Ποσώς μας αφορά, η αεροπορική τις επέλεξε και πληρώνει, όπως και το κέτερινγκ, από το οποίο άμα πάθεις δηλητηρίαση την αεροπορική θα τρέξεις και ας πάει αυτή να τα βρει από τον χαντλερά.Η διαχείριση των αποσκευών γίνεται απο τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των αεροδρομίων.
3 ώρες είναι το όριο για πτήσεις εντός ΕΕ άνω των 1500 χιλιομέτρων.4 ώρες θα ήταν το όριο για πτήσεις προς Σιγκαπούρη.Η πτηση απο Βερολινο ηταν να φτασει Ελλαδα 15:05 και εφτασε 18:07 . Μου απαντησε μετα απο πολλα μηνυματα η Scoot οτι δεν δικαιουμαι τιποτα εφοσον δεν περασαν 4 ωρες. Στεκει;
Επισης το αποδεικτικο της αφιξης που μπορω να το ζητησω;
υπάρχουν ιστοσελίδες που παίρνοντας προμήθεια από την τυχόν αποζημίωση κάνουν τη δουλειά για σένα.Είχα αεροπορικό εισιτήριο DPL-FNC, επιβιβαστήκαμε στο αεροσκάφος, φτάσαμε στο Funchal και επιστρέψαμε Ponta Delgada. Ο λόγος μη προσέγγισης, όπως μας ανέφεραν, ήταν οι καιρικές συνθήκες.
Μας προσέφεραν διαμονή και φαγητό και άλλαξαν την πτήση μας για 30 ώρες μετά.
Ελέγχοντας στο site του αεροδρομίου του Funchal τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις, είδα ότι όλες οι πτήσεις είχαν πραγματοποιηθεί εκτός από τη δική μας.
Δικαιούμαι αποζημίωση για την καθυστέρηση;
Από την αεροπορική μου είπαν όχι, αλλά ο άσχημος καιρός ήταν μόνο για τη δική μας πτήση;
γκουγκλαρε@ToTheMoonAndBack και σε αυτό το site ζητάει προσωπικά στοιχεία.