• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

υποπτη κινηση καρτας και κρατησεις booking

galat

Member
Μηνύματα
851
Likes
2.126
Επόμενο Ταξίδι
...
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
πολυ χρησιμα όλα αυτά που λες! δεν ηξερα καθολου ότι από κάποιο μαγαζί , π.χ. , που πλήρωσες με πιστωτικη, μπορεί αργότερα να υπάρξει δόλος. Νόμιζα ότι εφόσον περνάει η κάρτα στο μηχάνημα, βγαίνει η απόδειξη, κοιτάς το ποσό και υπογράφεις, το θέμα τελειώνει. Δεν ήξερα ότι μένουν στοιχεία της κάρτας στο τερματικό τα οποία πιθανώς και αργότερα να ξαναχρησιμοποιηθούν.
Ούτε εγώ ξέρω τον τρόπο που γίνεται η υποκλοπή. Μπορώ όμως να φανταστώ αρκετούς. Π.χ. έναν "ερασιτέχνη" υπάλληλο, που αποστηθίζει προσωρινά τα στοιχεία της κάρτας, που δεν αναγράφονται στο αντίγραφο της συναλλαγής, που μένει στο κατάστημα. Ή έναν πιο "οργανωμένο", που ακόμα και με άγνοια του ιδιοκτήτη, έχει εγκαταστήσει μία μικροκάμερa, σαν αυτές που βάζουν στα atm για να υποκλέπτουν τα Pin, ή που έχει εγκαταστήσει κάποιο τσιπάκι που αντιγράφει από το μηχάνημα της κάρτας τα ψηφιακά δεδομένα, που στέλνει τα στοιχεία μέσω της τηλεφωνικής γραμμής στην τράπεζα. Ή ακόμα στις περιπτώσεις που η χρεώση της κάρτας γίνεται "χειροκίνητα" - αν γίνεται ακόμα για κάποια λίγα καταστήματα και κάποιες τράπεζες - αντιγράφοντας τα στοιχεία που αποτυπώνονται στο χαρτάκι κλπ κλπ κλπ. Όρεξη νάχει κάποιος και όλα γίνονται. Βέβαια υπάρχουν και οι μαζικές διαρροές στοιχείων, που οργανώνονται κατά καιρούς από εξειδικευμένους χάκερ, από τα στοιχεία εταιρειών.
 

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.131
Likes
2.674
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Αυτό τώρα που με καίει είναι τι να κάνω εγώ με τη booking. Ναι μεν οι κρατήσεις έγιναν με δωρεάν ακύρωση, αλλά πιθανή προέγκριση από τα ξενοδοχεία συνεχίζει να υφίσταται. Αν κάτι τέτοιο γίνει, θα φάω άκυρο και θα μείνω ξεκρεμαστη. Από την άλλη, αν καλεσω την booking να τους ενημερώσω ότι η κάρτα είναι ανενεργή, θα μου ζητήσουν τα στοιχεία της νέας κάρτας, τα οποία και διστάζω να δώσω.

Τι λέτε να κανω?
Αγαπητή Rosa, λυπάμαι για τους μπελάδες σου. Δεν μπορώ να ξέρω φυσικά πως συνέβη κάτι τέτοιο, αλλά τείνω να συμφωνήσω με τον Galat σε ότι είπε.

Εγώ θα ήθελα μόνο να σου πω την δική μου εμπειρία: Για τις φετινές διακοπές μου στην Κρήτη, χρειάστηκε να κλείσω δύο ξενοδοχεία από το booking com καθότι επισκέφτηκα δύο νομούς (πάντα από το booking com κλείνω). Δυστυχώς μετά από λίγες βδομάδες από τις κρατήσεις, χρειάστηκε να ακυρώσω την πιστωτική με την οποία έκανα την κράτηση και να εκδώσω καινούρια. Κι εγώ είχα την αγωνία μήπως ακυρωθούν οι κρατήσεις μου αν τυχόν ισχύει αυτό με την προέγκριση. Δε ξέρω τι μπορεί να ισχύει, αλλά η ουσία είναι ότι οι κρατήσεις ίσχυαν μια χαρά όταν πήγα! Και πιστεύω ότι για αυτό φταίει το ότι αν έκαναν προέγκριση, την έκαναν όταν ίσχυε ακόμα η κάρτα (έκανα σχετικά νωρίς τις κρατήσεις). Το λέω γιατί σε ένα φίλο μου που έκανε δική του κράτηση και δεν είχε έγκυρη κάρτα του έστειλε μέιλ σχεδόν αμέσως η booking ότι το ξενοδοχείο δεν εγκρίνει την κάρτα. Αν λοιπόν περίμεναν να κάνουν την προέγκριση τελευταία στιγμή, θα με είχαν ενημερώσει πιστεύω. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και στην περίπτωσή σου. Σε κάθε περίπτωση, αν το booking είχε ενημέρωση από το ξενοδοχείο ότι υπάρχει πρόβλημα με την κάρτα σου, θα σε είχαν ενημερώσει ήδη. Ίσως να έχουν ήδη εγκρίνει την ακυρωμένη κάρτα σου γιατί όταν το έκαναν δεν ήταν ακυρωμένη? Τι να πω.. Ίσως τα ξενοδοχεία στο εξωτερικό είναι πιο αυστηρά και τυπικά..

Βέβαια, να μη λέω μεγάλα λόγια, ίσως στην περίπτωσή μου απλώς δεν έκαναν προέγκριση. :confused:
Οπότε, αν έχεις στα χέρια σου άλλη κάρτα, ΙΣΩΣ, αφού έκλεισες με δωρεάν ακύρωση, να ακύρωνες τη προηγούμενη κράτηση και να τη ξαναέκανες με τη καινούρια κάρτα?
Κι εγώ το είχα σκεφτεί, αλλά προτίμησα να μη το κάνω, ίσως γινόταν κανά μπέρδεμα και προτίμησα να το ρισκάρω.. Κι ευτυχώς δεν την πάτησα..
Καταλαβαίνω βέβαια ότι διστάζεις μετά από αυτό που έπαθες, αλλά αν είναι να σου τύχει, θα σου τύχει οπουδήποτε.. Π.χ. και στο σύντροφό μου είχε τύχει υποκλοπή όταν έκανε κράτηση μέσω ίντερνετ για εισιτήρια κινηματογράφου (μόνο εκεί την είχε χρησιμοποιήσει), αλλά συνέχισε να κάνει κρατήσεις από το ίδιο σάιτ και δεν του ξαναέτυχε..
 

Rosa Mundial

Member
Μηνύματα
617
Likes
85
Επόμενο Ταξίδι
ελα ντε
Ταξίδι-Όνειρο
Ταϋλάνδη
Αγαπητή Rosa, λυπάμαι για τους μπελάδες σου. Δεν μπορώ να ξέρω φυσικά πως συνέβη κάτι τέτοιο, αλλά τείνω να συμφωνήσω με τον Galat σε ότι είπε.

Εγώ θα ήθελα μόνο να σου πω την δική μου εμπειρία: Για τις φετινές διακοπές μου στην Κρήτη, χρειάστηκε να κλείσω δύο ξενοδοχεία από το booking com καθότι επισκέφτηκα δύο νομούς (πάντα από το booking com κλείνω). Δυστυχώς μετά από λίγες βδομάδες από τις κρατήσεις, χρειάστηκε να ακυρώσω την πιστωτική με την οποία έκανα την κράτηση και να εκδώσω καινούρια. Κι εγώ είχα την αγωνία μήπως ακυρωθούν οι κρατήσεις μου αν τυχόν ισχύει αυτό με την προέγκριση. Δε ξέρω τι μπορεί να ισχύει, αλλά η ουσία είναι ότι οι κρατήσεις ίσχυαν μια χαρά όταν πήγα! Και πιστεύω ότι για αυτό φταίει το ότι αν έκαναν προέγκριση, την έκαναν όταν ίσχυε ακόμα η κάρτα (έκανα σχετικά νωρίς τις κρατήσεις). Το λέω γιατί σε ένα φίλο μου που έκανε δική του κράτηση και δεν είχε έγκυρη κάρτα του έστειλε μέιλ σχεδόν αμέσως η booking ότι το ξενοδοχείο δεν εγκρίνει την κάρτα. Αν λοιπόν περίμεναν να κάνουν την προέγκριση τελευταία στιγμή, θα με είχαν ενημερώσει πιστεύω. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και στην περίπτωσή σου. Σε κάθε περίπτωση, αν το booking είχε ενημέρωση από το ξενοδοχείο ότι υπάρχει πρόβλημα με την κάρτα σου, θα σε είχαν ενημερώσει ήδη. Ίσως να έχουν ήδη εγκρίνει την ακυρωμένη κάρτα σου γιατί όταν το έκαναν δεν ήταν ακυρωμένη? Τι να πω.. Ίσως τα ξενοδοχεία στο εξωτερικό είναι πιο αυστηρά και τυπικά..

Βέβαια, να μη λέω μεγάλα λόγια, ίσως στην περίπτωσή μου απλώς δεν έκαναν προέγκριση. :confused:
Οπότε, αν έχεις στα χέρια σου άλλη κάρτα, ΙΣΩΣ, αφού έκλεισες με δωρεάν ακύρωση, να ακύρωνες τη προηγούμενη κράτηση και να τη ξαναέκανες με τη καινούρια κάρτα?
Κι εγώ το είχα σκεφτεί, αλλά προτίμησα να μη το κάνω, ίσως γινόταν κανά μπέρδεμα και προτίμησα να το ρισκάρω.. Κι ευτυχώς δεν την πάτησα..
Καταλαβαίνω βέβαια ότι διστάζεις μετά από αυτό που έπαθες, αλλά αν είναι να σου τύχει, θα σου τύχει οπουδήποτε.. Π.χ. και στο σύντροφό μου είχε τύχει υποκλοπή όταν έκανε κράτηση μέσω ίντερνετ για εισιτήρια κινηματογράφου (μόνο εκεί την είχε χρησιμοποιήσει), αλλά συνέχισε να κάνει κρατήσεις από το ίδιο σάιτ και δεν του ξαναέτυχε..
η αληθεια ειναι ότι τις περισσότερες φορές τα ξενοδοχεία δε μπαίνουν καν στον κόπο να κάνουν προέγκριση ή , αν την κάνουν και δεν ισχύει η κάρτα, δεν το λένε. Μου έχει τύχει , όμως, ξενοδοχείο στην Βαρκελώνη με δωρεάν ακύρωση και χαμηλή τιμή, να κάνει προέγκριση 1 εβδομάδα πριν τη διαμονή μου εκεί ενώ το είχα κλείσει ένα μηνα πριν! Τέλος πάντων, μάλλον θα το ρισκάρω και θα κάνω αυτό που έκανες κι εσύ! δεν αναφέρω τίποτα, απλά θα στείλω μαιλ στα ξενοδοχεία να ενημερώσω για την ώρα άφιξης! αν κάνουν προέγκριση όσο είμαι αθήνα, θα δώσω τα στοιχεία της νέας κάρτας αναγκαστικά. Τωρα, αν τύχει και κάνουν ενώ έχει ήδη ξεκινήσει το ταξίδι μου και δεν εχω προσβαση, ας μου την ακυρώσουν. Βουλγαρία είναι, όλο και κάτι εναλλακτικό θα βρω, δεν πολυανησυχώ!

Επίσης να αναφέρω ότι μια φορά είχα κλείσει ένα ξενοδοχείο που είχε μεν δωρεάν ακύρωση, αλλά σε χρέωνε το 10% της τιμής την ημερα της κρατησης. Με χρεωσε κανονικά και μετά, όταν την ακύρωσα, με πήραν από το booking να μου πουν ότι δεν έχει το ξενοδοχείο πλεον τα στοιχεία της κάρτας μου και να τους καλέσω εγώ η ίδια να τους τα δώσω. Παίρνω το ξενοδοχείο, μου λένε , πείτε τα μας τηλεφωνικά ή στειλτε μας e-mail. Προφανώς και το αρνούμαι. Καλώ το booking, με γράφουν κανονικά, μου λένε να τα κανονισω με το ξενοδοχείο. Λεω στο booking αν γίνεται να κάνω μια εικονική κράτηση για να μεταφερθουν ασφαλως τα στοιχεία της κάρτας μου στο ξενοδοχείο και μετά να την ακυρώσω αμέσως και το αρνούνται! Δεν ανακατεύτηκαν καθόλου.

Τελικα εδωσα τα στοιχεία καταθετικού λογ.στο ξενοδοχείο και μου επεστραφη το αστρονομικο ποσο των 6 ευρώ , το οποίο , φυσικά, ποτέ δεν πήρα μιας και χρεώθηκα προμήθεια εμβάσματος!
 

kon_gav

Member
Μηνύματα
450
Likes
51
Επόμενο Ταξίδι
Ιταλία!
Ταξίδι-Όνειρο
όλος ο πλανήτης ΓΗ !
Γενικά είναι πολύ καλύτερο να χρησιμοποιούνται οι προπληρωμένες κάρτες για τέτοιου είδους συναλλαγές. Αυτό που μου είπαν στην τράπεζα είναι ότι με οποιαδήποτε κάρτα άλλου τύπου παρέχονται πολλά περισσότερα στοιχεία του δικαιούχου. Γι’ αυτό προσοχή.
 
Last edited by a moderator:

sezar7

Member
Μηνύματα
748
Likes
607
κάποια ξενοδοχεία το κάνουν πάντα για μένα δεν είναι ύποπτο όπως εδώ-
Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την 19-08-13 η κάρτα σας CITIBANK με αριθμό 0369 χρεώθηκε με 1.00 CZK .'Εμπορος: IRIS CONGRESS HOTEL PR
Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συναλλαγή 1.00 CZK , που πραγματοποιήθηκε την 19-08-13 με την κάρτα CITIBANK με αριθμό 0369, ακυρώθηκε από τον έμπορο: IRIS CONGRESS HOTEL PR

αλλα και για μεγαλύτερη ασφάλεια έχεις- Η υπηρεσία Citibank Alerts σας ειδοποιεί αμέσως μετά από κάθε κίνηση του τραπεζικού σας λογαριασμού και της πιστωτικής σας κάρτας, με SMS και e-mail. Τώρα, μπορείτε να έχετε άμεση ενημέρωση όλο το 24ωρο
που το έχουν πολλές άλλες τράπεζες
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.886
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom