dmdoc
Member
- Μηνύματα
- 1.413
- Likes
- 900
Οι έγκυρες,υποτίθεται,πληροφορίες μου εκ των έσω,από επαγγελματία οδηγό που έκανε την διαδρομή μέχρι Κων/πολη τουλάχιστο 10 φορές το μήνα,έλεγαν..."μη μασάς στα διόδια.Αν υπάρχει κάποιος εκεί να πληρώσεις,ok.Αν όχι,πέρνα ελεύθερα.".Και για του λόγου το αληθές το είχα βιώσει και στην προηγούμενη εξόρμησή μου για τον αγώνα της F1.
Στον πρώτο σταθμό,λοιπόν,υπήρχε κάποιος ο οποίος έπαιρνε ένα αντίτιμο και επέτρεπε την δίοδο.Τα προβλήματα ξεκίνησαν από τον επόμενο και μετά.Υπάλληλος δεν υπήρχε,παρά μόνο ένα περίεργο μηχάνημα που όμως δεν είχες την δυνατότητα να πληρώσεις μετρητά.Ευτυχώς μπάρες δεν υπήρχαν και έτσι μπορούσαμε να αναπτύξουμε ταχύτητα,μη δίνοντας σημασία στα καμπανάκια που χτυπούσαν και τους υπαλλήλους που έτρεχαν να εντοπίσουν τους τζαμπατζήδες.Ο amsterdam,σε σχέση με μένα,δεν έβρισκε καθόλου διασκεδαστικό αυτό το "παιχνίδι" γάτας-ποντικού και εκνευριζόταν ολοένα και περισσότερο βλέποντάς με να αδιαφορώ.Η κουβέντα για το "express του μεσονυκτίου" που θα ζούσαμε εξαιτίας μου,η απαγόρευση εξόδου από την χώρα,η επιβίωση στις φυλακές που θα μας κλείνανε ανάλωσε πολύ από το χρόνο μας και στο ενδιάμεσο είχαμε περάσει στην ασιατική πλευρά από την εκπληκτική γέφυρα του Βοσπόρου,είχαμε βρει ΑΤΜ,είχαμε φουλάρει βενζίνη και είχαμε εφοδιαστεί με μικρές προμήθειες για το υπόλοιπο της διαδρομής.Παράλληλα είχαμε ενημερωθεί οτι η κατάσταση στα διόδια είχε αλλάξει.Πλέον ίσχυε η κάρτα KGS,που την αγοράζεις στα stand που υπάρχουν δίπλα σε κάθε σταθμό διοδίων.Κοστίζει 15TL,αφαιρείται κάποιο ποσό σε κάθε σταθμό και μπορείς να την επαναφορτίσεις στα αντίστοιχα stand.
Το ασιατικό τμήμα της Πόλης είχε και αυτό την δική του γοητεία.Μεγάλα υπερσύγχρονα κτίρια μας συνόδευαν για πολλή ώρα,και κινούμενοι ΠΑΝΤΑ κάτω των ορίων ταχύτητας μπορούσαμε να τα απολαύσουμε.Οι πολυάριθμοι έλεγχοι μας φόβισαν και οδήγησαν τον amsterdam να παραδώσει το τιμόνι λέγοντας..."δεν πάω εγώ φυλακή.Πάρε το τιμόνι και κάνε οτι θες.Στο δικαστήριο θα πω,ήμουν συνοδηγός...δεν φταίω σε τίποτα".
Μ'αυτά κι αυτά η Κων/πολη ξεμάκραινε πίσω μας,και οδηγούσα πλέον προς τα βάθη της Τουρκίας.
Στον πρώτο σταθμό,λοιπόν,υπήρχε κάποιος ο οποίος έπαιρνε ένα αντίτιμο και επέτρεπε την δίοδο.Τα προβλήματα ξεκίνησαν από τον επόμενο και μετά.Υπάλληλος δεν υπήρχε,παρά μόνο ένα περίεργο μηχάνημα που όμως δεν είχες την δυνατότητα να πληρώσεις μετρητά.Ευτυχώς μπάρες δεν υπήρχαν και έτσι μπορούσαμε να αναπτύξουμε ταχύτητα,μη δίνοντας σημασία στα καμπανάκια που χτυπούσαν και τους υπαλλήλους που έτρεχαν να εντοπίσουν τους τζαμπατζήδες.Ο amsterdam,σε σχέση με μένα,δεν έβρισκε καθόλου διασκεδαστικό αυτό το "παιχνίδι" γάτας-ποντικού και εκνευριζόταν ολοένα και περισσότερο βλέποντάς με να αδιαφορώ.Η κουβέντα για το "express του μεσονυκτίου" που θα ζούσαμε εξαιτίας μου,η απαγόρευση εξόδου από την χώρα,η επιβίωση στις φυλακές που θα μας κλείνανε ανάλωσε πολύ από το χρόνο μας και στο ενδιάμεσο είχαμε περάσει στην ασιατική πλευρά από την εκπληκτική γέφυρα του Βοσπόρου,είχαμε βρει ΑΤΜ,είχαμε φουλάρει βενζίνη και είχαμε εφοδιαστεί με μικρές προμήθειες για το υπόλοιπο της διαδρομής.Παράλληλα είχαμε ενημερωθεί οτι η κατάσταση στα διόδια είχε αλλάξει.Πλέον ίσχυε η κάρτα KGS,που την αγοράζεις στα stand που υπάρχουν δίπλα σε κάθε σταθμό διοδίων.Κοστίζει 15TL,αφαιρείται κάποιο ποσό σε κάθε σταθμό και μπορείς να την επαναφορτίσεις στα αντίστοιχα stand.
Το ασιατικό τμήμα της Πόλης είχε και αυτό την δική του γοητεία.Μεγάλα υπερσύγχρονα κτίρια μας συνόδευαν για πολλή ώρα,και κινούμενοι ΠΑΝΤΑ κάτω των ορίων ταχύτητας μπορούσαμε να τα απολαύσουμε.Οι πολυάριθμοι έλεγχοι μας φόβισαν και οδήγησαν τον amsterdam να παραδώσει το τιμόνι λέγοντας..."δεν πάω εγώ φυλακή.Πάρε το τιμόνι και κάνε οτι θες.Στο δικαστήριο θα πω,ήμουν συνοδηγός...δεν φταίω σε τίποτα".
Μ'αυτά κι αυτά η Κων/πολη ξεμάκραινε πίσω μας,και οδηγούσα πλέον προς τα βάθη της Τουρκίας.