fotast
Member
- Μηνύματα
- 9.654
- Likes
- 14.985
Για αρχή πες της να σβήσει τα cookies που αφορούν στο airbnb και να προσπαθήσει να συνδεθεί ξανά με τους δικούς της κωδικούς.Αναρωτιέμαι αν έχει συμβεί σε κάποιον από εσας αυτό που συμβαίνει σ' εμένα κι αν έχετε κάποια πρόταση για να το αντιμετωπίσω. Λοιπόν τα γεγονότα έχουν ως εξής:
1)Προσκαλώ χθες φίλη μου να γίνει μέλος στην airbnb μπαίνοντας στην πλατφόρμα με τους κωδικούς μου κανονικά αλλά από τον δικό της υπολογιστή.
2) Από τον ίδιο υπολογιστή μπαίνει στο gmail της -την ίδια στιγμή- αποδέχεται την πρόσκληση και κάνει νέα εγγραφή βάζοντας φυσικά στην πλατφόρμα δικούς της κωδικούς.
3) Ξεκινάει να περάσει τα στοιχεία της, η πλατφόρμα βγάζει μήνυμα δεν υπάρχει ταυτοπροσωπεία και κάτι τέτοια και το πιο περίεργο: Συνδέεται με τους δικούς της κωδικούς και εμφανίζεται το δικό μου προφίλ. Συνδέομαι με τους δικούς μου κωδικούς κανονικά, το δικό μου προφίλ ξανά.
Δηλαδή αυτή τη στιγμή στο δικό μου προφίλ υπάρχει πρόσβαση από 2 διαφορετικά gmail και 2 διαφορετικούς password.
Έστειλα μήνυμα στην πλατφόρμα από την πύλη''Αναφορά σφάλματος'' στις 9 το πρωί περιγράφοντας το πρόβλημα. Μέχρι στιγμής δεν έχω απάντηση.
Υπαρχουν διαρροες και πολλες φορες γινονται κρατησεις εκτος πλατφορμας.Δεν εχω αποψη γι αυτο,απλα να σημειωσω οτι πια δεν υπαρχει περιπτωση εξω πλατφορμικης συννενοησης με ενοικαζοντα η ενοικιαστη.Παρακρατηται απο την πλατφορμα οποιαδηποτε μορφη μεηλ η τηλεφωνου.Ετσι δεν υπαρχουν διαρροες .Συνεβη χτες .
το πιο πιθανο ειναι λογω cookies και ισως ip.Αναρωτιέμαι αν έχει συμβεί σε κάποιον από εσας αυτό που συμβαίνει σ' εμένα κι αν έχετε κάποια πρόταση για να το αντιμετωπίσω. Λοιπόν τα γεγονότα έχουν ως εξής:
1)Προσκαλώ χθες φίλη μου να γίνει μέλος στην airbnb μπαίνοντας στην πλατφόρμα με τους κωδικούς μου κανονικά αλλά από τον δικό της υπολογιστή.
2) Από τον ίδιο υπολογιστή μπαίνει στο gmail της -την ίδια στιγμή- αποδέχεται την πρόσκληση και κάνει νέα εγγραφή βάζοντας φυσικά στην πλατφόρμα δικούς της κωδικούς.
3) Ξεκινάει να περάσει τα στοιχεία της, η πλατφόρμα βγάζει μήνυμα δεν υπάρχει ταυτοπροσωπεία και κάτι τέτοια και το πιο περίεργο: Συνδέεται με τους δικούς της κωδικούς και εμφανίζεται το δικό μου προφίλ. Συνδέομαι με τους δικούς μου κωδικούς κανονικά, το δικό μου προφίλ ξανά.
Δηλαδή αυτή τη στιγμή στο δικό μου προφίλ υπάρχει πρόσβαση από 2 διαφορετικά gmail και 2 διαφορετικούς password.
Έστειλα μήνυμα στην πλατφόρμα από την πύλη''Αναφορά σφάλματος'' στις 9 το πρωί περιγράφοντας το πρόβλημα. Μέχρι στιγμής δεν έχω απάντηση.
Υπαρχουν διαρροες και πολλες φορες γινονται κρατησεις εκτος πλατφορμας.
Μου εχει στειλει ιδιοκτητησ και επισης γραφειο διαχειρισης ακινητων το τηλεφωνο γραμμενο ολογραφως και κανεις δεν μπλόκαρε το μηνυμα.
Προσοχη στις συνενοησεις εκτός πλατφόρμας γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος απάτης. Πριν κάποιους μήνες μέλος είχε περιγράψει τέτοια περίπτωση.Τι να πω?Προταθηκε απο ιδιοκτητρια συναλλαγη εκτος πλατφορμας αρκετα συγκεκαλυμμενη και απο κει και περα το μονο που περασε ηταν το ονοματεπωνυμο της.Κι αυτο αφου εστειλα ερωτηση για αλλες ημερομηνιες προκειμενου να επικοινωνησω μαζι της.Φυσικα εγω βρηκα την ακρη βρισκοντας την στο φεηςμπουκ και τωρα κανω τη δουλεια μου μεσω αυτου!Αυτο εγινε 2 βραδυα πριν.Ισως αφορα μονο τη συγκεκριμενη ιδιοκτητρια.
οταν ανεβηκα για την πιτα Θεσσαλονικη, ο τυπος περασε ολοκληρο το τηλεφωνο σε λεξειςΠροσοχη στις συνενοησεις εκτός πλατφόρμας γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος απάτης. Πριν κάποιους μήνες μέλος είχε περιγράψει τέτοια περίπτωση.
Πες στους φιλους σου να σου προωθησουν το email που τους εστειλες με την προσκληση και να σου στειλουν τον αριθμο της πρωτης κρατησης που εχουν κανει.Στέλνω πρόσκληση σε δύο άτομα και όταν πάνε να κάνουν σύνδεση και κράτηση από τον υπολογιστή μου δεν εφαρμόζει τους πόντους έκπτωσης και λέει πως είναι ήδη χρήστες!
Έχουμε κάποιο mail η τηλέφωνο επικοινωνίας;