Georgia86
Member
- Μηνύματα
- 179
- Likes
- 1.320
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Περιεχόμενα
Η Σαντορίνη είναι ένα από τα πιο όμορφα νησιά που είχα την τιμή να επισκεφτώ μέχρι τώρα στην ζωή μου. Την είχα στην ταξιδιωτική μου bucket list για πολλά χρόνια· για αυτό θα πρέπει να ευχαριστήσω τα ντοκιμαντέρ που έχω δει με θέμα τους την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης αλλά και τις αμέτρητες φωτογραφίες από το διάσημο ηλιοβασίλεμα της.
Με τον φίλο μου προσπαθούμε κάθε Ιούνιο να πηγαίνουμε λίγες μέρες σε κάποιο νησί, για να ξεκουραζόμαστε αλλά και να αποφεύγουμε τον πολύ κόσμο σε φουλ σεζόν. Πέρυσι αποφασίσαμε να περάσουμε τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου στην Σαντορίνη και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη. Κλείσαμε με το πρωινό δρομολόγιο το οποίο έφευγε γύρω τις εφτά το πρωί και θα έφτανε κάπου στις τρείς. Το ξενοδοχείο μας βρισκόταν στα Φυρά , σε κοντινή απόσταση από το κέντρο της πρωτεύουσας του νησιού.
Από μακριά το λιμάνι ίσα που διακρίνεται με το γυμνό μάτι, φτάνοντας κοντά με το πλοίο μου έκανε εντύπωση το μικρό του μέγεθος περίμενα για έναν τόσο δημοφιλή προορισμό ένα πιο..χλιδάτο λιμάνι. Το πλοίο έδεσε στο λιμάνι της Σαντορίνης λίγο αργότερα από ότι περιμέναμε. Μου άρεσε πάντα η αίσθηση της αποβίβασης από ένα πλοίο. Νιώθεις το πλήθος του κόσμου να ξεχύνεται στο στερεό έδαφος και είναι σαν να είμαστε ενωμένοι ο ένας με τον άλλον..
Ο χώρος του λιμανιού ήταν γεμάτος με τουρίστες και ντόπιους κατοίκους που ο καθένας προσπαθούσε να βρει τον άνθρωπο που θα τον μετέφερε στα ενδότερα του νησιού. Μέχρι να βρούμε τον δικό μας οδηγό το λιμάνι είχε αδειάσει σημαντικά. Επιβιβαστήκαμε στο βανάκι και ξεκινήσαμε την ανάβαση προς την κορυφή του νησιού· μια εφιαλτική για εμένα διαδρομή. Εκτός από τον φόβο μου για τις στροφές και τους γκρεμούς υπήρχε και ο επιπλέον τρομαχτικός παράγοντας· ένας οδηγός που δεν γνώριζα! Προσωπικά οι πρώτες εικόνες από το νησί δεν με κέρδισαν. Δεν μιλώ για την θέα της θάλασσας από το παράθυρο του οχήματος αλλά για το νησί κάθε αυτού. Φαινόταν ξερό, χωρίς σπίτια και κάπως.. άδειο. Βεβαίως αυτές ήταν καθαρά οι πρώτες εικόνες και δεν τις πήρα στα πολύ σοβαρά.
Το ξενοδοχείο μας ονομαζόταν “Grande Murano” και βρισκόταν σε απόσταση δέκα λεπτών με τα πόδια από το κέντρο των Φυρών. Είναι ένα συγκρότημα δωματίων σε δύο επίπεδα με μια μικρή πισίνα και βαμμένο στα τοπικά χρώματα του Αιγαίου με οικονομική «ταρίφα» και πολύ εξυπηρετικό προσωπικό. Το δωμάτιο μας είχε θέα την θάλασσα κάπου στο βάθος και ήμασταν μακριά από τα άλλα κατειλημμένα δωμάτια, οπότε θα είχαμε την ησυχία μας.
Βάλαμε τα μαγιό μας και κάναμε την πρώτη βουτιά μας στο νησί στην πισίνα του ξενοδοχείου μας και αφού στεγνώσαμε στα γρήγορα φύγαμε για την πρώτη βόλτα μας στο νησί.
Μπορεί να ήταν ακόμα στην αρχή της η τουριστική σεζόν αλλά υπήρχε πολύ κόσμος στους δρόμους και τα στενά των Φυρών. Κυρίως ξένοι τουρίστες. Ξεκινήσαμε την εξερεύνηση μας κατευθυνόμενοι προς την γνωστή σε όλους για την εντυπωσιακή της ομορφιά καλντέρα. Η αλήθεια είναι όταν την βλέπεις πρώτη φορά νιώθεις δέος. Αν ο ήλιος είναι στην κατάλληλη θέση μετατρέπει τα κυματάκια σε χρυσές πτυχές επάνω στο γαλάζιο της θάλασσας και σε συνδυασμό με το ηφαίστειο πραγματικά μένεις άφωνος από την ομορφιά της φύσης. Καταλαβαίνω γιατί τόσοι άνθρωποι επισκέπτονται το νησί μας από κάθε γωνιά του κόσμου.
Μετά από μια βόλτα στο μήκος της Καλντέρα αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να φάμε. Από την βόλτα μας μέχρι τώρα ανακαλύψαμε πως οι τιμές στα εστιατόρια των Φυρών είναι απαγορευτικές (18 ευρώ ένα κομμάτι μουσακά!) επιλέξαμε τα αγαπητά σε όλους και πάντα έμπιστα σουβλάκια. Χορτασμένοι πήγαμε για μια ακόμα βόλτα πριν γυρίσουμε στο δωμάτιο μας για ξεκούραση. Τα βήματα μας οδήγησαν για ακόμα μια φορά στην άκρη του νησιού για να θαυμάσουμε το διάσημο ηλιοβασίλεμα πίσω από το ηφαίστειο. Μπορεί η Οία να είναι το ιδανικό μέρος για να θαυμάσει κάποιος τον ήλιο να χάνεται στον ορίζοντα αλλά και τα Φυρά δεν πήγαιναν πίσω, όπου και να κοιτάξεις μόνο ομορφιά θα βρεις.
Για την επόμενη μέρα είχαμε αποφασίσει να νοικιάσουμε ένα αμάξι και να επισκεφτούμε τον προϊστορικό οικισμό του Ακρωτηρίου Θήρας. Ήμουν κατενθουσιασμένη! Γυρίσαμε περπατώντας μέσα στο σκοτάδι στο ξενοδοχείο μας γεμάτοι όμορφες εικόνες.
Με τον φίλο μου προσπαθούμε κάθε Ιούνιο να πηγαίνουμε λίγες μέρες σε κάποιο νησί, για να ξεκουραζόμαστε αλλά και να αποφεύγουμε τον πολύ κόσμο σε φουλ σεζόν. Πέρυσι αποφασίσαμε να περάσουμε τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου στην Σαντορίνη και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη. Κλείσαμε με το πρωινό δρομολόγιο το οποίο έφευγε γύρω τις εφτά το πρωί και θα έφτανε κάπου στις τρείς. Το ξενοδοχείο μας βρισκόταν στα Φυρά , σε κοντινή απόσταση από το κέντρο της πρωτεύουσας του νησιού.
Από μακριά το λιμάνι ίσα που διακρίνεται με το γυμνό μάτι, φτάνοντας κοντά με το πλοίο μου έκανε εντύπωση το μικρό του μέγεθος περίμενα για έναν τόσο δημοφιλή προορισμό ένα πιο..χλιδάτο λιμάνι. Το πλοίο έδεσε στο λιμάνι της Σαντορίνης λίγο αργότερα από ότι περιμέναμε. Μου άρεσε πάντα η αίσθηση της αποβίβασης από ένα πλοίο. Νιώθεις το πλήθος του κόσμου να ξεχύνεται στο στερεό έδαφος και είναι σαν να είμαστε ενωμένοι ο ένας με τον άλλον..
Ο χώρος του λιμανιού ήταν γεμάτος με τουρίστες και ντόπιους κατοίκους που ο καθένας προσπαθούσε να βρει τον άνθρωπο που θα τον μετέφερε στα ενδότερα του νησιού. Μέχρι να βρούμε τον δικό μας οδηγό το λιμάνι είχε αδειάσει σημαντικά. Επιβιβαστήκαμε στο βανάκι και ξεκινήσαμε την ανάβαση προς την κορυφή του νησιού· μια εφιαλτική για εμένα διαδρομή. Εκτός από τον φόβο μου για τις στροφές και τους γκρεμούς υπήρχε και ο επιπλέον τρομαχτικός παράγοντας· ένας οδηγός που δεν γνώριζα! Προσωπικά οι πρώτες εικόνες από το νησί δεν με κέρδισαν. Δεν μιλώ για την θέα της θάλασσας από το παράθυρο του οχήματος αλλά για το νησί κάθε αυτού. Φαινόταν ξερό, χωρίς σπίτια και κάπως.. άδειο. Βεβαίως αυτές ήταν καθαρά οι πρώτες εικόνες και δεν τις πήρα στα πολύ σοβαρά.
Το ξενοδοχείο μας ονομαζόταν “Grande Murano” και βρισκόταν σε απόσταση δέκα λεπτών με τα πόδια από το κέντρο των Φυρών. Είναι ένα συγκρότημα δωματίων σε δύο επίπεδα με μια μικρή πισίνα και βαμμένο στα τοπικά χρώματα του Αιγαίου με οικονομική «ταρίφα» και πολύ εξυπηρετικό προσωπικό. Το δωμάτιο μας είχε θέα την θάλασσα κάπου στο βάθος και ήμασταν μακριά από τα άλλα κατειλημμένα δωμάτια, οπότε θα είχαμε την ησυχία μας.
Βάλαμε τα μαγιό μας και κάναμε την πρώτη βουτιά μας στο νησί στην πισίνα του ξενοδοχείου μας και αφού στεγνώσαμε στα γρήγορα φύγαμε για την πρώτη βόλτα μας στο νησί.
Μπορεί να ήταν ακόμα στην αρχή της η τουριστική σεζόν αλλά υπήρχε πολύ κόσμος στους δρόμους και τα στενά των Φυρών. Κυρίως ξένοι τουρίστες. Ξεκινήσαμε την εξερεύνηση μας κατευθυνόμενοι προς την γνωστή σε όλους για την εντυπωσιακή της ομορφιά καλντέρα. Η αλήθεια είναι όταν την βλέπεις πρώτη φορά νιώθεις δέος. Αν ο ήλιος είναι στην κατάλληλη θέση μετατρέπει τα κυματάκια σε χρυσές πτυχές επάνω στο γαλάζιο της θάλασσας και σε συνδυασμό με το ηφαίστειο πραγματικά μένεις άφωνος από την ομορφιά της φύσης. Καταλαβαίνω γιατί τόσοι άνθρωποι επισκέπτονται το νησί μας από κάθε γωνιά του κόσμου.
Μετά από μια βόλτα στο μήκος της Καλντέρα αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να φάμε. Από την βόλτα μας μέχρι τώρα ανακαλύψαμε πως οι τιμές στα εστιατόρια των Φυρών είναι απαγορευτικές (18 ευρώ ένα κομμάτι μουσακά!) επιλέξαμε τα αγαπητά σε όλους και πάντα έμπιστα σουβλάκια. Χορτασμένοι πήγαμε για μια ακόμα βόλτα πριν γυρίσουμε στο δωμάτιο μας για ξεκούραση. Τα βήματα μας οδήγησαν για ακόμα μια φορά στην άκρη του νησιού για να θαυμάσουμε το διάσημο ηλιοβασίλεμα πίσω από το ηφαίστειο. Μπορεί η Οία να είναι το ιδανικό μέρος για να θαυμάσει κάποιος τον ήλιο να χάνεται στον ορίζοντα αλλά και τα Φυρά δεν πήγαιναν πίσω, όπου και να κοιτάξεις μόνο ομορφιά θα βρεις.
Για την επόμενη μέρα είχαμε αποφασίσει να νοικιάσουμε ένα αμάξι και να επισκεφτούμε τον προϊστορικό οικισμό του Ακρωτηρίου Θήρας. Ήμουν κατενθουσιασμένη! Γυρίσαμε περπατώντας μέσα στο σκοτάδι στο ξενοδοχείο μας γεμάτοι όμορφες εικόνες.