Αργεντινή Βολιβία Περού Χιλή Χαμένες πόλεις, Τσε, παγετώνες και έρημοι (Περού, Βολιβία, Χιλή, Αργεντινή και Ανταρκτική)

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πολύ σκληρή η ανάβαση το πρωί, αλλά επειδή ξεκινήσαμε νωρίς είχαμε και πολύ λίγο ήλιο, γενικά φαίνεται να είμαστε τυχεροί με τον καιρό. Φτάνουμε επιτέλους σε μια μικρή κονότητα, τη Marampata, απ’ όπου υπάρχει μια πρώτη οπτική επαφή με τα πρώτα κτίρια του Choquequirao. H άνοδος είναι στα 3.100 σήμερα, μεγάλες αυξομειώσεις στο υψόμετρο, το πανέξυπνο ρολόι του Κρεκούζα ξέρει να σας πει περισσότερα...

Για άλλη μια φορά μου κάνει έκπληξη το πόσο αντιτουριστικό είναι π ακόμη- το μέρος. Ουσιαστικά σε όλη τη διαδρομή (και δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να φτάσεις στο Choquequirao) ήμασταν εμείς, ένα μικρό group Γάλλων τρέκερ (μιας σχετικής ηλικίας, εντυπωσιακή σωματοδομή μιας εξηντάρας, τους βλέπεις και τους χαίρεσαι) και 2-3 ανεξάρτητοι, αυτούς είδαμε στις 4 μέρες. Δεν είδαμε ούτε έναν άνθρωπο να πουλάει σουβενίρ, δεν υπάρχει ουσιαστικά τουριστικό κατάλυμα, απίστευτο πόσο ανεκμετάλλευτο είναι το μέρος, σε βαθμό που ο πάντα businessman Παναγιώτης άρχισε να ρωτάει για τη δυνατότητα αγοράς οικοπέδων. Πάντως οφείλω να ενημερώσω τη φίλτατη @isabelle και τους λοιπούς ότι ενδεχομένως ο επόμενος του φόρουμ που θα πάει να το επισκεφθει, θα βρει άλλες καταστάσεις: το Υπουργείο Τουρισμού του Περού ανακοίνωσε ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο τη δημιουργία τελεφερίκ (http://rpp.pe/peru/cusco/mejoraran-...-arqueologico-de-choquequirao-noticia-1022894) που θα ολοκληρωθεί εντός ολίγων μηνών ώστε η πρόσβαση να είναι πιο εύκολη και μαζική, ενώ το Lonely Planet τον ανακήρυξε ως τον πιο hot προορισμό για το 2017 (http://www.andina.com.pe/Ingles/Ini...-planets-best-in-travel-2017-list-637078.aspx). Τελικά όλα στο τσακ τα προλάβαμε, άκου εκεί περιορισμένο ωράριο στο Μάτσου Πίτσου...

Ο ιδρώτας έτρεχε ποτάμι, το Choquequirao το βλέπουμε αλλά ποτέ δε φτάνουμε. Σε κάποια φάση είδα το κονβόι αλόγων μας, που μας είχε προσπεράσει κλασικά, να φαντάζει τεράστιο κι εντυπωσιακό παίρνοντας την τελευταία στροφή στα φιδίσια μονοπάτια της high jungle των Άνδεων, την ίδια ώρα που περνούσαμε μπροστά από τον τάφο ενός αλογατά που έπεσε από το γκρεμό λίγες μόλις εβδομάδες πριν, «μάλλον μεθυσμένος» απ’ ό,τι μας είπε ο Χουάν. Τον οποίο Χουάν τον κατασυμπάθησα, το παιδί ήξερε πολλά καντάρια ιστορίας, εξαιρετικά ευγενής, χαβαλετζής και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να τον τρολάρω εξαρχής από το πρώτο δείπνο, όταν του εξήγησα ότι στην Ελλάδα έχουμε μακρά εμπειρία bisexualισμού, στη Σπάρτη προστάτευες με την ασπίδα σου το διπλανό πολεμιστή που ήταν ο εραστής σου κι έτσι κι εμείς (που κάναμε τις λούλες σε όλο το τρεκ, ανέβαινε ο Κρεκούζας σε καμιά κορφή και φώναζε «γιούχουουου, καλέ Παναγιώτηηη, κορίτσιααααα...) θα θέλαμε να τον καλέσουμε στη σκηνή μας το πρώτο βράδυ όπου έχουμε μια τελετή μύησης, είναι ένα έθιμο που κάνουμε σε όλα τα τρεκ, μην ανησυχείς δε θα σε πονέσουμε, έχουμε και ειδικά λιπαντικά, αλίμονο, σε όλα τα τρεκ μας κάνει την τιμή ο ξεναγός κλπ... Όλα αυτά ενώ ο Κρεκούζας του έστελνε φιλάκια, με κοιτάει ο Χουάν και λέει «τι λέτε ρε παιδιά;!». Μετά το αρχικό σοκ και την ανακούφιση ο Χουάν έγινε ένα με την παρέα, όπως κι ο Γερμανός ο Μάρκους που αποδείχθηκε συμπαθέστατος.

Ε όλη αυτή η χαρούμενη παρέα επιτέλους έφτασε στις αγροτικές διαβαθμίσεις του Choquequirao, επιτέλους. Λίγη ανάβαση ακόμη, που πια φαινόταν ένα απλό τίποτε λόγω του ενθουσιασμού και φτάσαμε στην κεντρική πλατεία της πόλης... Μεγάλη συγκίνηση, δεν έχω λόγια να το περιγράψω. Μια φοβερή ησυχία, εκπληκτική θέα, τα κτίρια –προφανώς ούτε στο αυτοκρατορικό ούτε στον κλασικό ρυθμό των Ίνκας- σε εξαιρετική κατάσταση. Αλλά πάνω απ’ όλα η πραγματική σημασία του χώρου είναι η ιστορία του κι αυτό που πρεσβεύει.

Τι είναι λοιπόν το Choquequirao; Δεν είναι ξεκάθαρο αν φτιάχτηκε από το σημαντικότερο Ίνκα όλων των εποχών, τον Pachacuti, ή αργότερα, είναι σίγουρο πως χρησιμοποιήθηκε από τον Manco Inca πάντως μετά την πολύμηνη κι εν τέλει αποτυχημένη πολιορκία του Κούσκο στην προσπάθειά του να εκδιώξει τους Ισπανούς. Αλλά ακόμη σημαντικότερα, μετά την πισώπλατη δολοφονία του Manco Inca από τους Ισπανούς στο Vitcos, το Choquequirao έγινε το τελευταίο καταφύγιο των Ίνκας. Χωρίς αυτοκράτορα πια, μερικές εκατοντάδες ή λίγες χιλιάδων Ίνκας κατέφυγαν σε αυτό το τόσο απομονωμένο σημείο στην τελευταία τους προσπάθεια να ζήσουν ελεύθεροι, με τις δικές τους δοξασίες και κοινωνική δομή, μακριά από τη χριστιανική βαρβαρότητα και τον ισπανικό ζυγό. Είναι το τελευταίο μέρος στον κόσμο όπου ένας πολιτισμός αρμονίας και σεβασμού κατέφυγε για να ζήσει εκεί επί τρεις δεκαετίες, όταν εν τέλει λόγω αντικειμενικών δυσκολιών (έλλειψη τροφής κυρίως) αναγκάστηκαν να διασκορπιστούν στα γύρω χωριά, όπου ζουν οι απόγονοί τους μέχρι σήμερα.

Κάτσαμε να ξαποστάσουμε στην κεντρική πλατεία, θαυμάζοντας την ησυχία, την αρμονία και τουλάχιστον σε ό,τι αφορά εμένα που την περίμενα πολλά χρόνια τη στιγμή, αφουγκραζόμενος και τη συγκινητική ιστορία του τόπου. Με την παρότρυνση του Χουάν ξεκινήσαμε για τον «τομέα των λάμα», δηλαδή για μια αλληλουχία ατελείωτων σκαλιών που καταλήγει στις διαβαθμίσεις όπου έχουμε τη μοναδική απεικόνιση λάμα σε κτίρια Ίνκας σε όλο το Tawantisuyo, παρότι τα λάμας δε ζουν σε τέτοιο υψόμετρο. Περνώντας μάλιστα στην απέναντι μεριά, κοιτώντας τις απεικονίσεις από μακριά, φαίνονται ακόμη πιο εντυπωσιακά, αν και δεν μπορούσα να αποφύγω να ακουμπάω τα πέτρινα ψηφιδωτά... μεγάλες στιγμές!

Στην ανάβαση των σκαλιών για να επιστρέψουμε στην πλατεία νόμιζα πως θα πεθάνω... Εξουθενωμένος να ανεβαίνω τόσα σκαλιά, δεν το εύχομαι ούτε στο Γιάννη Ιωαννίδη. Ατελείωτα και τεράστια σκαλιά μπροστά, θεόρατος γκρεμός προς τα πίσω, αν και με το χαβαλέ και την παρέα τα καταφέραμε κι αυτά και φτάσαμε κατάκοποι στην κεντρική πλατεία... όπου και θα τρώγαμε το μεσημεριανό μας. Απίστευτο... Σε αρχαιολογικό χώρο τέτοιας έκτασης, φυσικής ομορφιάς και πολιτιστικής σημασίας να κάθεσαι μόνος σου με τους συνταξιδιώτες σου και να αυτοσερβίρεσαι μεσημεριανό... Μόνο στο Περού γίνονται αυτά (άντε και στην Καμποτζη, το Μεξικό και τη Γουατεμάλα που είχα αντίστοιχες εμπειρίες) αν και όχι για πολύ ακόμη... Πόσο τυχεροί είμαστε!

Ακολούθησαν στιγμές ανάπαυσης για να χωνέψουμε το φαγητό αλλά και το όλο μέρος. Και λίγο αργότερα, ο Χουάν μας οδήγησε στα Qolqas (έτσι ονομάζονταν όλα τα μεγάλα κτίρια των Ίνκας, κυρίως οι αποθήκες τροφίμων) και στη Han’an όπου οι πειραματικές διαβαθμίσεις των Ίνκας με τα κανάλια χρησιμοποιήθηκαν για την καλλιέργεια προϊόντων που κανονικά δεν ευδοκιμούν στις συγκεκριμένες συνθήκες, μάλλον επιτυχημένα απ’ ό,τι δείχνουν τα ευρήματα. Είναι φοβερό το πόσο κοντά ήταν στη φύση ο συγκεκριμένος πολιτισμός, το πόσο ακριβώς αντίθετος ήταν ο «πολιτισμός» που τους διαδέχθηκε. Δε με έπιασε μόνο νοσταλγία για τους Ίνκας αλλά και για το τώρα... για τη στιγμή που ζούσα. Ήξερα πως δε θα την ξαναζούσα ποτέ: το μέρος θα άλλαζε, ακόμη κι αν επιστρέψω δε θα είναι το ίδιο, είμαστε από τους τελευταίους που το ζουν αυτό... προσπάθησα να ρουφήξω κάθε ήχο, μυρωδιά, θέα, τη γαλήνη της συζήτησης με το Χουάν με θέα την τελετουργική πλατφόρμα, το ushnu. Tα μνημεία δεν είναι αυτό που φαίνονται, αλλά αυτό που σου γενάνε σε συναισθήματα. Ελάχιστη σημασία έχει αν το Angkor Wat είναι πιο καλαίσθητο ή αν ο Παρθενώνας είχε ειδικά διαμορφωμένες κολώνες ώστε να μετριάζεται η παραμόρφωση που προκαλεί η συμμετρία τους. Είναι το τι πρεσβεύουν, ποιος πολιτισμός τα έφτιαξε, τι χάθηκε για την ανθρωπότητα εκεί. Ε, στο Choquequirao χάθηκε ένας πολιτισμός που αν κάτσει να τον μελετήσει κανείς εντυπωσιάζεται από τη σοφία, την αρμονία και την απλότητά του.

Φυσικά δεν είχαμε τελειώσει... Ακολούθησε μια κατάβαση προς τον τομέα των οικιών, με την κατοικία του ιερέα να βρίσκεται ακριβώς κάτω από το ushnu, όπως ήταν λογικό. Πτώματα ήμασταν, αλλά η ανάβαση περιέργως διήρκησε μόλις 9 λεπτά, οπότε και καθίσαμε στο ushnu. Δεν ξέρω αν συνομώτησε το σύμπαν, αλλά επιτέλους εμφανίστηκε ένας κόνδορας, το ηλιοβασίλεμα είναι το πιο όμορφο που έχω δει στη ζωή μου και μετά από λίγα λεπτά διαλογισμού, ενώ ο Inti κρυβόταν πίσω από τους βουνοκορφές, ο Χουάν – ένα από τα χιλιάδες παραδείγματα νέων Ίνκας που έχουν επιστρέψει στη θρησκεία των προγόνων τους- μας προσκάλεσε να κάνουμε ένα κύκλο και να το συνοδεύσουμε στην προσφορά που θα έκανε στην Pachamama, με λίγα φύλλα κόκας, όπως γίνεται επί αιώνες στις Άνδεις. Ακολούθησε μια μικρή ομιλία για το τι είναι σημαντικό στη ζωή με μια πανέμορφη παραβολή κι ανατρίχιασα. Είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος που το έζησα όλο αυτό, δεν το είχα φανταστεί ποτέ μου τόσο όμορφο. Δεν κατάφερα να βγάλω φωτογραφία τον ήλιο που έδυε πίσω μου και δε με ενδιέφερε καθόλου, μου αρκεί που το έζησα. Χρόνια θα περάσουν, θα είμαι μαθουσάλας κι αυτές οι στιγμές θα είναι χαραγμένες μέχρι να πεθάνω.

Πλέον έκανε κρύο κι εγώ ήμουν με ... τη μπασκετική μου βερμούδα. Η κατάβαση προς το camp όπου θα κατασκηνώναμε διήρκσε σαράντα ατέλειωτα λεπτά, όχι πλέον λόγω κούρασης, αλλά λόγω κρύου. Το σώμα πονούσε, αλλά η ψυχή πετούσε. Φάγαμε το δείπνο γελώντας, κατευχαριστημένοι που ήμασταν εκεί, γύρω από μια φωτιά, μακριά από τον «πολιτισμό» και κοντά στον πολιτισμό. Μια λέξη μου ήρθε καθώς έπεφτα για ύπνο, που είχα να την ακούσω από τα παιδικά μου χρόνια στη μακρινή Ελλάδα: αγαλλίαση.
 

FILBO

Member
Μηνύματα
152
Likes
941
Καταπληκτική η διήγησή σου, εξαιρετικές οι περιγραφές σου αλλά αυτό που με συνεπήρε ήταν η κατάθεση των συναισθημάτων σου. Δε θα ξεχάσω ποτέ το καλύτερο μάθημα ιστορίας που μας έκανες (Πρωτοχρονιά 2016) μέσα στο πούλμαν καθώς μας ξεναγούσες στην Κούβα. Το 'χεις παιδάκι μου...Να'σαι πάντα καλά!!!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Η θέα όμορφη ο καιρός καλός, μια υπέροχη μέρα ξεκινάει.
DSC04392.JPG

Πρώτη θέα του Choquequirao από μακριά.
DSC04394.JPG

Ψηλά η πόλη. Χαμηλά οι διαβαθμίσεις των Ίνκας για τις αγροτικές καλλιέργειες, σχεδόν κάθετα. Χωρίς κοιλάδες για να καλλιεργήσουν, αναγκάστηκαν να καλλιεργούν σε απίστευτες κλίσεις εδάφους.
DSC04401.JPG

Μαμαλάκηδες, τα έχω φτύσει...
DSC04403.JPG

Το καραβάνι με τα γαϊδουράκια και αλογάκια.
DSC04406.JPG
Ο τάφος του αδικοχαμένου αλογατά.
DSC04408.JPG
Βουνοκορφές... Πού πήγαν και την έφτιαξαν την πόλη τους οι άνθρωποι...
DSC04420.JPG

Είσοδος από τον αγροτικό τομέα... κοντεύουμε.
DSC04422.JPG


Απόπειρα πανοραμικής από την κεντρική πλατεία. Να πούμε ότι έχει γίνει ανασκαφή μόνο στο 40% των κτιρίων κι ότι οι ανασκαφές ξεκίνησαν μόλις τη δεκαετία του '70.
DSC04427.JPG
Σε πολύ καλή κατάσταση τα κτίρια.
DSC04434.JPG
DSC04435.JPG
DSC04438.JPG

Και ξεκινάει η κατάβαση για τον τομέα των λάμας.
DSC04439.JPG

DSC04442.JPG

Απίστευτα επαγγελματίας ο Χουάν. Είχε φέρει σχέδια και σκίτσα για να μας δείξει, πολύ διβασμένος, πάντα με όρεξη, ένιωθε αυτό που έκανε και γούσταρε. Στο τοπ-10 ξεναγών που έχω δει ποτέ. Σύντομα θα έχει δικό του πρακτορείο. Ζει στα προάστια του Κούσκο με τη Γιαπωνέζα (!) φίλη του και θα ξεκινήσει δικό του πρακτορείο τρέκκινγκ, ενώ σκοπεύουν να εγκατασταθούν σε κάποια μικρή ορεινή κοινότητα. Πολύ ξεχωριστός άνθρωπος, τα στοιχεία του στη διάθεση όπιοι πάει.
DSC04444.JPG

Ο τομέας των λάμας από απέναντι.
DSC04446.JPG
Στο βάθος θέα, από κάτω το χάος.
DSC04452.JPG

Θαύματα έκανε ένα ζευγάρι από απλές επιγονατίδες για τον Παναγιώτη, μετά από τόσες ώρες τρεκ ανεβοκατέβαινε τα σκαλιά, αγκομαχώντας βέβαια όπως όλοι.
DSC04456.JPG

Δεν ήθελα να φύγω από το χώρο...
DSC04458.JPG
DSC04465.JPG
DSC04466.JPG
Στιγμές ανάπαυσης και για τον Κώστα, που παρά τη φλεγμονή σε όλο του το πόδι δεν είπε κιχ, θάλασσα θετικής ενέργειας ο άνθρωπος.
DSC04467.JPG
 

Attachments

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Απόπειρα πανοραμικής και πάλι.

DSC04468.JPG
Τρώγοντας μέσα στην πόλη.
DSC04469.JPG
DSC04470.JPG
Και μετά χουζούρεμα για λίγο, Κυριάκος σε snoozing mode.
DSC04473.JPG
Μεγάλη η ικανοποίηση, δεν κρύβεται.
DSC04474.JPG

DSC04482.JPG
DSC04487.JPG

Το Choquequirao από ψηλά.
DSC04492.JPG

Qolqas.
DSC04502.JPG
Επικές θέες.
DSC04515.JPG
Η επίπεδη επιφάνεια στο ύψωμα πάνω από την πόλη στο βάθος είναι η τελετουργική πλατφόρμα, ushnu. Εκεί θα βλέπαμε και το ηλιοβασίλεμα.
DSC04521.JPG

Κάποιες από τις οικίες.
DSC04524.JPG

Ο ήλιος σιγά σιγά άρχιζε να κρύβεται κι εμείς ήμασταν ολομόναχοι.
DSC04530.JPG
DSC04533.JPG
DSC04544.JPG
DSC04547.JPG
DSC04566.JPG
DSC04575.JPG
DSC04583.JPG

Σα δρυίδης είμαι με τον ίσκιο με το καπελάκι, αλλά δεν πειράζει, η ατμόσφαιρα είναι το βασικό.
DSC04588.JPG
Ο Κυριάκος έκανε και το διαλογισμό του.
DSC04590.JPG

Μαγεία...
DSC04593.JPG
Ο Χουάν κάνει τησπονδή του στη Μητέρα Γη.
DSC04600.JPG

H περουβιάνικη σημαία, μαζί αυτή του Tawantisuyu.
DSC04603.JPG

Θέα της πόλης από το ushnu.
DSC04605.JPG

Άρχισε να σκοτεινιάζει, ωρα να φύγουμε...
DSC04615.JPG
 
Last edited by a moderator:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Έχω μείνει άφωνος :shock:
Χίλια ευχαριστώ που μας πήρες μαζί σου στο ταξίδι σου.
Εγώ ευχαριστώ τους πάντες για την ανάγνωση. Είναι δυσκολοδιαβαστη μια ιστορία για ταξίδι 100 ημερών που στις...14 μέρες ήδη έχει 50 σελίδες word και μερικές εκατοντάδες φωτό, αλλά ξαναλέω δεν την γράφω για να είναι ευκολοδιάβαστη ή να πάρει κανένα βραβείο, αλλά για να μην τα ξεχάσω κι εγώ και τα άλλα παιδιά.

Θα είναι εξαιρετικά μακροσκελής η ιστορία, ακομη δεν πήγαμε Βολιβία, Παταγονίες, ερήμους, παγετώνες στην Αργεντινή, τα λοιπά του Περού και φυσικά Ανταρκτική. Και πάλι ευχαριστώ τους πάντες για την υπομονή.
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Μμμμ... σιγά το πράμα! Δεν θα οργώσω εγώ τις Άνδεις για να δω μια λίμνη! Έχουμε και 'μεις δρακόλιμνη και είναι πιο ωραία! Χα!

δεν είναι κακία... άμυνα είναι για να διαχειριστώ αυτό το έπος (το μειώνω λίγο για να το φέρω στα μέτρα μου) Παρακαλώ συνεχίστε...
 

Krekouzas

Member
Μηνύματα
221
Likes
4.923
Επόμενο Ταξίδι
Darjeeling.
Ταξίδι-Όνειρο
ΡαπαΝουι,BurningMan Fest.
Έτοιμη η ομάδα με 5 μέλη πια. Ο Μάρκους μια χαρά έδεσε στο σύνολο. Του προτείναμε να έρθει στη σκηνή μας αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που ήθελε να είναι μόνος του. Μάλλον άκουγε και αυτά που λέγαμε στο Χουάν για τελετές μύησης
IMG-20170704-WA0000.jpg

Η ταμπέλα στην αρχή της διαδρομής. Σε πολλά σημεία υπήρχαν και άλλες που έλεγαν το υπόλοιπο και κάποιος ή κάποιοι είχαν σβήσει σε όλες τον αριθμό με το υπόλοιπο της απόστασης μέχρι το μνημείο.
IMG-20170704-WA0009.jpg

Στην αρχή ήταν τρομακτικά εύκολο.
IMG-20170704-WA0007.jpg
IMG-20170704-WA0008.jpg

Μέχρι που το έδαφος γινόταν πολύ απότομο. Πραγματικά ευτυχώς δεν έβρεχε. Θα ήταν τρομακτικά πιο δύσκολο και πιο επικίνδυνο.
IMG-20170704-WA0004.jpg

Με φανταστική θέα
IMG-20170704-WA0006.jpg

Και η γέφυρα ήταν κατά κάποιο τρόπο το σημείο επαφής του Yin με το Yang. Είτε πήγαινες είτε γυρνούσες θα ήταν το τέλος της ευκολης κατηφόρας και η αρχή της δύσκολης αναφόρας.
IMG-20170704-WA0003.jpg

IMG-20170704-WA0002.jpg

Εδώ ξαπωστάσαμε λίγο από τον ήλιο. Τρομερό που οι άνθρωποι ζουν εκεί χωρίς ρεύμα. Και ζουν χαρούμενοι, δεν δείχνουν να θέλουν να φύγουν από εκεί. Μέχρι πότε όμως?!?!
IMG-20170704-WA0005.jpg
λίγο πριν το σημείο όπου θα κατασκηνώσουμε το βράδυ. Ο Γιώργος και εγώ είμασταν οι πιο αργοί σε αυτό το σημείο.
IMG-20170704-WA0001.jpg

IMG-20170704-WA0010.jpg
 

Krekouzas

Member
Μηνύματα
221
Likes
4.923
Επόμενο Ταξίδι
Darjeeling.
Ταξίδι-Όνειρο
ΡαπαΝουι,BurningMan Fest.
Το σημείο όπου λόγο πριν φτάσουμε υπήρχε ένας υποτυπωδης υπάλληλος που σου έλεγε να βάλεις μια υπογραφή και να γράψεις το όνομα σου να ξέρουν ποιος έχει πάει εκεί. Όχι όταν το προσπερνούν θα μας καταλάβαινε...
IMG-20170704-WA0014.jpg

Φτάνοντας στην είσοδο και κεντρική πλατεία.
IMG-20170704-WA0022.jpg
IMG-20170704-WA0011.jpg
IMG-20170704-WA0021.jpg

IMG-20170704-WA0023.jpg

Ειναι πολύ πολύ δύσκολο να επιλέξω απλά λίγες φωτογραφίες. Το μέρος ήταν τόσο μαγικό και όμορφο. Και φαίνεται η χαρά στο Γιώργο καθώς καταιβαινουμε στην ναό το Λάμα!
IMG-20170704-WA0026.jpg

IMG-20170704-WA0020.jpg

Το πιο ψιλό σημείο ήταν το σημείο του ανακόντα. Και από εκεί και κάτω ξεκινούσαν τα λάμα.
IMG-20170704-WA0012.jpg

IMG-20170704-WA0017.jpg

IMG-20170704-WA0019.jpg

Και από μακριά η θέα ήταν εκπληκτική.
IMG-20170704-WA0025.jpg
IMG-20170704-WA0024.jpg
IMG-20170704-WA0018.jpg

Με θέα τα λάμα. Από μακριά φαίνεται και πόσο απότομα είναι τα σκαλιά. Είτε να τα ανέβεις είτε να τα κατέβεις ήθελε μεγάλη προσοχή. Εάν έπεφτες δεν θα σταματούσες παρά στο ποτάμι.
 

Attachments

Krekouzas

Member
Μηνύματα
221
Likes
4.923
Επόμενο Ταξίδι
Darjeeling.
Ταξίδι-Όνειρο
ΡαπαΝουι,BurningMan Fest.
Ο Γιώργος πριν 20 χρόνια κατάφερε και κοιμήθηκε μέσα στο Μάτσου Πίτσου. Στην Ακρόπολη σίγουρα έχουν περάσει πολλές δεκαετίες που κάποιος το έκανε. Η σε οποιαδήποτε άλλο μνημείο. Εμείς και φάγαμε με την ησυχία μας το μεσημεριανό μας. Και τον υπνάκο μας πήραμε. Σίγουρα δεν θα το ξανά ζήσουμε. Once in a lifetime στιγμές. Ίσως η πιο σημαντική μέρα σε όλες τις 40 μέρες του ταξιδιού. Μαγεία!!!
IMG-20170704-WA0013.jpg
IMG-20170704-WA0016.jpg
IMG-20170704-WA0015.jpg
 

Krekouzas

Member
Μηνύματα
221
Likes
4.923
Επόμενο Ταξίδι
Darjeeling.
Ταξίδι-Όνειρο
ΡαπαΝουι,BurningMan Fest.
Αυτή τη χαράδρα ή φαράγγι κατεβήκαμε και ανεβήκαμε.
IMG-20170704-WA0036.jpg

Ο Παναγιώτης προτίμησε να πάρει έναν υπνάκο παραπάνω. :)
IMG-20170704-WA0033.jpg

Η πρώτες βαθμίδες στην είσοδο από λίγο πιο ψηλά. Φαίνεται και η κλίση του βουνού πως είναι. Επίτευγμα το πως κατάφεραν σε μόλις 30 χρόνια να χτίσουν όλα αυτά και σε αρμονία με τη φύση.
IMG-20170704-WA0029.jpg

IMG-20170704-WA0031.jpg
και από ακόμη πιο ψηλά
IMG-20170704-WA0030.jpg
IMG-20170704-WA0028.jpg

IMG-20170704-WA0027.jpg
IMG-20170704-WA0034.jpg
IMG-20170704-WA0038.jpg


IMG-20170704-WA0032.jpg
IMG-20170704-WA0037.jpg
IMG-20170704-WA0035.jpg
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.123
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom