• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Χάθηκε από τα ραντάρ αεροσκάφος της Air France σε πτήση Βραζιλία-Παρίσι

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Αυτό με τον πορτοκαλί δεινόσαυρο το διαψεύδω κατηγορηματικά και καταγγέλω τον Nikos5050 για αποπροσανατολισμό... είναι γνωστό ότι οι πορτοκαλί δεινόσαυροι έχουν εξαφανιστεί... ο δεινόσαυρος κατα πάσα πιθανότητα είναι γαλάζιος με ροζ πουά...

EvNick αγόρι μου δικαιώθηκες!!! δες κανένα Χαρδαβέλα να φτιαχτείς τώρα και σταμάτα με τις παπαριές επιτέλους... στα λένε όλοι και εδώ και αλλού που γράφεις... σταμάτα πιά...
 

Vylker

Member
Μηνύματα
30
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Αίγυπτος
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Τόκυο
Πετάω για Βερολίνο σε 10 μέρες και νιώθω λές και θα πάω για αερομαχία, εντωμεταξύ πώς γίνεται κάθε φορά που πλησιάζει ταξίδι να πέφτει και αεροπλάνο ρε γαμωτο.., λεω να πάρω καμια καρτέλα υπνωτικά να μήν βλέπω και ακούω..:haha:
 

EvNick

Member
Μηνύματα
177
Likes
132
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
USA - JAPAN - AUS
EvNick αγόρι μου δικαιώθηκες!!! δες κανένα Χαρδαβέλα να φτιαχτείς τώρα και σταμάτα με τις παπαριές επιτέλους... στα λένε όλοι και εδώ και αλλού που γράφεις... σταμάτα πιά...


Ναι δικαιώθηκα, δεν ξέρεις πόσο χαρούμενος είμαι γαυτό! Α ρε κατι άνθρωποι που υπάρχουν....

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.966
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
Ίσως διαλύθηκε στο νερό


Νέα θεωρία για το δυστύχημα της Air France προκύπτει από την «αυτοψία» στα συντρίμια
aassets.in.gr_dGenesis_assets_Content5_Photo_1029530_b.jpg


Στιγμιότυπο από τις έρευνες των Βραζιλιάνων στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού
Μια νέα εκδοχή σχετικά με την πτώση του αεροσκάφους της Air France στον Ατλαντικό δίνουν Γάλλοι εμπειρογνώμονες, αφού εξέτασαν τα συντρίμια του αεροπλάνου.
«Το αεροσκάφος δεν καταστράφηκε καθώς βρισκόταν εν πτήσει» δήλωσε ο Αλέν Μπουγιάρ, υπεύθυνος της έρευνας της ΒΕΑ σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.
Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι το Airbus κατά πάσα πιθανότητα προσέκρουσε στην επιφάνεια του νερού «με μεγάλη κάθετη επιτάχυνση».
Ο έλεγχος του αεροσκάφους θα περνούσε από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Βραζιλίας, στους συναδέλφους τους στη Σενεγάλη, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ, προσέθεσε ο ίδιος, κατά την παρουσίαση έκθεσης που συντάχθηκε βάσει των πρώτων στοιχείων της έρευνας.
Οι πιλότοι της μοιραίας πτήσης AF 447 προσπάθησαν τρεις φορές να συνδεθούν με σύστημα δεδομένων στην πρωτεύουσα Ντακάρ της Σενεγάλης, αλλά απέτυχαν, πιθανώς επειδή το Ντακάρ δεν είχε λάβει ποτέ το σχέδιο πτήσης.
«Αυτό δεν είναι φυσιολογικό» υπογράμμισε, σημειώνοντας ότι οι ερευνητές προσπαθούν επίσης να βρουν γιατί χρειάστηκαν έξι ώρες μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους για να κηρυχθεί κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Η έρευνα για τα «μαύρα» κουτιά του αεροσκάφους θα συνεχιστεί έως τις 10 Ιουλίου, καθώς αυτά εκπέμπουν σήμα για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Newsroom ΔΟΛ
 
Last edited by a moderator:

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Τον Ιούνιο, 228 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν η πτήση της Αir France έπεσε στον ωκεανό. Ένα σύστημα επικοινωνίας του αεροσκάφους με έναν κεντρικό υπολογιστή ίσως τους είχε σώσει. Όμως η ενσωμάτωσή του θεωρείται ακριβή για τις εταιρείες </H1>Ραντεβού στον αέρα με τον θάνατο

Η συντριβή τoυ Αirbus στον Ατλαντικό θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΑΤΑΣΑ ΜΠΑΣΤΕΑ



ΤΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009





aimages_tanea_gr_assetservice_Image_ashx_db6ea68dbdcfae09834920e50e733a62._.jpg
Όταν η πτήση 447 της Αir France έπεσε στον Ατλαντικό τον περασμένο Ιούνιο, 228 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Νέα στοιχεία δείχνουν ότι η τραγωδία θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί.

Όταν ο Φερνάντο Σναμπλ αποχαιρέτησε με ένα φιλί τη σύζυγό του Κριστίν και τον 5χρονο γιο τους Φιλίπ, στο Ρίο ντε Τζανέιρο το απόγευμα της 31ης Μαΐου, περίμενε ότι θα τους δει το επόμενο πρωί στο Παρίσι. Αυτό δεν συνέβη. Τέσσερις ώρες μετά την απογείωση από το Ρίο, η πτήση 447 της Αir France στην οποία επέβαιναν η Κριστίν και ο Φιλίπ έπεσε σε μια πολύ δυνατή καταιγίδα. Μια σειρά από σήματα προειδοποιούσαν ότι αρκετά ηλεκτρικά συστήματα είχαν καταστραφεί πριν το αεροσκάφος συντριβεί. Κάπως έτσι άρχισε μια από τις πιο μυστηριώδεις αεροπορικές τραγωδίες της σύγχρονης εποχής, που οδήγησε στον θάνατο 228 ανθρώπων. Από τα 51 πτώματα που τελικά περισυνελέγησαν συνάγεται ότι το αεροσκάφος προσέκρουσε στη θάλασσα με την άτρακτο και με μεγάλη ταχύτητα για να κοπεί κατόπιν σε εκατοντάδες κομμάτια. Οι περισσότεροι από τους επιβάτες βρέθηκαν με σπασμένη λεκάνη και μηρούς, χαρακτηριστικά μιας τέτοιας ισχυρής πρόσκρουσης. Δεν φορούσαν σωσίβια, άρα δεν ήταν αναμενόμενη η πρόσκρουση. Οι ειδικοί λένε ότι όλα τελείωσαν μέσα σε 3 λεπτά- το αεροπλάνο έχανε 10.000 πόδια ύψος κάθε ένα λεπτό.

Διαφορετικές πτήσεις. Ο Φερνάντο που ταξίδευε προς το Παρίσι με την 3χρονη κόρη του Σελίν, σε διαφορετικό αεροπλάνο, έφυγε λίγες ώρες μετά την πτήση της Αir France και δεν γνώριζε για την τραγωδία. Η Κριστίν και ο Φερνάντο, ήταν παντρεμένοι 10 χρόνια και πήγαιναν για διακοπές στην Ευρώπη. Ήταν η πρώτη φορά που ταξίδευαν χωριστά διότι ήθελαν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα συγκέντρωσης μιλίων της εταιρείας για να γλιτώσουν χρήματα. Όταν προσγειώθηκε το αεροσκάφος έμαθε για το δυστύχημα.

Ακολούθησαν βασανιστικές ώρες, καθώς κανείς δεν γνώριζε το ακριβές σημείο της πτώσης του αεροσκάφους που είχε βγει από τον βραζιλιάνικο εναέριο χώρο. Τις ημέρες που ακολούθησαν, οι τεχνικοί της Αir France άρχισαν να εξετάζουν μια σειρά λανθασμένων μηνυμάτων που είχε στείλει το αυτόματο σύστημα επικοινωνίας του αεροσκάφους μέσω δορυφόρου στα γραφεία της αεροπορικής εταιρείας, που έδειχναν ότι στη διάρκεια των τελευταίων λεπτών της πτήσης σημειώθηκαν «πολλαπλά τεχνικά προβλήματα». Λίγο πριν, ο πιλότος είχε στείλει μήνυμα ότι πετούσε εν μέσω ισχυρής καταιγίδας και δυνατών ανέμων. Τα δεκάδες λανθασμένα μηνύματα που ακολούθησαν φτιάχνουν την εφιαλτική εικόνα των δύο πιλότων να προσπαθούν απεγνωσμένα να ελέγξουν το αεροσκάφος χάνοντας το ένα μετά το άλλο τα υπερσύγχρονα μηχανήματα: στην αρχή διαλύθηκαν τα συστήματα που μετρούν την ταχύτητα, ο αυτόματος πιλότος και ο πίνακας ελέγχου, μετά έσβησαν όλες οι οθόνες με τις ενδείξεις και στο τέλος τα κομπιούτερ που ήλεγχαν την πτήση. Αυτά τα προβλήματα σε συνδυασμό με τις ισχυρές αναταράξεις εκείνο το βράδυ, σημαίνει ότι οι πιλότοι αναγκάστηκαν να οδηγήσουν οι ίδιοι το αεροσκάφος βασισμένοι σε εντελώς λανθασμένες πληροφορίες.

aimages_tanea_gr_assetservice_Image_ashx_cd7bc40390c6b30115fba9b680b20a02._.jpg
Το σύστημα κοστίζει 3 εκάτ. τον χρόνο

aimages_tanea_gr_assetservice_Image_ashx_5b72f5cc3e6c0c25a773b09960854153._.jpg Η ζωή της οικογένειας Σναμπλ μπορεί να καταστράφηκε αλλά αυτή η αεροπορική τραγωδία μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ασφάλεια για τους υπόλοιπους. Η αποκάλυψη του μυστηρίου του δυστυχήματος θα ήταν εύκολη εάν τα αεροπλάνα διέθεταν σύστημα που να στέλνει σε πραγματικό χρόνο τα στοιχεία της πτήσης σε ένα κεντρικό κομπιούτερ ελέγχου.

Αυτήν τη στιγμή υπάρχει η σχετική τεχνολογία αλλά οι αεροπορικές εταιρείες το σκέφτονται μιας και το κόστος για τέτοιου είδους επικοινωνίες μέσω δορυφόρων φτάνει τα 3 εκατ. δολάρια τον χρόνο.

Στο Ρίο, ο Φερνάντο Σναμπλ προσπαθεί να ξαναχτίσει τη ζωή του με την κόρη του. Χωρίς μια απάντηση στο γιατί χάθηκε η γυναίκα και ο γιος του, δεν έχει πώς να χειριστεί το πένθος του. «Δεν μπορώ να σκεφτώ την αποζημίωση διότι δεν θα τους φέρει πίσω», λέει. «Αλλά επιθυμώ να ξέρω γιατί και θέλω να μη ζήσουν άλλες οικογένειες αυτά που τραβάμε εμείς».
Στον εξομοιωτή, οι πιλότοι το έσωσαν

Χωρίς τα στοιχεία του μαύρου κουτιού και τις ηχογραφημένες συζητήσεις από το πιλοτήριο, που βρίσκονται στον πάτο του Ατλαντικού, μπορεί να μη γίνουν ποτέ γνωστά τα ακριβή αίτια της πτώσης. Όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα «Sunday Τimes», υπάρχουν αποδείξεις ότι το δυστύχημα θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί. Συγγενείς των θυμάτων έχουν ήδη καταθέσει μηνύσεις εναντίον της Αir France αλλά και της κατασκευάστριας εταιρείας Αirbus με τον ισχυρισμό ότι το αεροσκάφος που συνετρίβη ήταν «προβληματικό και αδικαιολόγητα επικίνδυνο». Εκπρόσωποι των μηνυτών και ειδικοί πραγματοποίησαν ανεξάρτητη έρευνα και όταν έκαναν προσομοίωση της πτήσης στα εργαστήρια της Αirbus, κατέληξαν ότι το δυστύχημα που θα μπορούσε να αποφευχθεί οφειλόταν σε 4 λάθη: στην πτήση σε άσχημες συνθήκες, σε προβληματικούς αισθητήρες αέρα, σε αποτυχία του συστήματος που παρέχει πληροφορίες για το σύστημα ελέγχου πτήσης και στις αντιδράσεις των πιλότων σε αυτά τα προβλήματα.

Οι πιλότοι στον εξομοιωτή μπόρεσαν και έσωσαν το αεροσκάφος. Όμως γνώριζαν τα προβλήματα και πώς να αντιδράσουν- δεν πετούσαν αβοήθητοι 35.000 πόδια πάνω από τον Ατλαντικό στην καρδιά μιας ισχυρής καταιγίδας. Όπως διαπίστωσαν, εκείνο που έπαιξε κρίσιμο ρόλο στην τελική έκβαση ήταν τρεις μικροί σωλήνες Πιτό (που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της ταχύτητας). Συνήθως οι πιλότοι ξέρουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματά τους αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση οδήγησαν σε μια σειρά άλλων ζημιών και λαθών. Κι όμως, η Αirbus γνώριζε δύο χρόνια νωρίτερα ότι δεν είναι αξιόπιστοι σε άσχημες καιρικές συνθήκεςμέχρι τον φετινό Μάρτιο είχαν καταγραφεί 9 ατυχήματα που οφείλονταν σε προβληματικούς σωλήνες Πιτό. Μήπως τελικά το συγκεκριμένο ζήτημα υποτιμήθηκε και από τις εταιρείες και από την Ευρωπαϊκή Αρχή Αεροπορικής Ασφάλειας;
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
10000ft/1'...κλασσικα fly-by-wire οπως ειχαμε υποθεσει...αλλα γιατι βγηκε off?

EDIT
τα περι pitot αγνοηστε τα...δε ριχνουν α/φ.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.493
Likes
8.056
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Αυτήν τη στιγμή υπάρχει η σχετική τεχνολογία αλλά οι αεροπορικές εταιρείες το σκέφτονται μιας και το κόστος για τέτοιου είδους επικοινωνίες μέσω δορυφόρων φτάνει τα 3 εκατ. δολάρια τον χρόνο.
φαντάζομαι οτι αν η αεροπορικές εταιρίες το σκεφτούν αλλιώς και εγκαταστήσουν αυτο το σύστημα επικοινωνίας, την απόσβεση του κόστους αυτού θα την μετακυλήσουν στον επιβατη και στο εισιτήριο που αγοράζει.
Πολύ πιθανόν μετά bye bye τα εισιτήρια των 50 και 100Ε για εντος Ευρώπης πτήσεις η των 300 και 400Ε για πέραν των ωκεανών και θαλασσών ταξίδια!
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
φαντάζομαι οτι αν η αεροπορικές εταιρίες το σκεφτούν αλλιώς και εγκαταστήσουν αυτο το σύστημα επικοινωνίας, την απόσβεση του κόστους αυτού θα την μετακυλήσουν στον επιβατη και στο εισιτήριο που αγοράζει.
Πολύ πιθανόν μετά bye bye τα εισιτήρια των 50 και 100Ε για εντος Ευρώπης πτήσεις η των 300 και 400Ε για πέραν των ωκεανών και θαλασσών ταξίδια!
Θανε...κατσε να παμε εμεις πρωτα νεα υορκη με κανα 350αρι...και μετα ας το βαλουν:haha::haha:
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.493
Likes
8.056
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO

kalos

Member
Μηνύματα
36
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
ΜΙΛΑΝΟ
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
γιατι ρε παιδια ολα τα αεροπλανα πεφτουν στον ατλαντικο? στον ειρηνικο ποτε δεν ακουστηκε κανενα ατυχημα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom