ν' απομακρυνθεί το αεροπλάνο και οι επιβάτες και να καθαριστεί ο διάδρομος από τυχόν συντρίμια). Αυτά περι αεροδρομίου. Τα περί Alitalia και πολιτικών της τ 'αφήνω στους ειδικούς.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Επειδή τυχαίνει να το γνωρίζω πολύ καλά , στις "σοβαρές χώρες" (όπως λέει ο αγαπητός Samion) σε περιπτώσεις runway overun, δεν κλείνει ολόκληρο το αεροδρόμιο, αλλά μόνο ο διάδρομος που συνέβη το περιστατικό και το υπόλοιπο αεροδρόμιο συνεχίζει κανονικότατα τη λειτουργία του .
διάβασες κάπου οτι έκλεισε ολοκληρο το αεροδρόμιο? μάλλον κι εσυ κι ο taver δεν είχατε καλή πληροφορηση. το αεροδρόμιο δεν έκλεισε. είχε μία πιστα σε συντηρηση, έκλεισε η δευτερη και λειτουργούσε με μία και μόνο. το αν εφταιγε η εταιρεία κι αν καποιος δικαιούται να τη συγκρίνει με Loco, όντως ξεφευγει κι από μενα, το αφήνω στους ίδιους "ειδικούς" που αναφερθηκες.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
διάβασες κάπου οτι έκλεισε ολοκληρο το αεροδρόμιο? μάλλον κι εσυ κι ο taver δεν είχατε καλή πληροφορηση. το αεροδρόμιο δεν έκλεισε. είχε μία πιστα σε συντηρηση, έκλεισε η δευτερη και λειτουργούσε με μία και μόνο. το αν εφταιγε η εταιρεία κι αν καποιος δικαιούται να τη συγκρίνει με Loco, όντως ξεφευγει κι από μενα, το αφήνω στους ίδιους "ειδικούς" που αναφερθηκες.
Μια χαρά ενημέρωση είχαμε. Για τη δική σου απορώ, γνωρίζοντας που βρισκόσουνα...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Κανείς, φυσικά, δεν ζήτησε να λειτουργήσει το αεροδρόμιο κατά τη διάρκεια του περιορισμού των δικαστικών αρχών. Η συζήτηση, αφορά το τι έγινε μετά από αυτό και μόνο. ..
δεν έγραψες αυτό? το αεροδρόμιο επαναλαμβάνω λειτουργούσε κανονικά. αν έχεις πληροφόρηση αντίθετη, βαζεις το λινκ?
 

thgr

Member
Μηνύματα
362
Likes
288
Ταξίδι-Όνειρο
Χαβάη
Γνωρίζετε πώς μπορώ να προσθέσω κάρτα μιλίων σε πτήση που έχω ήδη κλείσει?
 

thgr

Member
Μηνύματα
362
Likes
288
Ταξίδι-Όνειρο
Χαβάη
Εννοώ μήπως γνωρίζει κανείς πώς μπορώ να διαχειριστώ την κράτησή μου γιατί στην ιστοσελίδα της Αlitalia δεν έχω βρει κάτι σχετικό
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Οι εντυπώσεις μου από την εταιρία ήταν αναμικτες εξαιτίας των παραπάνω αλλά μετά τα χθεσινά έγιναν αρνητικές. Ο λόγος είναι ο τρόπος που χειρίστηκαν την καθυστέρηση της πτήσης μας και τους επιβάτες. Η πτήση μας ήταν προγραμματισμένη για τις 21.40. Από τις 19.30 ήμασταν στο αεροδρόμιο, όταν πήγαμε στην πύλη μας η οθόνη έλεγε boarding 21.10 και departing 22.50. Δηλαδή πως θα φεύγαμε με 2 ώρες καθυστέρηση. Η ώρα του αρχικού boarding πέρασε και κανείς δεν ήρθε στην πύλη για να μας ενημερώσει. Γύρω στις 11 και ενώ ήδη περιμέναμε 2 ώρες η οθόνη άλλαξε και έλεγε αναχώρηση 23.50. Πάλι δεν ήρθε κανείς. Μία ώρα μετά η οθόνη αλλάζει ξανα και γράφει 01.05.. Είχαμε ήδη μάθει από άλλους επιβάτες για το ατύχημα στο fiumicino με αεροσκάφος της wizzair και πως αυτό οδήγησε σε καθυστερήσεις αλλά επίσημα ως τότε κανείς δεν ήρθε να πει κάτι.
Στις 12 λοιπόν εμφανίστηκε ένας άντρας και μια γυναίκα υπάλληλοι της alitalia. Η γυναίκα ήταν πολύ εριστική, μία επιβάτης τόλμησε να τη ρωτήσει πότε θα φύγουμε και αυτή απάντησε με πολύ απότομο υφος. Μετά πήγαν στο γραφείο και όλος ο κόσμος μαζευτηκε γύρω τους για πληροφορίες και παραπονα. Άλλοι έχαναν τις ανταποκρίσεις τους, αλλοι δεν ήξεραν καν το λόγο της καθυστερησης. Μας είπαν πως για τη καθυστέρηση φταίει το αεροδρόμιο και όχι η alitalia και πως περιμένουμε το αεροσκάφος μας να φτάσει από ένα νησί. Ένας κύριος τόλμησε να πει πως μας έχουν εκεί τόσες ώρες χωρίς ενημέρωση και πως όλα είναι κλειστά και δεν έχουμε ούτε ένα ποτήρι νερό. Και ο απαράδεκτος υπάλληλος της alitalia εβγαλε κάτω απ'το γραφείο ένα μπουκάλι νερό και του το έδωσε για να πιεί! Φυσικά δε το πήρε γιατί το ύφος ήταν ειρωνικό, και τι θα έκανε ένα μπουκάλι σε 150 άτομα; άρχισαν να διαμαρτύρονται που η εταιρία δε μας παρεχει ξενοδοχείο για να κοιμηθούμε αφού όπως φαινεται θα φύγουμε το πρωί και η υπαλληλος απάντησε πως το μόνο που κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να δώσουν κουπόνι για φαγητό σε όσους περιμένουν για πάρα πολλές ώρες! Ένας κύριος είπε πως στη Βενετία είχαν το μεσημέρι 2 ώρες καθυστέρηση εξαιτίας του ίδιου γεγονότος (επηρεασε και άλλα αεροδρόμια) και τους έδωσαν κανονικά φαγητό. Τίποτα αυτοί, αν και ήταν μια το πρωί και περιμέναμε ήδη 4 ώρες.

Η οθόνη αλλάζει και γραφει πλεον πως θα φύγουμε 01.50. Από το σνακ μπαρ εκεί δίπλα (που είχε κλεισει την ταμειακή ώρες πριν και δε μπορούσε να πουλήσει τίποτα) μας έβγαλε μερικά μπουκαλάκια νερό και πλαστικά ποτήρια. Οποιος πρόλαβε πρόλαβε.. Μετά οι υπάλληλοι της alitalia έβγαλαν καμια 20αριά σακουλάκια από αυτά τα μπισκοτακια που δίνουν στις πτήσεις τους και όσοι καθονταν εκει κοντα πρόλαβαν και τα πήραν.. Ώρα με την ώρα μας άλλαζαν την ώρα επιβιβασης για να γλιτώσουν το ξενοδοχείο και μας είχαν εκεί νυσταγμένους, νηστικούς και διψασμένους.. Τελικά κατά τις 3 ήρθε το αεροπλάνο και με αργούς ρυθμούς έγινε η επιβίβαση (μιας και έφεραν στη πτήση μας και άτομα από αλλες πτησεις και έκαναν διάφορα στον υπολογιστή).

Μέσα στο αεροπλάνο (όπου είχε απίστευτη ζέστη) ο πίλοτος μας ενημέρωσε πως θα φύγουμε σε 45 λεπτά. Λιώσαμε εκεί μέσα για καμιά ώρα (τουλάχιστον μας έφεραν νερο!) και φύγαμε γύρω στις 4. Απίστευτη ταλαιπωρία.. Όταν κατεβαίναμε απ'το αεροπλάνο κατά τις 6 ώρα Ελλάδας (με πονεμένα αυτιά από την απότομη προσγείωση) άκουγα τους άλλους επιβάτες που έβριζαν την alitalia και μάλιστα κάποιοι διαμαρτύρονταν και στο προσωπικό στην έξοδο του αεροπλάνου. Βέβαια το προσωπικό δε φταίει, εντολές εκτελεί, αλλά οι προϊστάμενοί τους ήταν απαράδεκτοι..
Mε πήραν πριν λίγο τηλέφωνο από την alitalia ως απάντηση στο email διαμαρτυρίας που είχα στείλει όταν επέστρεψα.. Μου μίλησε ένας κύριος με πολύ σπαστά ελληνικά. Ήταν ευγενικός και απολογητικός αλλά μου τόνισε πως για την καθυστέρηση ευθυνόταν αποκλειστικά το αεροδρόμιο και πως η εταιρία δεν οφείλει αποζημειώσεις. Το μόνο που είχαν υποχρέωση ήταν να μας παρέχουν γεύμα και ζήτησε συγνώμη που δε το έκαναν. Είπε λοιπόν πως αποζημειώνουν μόνο το γεύμα που δεν έδωσαν προς 25 ευρώ και μου ζήτησε αριθμό λογαριασμού για να καταθέσει 50 ευρώ (για μένα και τη μητέρα μου). Του είπα πως θα επικοινωνήσω ξανά.
Είναι σίγουρο πως στις υποχρεώσεις τους (πέρα από την ενημέρωση και το γεύμα που δεν υπήρχαν) δεν είναι και η παροχή ξενοδοχείου; Η καθυστέρηση επίσημα ήταν 4 ώρες και 50 λεπτά (αντί 1 φτάσαμε 6 το πρωί)..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.198
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom