vanda
Member
- Μηνύματα
- 908
- Likes
- 4.560
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βιετνάμ και Αργεντινή
Στείλε και mail εκτός φόρμας η πήγαινε στα γραφεία τους στο αεροδρόμιο.Είχα συμπληρώσει προ μηνών την ειδική φόρμα της Austrian για αποζημίωση λόγω καθυστέρησης αποσκευής, με ταυτόχρονη επισύναψη όλων των αποδείξεων αγορών κλπ. που έκανα μέχρι την παραλαβή της.
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση, ενώ έκανα και δεύτερο/παρόμοιο claim πριν από λίγες εβδομάδες. Σε τηλέφωνο που τους έκανα μου είπαν ότι δυστυχώς η διαδικασία γίνεται μόνο μέσω της φόρμας στο site τους (αυτό πο έκανα ήδη δηλαδή) και δε μπορούν να με βοηθήσουν τηλεφωνικά.
Τι παραπάνω μπορώ να προσπαθήσω?