Τυνησία Τυνησία " η χώρα που έχει αλλεργία στους κάδους σκουπιδιών, στη νορμάλ οδήγηση και στις στειρώσεις των γατιών. Τύνιδα - Χαμαμετ - Σουσε🇹🇳

Alex Loco

Member
Μηνύματα
363
Likes
1.946
Επόμενο Ταξίδι
🇫🇮
Ταξίδι-Όνειρο
Pamir highway
Την επόμενη μέρα ξεκίνησε το ταξίδι μας ουσιαστικά καθώς το πρώτο βράδυ φτάσαμε στις 2-3 τα ξημερώματα και πήραμε απλά μια γεύση. Μείναμε στο Suisse Hotel δίπλα σε ένα ξενοδοχείο που λεγόταν Λωζάνη το οποίο μου θύμισε ένα τραγικό ξενοδοχείο στην Ομόνοια που λεγόταν Λωζάνη 🤣. Το πρωινό ήταν καλό. Όχι τρομερό αλλά υποφερτό. Ενώ αγαπώ το φαγητό δυσκολεύομαι στο εξωτερικό να φάω συνήθως το πρωί επειδή δεν είμαι φαν του αλμυρού για τις πρωινές ώρες. Δε θα φάω ποτέ λουκάνικα σαλαμια και λοιπά το πρωί οπότε έχω περιορισμένες επιλογές. Το βράδυ μας είπανε ότι είχε θέμα το Pos όποτε να δοκιμάζαμε το πρωί. Το πρωί μας είπαν το ίδιο. Φαντάζομαι ότι είναι παπατζιλικι για να δώσεις μετρητά. Έτσι κι αλλιώς και μέσω booking μας είπανε όλα τα ξενοδοχεία ότι πληρώνεις εκεί με μετρητά κυρίως και όχι μέσω Booking 😛. Τους είπαμε ότι δεν έχουμε καθόλου δηνάρια πάνω μας αλλά μόνο κάρτα και τσουπ δια μαγείας έφτιαξε . Βέβαια εγώ δεν είχα κανένα μήνυμα στη Revolut ότι απέτυχε η πληρωμή σας και λοιπά οπότε μάλλον δεν έγινε και ποτέ η προσπάθεια πληρωμής με κάρτα από τον κύριο της reception 🙄. Αφήσαμε το ξενοδοχείο για να κατευθυνθούμε λίγο πιο πάνω στον κεντρικό και πιο πολυσύχναστο δρόμο της Τύνιδας τον
Avenue Habib Bourguiba. Είχε το όνομα του ηγέτη τής Τυνησίας κατά την ανεξαρτησία της . Πέθανε το 2000 και κυβέρνησε σχεδόν 30 χρόνια εξού και το άγαλμα του καβάλα στο άλογο απέναντι από τον πύργο του ρολογιού σε έναν χαρακτηριστικό κόμβο με άπειρα αυτοκίνητα. Το ξενοδοχείο μας το Hotel Carlton φαινόταν πολύ καλύτερο από το προηγούμενο από κάθε άποψη. Παρατήρησα βέβαια στο πολύ μεγάλο πλήθος που κυκλοφορούσε στους δρόμους ότι οι μισοί φορούσαν φανέλες της ποδοσφαιρικής ομάδας Club de African και οι άλλοι μισοί της Esperance de Tunis . ( Ναι τις ήξερα ήδη τις δύο τοπικές ομάδες ) . Με ένα μίνι ψάξιμο είδα ότι παίζανε εκείνη τη μέρα το παραδοσιακό μεγάλο ντέρμπι αντιπαλότητας της πόλης !!! Τι λες τώρα. Δες μέρα που φτάσαμε . Πήγαινα άνετα στο γήπεδο να το δω αλλά είχε γενέθλια η Σοφία δεν ήθελα να την σέρνω σε ένα τυνησιακο ντέρμπι μίσους σε ένα κατάμεστο γήπεδο 60.000 θέσεων!! Βέβαια να αναφέρουμε ότι ακόμα και αυτοί οι θερμόαιμοι τύποι κυκλοφορούν άνετα στο κέντρο για βόλτα η καφέ με τις μπλούζες των ομάδων τους. Εμείς οι πιο πολιτισμένοι ( υποτίθεται) αν το κάνουμε αυτό θα πέσει τόσο ξύλο , τόσες μαχαιριές, θα σπάσουν τόσα μαγαζιά που δε λέγεται. Σε αυτό μας βάλανε τα γυαλιά !!
Αφού αφήσαμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο και τακτοποιήθηκαμε κατεβήκαμε ώστε να μην αφήσουμε δευτερόλεπτο να πάει χαμένο . Τα περισσότερα πράγματα αν όχι όλα που είχαμε να δούμε ήταν κεντρικά . Το μόνο που σε πηγαίνει σε διαφορετική κατεύθυνση ήταν το μαγαζί προϊόντων της ομάδας που ήθελα πολύ να πάρω ένα κασκόλ για τη συλλογή μου το οποίο θα ήταν και το πιο σπάνιο. ( Όποιος διαβάζει τις ιστορίες μου ξέρει ότι παίρνω πάντα ένα κασκόλ ομάδας από όπου πάω ) Έτσι λοιπόν το Taraji store είχε την τιμητική του. 30 λεπτά περπάτημα δεν ήταν και κάτι. Βέβαια βαρουσε ο ήλιος καλά και μας δυσκόλεψε αλλά φτάσαμε. Διασχίσαμε λοιπόν μια μεγάλη λεωφόρο γεμάτη φοίνικες σε κλασικό αφρικανικό στυλ ( όπως δηλαδή θα φανταζόταν κάποιος την Τυνησία αν δεν είχε πάει η σε κάποια ταινία ) και συγκεκριμένα την Avenue Mohammed V που είχε το όνομα του τελευταίου σουλτάνου του Μαρόκο . Κάποτε ήταν ένας έρημος παρατημένος δρόμος αλλά του δώσανε άλλη όψη και μάλιστα σε αυτόν το δρόμο χτίσανε πολλά εντυπωσιακά γραφεία αρκετών τραπεζών της Τυνησίας άλλα μικρότερα αλλά με 16-17 ορόφους , κάποια υπουργεία , ξενοδοχεία αλλά και ένα μεγαλοπρεπές κτίσμα το πολιτιστικό κέντρο η αλλιώς city of culture !! Επίσης υπάρχει και και μια ρωσική ορθόδοξη εκκλησία !! Ο δρόμος ήταν πολύ καθαρός και θύμιζε Μαϊάμι με τους φοίνικες μέχρι που στρίψαμε στο στενό που ήταν το μαγαζί. Εκεί είχε τόνους από σκουπίδια στο πεζοδρόμιο και στην άκρη του δρόμου και ήταν έντονο το σοκ !! Το μαγαζί ήταν γεμάτο. Ίσως επειδή ήταν μέρα ντέρμπι πήγαιναν να πάρουν προϊόντα της αγαπημένης τους ομάδας. Με μόλις 5 ευρώ πήρα το κασκόλ που ήθελα ( με 5 ευρώ εδώ παίρνεις αυτόγραφο του Καρυπίδη πάνω στη μακέτα του νέου γηπέδου 🤭 ) εντυπωσιακά φτηνή τιμή που σίγουρα δεν βρήκα πουθενά αλλού σε καμία μπουτίκ ομάδας !! Επιστροφή λοιπόν από την ίδια διαδρομή και ξανά περπάτημα στο κέντρο προς την άλλη κατεύθυνση . Ψάξαμε στο χάρτη κάποιο σούπερ μάρκετ για να πιούμε τίποτα για δροσιά. Το μάτι μας έπεσε σε μια κεντρική αγορά εκεί παρά δίπλα . Βέβαια μας ακούστηκε σαν καπανι φάση και πράγματι κάτι τέτοιο ήταν αλλά πήγαμε να δούμε. Περάσαμε μπροστά από το κλασικό I love Tunis εκεί που δίπλα του υπάρχει ο καθεδρικός του Αγίου Βίνσεντ Πολ αν κατάλαβα καλά ? Αγίου Βικεντίου Παύλου ας πούμε ο οποίος βρισκόταν στην πλατεία Γαλλίας η αλλιώς Avenue de France ( ναι περίμενα από πριν τέτοιες ονομασίες ) . Το έβγαζε φωτογραφίες η Σοφία και επειδή μπροστά μας υπήρχε ένα αυτοκινήτου του στρατού με στρατιώτες , ένας μας έκανε νόημα μαγκιά να μη βγάζουμε φωτογραφίες.
Δεν βγάζουμε εσένα βρε Αλέν Ντελόν 😅
Ε λοιπόν δεν ξέρω αν έχει πάει κανένας από εδώ μέσα σε αυτήν την αγορά. Θεωρώ τον εαυτό μου ανθεκτικό σε πολλά που άλλοι θα τα παρατούσαν. Εκεί μέσα όμως βρωμουσε πεθαμένο ψωφιμι σε ακραίο βαθμό
Όπως μπήκαμε βγήκαμε . Δεν αντέξαμε με τίποτα και όποιος μου πει ότι ήταν πεντακάθαρα η ότι άραζε εκεί μέσα και έτρωγε κιόλας δε θα τον πιστέψω. Φαντάζομαι ότι έχει ψάρια που όμως για κάποιο λόγο βρωμάνε απίστευτα. Δεν πρόλαβα καν να δω τους πάγκους και τα προϊόντα γιατί φύγαμε άρον άρον. Λίγο παρακάτω φτάσαμε λοιπόν στο για μένα αγαπημένο σημείο του ταξιδιού καθώς θεωρώ ότι οτιδήποτε και αν έχει να σου δείξει μια πόλη δε συγκρίνεται τιποτα με τη Μεδίνα της !! Όπως και στην Ευρώπη λατρεύω την παλιά πόλη με το παραδοσιακό στυλ έτσι και σε αυτές τις χώρες ( που μόνο από βίντεο έχω δει πχ Φεζ στο Μαρόκο , με ιντριγκαρε ανελέητα) το χαιλαιτ είναι εκεί μέσα . Περάσαμε την πύλη της Μεδίνα την Bab el Bhar και αρχίσαμε να διασχίζουμε τον λαβύρινθο. Ήταν Κυριακή μεσημέρι και καταλάβαμε ότι πολλά μαγαζιά ήταν κλειστά ενώ άλλα σιγά σιγά θα έκλειναν. Έστω κι έτσι και αυτό είχε τη μαγεία του. Γάτες παντού . Ήμασταν οι κλασικοί τρελοί που σταματάμε ανά λίγα μέτρα να χαιδεψουμε οποία γάτα εμφανιζόταν ( έχουμε δύο γάτες και αν ήταν εύκολο θα γυρνούσαμε με άλλες δύο τουλάχιστον από την Τυνησία ) Βρήκαμε ένα μωρό γατάκι ολομόναχο να κάθεται και του δώσαμε λίγο φαγητό .Όλα μας άγγιξαν αλλά αυτό συγκεκριμένα έντονα ίσως επειδή ήταν μόνο του εντελώς δεν ξέρω. Αν το είχαμε πάρει θα το ονόμαζαμε Μεδίνα πάντως 😢.Στα δικά μας. Μεγάλη ομορφιά στη Μεδίνα έδιναν οι πανέμορφες χρωματιστές πόρτες με το κίτρινο να κυριαρχεί (Αριανακια τα παιδιά της Τυνησίας μετα τον ερχομό του Mehdi Nafti και του Hamza Younes πολλές πόρτες γίνανε κίτρινες 🤣💛) αλλά και άλλα χρώματα φυσικά . Το πρώτο μου στορι στο ινσταγκραμ μπήκε εκεί με μια πράσινη προς το βεραμαν πόρτα κάτω από ένα τζαμί . Στην ίδια ευθεία ήταν και το μεγάλο τζαμί της πόλης το Ez Zitouna χτισμένο στα τέλη του 7ου αιώνα !! Το παλαιότερο τζαμί της πόλης . Από ότι κατάλαβα γιατί είχε και πινακίδα , αν δεν ήσουν μουσουλμάνος δεν μπορούσες να μπεις μέσα αν και δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει απόλυτα αυτό έστω για τον προαύλιο χώρο . Αποφασίσαμε να κάτσουμε να πιούμε κάτι. Είχε γενέθλια και είχα ψάξει μια από τις καλύτερες επιλογές για φαγητό η για να πιεις κάτι. Το Dar el Jeld που ήταν ξενοδοχείο που διέθετε εστιατόριο αλλά και μπαράκι στην ταράτσα ( τα αγαπώ αυτά ) ήταν η επιλογή μου. Μαρεσει πάντως που δεν βλέπεις σχεδόν τίποτα απέξω. Μόνο μια πόρτα. Τίποτα δεν σε προειδοποιεί για το εσωτερικό των κτισμάτων. (Έτσι ήταν και το ξενοδοχείο μας στη Σουσα). Εντυπωσιακό ξενοδοχείο με ένα πολύ ωραίο rooftop bar στην ταράτσα. Ομολογώ ότι τίποτα δεν μας έκανε εντύπωση από τα φαγητά για να παραγγείλουμε πέρα από τις αρκετά ακριβές τιμές τους ( δεν είχε να κάνει με αυτό απλά πραγματικά μας φάνηκαν αδιάφορες οι επιλογές ) γι'αυτό πήραμε να πιούμε ένα μοχίτο και ένα ποτήρι κρασί ( εγώ ήπια το μοχίτο ο άντρας της σχέσης είναι η Σοφία που παίρνει τα τσίλι , τα κρασια και τα πιο βαρια ποτά συνήθως ενώ εγώ κάτι χυμούς και κόκα κόλα 😏) . Ομολογουμένως πολύ ωραία θέα και τσουπ η στιγμή που περίμενα. Ξαφνικά ακούς σε όλη την ατμόσφαιρα τον ιμάμη να κάνει το κάλεσμα για προσευχή φαντάζομαι . Είναι κάτι που μου αρέσει να ακούω ειδικά σε μια τέτοια χώρα ( για την ακρίβεια μαρεσει να το ακούω αποκλειστικά σε τέτοιες χώρες και πουθενά αλλού , αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση) . Ψάχναμε τρόπο να πάμε σε ένα από τα πιο τουριστικά μέρη της πόλης αν όχι το πιο τουριστικό , το Sidi Bou Said , ένα χωριό στην άκρη της πόλης σαν προάστιο που θυμίζει εκατό τα εκατό ελληνικό νησί με τα χρώματα που είναι βαμμένα όλα τα σπίτια . Αν και είδα δει ότι σε πάει ένα τρένο , το παιδί στη reception μας είπε ότι δεν γνωρίζει κάτι τέτοιο και μόνο με ταξί μπορείς να πας. Τωρα η είχε κάνα κολλητό ταξιτζή γιατί προσφέρθηκε να καλέσει ταξί αμέσως , η πράγματι δεν ήξερε. Λίγο παρακάτω από το ξενοδοχείο ήταν η μαρίνα που βρισκόταν το τρένο αλλά και το αστικό που έκανε τη συγκεκριμένη διαδρομή , αλλά το αφήσαμε για το επόμενο πρωί. Κάναμε ασταμάτητα βόλτες παντού χωρίς φόβο αφού ήδη νιώθαμε καλύτερα. Ήμασταν βέβαια πόλος έλξης βλεμμάτων. Εγώ μοιάζω με Σουηδό και κάνω μπαμ για τουρίστα η δε Σοφία μοιάζει με τη χαμένη βασίλισσα της Τυνησίας και είναι σίγουρα στα γούστα τους, ειδικά βαμμένη και με τη μαλλουρα να ανεμίζει τους έτρεχε το σαλακι.. Αφού ψάχναμε σαν τρελοί τις κριτικές στο trip advisor και με το immodium στην τσέπη πανέτοιμοι και αφού όλα ήταν κλειστά βρήκαμε μπροστά μας ένα μαγαζί με κοτόπουλο. KFC δεν ήταν Crats δεν το έλεγες αλλά το μπέργκερ το μπουριτο και οι πατάτες με κομμάτια κοτόπουλου σε πολύ φτηνή τιμή καταναλώθηκαν με μεγάλη ευχαρίστηση και μετά ο θεός βοηθός !! Έδειχνε και το ντέρμπι η τηλεόραση και είχαν παρατήσει όλοι τα πόστα τους , ενώ το ματς είχε διακοπή προσωρινά γιατί είχαν ανάψει πυρσούς και καπνογόνα κάνοντας την ατμόσφαιρα πύρινη κόλαση ( ήθελα να είμαι μέσα ρε γαμωτο 😢) . Δυστυχώς αφού φύγαμε έχει αγώνα που κρίνει τον τίτλο και λέω δυστυχώς γιατί η Εσπερανς κερδισε μεν αλλά δεν κλείδωσε πρωτάθλημα και δε φαντάζομαι τι θα γινόταν στην πόλη αν εκείνο το βράδυ έπαιρναν τον τίτλο . Θα ζούσαμε και φιεστα πρωταθλητή live εφόσον ο ΑΡΗΣ πάλι μας άφησε με ψυχοφαρμακα και απελπισία .. 🏆💔 Ήταν μια γεμάτη μέρα με ευχάριστα συναισθήματα, αρκετό περπάτημα ,πολλές φωτογραφίες ( αυτό είναι απόδειξη το ποσό μου άρεσε η αρχιτεκτονική καθώς έφυγα από την Τυνησία με 101 φωτογραφίες, ενώ στην Ευρώπη βγάζω το πολύ 10-15 και αν ) , λίγο κοτοπουλακι και ένα μοχίτο !! Αύριο είχαμε το Sidi bou Said και αναχώρηση για Χαμαμετ. Την τελευταία μας μέρα θα ερχόμασταν ξανά Τύνιδα οπότε είχαμε την άνεση ότι θα ξανάρθουμε να δούμε ακόμα καλύτερα την πόλη αλλά και την πλατεία Κασμπα που αφήσαμε. Επίσης της χρωστούσα ένα τσάι σε συγκεκριμένο μαγαζάκι της Μεδίνα. Συνεχίζεται..

IMG-0c3c6fc3d19759a9204a27f81475dfce-V.jpg


IMG-a6aa26552f1d7afc8722cfbdda05e361-V.jpg


IMG_20240602_151731.jpg


IMG_20240602_145405.jpg


IMG_20240602_132742.jpg


IMG_20240602_121455.jpg


IMG_20240602_143300.jpg


IMG_20240602_145634.jpg


IMG_20240602_130851.jpg


IMG_20240602_124635.jpg
 

elendim7576

Member
Μηνύματα
9
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
ΒΙΕΤΝΑΜ
2 εβδομάδες πέρασα στην Τυνησία, με αμάξι το οποίο οδηγούσα εγώ. Ήμασταν 2 γυναίκες, επισκεφτήκαμε μεγάλο μέρος της χώρας, φαράγγια, έρημο, σχεδόν όλη την ακτή, κλπ, κλπ.
Δεν είχα ποτέ άγχος, δεν είδα κανένα ράλι Ακρόπολης, και η οδήγησή τους ήταν μία από τις καλύτερες που έχω δει σε Αραβική χώρα.
Περάσαμε καταπληκτικά, γνωρίσαμε υπέροχους ανθρώπους και θεωρώ ότι είναι η πιο light χώρα που μπορεί να επισκεφθεί κάποιος, όχι μόνο στη Β. Αφρική, αλλά και σε ολόκληρο τον Αραβικό κόσμο.

Λυπάμαι που δεν πέρασες καλά και επέστρεψες με άσχημα συναισθήματα, αλλά πραγματικά είναι ότι πιο καθαρό και κοντά στα Ευρωπαϊκά δεδομένα. Ίσως δε θα έπρεπε να ξαναταξιδέψεις σε Αραβική χώρα, γιατί θα σου κακοφανεί ακόμα περισσότερο.
Συμφωνώ για οδήγηση και χάος που να δεις το Κάιρο. Από σκουπίδια όντως η Τύνιδα συναγωνιζεται επάξια την Αλεξάνδρεια. Στην Τοζερ και γενικά στην έρημο θα περνούσες υπέροχα...την επόμενη φορά.Αααα όντως οι Τυνησιοι πολύ πιεστικοι βρε παιδί μού...
 

MarieAries

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.578
Ταξίδι-Όνειρο
Δυτική Αφρική
Συμφωνώ για οδήγηση και χάος που να δεις το Κάιρο. Από σκουπίδια όντως η Τύνιδα συναγωνιζεται επάξια την Αλεξάνδρεια. Στην Τοζερ και γενικά στην έρημο θα περνούσες υπέροχα...την επόμενη φορά.Αααα όντως οι Τυνησιοι πολύ πιεστικοι βρε παιδί μού...
Και Τοζέρ πήγα και γύρησα σχεδόν όλη τη χώρα. Και έχω πάει και Κάϊρο. Δεν γράφω πουθενά ότι οι Τυνήσιοι ήταν πιεστικοί, ίσα ίσα, καμία σχέση με τους Αιγύπτιους που είναι οι χειρότεροι όλων.
 

Alex Loco

Member
Μηνύματα
363
Likes
1.946
Επόμενο Ταξίδι
🇫🇮
Ταξίδι-Όνειρο
Pamir highway
Ξύπνημα και πρωινό στο Carlton Hotel . Καταλάβαμε ξεκάθαρα ότι ο χυμός εδώ είναι πάντα φυσικός . Στημένος και όχι από super market . Δε θα πω ότι απόλαυσα απόλυτα κανένα πρωινό σε όλα τα ξενοδοχεία αλλά αυτό είναι δική μου περιέργεια. Ο σημερινός υπάλληλος στη reception μας είπε ότι ακριβώς γνώριζα . Ότι λίγο πιο κάτω είναι η στάση που παίρνεις λεωφορείο η εκείνο το είδος τρένου για να πας στο Sidi Bou Said η στη Λα Μαρσα ένα επίσης τουριστικό μέρος με θάλασσα κυρίως για τους ντόπιους . Ο χθεσινος πάντως δεν το ήξερε και μας είπε ότι πάει μόνο ταξί. Τη στιγμή που φτάναμε να βγάλουμε εισιτήριο έφευγε το τρένο. Ο τύπος που μας έβγαλε εισιτήριο μας είπε ότι εκείνο το τρένο δεν κάνει στάση στο Sidi Bou Said αλλά πιο πριν η πιο μετά όποτε θέλει σίγουρα περπάτημα . Έτσι πήραμε το λεωφορείο το οποίο ήταν ένα ωραίο πολιτισμικό σοκ. Μας κοιτούσαν όλοι μα όλοι λες και μπήκε η Τζολί και Ο Μπραντ Πιτ. Γέλια , φωνές χαμόγελα ειδικά η νεολαία που πήγαιναν όλοι θάλασσα μας σκαναρανε και ψιθύριζαν διαφορά μεταξύ τους. Το λεωφορείο φισκα. Κάτι σαν το 78Ν για όσους είναι από Θεσσαλονίκη και ξέρουνε. Λογικά δεν θα το έπαιρναν συχνά τουρίστες για να μας κοιτάνε με τόσο απορία. Καλα κι εμείς ήμασταν λες και πάμε να γυρίσουμε βίντεο κλιπ σε Κυκλαδίτικο νησί . Η διαδρομή ήταν σύντομη. Πρώτα περάσαμε μέσα από το Λα Γκουλετ. Τίποτα το ιδιαίτερο να πω την αλήθεια εκτός αν είχε κάνα κρυμμένο θησαυρό. Έπειτα είχαμε τη μοναδική εμπειρία να περάσουμε δίπλα από τα αρχαία ευρήματα της Καρχηδόνας η οποία καταστράφηκε ολοσχερώς το 146 π.Χ από τους Ρωμαίους, οι οποίοι την ξαναεχτισαν μέχρι να διαλυθεί οριστικά από τη μουσουλμανική επέλαση το 698 . Σίγουρα εντυπωσιακό το να περπατάς δίπλα σε μια ξακουστή και τόσο φημισμένη πόλη που δεν υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια την Καρχηδόνα !! Εξίσου εντυπωσιακό ίσως και το πιο ωραίο κτίσμα που είδα , ήταν το παλάτι του προέδρου !! Τεράστιο και πεντακάθαρος όλος ο προαύλιος χώρος ( εκεί μια χαρά ξέρετε να μην έχετε σκουπίδια κύριε πρόεδρε ) . Ήταν κλειστό βέβαια και δεν ξέρω αν είναι και προσβάσιμο στους τουρίστες . Λίγο παρά δίπλα επιτέλους το πιο φημισμένο highlight της περιοχής το Sidi Bou Said περίπου 25 λεπτά με μισή ώρα από την Τύνιδα. Εδώ πραγματικά όπως λένε όλοι θύμιζε ελληνικό νησί . Άσπρα σπίτια παντού με μπλε πόρτες . Μικρά πετρόκτιστα δρομάκια , άλλα προσβάσιμα με αμάξια και άλλα μικρότερα . Η απορία που έχω με όλα αυτά τα μέρη είναι ότι δεν ορκίζομαι ότι έχουν μέσα ανθρώπους. Δεν βλέπεις κόσμο δεν ακούς κάτι δεν βλέπεις λίγο κίνηση στα στενά. Καλά το συγκεκριμένο μέρος μπορεί να είναι και τα εξοχικά των εύπορων κατοίκων της Τύνιδας και να μην είχαν έρθει ακόμα καθώς πήγαμε 1 Ιουνίου . Τουρίστες εμφανίζονταν από κάθε γωνιά , κάθε στενό κάθε μαγαζάκι και φυσικά οι κραχτες είχαν πάρει φωτιά . Μας έκανε εντύπωση ένα συγκεκριμένο μαγαζί που είχε ουρά. Ουσιαστικά πουλούσε τηγανιτές με σοκολάτα η χωρίς . Τις ετοίμαζε σε καυτό λάδι και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αφού τις γύριζε μεριά ήταν έτοιμες . Νοστιμότατες. Έφαγα και της Σόφιας δεν της άρεσε 🙄 Αφού πήραμε από ένα τουριστικό μαγαζί διάφορα σουβενίρ , ψάχναμε το πιο φημισμένο καφέ της περιοχής το cafe des Delices . Ήταν στην άκρη του βράχου και είχε πανοραμική θέα. Καθοσουν σε εθνικ τραπεζάκια και έβλεπες πιάτο τη θάλασσα. Να πω την αλήθεια όπως και σε άλλα τουριστικά μέρη της Τυνησίας δεν έπαθα και καμια πλάκα . Ούτε η Σοφία. Πέρα ότι δεν έμοιαζε ακριβώς όπως στο ίντερνετ, ήταν αρκετά φτηνό να το πω σαν μέρος , η θέα δεν έλεγε κάτι τρελό και ο χυμός ροδάκινο που πήρα δεν πινοταν καθώς είχε κομματάκια ροδάκινου σε κάθε γουλια και δεν μπορούσα να το απολαύσω. Γενικά δεν είμαι τύπος που θα βγω να πιω , να πάω να αραξω σε μαγαζιά φημισμένα και λοιπά αλλά για παράδειγμα πήγα στη Λευκάδα σε ένα μαγαζί με θέα πάνω στο βουνό ( δε θυμάμαι το όνομα κάτι με Fly σίγουρα το ξέρουν οι πάντες που πήγαν Λευκάδα ) εκεί και χάρηκα το κοκτέιλ και το φαγητό που έφαγα και η μαξιλαρα ήταν βολική και η θέα εξαιρετική. Εκεί πήρα αυτό που ήθελα . Αποζημιωθηκα !! Και δεν είναι θέμα Ελλάδας. Δεν είμαι φαν της Ελλάδας και των νησιών της. Απλά το μαγαζί στο Sidi Bou Said ήταν overrated που λέμε . Ενώ αξίζει σε ομορφιά το μαγαζί ήταν λίγο καημένο . Τσάι , καφέ η φυσικό χυμό μόνο. Εντάξει αλκοόλ δεν πίνετε αλλά έχει τουρίστες . Αν ο χυμός κιόλας είναι κλαιν και αρμόζει με τα μέτρια παγκάκια που έχετε τότε λυπάμαι αλλά δεν αρκεί η θάλασσα να το σώσει ( πολύ γκρίνια λέμε ) . Βέβαια δεν χρειάζομαι κανένα μαγαζί για να μου διαμορφώσει την άποψη. Το μέρος ήταν πολύ όμορφο και λογικά άλλες μέρες ίσως Σαββατοκύριακο να είναι πολύ πιο όμορφο γιατί πήγαμε και Δευτέρα . Φυσικά πολλές φωτογραφίες στις υπέροχες πόρτες . Αποφύγαμε τους τύπους με το παπαγάλο και το γεράκι που σε λέει κράτα το να σε βγάλω φωτογραφίες και μετά ζητάει πόσα λεφτά , όχι όμως και οι υπόλοιποι τουρίστες που έβγαιναν αβερτα φωτογραφίες και μετά τους έκανε εντύπωση που ζητούσαν οι άλλοι λεφτά ( μα πόσο αφελείς) . Πήραμε σιγα σιγά το δρόμο της επιστροφής για Τύνιδα καθώς έπρεπε να πάρουμε τα πράγματα από το ξενοδοχείο και να περπατήσουμε μέχρι τα αντίστοιχα ΚΤΕΛ . Στο γυρισμό η νεολαία τραγουδούσε ρυθμικά τραγούδια και κοπανουσε το λεωφορείο . Παρόλαυτα οι μεγάλοι όλοι χαμογελούσαν και κουνούσαν ρυθμικά τα κεφάλια τους. Σε εμάς όλο και κανένας θείος θα σβερκωνε κανένα πιτσιρικά και θα είχαμε ιστορίες . Βέβαια όπως μεγαλώσει ο καθένας. Εδώ ήμουν εγώ ο αντίστοιχος θείος που είχα ενοχληθεί και έλεγα ( μα δε σέβονται την ησυχία του άλλου στο λεωφορείο τα μαλακισμένα ? 🤣🤣)
Είχε έρθει το μεσημέρι και πλέον τρέχαμε με γοργά βήματα αφού χαιρετησαμε το εξαιρετικό προσωπικό του ξενοδοχείου και κατηφοριζαμε προς τα ΚΤΕΛ . Περάσαμε μπροστά και από το Santorini Greek cafe (whaaat 😳) και φτάσαμε στον προορισμό μας. Εισιτήριο για Χαμαμετ και αναμονή . Είχε ένα γάτο εκεί που ερχόταν και τριβόταν σαν παλαβό και μετά κοιμόταν πάνω στις καρέκλες 🤣 κανένας πέρα από έναν που το έκανε ένα ξουτ 🤬 δεν το έδιωξε η το σήκωσε από τη θέση για να κάτσει !! Είπαμε ακόμα και εκεί σέβονται από ότι φαίνεται περισσότερο τουλάχιστον τις γάτες και ναι για όποιον το σκεφτεί είμαι κολλημένος φιλοζωος και χαίρομαι που δεν είμαι παρτακιας μισάνθρωπος !! Το λεωφορείο αναχώρησε για Χαμαμετ. Μια ώρα διαδρομή . Βλέπαμε ότι εκτός πόλης είχε αρκετά παλιά σπίτια - παράγκες , γειτονιές που με το ζόρι υφίστανται καθώς μιλάμε κυριολεκτικά για ερείπια και τόνους σκουπιδιών κι όμως έβλεπες νέα παιδιά να κάθονται εκεί μαζί η να παίζουν με μπάλες , ποδήλατα και λοιπά σε εικόνα βγαλμένη από ντοκιμαντέρ στην ΕΡΤ για τη φτώχια και την εξαθλίωση αυτών των λαών . Με αυτά και με εκείνα φτάσαμε πολύ γρήγορα στη Χαμμαμετ . Εδώ αρχικά είχαμε το εξής δίλημμα. Να κλείσουμε στην παλιά πόλη τη Χαμμαμετ η να κλείσουμε στη νέα και τουριστικοτατη Γιασμίν Χαμμαμετ που είναι όλα τα θέρετρα και αποτελεί πόλο έλξης για τους τουρίστες. Η απάντηση εύκολη. Δεν πήγαμε για διακοπές αλλά για εξερεύνηση . Μπορεί η Γιασμιν να ήταν πανέμορφη δεν ξέρω , αλλά αυτά τα φτιαχτά τουριστικά μέρη που δε θα σου δείξουν κάτι από πολιτισμό , κουλτούρα ιστορία και λοιπά δεν ήταν του γούστου μας. Βέβαια δεν το κρίνω σίγουρα θες και τέτοιες διακοπές κάποια στιγμή . Άλλωστε θέλαμε να πάμε μια βόλτα και από εκεί να το δούμε αλλά μας έψηνε να το πάμε παραλιακά με περπάτημα το βραδάκι αλλά ήθελε κάνα 2 ώρες οπότε δεν μπήκαμε στη διαδικασία ταξί και λοιπά και μείναμε στην αρχική μας επιλογή . Αν επιστρέψω με μηχανή στην Τυνησία όπως είπα ξανά σίγουρα θα περάσω από εκεί αλλά και από το Ναμπεουλ την διπλανή πόλη , που επίσης μπορεί να ήταν καλύτερη επιλογή από την επιλογή μας .Η Χαμαμετ λοιπόν ήταν μια σχετικά μικρή παραθαλάσσια περιοχή . Μέναμε πάνω στο κεντρικό δρόμο που λίγο παρακάτω οδηγούσε στο φρούριο και στη Μεδίνα της Χαμμαμετ. Θύμιζε αρκετά κάποιο μέρος της Χαλκιδικής μπορώ να πω . Λίγο η δομή του δρόμου λίγο η κίνηση των πεζών που εδώ σε σχέση με τη Τύνιδα ήταν πολλοί περισσότεροι τουρίστες ( Άγγλοι Γάλλοι και λοιποί) μου έβγαζε κάτι από Πευκοχώρι - Καλλιθέα αλλά χωρίς την πολύ μοντερνια. Στο ξενοδοχείο μας το Hotel Khella μας υποδέχτηκαν με χυμό λεμόνι και γλυκάκι !! Δυνατή υποδοχή!! Επίσης ήταν ακόμα καλύτερο από τα δύο προηγούμενα και σε συνεχή αναβάθμιση το ξενοδοχείο της Σουσε ήταν το κερασάκι στην τούρτα . Ένα προβληματακι με το WiFi το είχαμε αλλά αυτό το είχαμε σχεδόν σε όλα . Δεν είχαμε φάει τίποτα πέρα από το πρωινό στη Τύνιδα οπότε το μπερκεραδικο απέναντι με τις εξαιρετικές κριτικές προτιμήθηκε αμέσως . Είχαμε σκοπό να φάμε τοπική κουζίνα οπωσδήποτε αλλά ακόμα δεν βρήκαμε κάτι να μας τραβήξει. Δικαιώθηκα όμως για την επιλογή μου. Τα μπέργκερ ήταν τεράστια. Σχεδόν τρία μπέργκερ σε ένα !! Εξαιρετική γεύση και κάνανε 7-8 ευρώ μαζί και τα δύο !! Σε αυτά η Τυνησία δεν πιάνεται. Καλό φαγητό όπου βρεις και σούπερ φτηνές τιμές !! Γεμίσαμε μπαταρίες και πήγαμε για απογευματινή βόλτα στην πόλη . Φυσικά οι κραχτες δε θα μπορούσαν να λείπουν. Από μαριχουάνα μέχρι χαλβά θα μπορούσα να είχα αγοράσει εκείνο το απόγευμα 🤭
Τελικά τα μπέργκερ ήταν τόσα χορταστικά που πέρα από ένα παγωτακι δεν φάγαμε κάτι άλλο.
Σήμερα ήταν μετά ξεκούρασης από το πολύ περπάτημα της Τύνιδας και του Σίντι Μπου Σαιντ. Η πόλη είχε ένα φρούριο και μέσα σε αυτό ήταν η Μεδίνα . Δεν είχε τίποτα άλλο να δεις . Άντε και μια πλατεία μικρή με συντριβάνι. Εδώ απλά γέμιζες μπαταρίες και συνεχίζεις το ταξίδι σου. Ήταν μια λίγο παραπάνω αδιάφορη και πιο θορυβώδης περιοχή από την Ποτίδαια . Πόσα να κάνεις και στην Ποτίδαια ειδικά αν είσαι ζευγάρι και όχι οικογένεια με παιδιά . Βραδινή ζωή δεν είδα , κάνα έξαλλο παρτάκι δεν είδα , όποτε χαλαρά .Κάναμε μια βραδινή βόλτα και μια απόπειρα για τη Μεδίνα άλλα παρά ήταν τρομακτική για να συνεχίσουμε. Κάτσαμε για ένα παγωτό και παρατηρούσαμε τη νεολαία . Πέρασαν μπροστά μας εκατό φορές με μηχανάκια με δύο και τρία άτομα πάνω που πήγαιναν σχεδόν μονίμως ανάποδα σε δρόμο που ερχόταν αυτοκίνητα . Βέβαια σε ξεκάθαρο μονόδρομο βλέπαμε και αυτοκίνητα να μπαίνουν ασταμάτητα .. μάλλον είχε κάποιο μίνι κύκλο εκεί αλλά όλοι έλεγαν έλα μωρέ τώρα θα μπω καρφί από εδώ για να βγω στον κεντρικό . Πήγε να γίνει και μια μανουρα καθώς ήρθε ένα τρικαβαλο και τα αλάνια κουνούσαν επιδεικτικά το χέρι φωνάζοντας αραβικά σε στυλ " εσύ ρε πείραξες την αδερφή μου ?? Αστυνομία απούσα βέβαια από κάθε είδους παρανομία του ΚΟΚ ..
Το πρωί λοιπόν είχαμε όλο το χρόνο δικό μας . Έτσι ακριβώς σηκωθηκαμε νωρίς . Φάγαμε ίσως και το καλύτερο πρωινό από όλα. Μου άρεσε αυτή η συνεχή αναβάθμιση σε δωμάτιο και πρωινό. Το ψωμί όλα τα λεφτά. Το τσάκισα μαζί με βούτυρο ( κι όμως φορέθηκε πολύ αυτός ο συνδυασμός στην Τυνησία 😎) και κρουασάν με κέικ να αποτελεί το "γλυκό" . Φτάσαμε λοιπόν στη Μεδίνα που είχε τη δική της χαρακτηριστική ομορφιά και ήταν πολύ πιο ήρεμη και καθαρή από της Τύνιδας καθώς δεν ήταν παζάρι αλλά είχε μια στο τόσο μικρά μαγαζιά κυρίως τουριστικά. Εδώ βέβαια ο κραχτης ήταν αποκλειστικά ενοχλητικός μαζί σου καθώς δεν είχε κόσμο γύρω σου να ζαλίζει όποτε το πάλευαν με πολλούς τρόπους μήπως μπεις στο μαγαζί τους. Γι'αυτό και μπήκαμε σε μια ήσυχη κοπέλα που δεν μας μίλησε καθόλου . Βέβαια μετά πήρε φόρα και προσπαθούσε να μας πουλήσει το μισό μαγαζί με αποκορύφωμα να μας πάει σε ένα παρακάτω που έπλεκαν χαλιά 🥱 μας έπεισε πάντως να πάρουμε ένα σουβενίρ , μια πόρτα πράσινη όπως ακριβώς αυτές οι παραδοσιακές πόρτες που είχαν παντού και έγραψε στα αραβικά τα ονόματα μας για να την έχουμε στο σπίτι μας ως ενθύμιο!! Συνεχίσαμε την περιπλάνηση μας και έξω από τη Μεδίνα . Κάποια στιγμή βρήκαμε ένα μικρό γατάκι με ένα μάτι . Το δώσαμε να φάει αλλά δεν ήθελε
Ίσως έτρωγε από αλλού. Το νερό το κατέβασε όλο . Αυτό που πραγματικά ήθελε ήταν αγάπη. Χώθηκε ανάμεσα στα πόδια της Σοφίας και απλά κοιμόταν όρθιο. Μετά ξάπλωσε κιόλας. Αυτό κι αν μας άγγιξε. Ακόμα και σήμερα που γυρίσαμε μας ταλαιπωρεί η σκέψη του καθώς αν ξέραμε ότι στην Σουσε που πηγαίναμε μετά , η οικοδέσποινα του χοστελ μας ήταν ακραία φιλοζωη και έσωζε γάτες και σκυλιά αβερτα , ( έχοντας στο ξενοδοχείο 4 γάτες και στο σπίτι της που είναι μεγάλο με κήπο 8 σκυλια και δεν ξέρω κι εγώ πόσες γάτες , όλα αδέσποτα από το δρόμο ) θα μπορούσαμε να της το πάμε να το φροντίσει με δικά μας έξοδα φυσικά και να πάμε να το πάρουμε να το φέρουμε Ελλάδα κάνοντας όλες τις απαραίτητες διαδικασίες . Τώρα απλά έμεινε μόνο του στους δρόμους με ένα μάτι και χωρίς αγάπη ίσως και φαγητό και νερό . Του ρίξαμε λίγες σταγόνες στο μάτι που είχαμε μαζί μας αλλά αυτό ήθελε σταθερή φροντίδα για να φτιάξει..💔 Αυτά λοιπόν τα ολίγα αφήσαμε πίσω μας καθώς πήραμε για πρώτη φορά ένα louage , ένα μεγάλο ταξί δηλαδή που έπαιρνε 7-8 άτομα με ένα αστεία μικρό ποσό και θα μας πήγαινε στην τελευταία μας πόλη στην Τυνησία τη Σουσε , που έμελε να είναι και η καλύτερη επιλογή για εμάς και όλα όσα ζήσαμε εκεί. Συνεχίζεται...

IMG_20240604_111542.jpg

IMG_20240604_101634.jpg

IMG_20240604_105103.jpg

IMG-500b605abdd700d069f44f26ca1829bf-V.jpg

IMG-08f4d4fd80a84c2888d16600fcbb1a8a-V.jpg

IMG_20240603_101645.jpg

IMG_20240603_113758.jpg

IMG-4ad4bbf695bf67cec70e596c11bfbbeb-V.jpg
 

DimiBiri

Member
Μηνύματα
311
Likes
1.042
Επόμενο Ταξίδι
Pending...
Ταξίδι-Όνειρο
Περού

Alex Loco

Member
Μηνύματα
363
Likes
1.946
Επόμενο Ταξίδι
🇫🇮
Ταξίδι-Όνειρο
Pamir highway
Εχω πάθει πολιτισμικο σοκ...Μολις συνειδητοποιησα οτι το Τουνεζι που τραγουδουσε η Γλυκερια ειναι η Τυνησία!!!! :eek::eek::eek:
Εγώ παλι πρώτη φορά το ακούω αυτό το τραγούδι 🤣
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.518
Likes
8.313
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Εγώ παλι πρώτη φορά το ακούω αυτό το τραγούδι 🤣
Ε λογικό λόγω ηλικίας. Τραγούδι του αξεπέραστου Βασίλη Τσιτσάνη. Πρώτη εκτέλεση πάντως, το ‘53 είναι με Άννα Χρυσάφη και Μαίρη Λίντα. Πολύ μεταγενέστερη (και κατώτερης ποιότητας κατά τη γνώμη μου) αυτή της Γλυκερίας.
 

vickokka

Member
Μηνύματα
1.249
Likes
1.967
Ταξίδι-Όνειρο
παντου
Αν και ξεκίνησα με έναν επιθετικό τόνο , λες και δεν ήξερα ότι πάω στην Αφρική και περίμενα να δω γκαζόν και κόσμο να παίζει γκολφ , θα ήθελα να πω καθώς μόλις επιστρέφω Θεσσαλονίκη και ολοκληρώθηκε το ταξίδι μου , ότι έχω αναθεωρήσει σχετικά με κάποια πράγματα . Η Τυνήσιοι ως Άραβες ναι σίγουρα είναι έντονοι άνθρωποι , οξύθυμοι και παπατζηδες ( κραχτης το εθνικό τους επάγγελμα , πριχτης δηλαδή και μέγας παγαποντης στα παζάρια και στην πειθώ του να αγοράσεις κάτι από αυτούς ) όμως δεν μπορώ να τους καταλογησω ευθύνη στο κομμάτι των σκουπιδιών και των αδέσποτων και μη στειρωμενων γατιών. Αυτά είναι ξεκάθαρα ευθύνη της κυβέρνησης και όχι του πολίτη. Βέβαια μετέπειτα το υιοθετεί ο πολίτης και γίνεται κουλτούρα της χώρας . Όταν δεν έχεις πουθενά κάδους , μα πουθενά όμως , όταν δεν έχεις σύστημα καθαρισμού ( σκουπιδιαρικα) έτσι δηλαδή μας είπαν , όταν δεν έχεις αντίστοιχη παιδεία και πετάς τα σκουπίδια σου κάτω και ο δρόμος μοιάζει με χωματερή, όταν δεν υπάρχει κανένα πρόγραμμα στείρωσης και έχεις χιλιάδες γάτες σε κάθε πόλη , κάθε στενό , οι οποίες σκίζουν τα σκουπίδια που αφήνει ο καθένας έξω από την πόρτα του ( και μαζεύει κάποιος του στυλ οδοκαθαριστης από ότι κατάλαβα ) τότε είναι αναμενόμενο να μην έχεις τις ευθύνες εσύ αλλά το ίδιο το σύστημα. Η Τυνησία λοιπόν μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα. Όχι ότι είδα κάτι φοβερό . Οτιδήποτε τουριστικό επισκέφτηκα δε με έπεισε. Η ζωή , η κοινωνία , οι άνθρωποι, τα πολυπληθή στενά , οι μεγάλοι δρόμοι γεμάτοι αυτοκίνητα μηχανάκια με μηδενική οδική παιδεία σε βαθμό αηδιας επίσης δεν με έπεισαν θετικά . Στο φινάλε πάντα την έβρισκα με αυτές τις χώρες. Ακόμα και τώρα που έκανα την πρώτη μου απόπειρα και επισκέφτηκα μια από αυτές τις χώρες και έζησα εκατό τα εκατό στο πετσί μου την καθημερινότητά και την άμεση συναναστροφή ( και να μην ήθελα σου μιλάνε παντού , σου πιάνουν την κουβέντα με το ζόρι , σου κορνάρουν να σε πάρουν με το ταξί τους το αμάξι του να σου κουβαλήσουν τη βαλίτσα φυσικά όλα με το αντίστοιχο αντίτιμο και όχι από φιλοξενία η καλή καρδιά ) παρόλαυτα συνεχίζω να τη βρίσκω με τέτοιου είδους προορισμούς και ανυπομονώ να πάω Μαρόκο , Αίγυπτο , Ιορδανία , Λίβανο και σε άλλες παρόμοιες. Η Τυνησία φυσικά δεν έχει τη φήμη της Αιγύπτου η του Μαρόκο ( αν και γνώρισα κάτι Αμερικανες και μου είπαν ότι η Τυνησία είναι πολύ καλύτερη από το Μαρόκο!! ) παρόλαυτα είχε να σου δείξει την αυθεντικότητα, την καθημερινή τους ρουτίνα και να σου δώσει μια γερή σφαλιάρα για το πόσα καλά έχεις εσύ στην Ελλάδα ( που να πάω και σε κάνα Μπουρούντι τι θα δούν τα μάτια μου ) . Ακόμα και αν χθες λίγο πριν φύγω από τη Σουσε ( Σους, Σούσα , ακόμα δεν ξέρω πως τη λένε) ένα δικαβαλο με δύο τσογλανια ( εύχομαι καλα σαράντα σύντομα ) μου άρπαξαν το τσαντάκι ως άλλη τσαντακηδες κι εγώ ως άλλη γιαγιά που είχε πάρει μόλις τη σύνταξη , αλλά το καταπληκτικό ανθεκτικό τσαντάκι του Shein δεν τους έκανε τη χάρη και παρέμεινε στο στήθος μου αγέρωχο μην επιτρέποντας το ταξίδι μου να τελειώσει άδοξα , χωρίς διαβατήριο ταυτότητα , δύο χρεωστικές κάρτες το δίπλωμα οδήγησης και το δίπλωμα της προπονητικής και μείνω εκεί να ζητιανευω για να φάω !! Ακόμα και μετά από αυτό θέλω να πάω ξανά σε αυτές τις χώρες. Δεν ξέρω γιατί . Σου προκαλούν απίστευτο άγχος . Βαβούρα , φωνές καυγάδες μεταξύ τους , ράλι Ακρόπολις κανονικό και ταυτόχρονα τεράστια ικανότητα στο να μην τρακαρουν . Μόνο όποιος πήγε καταλαβαίνει τι εννοώ. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια οδήγηση. Είδα λάιβ να μαλώνουν και να βρίζει ο ένας τον άλλο με ανοιχτά παράθυρα , ο ένας να φεύγει τάπα από τα νεύρα του με κόκκινο και ο άλλος να σπινιαρει να φεύγει από δίπλα του να τον προφτάσει για να συνεχίσει να μαλώνει ενώ ήταν σε κόμβο και έρχονταν άπειρα αμάξια που είχαν πράσινο. Κι όμως ούτε τότε έγινε τρακα. Δεν υπάρχουν σε πολλές διαβάσεις φανάρια για πεζούς . Περνάς με μαγκιά απλά περνάς και ποτέ δεν κοκκαλωνουν απλά τσουλανε προς το μέρος σου και το βλέπεις να πλησιάζει φουλ . Ένας πέρασε με βανακι με κατακόκκινο και από τύχη δεν με πάτησε γιατί δεν τον είχα δει καν να έρχεται λέω έλα πράσινο έχω περνάμε . Από τύχη ζούμε που λέμε κι εδώ .

Έτσι λοιπόν για να μη κάνω άλλο εισαγωγή, του Αγίου Βαλεντίνου έκλεισα αεροπορικά με προσφορά 1+1 για Τυνησία την ημερομηνία που είχε γενέθλια η Σοφία σαν δωράκι γενεθλίων. Άλλο που δεν ήθελε να πάει Αφρική !! Στους γονείς της βέβαια το είπε μια μέρα πριν φύγουμε και το έριξε το μπαλάκι σε εμένα ότι ήταν έκπληξη για τα γενέθλια και ούτε αυτή το ήξερε και το έμαθε μια μέρα πριν 😎 Η μάνα μου το πήρε ήρεμα όλως παραδόξως. Είχε την Τυνησία σαν ξακουστό τουριστικό παράδεισο από τα early 2000 όποτε αυτό βοήθησε . Είχαμε 4 γεμάτες μέρες στην διάθεση μας όποτε αποφασίσαμε να μην μείνουμε μόνο στην Τύνιδα. Κλείσαμε ξενοδοχείο σε ένα πολύ τουριστικό μέρος κυρίως για τη θάλασσα του το Χαμαμετ και για τη Σουσα. Τρεις πόλεις δηλαδή . Αφήσαμε την έρημο εκτός ( Τοζερ, Γκαμπες ) και είπαμε ότι όταν πάρω την μηχανή επιτέλους θα πάμε Μοναστήρι , Τζέρμπα ( τουριστικό νησί ) Σφαξ και στην έρημο και αν ηρεμήσουν τα πράγματα λέμε τώρα χτυπάμε και μια Τρίπολη Λιβύης 🤔🤔

Η μεγάλη στιγμή είχε φτάσει. Φύγαμε μέσω Αθήνας για Τύνιδα. Στο αεροπλάνο ήμασταν δεν ήμασταν 30 άτομα. Ότι καλύτερο. Ηρεμία απόλυτη και άνεση. Φτάσαμε στην Αφρική 2 τα ξημερώματα. Εδώ ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα . Ταξί και ξενοδοχείο και με προσοχή. Δεν ξέρουμε τι θα αντιμετωπίσουμε. Στον έλεγχο όλα πήγαν καλά. Γνωρίσαμε ένα παιδί στο αεροπλάνο που ήταν η μάνα του από την Τυνησία όποτε μας βοήθησε αρκετά και με λεπτομερείς και με το να μιλήσει μαζί με τη θεία του στον ταξιτζή, να του πει πόσα να μας πάρει και ότι έχει τον αριθμό του σε περίπτωση που μας κλέψει η ζητήσει παραπάνω να την πάρουμε να τον καταγγείλει. !! Εξαιρετική μορφή η κυρία πολύ ευγενική ήθελε να μας φιλοξενήσει και να μας βγάλει έξω την επόμενη μέρα !!

Έτσι λοιπόν περιπλανηθηκαμε με το ταξί στη βραδινή Τύνιδα , έχοντας ένα συναίσθημα φόβου. Έπαιζε και τα κλασικά άσματα τα αραβικά το ταξί και σε έβαζε για τα καλά στο κλίμα .
Από τη μια είχαμε μεγάλη ευχαρίστηση για το που είχαμε έρθει από την άλλη ζούσαμε τα πάντα σε έντονους παλμούς. Ευτυχώς ο ταξιτζής τήρησε τον λόγο του και μας άφησε μπροστά στο ξενοδοχείο. Ήταν ένα μικρό στενάκι γεμάτο σκουπίδια σε μια εντελώς έρημη περιοχή. Βέβαια ήταν αρκετα αργά. Η πρώτη εντύπωση τρομακτική. Το ξενοδοχείο καλουτσικο. Για ένα βράδυ πήγαμε έτσι κι αλλιώς την άλλη μέρα θα πηγαίναμε σε ένα πολύ καλύτερο και θα ξεκινούσαμε την περιπλάνηση μας στη χώρα του Αννίβα η αλλιώς Χάνιμπαλ!!

Η Τυνησία, ή κοινώς Τούνεζι, (αραβικά: تونس, Τούνις ή και «Ιφρικιγιέ») και επίσημα: Δημοκρατία της Τυνησίας (الجمهرية التونسية, Αλ Τζούμχουριγι-ατ Τούνισγια) είναι μια χώρα στις μεσογειακές ακτές της Βόρειας Αφρικής. Είναι το μικρότερο και πιο ανατολικό από τα κράτη που εκτείνονται κατά μήκος της οροσειράς του Άτλαντα και συνορεύει με την Αλγερία στα δυτικά και τη Λιβύη στα νοτιοανατολικά. Το 40% της χώρας καταλαμβάνει η έρημος Σαχάρα και το υπόλοιπο περιλαμβάνει γόνιμα εδάφη και προσβάσιμες ακτές. Η γεωγραφία της χώρας έπαιξε σημαντικό ρόλο στους αρχαίους χρόνους, αρχικά με την Καρχηδόνα, πόλη των Φοινίκων, και αργότερα ως αφρικανική επαρχία, καθώς αποτελούσε τον σιτοβολώνα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Νεότερα αποτέλεσε γαλλική αποικία.

Η Τύνιδα (αραβικά: تونس,‎‎ Tūnis) είναι η πρωτεύουσα της Τυνησίας με πληθυσμό περίπου 730.000. Στην ευρύτερη περιοχή γύρω από την πόλη υπολογίζεται ότι ζουν περίπου δυο εκατομμύρια κάτοικοι

View attachment 464972

View attachment 464973

View attachment 464974

View attachment 464975

View attachment 464979

View attachment 464980

View attachment 464981

View attachment 464982

View attachment 464984
μολις γυρισαμε απο 7 μερες ταξιδι εκει και την αγαπησαμε!! πολυ σκουπιδι αλλα και σε αυτο μας θυμισε τη Σικελια, βουνα τα σκουπιδια. Πολλες ελιες, χιλιαδες ελιες και φραγκοσυκιες, πολυ Μεσογειος. Και φτασαμε οδηγωντας μεχρι τη σαχαρα στην Τοζερ, μια χαρα δρομοι και οδηγηση, δεν ειχαμε κανενα προβλημα..... Αγαπω Τυνησια!!
 

vickokka

Member
Μηνύματα
1.249
Likes
1.967
Ταξίδι-Όνειρο
παντου
Και Τοζέρ πήγα και γύρησα σχεδόν όλη τη χώρα. Και έχω πάει και Κάϊρο. Δεν γράφω πουθενά ότι οι Τυνήσιοι ήταν πιεστικοί, ίσα ίσα, καμία σχέση με τους Αιγύπτιους που είναι οι χειρότεροι όλων.
Καλε οι Τυνησιοι ειναι προβατα, χαμογελαστοι και ευγενικοι, θες να παρεις, οκ δε θες, στο καλο, δε σε τραβολογανε ουτε σε κοιταζουν επιθετικα.... εμεις το απολαυσαμε τοσο πολυ το ταξιδι, οδηγησαμε τοσο πολυ χωρις κανενα θεμα πουθενα....εχεις δικιο
 

Alex Loco

Member
Μηνύματα
363
Likes
1.946
Επόμενο Ταξίδι
🇫🇮
Ταξίδι-Όνειρο
Pamir highway
μολις γυρισαμε απο 7 μερες ταξιδι εκει και την αγαπησαμε!! πολυ σκουπιδι αλλα και σε αυτο μας θυμισε τη Σικελια, βουνα τα σκουπιδια. Πολλες ελιες, χιλιαδες ελιες και φραγκοσυκιες, πολυ Μεσογειος. Και φτασαμε οδηγωντας μεχρι τη σαχαρα στην Τοζερ, μια χαρα δρομοι και οδηγηση, δεν ειχαμε κανενα προβλημα..... Αγαπω Τυνησια!!
Καλε οι Τυνησιοι ειναι προβατα, χαμογελαστοι και ευγενικοι, θες να παρεις, οκ δε θες, στο καλο, δε σε τραβολογανε ουτε σε κοιταζουν επιθετικα.... εμεις το απολαυσαμε τοσο πολυ το ταξιδι, οδηγησαμε τοσο πολυ χωρις κανενα θεμα πουθενα....εχεις δικιο
Μήπως στην πρωτεύουσα οδηγάνε σαν τρελοί εν τέλη ? Καλά πρόβατα δεν τους λες. Εκτός αν παίζει ρόλο ότι εγώ είμαι άντρας γιατί και τη δικιά μου όλο σάλια και γλυκολογα την είχαν .
Καλε οι Τυνησιοι ειναι προβατα, χαμογελαστοι και ευγενικοι, θες να παρεις, οκ δε θες, στο καλο, δε σε τραβολογανε ουτε σε κοιταζουν επιθετικα.... εμεις το απολαυσαμε τοσο πολυ το ταξιδι, οδηγησαμε τοσο πολυ χωρις κανενα θεμα πουθενα....εχεις δικιο
 

vickokka

Member
Μηνύματα
1.249
Likes
1.967
Ταξίδι-Όνειρο
παντου
Μήπως στην πρωτεύουσα οδηγάνε σαν τρελοί εν τέλη ? Καλά πρόβατα δεν τους λες. Εκτός αν παίζει ρόλο ότι εγώ είμαι άντρας γιατί και τη δικιά μου όλο σάλια και γλυκολογα την είχαν .
και στην πόλη οδηγήσαμε όλα καλά! Και δεν είμαστε από Κρήτη χαχαχα
Ευγενικοί είναι μωρέ κ με τα γαλλικά τους μια χαρά άνθρωποι. Αγαπάνε κ τους Έλληνες … ε τα γλυκόλογα είναι στο πρόγραμμα!…. Μεσόγειος είναι αυτή!… για μενα η ωραιότερη γωνία του πλανήτη!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.084
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom