Γενικά υποχρεώσεις της αεροπορικής εταιρείας προς τους επιβάτες;

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.860
Η διαχείριση των αποσκευών γίνεται απο τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των αεροδρομίων.
Ποσώς μας αφορά, η αεροπορική τις επέλεξε και πληρώνει, όπως και το κέτερινγκ, από το οποίο άμα πάθεις δηλητηρίαση την αεροπορική θα τρέξεις και ας πάει αυτή να τα βρει από τον χαντλερά.
 

bl4ckwar

Member
Μηνύματα
274
Likes
82
Επόμενο Ταξίδι
Ευρώπη ή Η.Π.Α
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη
Η πτηση απο Βερολινο ηταν να φτασει Ελλαδα 15:05 και εφτασε 18:07 . Μου απαντησε μετα απο πολλα μηνυματα η Scoot οτι δεν δικαιουμαι τιποτα εφοσον δεν περασαν 4 ωρες. Στεκει;
Επισης το αποδεικτικο της αφιξης που μπορω να το ζητησω;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η πτηση απο Βερολινο ηταν να φτασει Ελλαδα 15:05 και εφτασε 18:07 . Μου απαντησε μετα απο πολλα μηνυματα η Scoot οτι δεν δικαιουμαι τιποτα εφοσον δεν περασαν 4 ωρες. Στεκει;
Επισης το αποδεικτικο της αφιξης που μπορω να το ζητησω;
3 ώρες είναι το όριο για πτήσεις εντός ΕΕ άνω των 1500 χιλιομέτρων.4 ώρες θα ήταν το όριο για πτήσεις προς Σιγκαπούρη.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.129
Likes
1.994
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Είχα αεροπορικό εισιτήριο DPL-FNC, επιβιβαστήκαμε στο αεροσκάφος, φτάσαμε στο Funchal και επιστρέψαμε Ponta Delgada. Ο λόγος μη προσέγγισης, όπως μας ανέφεραν, ήταν οι καιρικές συνθήκες.
Μας προσέφεραν διαμονή και φαγητό και άλλαξαν την πτήση μας για 30 ώρες μετά.
Ελέγχοντας στο site του αεροδρομίου του Funchal τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις, είδα ότι όλες οι πτήσεις είχαν πραγματοποιηθεί εκτός από τη δική μας.
Δικαιούμαι αποζημίωση για την καθυστέρηση;
Από την αεροπορική μου είπαν όχι, αλλά ο άσχημος καιρός ήταν μόνο για τη δική μας πτήση;
 
D

Delmem38110

Guest
Είχα αεροπορικό εισιτήριο DPL-FNC, επιβιβαστήκαμε στο αεροσκάφος, φτάσαμε στο Funchal και επιστρέψαμε Ponta Delgada. Ο λόγος μη προσέγγισης, όπως μας ανέφεραν, ήταν οι καιρικές συνθήκες.
Μας προσέφεραν διαμονή και φαγητό και άλλαξαν την πτήση μας για 30 ώρες μετά.
Ελέγχοντας στο site του αεροδρομίου του Funchal τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις, είδα ότι όλες οι πτήσεις είχαν πραγματοποιηθεί εκτός από τη δική μας.
Δικαιούμαι αποζημίωση για την καθυστέρηση;
Από την αεροπορική μου είπαν όχι, αλλά ο άσχημος καιρός ήταν μόνο για τη δική μας πτήση;
υπάρχουν ιστοσελίδες που παίρνοντας προμήθεια από την τυχόν αποζημίωση κάνουν τη δουλειά για σένα.
θα βρεις στο Ίντερνετ. μην δίνεις παραπάνω προσωπικά στοιχεία εκτός από την πτήση. θα δεις αν δικαιούσαι. κάτι σαν αυτό
EU261 Compensation- What You Need to Know | AirHelp
 
D

Delmem38110

Guest
@ToTheMoonAndBack και σε αυτό το site ζητάει προσωπικά στοιχεία.
γκουγκλαρε
eu261 disruption compensation
και βρες αυτό που δεν ζητάει προσωπικά στοιχειά πριν παρά μόνο την πτήση και την μέρα ώρα.
δες αυτή.
Flight delay compensation. Up to € 600 refund | Flightright
δώσε τα στοιχειά μονο αφού σου πει ότι δικαιούσαι η κράτα το στα πρόχειρα και δες και άλλες ιστοσελίδες.
 

domino

Member
Μηνύματα
329
Likes
308
κλαιω

The Parks Family ✈ Travel on Points on Instagram: "𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐠𝐨 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠… *this was a cancel due to a technical issue* We were really impressed with how @united handled everything! The automatic emails to select a hotel and food vouchers made for a seamless experience, and the customer service agents were wonderful! 🤗 @upgradedpoints (sponsor of this post 🙏) has a guide on how to get compensation if your flight is delayed/canceled! Just search “delayed or canceled” on upgradedpoints.com or checkout the link in bio! 🔗 Our most important advice: “knowledge is power” when it comes to flight disruptions. Knowing your options makes everything easier! 🔒 It’s also important to have all of the contact details up to date on the operating airline’s site. This itinerary was booked with points through ANA but operated by UA. Since we had updated all contact details on the reservation on UA’s site, it made everything smoother! ✍ Also, DON’T WAIT to get in touch with customer service. There’s limited seats available for rebooking and lines/hold times can get long as time goes on. We recommend getting in line at the airport (in a lounge if you have access) and call the airline at the same time. And often, airlines will give you rebooking options on the app📱 Keep in mind that when booking through partners, any changes/cancels BEFORE the day-of travel will be handled by the booking airline (ANA in our case). But once the flight has been “handed off” to the operating airline (usually 24h before departure), any delays/cancels are the responsibility of the operating airline (United in our case) ✈ A situation like this also why you should always add a frequent flyer number to a reservation - even if booked with partner points! ✅ Everything we received as a result of this flight disruption: 𝟯𝟮,𝟱𝟬𝟬 𝗺𝗶𝗹𝗲𝘀 (from United Cares) 𝟳,𝟮𝟳𝟲 𝗺𝗶𝗹𝗲𝘀 (from IAD-ZRH flight) $𝟭𝟳𝟱 𝗳𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗰𝗿𝗲𝗱𝗶𝘁 𝘅𝟮 (from United Customer Service) 𝟭,𝟳𝟮𝟱 𝗠𝗮𝗿𝗿𝗶𝗼𝘁𝘁 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁𝘀 (from hotel provided by United) $𝟮𝟭𝟯 𝗿𝗲𝗳𝘂𝗻𝗱 pending from AMEX Travel Insurance (for missed hotel night in Spain) #travelhack #travelhacking #pointsandmiles #creditcardpoints #traveltipsandtricks #travelhacks"
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.132
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom