Τελικά, ακυρώσαμε την εν λόγω κράτηση, η οικοδέσποινα δεν έχει απαντήσει ούτε στο μήνυμα ακύρωσης. Κλείσαμε σε μια άλλη με 50 θετικές κριτικές και με τίτλο superhost για να έχουμε και το κεφάλι μας ήσυχο, από τα μηνύματα κιόλας φαίνεται η διαφορά μεταξύ των δύο host.Χαίρετε. Ιούνιο πάμε με την κοπελιά Ρώμη, λόγω οικονομικού προτιμήσαμε το Airbnb. Μετά από ψάξιμο κλείσαμε σε μια οικοδέσποινα με 15 θετικές κριτικές και στείλαμε και τα χρήματα μέσω τραπέζης κανονικά. Από τη στιγμή που κλείσαμε και πληρώσαμε, έχουν περάσει 4 μέρες και η οικοδέσποινα δεν έχει απαντήσει σε δύο μηνύματα που της έχουμε στείλει. Θα κάνουμε υπομονή ως τη Δευτέρα γιατί άνθρωποι είμαστε και δε γνωρίζουμε τι ζόρια μπορεί να τραβάει ο καθένας.
Η απορία μου είναι η εξής, αν κάνω ακύρωση κράτησης ξέρω ότι σίγουρα δεν θα πάρω πίσω τα χρήματα από την προμήθεια του airbnb. Τα χρήματα που δώσαμε στην οικοδέσποινα θα μας επιστραφούν; Να νιώθουμε ασφαλείες ή είμαστε στο έλεός της;
να σου κανω μια ερωτηση.. Στο κουτακι Ταχ.Κώδικας τι εβαλες? Ευχαριστώ.Όχι, μου βγάζει αυτό,
Τον Τ.Κ. της περιοχής μουνα σου κανω μια ερωτηση.. Στο κουτακι Ταχ.Κώδικας τι εβαλες? Ευχαριστώ.
Δεν πληρώνεις μετρητοίς στο airbnb.ισως σου ζητηθει να πληρωσεις μετρητοις οταν φτασεις,ελεγξε την πολιτικη κρατησης..