babaduma
Member
- Μηνύματα
- 5.058
- Likes
- 7.827
- Επόμενο Ταξίδι
- terra incognita
- Ταξίδι-Όνειρο
- α του Κενταύρου
Πολλοί μέσα σ'αυτό το φόρουμ πίνουν νερό στ'όνομά της. Κάποιοι γκρινιάζουν λίγο, άλλος για τον περιορισμένο χώρο μεταξύ των καθισμάτων, άλλοι για το ανύπαρκτο IFE, άλλοι για τις καθυστερήσεις, αλλά "δε βαριέσαι, φτηνή είναι, αφού πήγαμε κι ήρθαμε με ασφάλεια, τη δουλειά μας την κάναμε". Αν όμως στραβώσει κάτι; Αν δεν πάμε, όχι γιατί το θέλαμε αλλά γιατί μας ανάγκασε να το κάνουμε η ίδια η εταιρία; Τι γίνεται;
Το παραμύθι
Να το ξεκαθαρίσω από την αρχή: Δεν είμαι φαν των loco. Τις χρησιμοποιώ μόνον όταν δεν έχω άλλη επιλογή ή όταν η τιμή του εισιτηρίου είναι τόσο δελεαστική που ακόμη κι αν τα χάσω τα λεφτά για τους χ,ψ,ω λόγους να μη με νοιάξει (κι εφόσον έχω plan B, φυσικά).
Τον περασμένο Σεπτέμβρη έτρεξε η μεγάλη καμπάνια της Scoot με προσφορές -40% για δεκάδες προορισμούς από Αθήνα, με τιμές χαμηλότερες των 200 ευρώ (το one way ticket και μόνο με χειραποσκευή).
"What the fuck" είπα, "τόσος κόσμος εδώ μέσα έχει ταξιδέψει μαζί τους, σοβαρά παράπονα δεν έκανε, ας τους δοκιμάσουμε". Και κλείσαμε: Αθήνα - (Σιγκαπούρη) - Μπανγκόκ στο 'πήγαινε', Σιγκαπούρη - Αθήνα στο 'έλα'. 455 ευρώ, με τσεκαρισμένη αποσκευή. Κλείσαμε κι ένα Λουάνγκ Πραμπάνγκ - Σιγκαπούρη στα 86 ευρώ, σύνολο 541 ευρώ. Κελεπούρι δεν ήταν αλλά ήταν 20-25% φτηνότερα από τις regular (με μηδενικές άλλες παροχές, ωστόσο).
Αναχώρηση στις 29 Μαρτίου...
Η ... 'στραβή'
Στις 13 Ιανουαρίου σκάει η 'στραβή' ή, μάλλον, δύο 'στραβές': Η καλή εταιρία μας ανακοινώνει σημαντικές αλλαγές στις πτήσεις μας: Έχει ακυρώσει την πτήση της 29/3, μας βάζει να πετάξουμε από τις 28/3, μας βάζει αναμονή 15 ώρες στο Changi αλλά αφήνει ανέπαφο το κομμάτι της επιστροφής. Παράλληλα, μας βάζει να πετάξουμε και μια μέρα αργότερα από Λουάνγκ Πραμπάνγκ για Σιγκαπούρη. Μπάχαλο!
Οι επιλογές μας;
Ψυχραιμία! Εσείς δεν θα το πάθετε. Διαβάστε παρακάτω πώς:
(εννοείται πως έχουμε απορρίψει την επιλογή του voucher, ζητάμε ακύρωση κι επιστροφή χρημάτων, όλων των χρημάτων, όχι για το 1/2 ή το 1/3 ή το 1/4 της αξίας, όλα τα λεφτά για ολόκληρο το εισιτήριο)
Στο mail που θα σας έλθει, σας λέει να κάνετε 'κλικ' εκεί που δείχνει το βέλος στη φωτογραφία. Κάνετε 'κλικ' και βγαίνετε εδώ:
"Ωραία" λέτε, "πάμε παρακάτω". Κάνουμε 'κλικ' στο "Refund My Booking" και τσουπ, έρχεστε εδώ:
"Σιγά μην πάρω το voucher" λέτε και κάνετε 'κλικ' στο "Refund via Mode of Payment".
Αν το κάνετε και σας βγάλει σε καμμιά πλατφόρμα να συμπληρώσετε για να ζητήσετε την αποζημείωση, κερδίσατε το τζάκποτ. Διαφορετικά, προετοιμαστείτε για άνοδο της πίεσης στο 18, γιατί θα σας βγάλει εκεί που έβγαλε κι εμένα, δηλαδή εδώ:
Αλλά είπαμε. Εσείς δεν θα το πάθετε το εγκεφαλικό. Το μυστικό κρύβεται στις δύο λεξούλες που βρίσκονται στα δύο προηγούμενα μηνύματα: Call Centre.
Το τηλεφωνικό κέντρο της Scoot στην Αθήνα είναι το ίδιο με κάποιες άλλες εταιρίες της Ασίας, απαντούν στο: 2109942567. Ευγενέστατη κι εξυπηρετικότατη η υπάλληλος που απαντά, για να σας πει ότι... δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει! Αλλά μπορείτε, λέει, να επικοινωνήσετε απ'ευθείας με την εταιρία, στην... Σιγκαπούρη, στο: 006531576434. Καταλαβαίνετε, έτσι; Ό,τι κερδίσατε στην τιμή του εισιτηρίου, θα το δώσετε για τα τηλεφωνήματα. Ευτυχώς υπάρχει και τηλέφωνο με αστική χρέωση: 2111988688 το οποίο μετά από διάφορα χριτς-χρατς-κλικ σε συνδέει με ... Σιγκαπούρη και βρίσκεσαι να μιλάς με μια Κινέζα που μιλάει κινέζικα και κινέζικα αγγλικά κι αν καταφέρεις να συνεννοηθείς μαζί της αυτοδικαίως αναγορεύεσαι σε πρέσβη της Ελλάδας στη Σιγκαπούρη! Σου λέει ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου σε 4 ώρες το πολύ αλλά δεν επικοινωνούν ούτε σε 144. Οπότε;
Οπότε πας (εφόσον έχεις γλυτώσει το εγκεφαλικό) στην τελευταία επιλογή που σου έχει δώσει η εξυπηρετική υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου της Αθήνας, την επικοινωνία με email. Πας στη σελίδα τους:
https://help.flyscoot.com/s/email-us
και επιλέγεις: Case Category: Request, Sub Category 1: Refund, Sub Category 2: Planned Schedule Change, Subject: (Ο αριθμός της κράτησής σου, cancellation & refund). Στο Message: γράφεις δυό λόγια γι'αυτό που ζητάς. Απλές, σύντομες φράσεις. Θα καταλάβουν. Συμπληρώνεις και τα υπόλοιπα στοιχεία, ότι δεν είσαι ρομπότ και πατάς 'submit'.
Αφού το πατήσεις, θα σου βγάλει αυτό:
Εσύ τώρα υποτίθεται ότι πρέπει να περιμένεις μέχρι 10 μέρες για να σου απαντήσουν. αν μάλιστα έχεις και δεύτερη περίπτωση (όπως εγώ) και, μετά την υποβολή του αιτήματος και γι αυτήν, λάβεις κάτι τέτοιο
διαπιστώνεις ότι μέσα σε 10 λεπτά έχουν υποβληθεί 80 αιτήματα, οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται και γεμίζεις αισιοδοξία για το αποτέλεσμα του αιτήματός σου.
Ωστόσο, αγαπητέ ταξιδιώτη, αυτή τη φορά μπορεί (όπως εγώ) να εκπλαγείς ευχάριστα: Η απάντηση δεν ήλθε 10 μέρες μετά αλλά την επόμενη μέρα. Και ήταν θετική. Εγκρίθηκε η επιστροφή των χρημάτων για ολόκληρο το εισιτήριο και θα πραγματοποιούνταν μέσα σε 15 μέρες, στην κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει για την πληρωμή.
Η επόμενη ευχάριστη έκπληξη ήρθε 2 μέρες μετά, όταν έλεγξα την κάρτα online και είδα ότι είχαν πιστωθεί όλα τα χρήματα, τα ίδια ποσά ακριβώς που είχα χρεωθεί.
Τέλος καλό, όλα καλά.
Επιμύθιο
Νέα εισιτήρια για τις ημερομηνίες που θέλαμε εκδόθηκαν από την Qatar. Συνολικό επιπλέον κόστος ανά εισιτήριο 150 ευρώ. Για την διαδρομή Λουάνγκ Πραμπάνγκ - Σιγκαπούρη εκδόθηκαν νέα εισιτήρια με την Thai Airways. Ίδια τιμή με της Scoot αλλά με παροχές Thai.
Άξιζε η σύγχυση και η ταλαιπωρία με την Scoot? Μάλλον όχι.
Κι ύστερα ήλθε ο νέος κορονα-ιός κι είναι πάλι όλα στον αέρα...
"Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός τα βλέπει και γελάει"...
Σημείωση: @katkats Επειδή δεν υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία για την Scoot στις αεροπορικές εταιρίες, ίσως θα έπρεπε να δημιουργηθεί και το θέμα αυτό να ενταχθεί εκεί για μελλοντική αναφορά.
Το παραμύθι
Να το ξεκαθαρίσω από την αρχή: Δεν είμαι φαν των loco. Τις χρησιμοποιώ μόνον όταν δεν έχω άλλη επιλογή ή όταν η τιμή του εισιτηρίου είναι τόσο δελεαστική που ακόμη κι αν τα χάσω τα λεφτά για τους χ,ψ,ω λόγους να μη με νοιάξει (κι εφόσον έχω plan B, φυσικά).
Τον περασμένο Σεπτέμβρη έτρεξε η μεγάλη καμπάνια της Scoot με προσφορές -40% για δεκάδες προορισμούς από Αθήνα, με τιμές χαμηλότερες των 200 ευρώ (το one way ticket και μόνο με χειραποσκευή).
"What the fuck" είπα, "τόσος κόσμος εδώ μέσα έχει ταξιδέψει μαζί τους, σοβαρά παράπονα δεν έκανε, ας τους δοκιμάσουμε". Και κλείσαμε: Αθήνα - (Σιγκαπούρη) - Μπανγκόκ στο 'πήγαινε', Σιγκαπούρη - Αθήνα στο 'έλα'. 455 ευρώ, με τσεκαρισμένη αποσκευή. Κλείσαμε κι ένα Λουάνγκ Πραμπάνγκ - Σιγκαπούρη στα 86 ευρώ, σύνολο 541 ευρώ. Κελεπούρι δεν ήταν αλλά ήταν 20-25% φτηνότερα από τις regular (με μηδενικές άλλες παροχές, ωστόσο).
Αναχώρηση στις 29 Μαρτίου...
Η ... 'στραβή'
Στις 13 Ιανουαρίου σκάει η 'στραβή' ή, μάλλον, δύο 'στραβές': Η καλή εταιρία μας ανακοινώνει σημαντικές αλλαγές στις πτήσεις μας: Έχει ακυρώσει την πτήση της 29/3, μας βάζει να πετάξουμε από τις 28/3, μας βάζει αναμονή 15 ώρες στο Changi αλλά αφήνει ανέπαφο το κομμάτι της επιστροφής. Παράλληλα, μας βάζει να πετάξουμε και μια μέρα αργότερα από Λουάνγκ Πραμπάνγκ για Σιγκαπούρη. Μπάχαλο!
Οι επιλογές μας;
- Ή δεχόμαστε τις αλλαγές,
- ή μας δίνουν voucher στο 120% της αξίας του επηρεαζόμενου τμήματος που θέλουμε να ακυρώσουμε (τρέχα γύρευε πώς θα το αξιολογήσουν, αφού το κομμάτι επιστροφής δεν αλλάζει) που θα μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σε άλλη πτήση της εταιρίας (καλά κρασιά...) και να ψάχνουμε μετά να δούμε πώς θα πάμε στον προορισμό μας με one way ticket (για πολύ large μας έχουν να πληρώνουμε κάτι χιλιάρικα γι αυτό...)
- ή, τέλος, να μας επιστρέψουν στην πιστωτική κάρτα την αξία του εισιτηρίου που ακυρώνουμε (το 'πήγαινε' δηλαδή; και με το 'έλα' τι γίνεται; άγνωστο).
Ψυχραιμία! Εσείς δεν θα το πάθετε. Διαβάστε παρακάτω πώς:
(εννοείται πως έχουμε απορρίψει την επιλογή του voucher, ζητάμε ακύρωση κι επιστροφή χρημάτων, όλων των χρημάτων, όχι για το 1/2 ή το 1/3 ή το 1/4 της αξίας, όλα τα λεφτά για ολόκληρο το εισιτήριο)
Στο mail που θα σας έλθει, σας λέει να κάνετε 'κλικ' εκεί που δείχνει το βέλος στη φωτογραφία. Κάνετε 'κλικ' και βγαίνετε εδώ:
"Ωραία" λέτε, "πάμε παρακάτω". Κάνουμε 'κλικ' στο "Refund My Booking" και τσουπ, έρχεστε εδώ:
"Σιγά μην πάρω το voucher" λέτε και κάνετε 'κλικ' στο "Refund via Mode of Payment".
Αν το κάνετε και σας βγάλει σε καμμιά πλατφόρμα να συμπληρώσετε για να ζητήσετε την αποζημείωση, κερδίσατε το τζάκποτ. Διαφορετικά, προετοιμαστείτε για άνοδο της πίεσης στο 18, γιατί θα σας βγάλει εκεί που έβγαλε κι εμένα, δηλαδή εδώ:
Αλλά είπαμε. Εσείς δεν θα το πάθετε το εγκεφαλικό. Το μυστικό κρύβεται στις δύο λεξούλες που βρίσκονται στα δύο προηγούμενα μηνύματα: Call Centre.
Το τηλεφωνικό κέντρο της Scoot στην Αθήνα είναι το ίδιο με κάποιες άλλες εταιρίες της Ασίας, απαντούν στο: 2109942567. Ευγενέστατη κι εξυπηρετικότατη η υπάλληλος που απαντά, για να σας πει ότι... δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει! Αλλά μπορείτε, λέει, να επικοινωνήσετε απ'ευθείας με την εταιρία, στην... Σιγκαπούρη, στο: 006531576434. Καταλαβαίνετε, έτσι; Ό,τι κερδίσατε στην τιμή του εισιτηρίου, θα το δώσετε για τα τηλεφωνήματα. Ευτυχώς υπάρχει και τηλέφωνο με αστική χρέωση: 2111988688 το οποίο μετά από διάφορα χριτς-χρατς-κλικ σε συνδέει με ... Σιγκαπούρη και βρίσκεσαι να μιλάς με μια Κινέζα που μιλάει κινέζικα και κινέζικα αγγλικά κι αν καταφέρεις να συνεννοηθείς μαζί της αυτοδικαίως αναγορεύεσαι σε πρέσβη της Ελλάδας στη Σιγκαπούρη! Σου λέει ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου σε 4 ώρες το πολύ αλλά δεν επικοινωνούν ούτε σε 144. Οπότε;
Οπότε πας (εφόσον έχεις γλυτώσει το εγκεφαλικό) στην τελευταία επιλογή που σου έχει δώσει η εξυπηρετική υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου της Αθήνας, την επικοινωνία με email. Πας στη σελίδα τους:
https://help.flyscoot.com/s/email-us
και επιλέγεις: Case Category: Request, Sub Category 1: Refund, Sub Category 2: Planned Schedule Change, Subject: (Ο αριθμός της κράτησής σου, cancellation & refund). Στο Message: γράφεις δυό λόγια γι'αυτό που ζητάς. Απλές, σύντομες φράσεις. Θα καταλάβουν. Συμπληρώνεις και τα υπόλοιπα στοιχεία, ότι δεν είσαι ρομπότ και πατάς 'submit'.
Αφού το πατήσεις, θα σου βγάλει αυτό:
Εσύ τώρα υποτίθεται ότι πρέπει να περιμένεις μέχρι 10 μέρες για να σου απαντήσουν. αν μάλιστα έχεις και δεύτερη περίπτωση (όπως εγώ) και, μετά την υποβολή του αιτήματος και γι αυτήν, λάβεις κάτι τέτοιο
διαπιστώνεις ότι μέσα σε 10 λεπτά έχουν υποβληθεί 80 αιτήματα, οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται και γεμίζεις αισιοδοξία για το αποτέλεσμα του αιτήματός σου.
Ωστόσο, αγαπητέ ταξιδιώτη, αυτή τη φορά μπορεί (όπως εγώ) να εκπλαγείς ευχάριστα: Η απάντηση δεν ήλθε 10 μέρες μετά αλλά την επόμενη μέρα. Και ήταν θετική. Εγκρίθηκε η επιστροφή των χρημάτων για ολόκληρο το εισιτήριο και θα πραγματοποιούνταν μέσα σε 15 μέρες, στην κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει για την πληρωμή.
Η επόμενη ευχάριστη έκπληξη ήρθε 2 μέρες μετά, όταν έλεγξα την κάρτα online και είδα ότι είχαν πιστωθεί όλα τα χρήματα, τα ίδια ποσά ακριβώς που είχα χρεωθεί.
Τέλος καλό, όλα καλά.
Επιμύθιο
Νέα εισιτήρια για τις ημερομηνίες που θέλαμε εκδόθηκαν από την Qatar. Συνολικό επιπλέον κόστος ανά εισιτήριο 150 ευρώ. Για την διαδρομή Λουάνγκ Πραμπάνγκ - Σιγκαπούρη εκδόθηκαν νέα εισιτήρια με την Thai Airways. Ίδια τιμή με της Scoot αλλά με παροχές Thai.
Άξιζε η σύγχυση και η ταλαιπωρία με την Scoot? Μάλλον όχι.
Κι ύστερα ήλθε ο νέος κορονα-ιός κι είναι πάλι όλα στον αέρα...
"Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός τα βλέπει και γελάει"...
Σημείωση: @katkats Επειδή δεν υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία για την Scoot στις αεροπορικές εταιρίες, ίσως θα έπρεπε να δημιουργηθεί και το θέμα αυτό να ενταχθεί εκεί για μελλοντική αναφορά.
Attachments
-
154,8 KB Προβολές: 0