paefstra
Member
- Μηνύματα
- 13.937
- Likes
- 44.907
Καπου εδω ομως πρεπει να πουμε οτι επρεπε να ανζητησεις το μειλ ακυρωσης αφου την εκανες. Η booking φαινεται οτι εχει καποια θεματακια. Αλλα είναι και δικη μας ευθυνη να ψαξουμε τι γινεται αν βλεπουμε κατι μη φυσιολογικο. Ποσο καιρο πριν εκανες την ακυρωση; Δεν σε προβληματισε οτι δεν ηρθε μειλ που βεβαιωνει την ακυρωση;
Θελω να πω πως οπου δινω την καρτα μου σε συμβατικο καταστημα,και η χρεωση δεν ειναι εφικτη, περιμενω να λαβω τη σχετικη βεβαιωτικη αποδειξη απο το POS οτι δεν χρεωθηκα. Εγω θα τραβαω τα μαλλια μου αν ο υπαλληλος δεν το χειριστει οπως πρεπει και φυγω ετσι. Καπως ετσι περιμενω να γινει και σε ηλεκτρονικες συναλλαγες και θα αναζητησω τι εγινε.
Θελω να πω πως οπου δινω την καρτα μου σε συμβατικο καταστημα,και η χρεωση δεν ειναι εφικτη, περιμενω να λαβω τη σχετικη βεβαιωτικη αποδειξη απο το POS οτι δεν χρεωθηκα. Εγω θα τραβαω τα μαλλια μου αν ο υπαλληλος δεν το χειριστει οπως πρεπει και φυγω ετσι. Καπως ετσι περιμενω να γινει και σε ηλεκτρονικες συναλλαγες και θα αναζητησω τι εγινε.
Last edited by a moderator: