• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Aegean Airlines Aegean Bonus Visa

Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Οι αντιλογισμοί παντώς που αναφέρουμε για συνδρομές, δεν είναι κάποιο bug ή άτυπος τρόπος αλλά κανονική τακτική που ακολουθόυν οι τράπεζες μετά από εξέταση αιτήματος.
 
D

Delmem38110

Guest
Όλα τα στελέχη τραπεζών έχουν πέσει πάνω στο travel stories, κοιτάζοντας πως θα γλυτώσουν κανά ευρώ και θα μαζέψουν πόντους. Λες οι τράπεζες να μην ξέρουν ότι αφήνουν bug στα συστήματα τους για και καλά "άτυπες" ενέργειες όπως μεταφορές πόντων κτλ? Καλό είναι όσοι "άτυποι" τρόποι έχουν βρεθεί για να κερδισούμε το κάτι παραπάνω πάνω στο θέμα του τοπικ να μοιράζονται απο τους παλαιότερους στους νεότερους του χώρου, και όχι να είναι επτασφράγιστο μυστικό λες και θα χάσει κανείς το κεκτημένο του. Όλοι το θέλουμε το τζάμπα.
μια καλή αεροπορική και μια σοβαρή τράπεζα έχουν τον Χασομέρη τους που διαβάζει σχετικά με τις γνώμες των άλλων για τα προϊόντα τους και αναφέρει.
προχώρησαν και εδώ αυτά.
ορισμένα πράγματα είναι καλύτερα με ΠΜ για να κρατήσουν περισσότερο.
ρώτα τι θες με ένα ΠΜ και αυτό μέρος του φόρουμ είναι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.709
μια καλή αεροπορική και μια σοβαρή τράπεζα έχουν τον Χασομέρη τους που διαβάζει σχετικά με τις γνώμες των άλλων για τα προϊόντα τους και αναφέρει.
προχώρησαν και εδώ αυτά.
ορισμένα πράγματα είναι καλύτερα με ΠΜ για να κρατήσουν περισσότερο.
ρώτα τι θες με ένα ΠΜ και αυτό μέρος του φόρουμ είναι.
Μισο, να σου στειλει ενας φιλος τραπεζικος με ψευδωνυμο που θα λεει οτι ειναι μπαρμπερης ψεμματα, γιατι δεν εχει καταλαβει γρυ εδω και 2 χρονια τι γινεται.
Σοβαρευτειτε. Το φορουμ ειναι ανωνυμο , οποιος να ναι ρωταει σε πμ.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
531
Likes
1.699
Στον αντιλογισμό αναφερόμουν, ο οποίος κατά τη γνώμη μου γίνεται επιλεκτικά σε πελάτες. Ένας gold πελάτης φυσικά και έχει διαφορετική αντιμετώπιση από έναν "απλό".
 
D

Delmem38110

Guest
Μισο, να σου στειλει ενας φιλος τραπεζικος με ψευδωνυμο που θα λεει οτι ειναι μπαρμπερης ψεμματα, γιατι δεν εχει καταλαβει γρυ εδω και 2 χρονια τι γινεται.
Σοβαρευτειτε. Το φορουμ ειναι ανωνυμο , οποιος να ναι ρωταει σε πμ.
δυστυχώς έτσι κλείνουν οι τρύπες.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.709
δυστυχώς έτσι κλείνουν οι τρύπες.
Ενω με παραινεση να στειλουν pm ανωνυμοι αγνωστοι η τρυπα μενει εφτασφραγιστο μυστικο ξερω γω.
Ενα σκρολαρισμα λιγα χρονια πιο πισω ειναι φατσα φορα οι προβληματισμοι.
Αστεια πραγματα.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
531
Likes
1.699
Οι αντιλογισμοί παντώς που αναφέρουμε για συνδρομές, δεν είναι κάποιο bug ή άτυπος τρόπος αλλά κανονική τακτική που ακολουθόυν οι τράπεζες μετά από εξέταση αιτήματος.
Δεν το γνώριζα, έχω κάνει αίτημα τηλεφωνικά για επιστροφή της συνδρομής (απλή 12 ευρώ) και έχω πάρει ....μη σας πω τι αλλά στενός μου συγγενής που δεν έχει ιδέα από bonus, έχει πιστωτική που του επιστρέφουν την συνδρομή κάθε χρόνο. Ίσως έχει να κάνει με το πότε έχει γίνει η σύμβαση όπως έγραψε η @paefstra παραπάνω.

Εν τω μεταξύ, αστειευόμενος έγραψα για τα στελέχη τραπεζών και έγινε μαδο....!
 
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Δεν το γνώριζα, έχω κάνει αίτημα τηλεφωνικά για επιστροφή της συνδρομής (απλή 12 ευρώ) και έχω πάρει ....μη σας πω τι αλλά στενός μου συγγενής που δεν έχει ιδέα από bonus, έχει πιστωτική που του επιστρέφουν την συνδρομή κάθε χρόνο. Ίσως έχει να κάνει με το πότε έχει γίνει η σύμβαση όπως έγραψε η @paefstra παραπάνω.

Εν τω μεταξύ, αστειευόμενος έγραψα για τα στελέχη τραπεζών και έγινε μαδο....!
Σε χρεωστική κάρτα δεν γίνεται σχεδόν ποτέ επιστροφή συνδρομής εκτός αν είσαι Gold πελάτης.

Τώρα σε πιστωτικές όπως είπαμε, εφόσον υπάρχει ένα μεγάλο ποσό τζίρου, με αίτημα μέσω mail ή τηλεφωνικά, μπορεί να εξεταστεί.

Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις που όπως λες, όταν πελάτες έχουν μεγάλο τζίρο ή πολλές καταθέσεις να γίνεται από την τράπεζα στα πλαισία καλής συνεργασίας.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Πολύ off topic κατέληξε το θέμα, η επιστροφή συνδρομής αφορά γενικά τις πιστωτικές κάρτες όλων των τραπεζών, δεν αφορά την Aegean για να αναλυθεί εδώ, ούτε αποτελεί μυστικό για τα corporate στελέχη (και προσωπική γνώμη, δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό αίτημα αντιλογισμού συνδρομής για τη νέα κάρτα, αφού «αντισταθμίζεται» από τις παροχές της κάρτας. Δεν αναφέρομαι σε τρίτες κάρτες της τράπεζας, στη co-branded της Aegean μόνο).
 
Last edited:
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Πότε μη λες ποτέ. Και για την platinum έτσι έλεγαν και ακόμα τσάμπα την έχω
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.709
Πολύ off topic κατέληξε το θέμα, η επιστροφή συνδρομής αφορά γενικά τις πιστωτικές κάρτες όλων των τραπεζών, δεν αφορά την Aegean για να αναλυθεί εδώ, ούτε αποτελεί μυστικό για τα corporate στελέχη (και προσωπική γνώμη, δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό αίτημα αντιλογισμού συνδρομής για τη νέα κάρτα, αφού «αντισταθμίζεται» από τις παροχές της κάρτας. Δεν αναφέρομαι σε τρίτες κάρτες της τράπεζας, στη co-branded της Aegean μόνο).
Δεν θα το ελεγα. Την platinum την ειχα για εναν χρονο χωρις συνδρομη ενω πηρα τα 25+ 25 ευρω κουπονια. Μετα την εκοψα και δεν τα ζητησαν πισω. Δεν αντιστοιχει η συνδρομη στα προνομια ευθεως
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.749
Μηνύματα
911.081
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom