• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Κούβα Το ταξίδι με τη ninia, με φτερά, πούπουλα, σαντερία, casas και salsa.

isabelle

Member
Μηνύματα
903
Likes
4.177
τσέκαρα και τον hydronetta ότι δεν θα τον πετύχω μπροστά μου σε κανένα άλογο επάνω και έχω πάρει τα πάνω μου.
Καλά και χαίρεσαι που θα χάσεις τέτοιο φωτογραφικό θέμα; :haha::haha:

Η Τουρκάνα ήταν το 1997 , δυστυχώς ο Αλσχάιμερ συνέχεια μου κλείνει ραντεβού τώρα τελευταία:roll::roll:
Αχ και να'ξερες σε ποιανού κρεμασμένου το σπίτι μίλησες για σκοινί...:(
 

STAV

Member
Μηνύματα
235
Likes
907
Επόμενο Ταξίδι
ΜΟΓΓΟΛΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
Δ.ΑΦΡΙΚΗ
Δεν ξέρω πως και τι ώρα ακριβώς φύγαμε από την πλατεία, αλλά η κυρά στην casa μου χρωστούσε και έτσι βάζοντας μια φωνή στον Pedro, λάκισε ο κακομοίρης και ευτυχώς αναχωρήσαμε εκ Trinidad, χωρίς να υπάρξει γάμος, έστω αρραβωνας , κάτι τις τέλος πάντων.
-για βάλε κάτω να δούμε τι είχε πει ο Yorgos; «Από Τρινιδάδ για Πινάρ ντελ Ρίο γίνεται η απόσταση σε μια μέρα, δεν είναι και κάτι το φοβερό, αν ξεκινήσετε πρωί.». Του χρωστάμε τόσα ευχαριστώ, τέλος πάντων.
-άρα προλαβαίνουμε τα πάντα, εεεε
Ως ανυπάκουα και ατίθασα όντα, σιγά μη φύγαμε πρωί πρωί. Αρακτοί σηκωθήκαμε, αραχτά χαιρετήσαμε όλη τη γειτονιά

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300300.jpg


και μετά σιγά που θα αφήσουμε τοTrinidad χωρίς να δούμε τας Playas της περιοχής. Πρώτα τη La Boca, 4km, από την πόλη , αμέσως μετά την Aguilar στα 7km, για να καταλήξουμε στην Ancon που βρίσκεται στην ομώνυμη χερσόνησο.

Αφήνουμε το αυτοκίνητο στην άμμο, με παρκαδόρο παρακαλώ, με τα τρία all-inclusive ξενοδοχεία της να καλύπτουν τα πάντα, ως συκωταριές καμένοι Ευρωπαίοι ξαπλωμένοι εις τας σεζλόνγκ της παραλίας, αλλά η αμμουδερή παραλία κατέληγε σε μια διάφανη απίθανη θάλασσα.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300366.jpg


Νεαρός ονόματι Alexandro, έτοιμος να τείνει χείρα βοηθείας σε κάθε τουρίστα που θέλει να ελαφρύνει το πορτοφόλι του
-τι γουστάρει η αφεντιά σας
-α , ένα diving; ένα snorkeling μήπως; Το έχουμε;
-βεβαίως φίλε, εε Entecio και μας δείχνει έναν τύπο καμιά διακοσαριά μέτρα πιο εκεί στην παραλία.
Παραλία, παραλία, να θες να ρουφήξεις την θάλασσα, να την πέσεις αλλά μόνο δυο τρεις τουρίστριες μεγαλοκοπέλες μέσα, φτάνουμε στο Entecio, επαναλαμβάνεται ο ίδιος διάλογος,
-εεεε, Julio, λέει αυτός δείχνει και μια βάρκα κάπου στο βάθος, άντε μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300338.jpg


Ξεκινάμε, παραλία παραλία , ο ήλιος να καίει ήδη, νάτος ο Julio.
-εεεε, Diaz…..
-ε, άντε και …….….. , να σου πω εγώ θα μπω θάλασσα μπαμπά δεν αντέχω άλλο.
Δεν πρόλαβε να αρθρώσει τη λέξη και οι δύο νταβραντισμένες μεγαλοκοπέλες βγαίνουν ουρλιάζοντας από τη θάλασσα, με πρησμένα χέρια, τούμπανο. Γεμάτη όλη η θάλασσα με εκείνα να μικρά διάφανα, τσουχτερά θαλάσσια όντα. Το σωληνάριο με το fenistil έκαψε καρδιές, σιγά κυρά μου δε το βάζουμε παντού!!! Επιτέλους φτάσαμε στον τελευταίο, έτσι νομίζαμε.
-Diaz, που πάμε με τις τσούχτρες, είσαι καλά ;; τελειώνει το fenistil, βορά εις τας τσούχτρας της Κούβας δεν γινόμαστε.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300365.jpg


-don’t worry amigos, εγώ θα καθαρίσω για χάρη σας. Εεε, Daniel…
-δε σφάξανε, δε πάμε πουθενά, κοντεύουμε να βγάλουμε τη χερσόνησο με τα πόδια.
Τέλος πάντων , είκοσι μέτρα πιο πέρα, ξύλινη καλύβα, παίρνεις όλο τον εξοπλισμό και μια φωτογραφική μηχανή υπ’ ευθύνη σου, αφήνεις τα πάντα στο έλεος του Daniel, δίνεις και 10cuc το άτομο για 1,5 ώρα και ορμάς με το catamaran να διασχίσεις τα γαλήνια νερά της Καραϊβικής.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300345.jpg


-Εδώ είμαστε, βουτάτε, αφού βούτηξε πρώτος ο Diaz με μια κομμάτα ψωμί στο χέρι.
Τι ήταν αυτό, πολύχρωμα ψάρια, δεκάδες διαφορετικά κοράλλια, ένας καταπληκτικός βυθός, να μη θέλεις να βγεις από εκεί. Δίκιο είχαν τα αφρικανάκια ότι δεν έπρεπε να το χάσουμε. Μπορεί να μη φτάνει τους υφάλους ανοιχτά της Κένυας και της Τανζανίας αλλά ξεπερνά αρκετά άλλα σημεία του πλανήτη γη. Με βαριά καρδιά θα βγούμε , από τα ωραιότερα σημεία της εκδρομής, θα μοιράσουμε λίγο fenistil ακόμη, καλά έτσι και πας εκεί με καμιά εικοσαριά από δαύτα έβγαλες τα έξοδα της εκδρομής. Άντε και να καθίσεις μια δυο ώρες στην παραλία δίπλα σε σκανδιναβούς που προσπαθούν να κλέψουν όσο ήλιο προλάβουν και μετά μάλλον την κάνεις, δεν είναι για παραπάνω.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300364.jpg


Ξεκινάμε για το Cienfuegos.
Ο δρόμος παραλιακά περνάει από το Cabagan, όμορφη παραλία με άμμο όπου καταλήγει το ομώνυμο ποτάμι, Rio Hondo και η Playa Yaguanabo, αμμώδης κόλπος με μαγαζάκια στην άκρη και ένα εκτροφείο γαρίδας. Η Punta Limones, ερημική παραλία και μετά η υπέροχη Playa Ingles με φοίνικές και cafe στην παραλία, τόχει και το resort της. Από εκεί ο δρόμος μπαίνει εσωτερικά, χωριά όπως το San Juan, χωρίς τίποτε το ιδιαίτερο και μετά νάτο το Cienfuegos.
Δημιούργημα του 1819, των Γάλλων αποικιοκρατών από το Bordeaux, τη Philadelphia και τη Louisiana, κυρίως καλλιεργητών ζαχαροκάλαμου, βρέχεται από τη θάλασσα της Καραϊβικής. Τα αξιοθαύμαστης αρχιτεκτονικής σπίτια, όλα σχεδόν με υπόστεγα που στηρίζονται από περίτεχνες κολώνες, τα διακοσμητικά κάγκελα που στολίζουν τα πορτοπαράθυρα συνθέτουν ένα ποικίλο πολιτιστικό σκηνικό. Οι οδοί από ανατολικά προς δυτικά ονομάζονται Avenidas και είναι αριθμημένοι στα ζυγά, ενώ οι βόρειοι προς νότιοι είναι τα μονά, αποκλείοντας κάθε σκέψη και περίπτωση να χάσεις τον δρόμο. Κάπου στη διασταύρωση 45 και 52, αφήσαμε το αυτοκίνητο και πήραμε τον πεζόδρομο 54, ο εμπορικός δρόμος της πόλης με πλήθος supermarkets και καταστημάτων πώλησης ρούχων και ηλεκτρικών συσκευών, όλα σε δολάρια οι τιμές πώλησης.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300388.jpg


Χαζεύοντας φτάνεις εύκολα στην καρδιά της πόλης, το Parque Marti, πρώην Plaza de Armas.
Στην μία πλευρά βρίσκεται το κυβερνείο, το Palacio del Ayuntamiento. Τα μέλη του εκλέγονται για πέντε χρόνια και προς έκπληξη όλων, στις τελευταίες εκλογές πριν τέσσερα χρόνια το 70% των εκλεγμένων ήταν γυναίκες οι οποίες δεν ανήκαν μάλιστα και στο ΚΚΚ. Έπαθε πλάκα , τα πήρε στο κρανίο ο Κάστρο αλλά τι να πει, το κατάπιε και αυτό
Δυο βήματα πιο πέρα , στη βόρεια πλευρά της πλατείας, το εντυπωσιακό Teatro Tomas Terry. Χτίστηκε από την οικογένεια του Tomas Terry εις μνήμη του. Στην είσοδο αυτού του θεάτρου που μοιάζει με ιταλική όπερα και χτίστηκε το 1889, έστησαν και ένα άγαλμα του πρώην ιδιοκτήτη. Δεν είναι του πεταματού, αξιολογότατο πλήρως ανακαινισμένο, με καθίσματα από κέδρο και μόνο να σκεφτεί κανείς ότι εδώ εμφανίστηκαν ο Caruso, η Sarah Bernhardt η Ana Pavlova κ.α. αξίζει μια επίσκεψη. Είσοδος 2CUC σε ψιλά παρακαλώ.


ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300376_1.jpg

Ο καθεδρικός με τη νεοκλασική πρόσοψη με τα δύο κόκκινα καμπαναριά βρίσκεται στη μία άκρη και μετά είναι, μάλλον ήταν το Palacio de Ferrer. Και λέω ήταν γιατί το κτήριο είναι μεν εκεί αλλά παλάτι δεν είναι, σήμερα κατοικοεδρεύει η Casa de la Cultura Benjamin Duarte, αλλά ούτε και κουλτούρα μπορείς να βρεις καθόσον δεν υπάρχει ούτε πινακίδα, ούτε πληροφορίες, ούτε τη πόρτα δε βρίσκει κανείς για να πάει στην
κορυφή να τραβήξει καμιά φωτογραφία της πόλης.
Εδώ μόνο τον che βρίσκεις εύκολα.
Αχ αυτός ο che, αχ αυτός ο che, πανταχού παρών στα δεκάδες τραπεζάκια που είχαν βγάλει μικροπωλητές στην πλατεία, φωτογραφική μηχανή από κονσερβοκούτι να πούμε την αλήθεια δεν είχαμε ματαδεί. Ο κακόμοιρος ο Camilo Cienfuegos, γιος Κουβανέζων αναρχικών, επισκιάζεται συνεχώς από τις εικόνες του Τσε και του Φιντέλ Κάστρο. Λες και τον χώνευαν να μου πεις; Ήταν ο ωραίος της παρέας και τους έκλεβε όλες τις γκόμενες γι αυτό ποτέ δεν τον καλούσαν όταν εμφανιζόταν φουστάνι στην περιοχή. Η διαμάχη σχετικά με το θάνατό του εξακολουθεί να υπάρχει.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300384.jpg


Τα είχαμε όλα, μας κόλλησε και ένας δίπλα να πάμε στο Delfinario.
-Amigo, όλα στη φτήνια, 5cuc είσοδος για σένα, 3cuc για τη μικρά, αααα και 1cuc για φωτογραφίες και άλλα 3cuc για να φιλήσεις ένα δελφίνι ενώ θα ρίξεις άλλα 30cuc για 15 με 20 λεπτά κολύμπι με το ζώο.
-ρε άντε από εδώ, ουστ
Το El Benny με διεθνή κουζίνα παρακαλώ βρίσκεται στην πλατεία, όπως και το El Palatino στη γωνία με την 27. Το προτιμήσαμε, μια ζωντανή μπάντα έπαιζε ένα τραγούδι των "Buena Vista Social Club". Τουρίστες που έπιναν τη μπύρα τους, καθαρές τουαλέτες σημαντικότατο γεγονός δια την περιοχή. Μετά από την απόλαυση ενός τεραστίου κυπελακίου παγωτού Nestle, η ζωή φάνηκε πιο ευχάριστη.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300372.jpg


Προχωρήσαμε με γοργά βήματα στην Punta Gorda εκεί που βρίσκεται το "Palacio del Valle". Ήταν το σπίτι ενός από τους ποιο πλούσιους ανθρώπους στην Κούβα, έχει ανακαινιστεί και τώρα λειτουργεί ως ένα από τα πιο ακριβά εστιατόρια που μπορεί να βρει κανείς στην Κούβα. Πληρώνεις υπό τους ήχους πιάνου, αλλά στον πιάνουν. Το αρχιτεκτονικό του στυλ είναι όλα τα λεφτά, γιατί ο κύρης του λεφτά είχε και δεν ήξερε τι να τα κάνει, οπότε σε κάθε πλευρά της οικίας χρησιμοποιούσε και διαφορετικό αρχιτεκτονικό στυλ, από Γοτθικό και μπαρόκ το γύριζε σε Βυζαντινό και από εκεί σε Ενετικό και οθωμανικό. Ανάλογα το πως τα πήγαινε με τη γυναίκα του έμπαινε και από άλλη πόρτα. Στη συνέχεια το εντυπωσιακό Club Cienfuegos

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300382.jpg

Αφού χαζέψαμε αρκετά στην παραλία, είπαμε να συνεχίσουμε γιατί αυτό το Vinales δε βλέπω να το φτάνουμε. Θα προχωρήσουμε πολύ γρήγορα προς τα επάνω μέσω της caratera national και της caratera central, περνώντας μέσα από απέραντες καλλιέργειες ζαχαροκάλαμου, καπνού, μπανάνας και μάνγκο, από δάση και σαβάνες, παρατηρώντας αμέτρητες φοινικιές, βλέποντας αναρίθμητα είδη πουλιών και ζώων σκόρπια στα χωράφια, γύπες να ετοιμάζονται να δειπνήσουν με το κουφάρι μας, περνώντας ποτάμια και γέφυρες, ουφφφφ είχε νυχτώσει όταν πια μπήκαμε στο Vinales.

Α, εδώ, δε φοβόμαστε τίποτε, είχαμε κλείσει μια casa μέσω internet από το bedincuba, κάτι τέτοιο, δεν έχει νόημα έτσι και αλλιώς, καθότι ο Pedro Gonzalez, ο ιντερνετάκιας το είχε καρατσεκάρει, θα σας περιμένει στην πόρτα ο ιδιοκτήτης όποτε και να πάτε.

Casa jean pierre
Salvador Cisneros no 132
[email protected]

σιγά μην είχε ακούσει ο jean pierre γι αυτόν τον Pedro Gonzalez, ξαμολήθηκε ο άνθρωπος και σε πέντε λεπτά μας έδειξε τέσσερα πέντε σπίτια στον παράλληλο με τον κεντρικό δρόμο.

Villa Campana
Sr Armando R. Hernandez Guzman
Calle Rafael Trejo no 127
Tel: 53048695183
Mobile:5352550025
Dos habitaciones independiente.


Η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσαμε να βρούμε, ανεξάρτητο με δική του είσοδο, τελείως χωριστά από τους ιδιοκτήτες, σε έναν δρόμο που ήταν μόνο casas προς ενοικίαση εύρισκες. Οι ένοικοι του άλλου δωματίου που ήταν μόνο του στην αυλή του σπιτιού ήρθαν για τα καλωσορίσματα, στρογγυλοκάθισαν για δύο ώρες δηλαδή, μέχρι να φτιάξει το φαγητό η κυρά του σπιτιού.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300504.jpg


Η Barbara τραπεζικός εκ Μονάχου ορμώμενη, το τι ακούσαμε για τους Έλληνες δε λέγεται, μόνο για τον Πετσάλνικο δε μας είπε, που τον θυμήθηκα τώρα αυτόν, και ο Μario, καθηγητής Πανεπιστημίου στο Μιλάνο, αειθαλής, λατινοαμερικανόπληκτος, είχε γυρίσει μονός του όλες τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, ετών 63, ευτυχώς τσακωνόταν αυτός για εμάς με τη frau μιας και φοβόταν ότι η Ιταλία θα καταντήσει σαν την Ελλάδα, βρε κάτι ήξερε αυτός.
Μετά το φαγητό αριβάραμε για την casa del a trova
-εδώ δεν έχει Pedro, μικρά, κατάλαβες;:clap:
 
Last edited by a moderator:

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Αχ το αγαπημενο μου κεφαλαιο αυτο!!:haha::haha:
Γιατι αραγες?
 

STAV

Member
Μηνύματα
235
Likes
907
Επόμενο Ταξίδι
ΜΟΓΓΟΛΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
Δ.ΑΦΡΙΚΗ

STAV

Member
Μηνύματα
235
Likes
907
Επόμενο Ταξίδι
ΜΟΓΓΟΛΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
Δ.ΑΦΡΙΚΗ
Πρέπει να μας ξύπνησε ο καρομανάβης της γειτονιάς αλλιώς δεν εξηγείται. Η Sylvia η κυρά είχε φτιάξει τα πρωινά, το ιταλοισπανικό ζεύγος είχε καταβροχθίσει ήδη το πρωινό του όταν άρχισε η πρωινή ενημέρωση. Sylvia, χωρισμένη φυσικά, ο μεγάλος γιος Jimenez στην Βενεζουέλα ως οπτικός, ο μικρός κρατά την casa, είπε για πολλοστή φορά τα ιστορικά του Viniales προς βορά των άγριων τουριστών.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C400001_1.jpg


-το χωριό μας, το Viniales, βρίσκεται στην Sierra de los Organos και δημιουργήθηκε από τους Ισπανούς κατακτητές. Παρά το ότι το χωριό δημιουργήθηκε τον 17ο αιώνα, οι mogotes εκείνα τα περίεργα τρελόβουνα απέναντι, πρέπει να έχουν τα χρονάκια τους. Τρεις βασικούς δρόμους έχουμε όλους και όλους , την κεντρική Cisneros που έχει μερικά αποικιακά σπίτια, την παράλληλή της την RafaelbTrejo που μένουμε πλημμύρα στις casas, και την ακόμη μία παράλληλη την Camilo Cienfuegos. Δεν έχουμε και πολλά αυτοκίνητα εδώ.
Η Γερμανίδα της έριξε μια βλοσυρή ματιά, κοίταξε το ρολόι της, της πέταξε κάτι σαν τέλειωνε θέλουμε να φύγουμε, ο Mario πιο συγκαταβατικός ο άμοιρος εξηγούσε ότι τους περιμένει ο μαυροταρίφας για Cayo Levisa. Το οργανωμένο γρουπάκι των 9 ατόμων με την Cubanacan τους στοίχιζε 29cuc το άτομο με γεύμα και 35cuc εάν έπαιρναν μάσκες για τον βυθό και 25 cuc ακόμη εάν έκαναν scuba. Αποφάσισαν τον ταρίφα για πιο άνετα με 60cuc.
-εσείς;
Εμείς μόλις είχαμε ανακαλύψει ότι αυτοκίνητο καπούτ. Ο γιος της κυράς, ρώτησε ο άμοιρος να κατεβάσουμε μηχανή ένα λεπτό να δούμε τι έχει;
-τρελάθηκες , πάρε Havana, να δούμε τι θα γίνει;
-Ερχόμαστε, σε 3- 4 ώρες, είμαστε εκεί.
Οπότε ήταν πια η ώρα να γνωρίσουμε τα περίχωρα, κυρίως την κοιλάδα του vinales.Τι κάνουμε; Δεκατέσσερις σηματοδοτημένες διαδρομές για ανθρώπους που αγαπούν την φύση, Lajasmines, Elmoncada μεγάλη απόσταση, Sanvicente, Ancon, όπου τελικά γουστάρει ο καθένας, βρίσκεσαι σε μια περιοχή που σέβεται τη φύση και πρέπει να τη σεβαστείς και εσύ. Σε πρώτη φάση είπαμε να γνωρίσουμε την περιοχή με τη βοήθεια του Caramelo και της Santanigia, ημιόνων του vinales. Το σανό ακριβό στην κούβα, 5cuc η ώρα, τέλος πάντων , ο γιος της κυράς φωνάζει ένα ταξί , κατακίτρινο αντικέ να μας πάει στα άλογα,

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300399.jpg


αρχίσαμε και την πεζοπορία μέσα στα χωράφια και νάσου ο αλογατάς.
-don’t worry, τα άλογά μου είναι ημιαυτόματα, όπου τους λες πάνε.
Επί τέσσερεις ώρες, τα οπίσθιά μας διαμορφώθηκαν σε μορφή σέλλας, αλλά η πορεία ανάμεσα στη βλάστηση, στις φυτείες, στα αγροτικά σπίτια υπέροχη. Καταλήξαμε στην lake of silence.
-για πάρε τους δικούς σου είπε ο αλογατάς μας, στον ήδη σταβλισμένο στο μοναδικό δέντρο συνάδελφό του
-φεύγουμε, φεύγουμε φώναξε στους δύο κακόμοιρους φλαμά που δροσίζονταν μέσα στα νερά της λίμνης.
Καλά μη πάει το μυαλό μας στην γαλάζια λίμνη, κάτι σε ιαματικά λουτρά Αιδηψού, τόση λάσπη κάτω, τόσο ζεστό νερό που όταν εύρισκες το χλιαρό έλεγες εδώ είμαι, τι να χαρείς τελικά.


ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300440.jpg


Τσακιστήκαμε να φύγουμε όταν ήρθαν οι επόμενοι και ήθελαν το δέντρο. Ο κακόμοιρος αλογατάς προσπαθούσε από τη μια να τιθασεύσει τα ημιαυτόματα άλογα, το δικό μου είχε πρόβλημα με τα φρένα, και από την άλλη να εξηγήσει την ενδιαφέρουσα γεωλογική ανάπτυξη των καταπράσινων λοφίσκων mogotes και τη σύνδεσή τους με τα υπόγεια σπήλαια. Όταν τελείωσε την γεωλογία, άρχισε η βιολογία, ήτοι ανάπτυξη των γνώσεων περί χλωρίδος της περιοχής.
-καλά τόσους Royal Palms τι τους θέλουνε μέσα στις φυτείες καπνού, ρε padre ;
Το έπιασε ο δικός μας και εξήγησε ο άνθρωπος ότι τίποτε δε πάει χαμένο στην Κούβα, τα κλαριά και τα φύλλα των δέντρων χρησιμεύουν για την κατασκευή των αποθηκών του καπνού, πριν πάνε στα εργοστάσια του tobacco.
Μία αλογατάδα δεν τελειώνει εάν δεν προσκυνήσει και ένα ναό του καπνού, δηλαδή ένα παρασκευαστήριο πούρων, αγροτικών όχι των σπέσιαλ δηλαδή.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300463.jpg


-το καλύτερο μέρος για να μάθετε για το φούμο είναι η Casa del Veguero λίγο έξω από το Vinales, στον δρόμο για το Los Jazmines όπου μπορείτε άνετα να δείτε τα secadero, τα κτήρια που έχουν τον καπνό από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάϊο, άρα τέτοιο καιρό πάμε σε μια αχυροκαλύβα να πάρετε μια τζούρα και πολύ σας είναι.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300461.jpg


-ότι πεις αλογατά μου, ο λόγος σου προσταγή.
Έτσι κατανυκτικά παρακολουθήσαμε το στρίψιμο, κόλλημα, σάλιωμα, φτύσιμο, κόψιμο, τζουράρισμα του πούρου, σκάσαμε τα πικικίνια δι αγορά καπνού χωριάτικου, ασπαστήκαμε τον αλογατά
-θα ξαναβρεθούμε μη σας νοιάζει, αυτός εκεί, τα καλύτερα τσιγάρα θα τα πάρετε από το esanco de tobacco στην πόλη
Γυρίσαμε πίσω με τον ίδιο τρόπο, οι Αβανέζοι είχαν φέρει νέο αυτοκίνητο και έτσι φύγαμε για Cueva del Indio. Με 5cuc το άτομο πας μια βαρκάδα 400m μέσα σε σπήλαιο κάτω από mogotes. Στο τέλος σε περιμένει και μια finca με τα freddo της, τα mohitos της, κλπ
Επόμενη στάση των 10 λεπτών, εκείνο το κιτσάτο,Mural de la Prehistoria, καμία σχέση με προιστορία, κάποιος βαρεμένος ονόματι Leovigildo Gonzalez Morillo είπε του Κάστρο, θέλω να ξυρίσω ένα βράχο και να τον ζωγραφίσω, είσαι; Μέσα, του είπε αυτός και εκείνος αφού πέταξε ότι υπήρχε πάνω στον βράχο, ζωγράφισε κάτι ψάρια , κάτι φίδια , κάτι τέλος πάντων, τα ονόμασε και προϊστορικά, έστησαν και εστιατόρια, καφέ και περιμένουν τους τουρίστες για να τους τα πάρουν.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300495.jpg

Σημαντικότερο σημείο μιας τέτοιας επίσκεψης εκεί, είναι ότι μετά από 500 μέτρα μπορεί να πάρει κάποιος τη ανηφόρα, για μια βόλτα στους νερουλάδες, μη πάει το μυαλό κανενός σε κουβαλητές νερού. Los Acuaticos,ομάδα ανθρώπων που ζουν κοντά σε mogotes, από όπου πηγάζουν νερά, πολλά νερά, τα οποία θεωρούν ότι έχουν κάποιες επιπλέον δυνάμεις γι αυτό πίνουν τον άμπακα από νερό, άσε που όταν είναι άρρωστοι πλένονται τρεις φορές την ημέρα για να γιάνουν και δεν βάζουν και πετσέτα πάνω τους, μη και πάρει τη δύναμη του νερού.
-μπαμπά μετά τους γαλάτες, οι κουβανοί, πάει τελείωσε

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C400004.jpg



Υπέροχη θέα πάντως, σε αποζημιώνει.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300414.jpg


Η επιστροφή στο χωριό έφερε και την έκπληξη της απόβασης των Ελλήνων εν μέσω κρίσης. Τριάδες, τριάδες έπεφταν μπροστά μας, μα καλά που βρέθηκαν τόσοι εδώ πέρα. Η μεγαλύτερη έκπληξη βέβαια ήταν όταν συναντήσαμε και τους Έλληνες με τους οποίους είχαμε βγάλει βίζα την ίδια ημέρα στην Αθήνα. Ο Γιώργος, η Φωτεινή, ο Ηλίας μέλη του ΚΚΕ, επί μία ώρα ορθοστασία δε βάλαμε γλώσσα μέσα, αφού είχαμε κάνει την ίδια περίπου διαδρομή. Οι εμπειρίες διαδέχονταν η μία την άλλη, ίδια μέρη, διαφορετική αίσθηση για τον καθένα, γιατί ο καθείς από εμάς έχει μια διαφορετική ματιά του κόσμου. Δεν αφήσαμε τίποτε ασχολίαστο, μέχρι και τα C.D.R., καθόσον ως μέλη του ΚΚΕ, το οποίο ΚΚΕ, πρέπει να είναι το μοναδικό ευρωπαϊκό ΚΚ που τα πάει καλά με τον Κάστρο, είχαν επισκεφθεί ουκ ολίγα, για συζητήσεις με θεματική την επεκτατική πολιτική του καπιταλιστικού συστήματος και της πλουτοκρατίας.

Είναι εντυπωσιακό να ακούς δύο δασκάλους και έναν οικονομολόγο από ακριτικό νησί της Ελλάδας να μιλούν με τόση ένταση για τις συναντήσεις τους στις τρεις, ναι τρεις δεν άφησαν καμία, Comites de Defensa de la Revolucion, δημιούργημα του Κάστρο το 1960. Το 2010, 8,5 εκατομμύρια Κουβανοί ήταν μέλη των C.D.R..Βέβαια υπήρξε μια διάσταση στο κατά πόσον αυτές οι επιτροπές αποτελούν τα μάτια και τα αυτιά της επανάστασης και ουχί του καστρικού συστήματος, αλλά ποιος κολλάει εκεί, το πάθος των νεοελλήνων για την εμπειρία που έζησαν μετράει καθώς και το slogan των C.D.R., "Encada barrio, Revoluciοn" (δηλ. σε κάθε γειτονιά, επανάσταση). Αν ακουστεί τούτο στο Σύνταγμα μετά το μνημόνιο βου, γου, δου είναι κλεμμένο μεν, αλλά.
Άσε που πήγαν και στο μνημείο “Los Malagones”, άμα το ξέρει τουρίστας αυτό τρύπα μου τη μύτη, προς τιμήν του κυρίου Malagon, ηγέτη των ενόπλων στη ντόπια Sierra del Rosario, τη σειρά των υψωμάτων δηλ. του Pinar del Rio.
Σκοτείνιασε, ώρα για φαγητό και Restaurante La casa de Don Tomas, στον κεντρικό δρόμο την Cisneros στο 140. Το παλαιότερο σπίτι στο Vinales, αναπαλαιωμένο, είναι ίσως μια καλή επιλογή για να φάει κανείς μετά από την επιλογή του σπιτικού φαγητού στις casas. Υπάρχει μια μικρή ταράτσα στον δεύτερο όροφο που βλέπει την αυλή και τον δρόμο. Πάντα παίζει μια μπάντα και έχει και υπέροχα cocktails. Ενώ το βράδυ θα κλείσει με ένα προσκύνημα μετά της ελληνικής παροικίας του vinales στην casa de la trova. Πόσα mohitos εξαφανίστηκαν εις τους ελληνικούς λάρυγγας παραμένει αναπάντητο ερώτημα.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300471.jpg


Η άλλη μέρα θα μας βρει να αποχαιρετούμε τους ιταλογερμανούς, οι οποίοι μετά από την ηλιοθεραπεία στο cayo Levisa ελάχιστα απείχαν από το γνωστό κοκκινόψαρο, τη θέση τους πήραν Πολωνέζα και αυστραλός, τι συνδυασμοί παγκοσμιοποίησης είναι αυτοί πια. Η Πολωνέζα να φοβάται να πιει πρωί πρωί mohitos, όχι για τίποτε άλλο αλλά είδε παγάκι μέσα και έπαθε.
-πρρρ, πρωτάρα, της κάνει η Νεφέλη.
Θα ξεκινήσουμε για το Los Jazmines, εάν εξαιρέσει κάποιος το Hotel Los Jazmines με το εστιατόριο Vera και τη θέα στις mogotes, δηλ. πέντε λεπτά όλα και όλα, το προσπερνά για να ακολουθήσει τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο για το Pinar del Rio, δηλ. πεύκα δίπλα στο ποτάμι, τον Rio Guama. Χτίστηκε το 1774 και είναι στην Κούβα, η πόλη με τα περισσότερα δέντρα και πάρα πολλά νεοκλασικά και αποικιακού ρυθμού κτήρια. Το κέντρο της χώρας στα δυτικά , την Occidente.
Ως πρωτεύουσα της βιομηχανίας των τσιγάρων, η επίσκεψη πρέπει να ξεκινήσει από την Fabrica de Tabacos Francisco Donatien. Μέχρι το 1961 το κτήριο ήταν φυλακή, αλλά τώρα είναι το τουριστικό κέντρο για φουμάρισμα της περιοχής. Να και ένα γκρουπ Ελλήνων, περιμένουν την ξενάγηση των 5cuc, απαγορεύονται οι φωτογραφίες εντός, τι φταίνε οι υπάλληλοι να τους φωτογραφίζεις όταν θα προσπαθούν να σου πασάρουν στη ζούλα μισοτιμής τα πουρίλος. Αυτό έλειπε να σε άφηναν να τους κάνεις ρεντίκολο. Για να λέμε του στραβού το δίκιο μας είχαν προετοιμάσει, αν θέλετε να δείτε μια ολοκληρωμένη κατάσταση περί του τσιγάρου θα πρέπει να επισκεφθείτε την φάρμα El Pinar ή αλλιώς Alejandro Robaina Tobacco Plantation την περίοδο ανάπτυξης των καπνών. Η φάρμα βρίσκεται καμιά 25 χιλιόμετρα έξω από την πόλη.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300485.jpg


Το PinardelRio, αποτελεί τον τόπο όπου κατευθύνονται όλα τα οργανωμένα γκρουπ τουριστών από την Havana με ότι αυτό συνεπάγεται. Ξενοδοχεία, τουριστικά μαγαζιά και αναπαλαιωμένα κτήρια όπως το Teatro Jose Jasinto Minales. Το θέατρο χρονολογείται από το 1838,το παλαιότερο στην Λατινική Αμερική, κατασκευάστηκε κυρίως από ξύλο με 540 θέσεις και το ζωγράφισε εσωτερικά ένας Μεξικάνος ζωγράφος, ο Rodriguez de la Barca. Η εσωτερική αυλή με το καφέ συμπληρώνουν ένα σύνολο που αξίζει μια επίσκεψη.

Ο καθεδρικός Catedral de San Rosendoτου 1883,όπως οι περισσότερες εκκλησίες στην χώρα κλειστός για επίσκεψη στο εσωτερικό, οπότε πιο πρόσφορο φαίνεται το Museo de Ciencias Naturales Sandalio De Noda, ένα γοτθικού ρυθμού κτήριο το οποίο χτίστηκε από έναν γιατρό αλλά ταυτόχρονα και ταξιδιώτη του κόσμου , τον Francisco Guasch, γι αυτό οι ντόπιοι το ξέρουν ως Palacio de Guasch.

Φάτσα μπροστά μας και το McDonald σε κουβανέζικη βερσιόν, το El Rapido, φτηνό για όποιον θέλει να τη βγάλει με πίτσα από φούρνο μικροκυμάτων, αλλά προτιμότερη ήταν η Heladeria με υπέροχο παγωτό.Υπάρχει και η Coppelia βέβαια, αλλά μετά το πάθημα στο Santiago ποιος έχει τέτοια υπομονή να περιμένει στην ουρά.

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C400011.jpg


Η βόλτα στην πόλη θα τελειώσει με μια επίσκεψη στην Fabrica de Bebidas Casa Garay, δημιουργήθηκε το 1892, κρατά επτασφράγιστο μυστικό τη συνταγή του γλυκού μπράντι, του ονομαστού Guayabita del Pinar. Στα γρήγορα μέσα σε 15 λεπτά ξεπετούν μια ξενάγηση, αναλύεις τις συνθήκες εργασίας, αναρωτιέσαι για την ύπαρξη συλλογικών συμβάσεων των εργαζομένων και μετά σε μπάζουν στο δοκιμαστήριο, εδώ είμαστε, βγαίνεις ντίρλα ….. και τώρα;


ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C400012.jpg
 
Last edited by a moderator:

STAV

Member
Μηνύματα
235
Likes
907
Επόμενο Ταξίδι
ΜΟΓΓΟΛΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
Δ.ΑΦΡΙΚΗ
τι θέλεις να στείλω, γιατί κατά κούβα μεριά υπάρχουν τρεις κατηγορίες

τα λίγο αργά, ονομαζόμενα και κερατάς
ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300482.jpg


τα γρήγορα
ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C300407.jpg


και τα πολύ γρήγορα:clap:

ai868.photobucket.com_albums_ab250_stav2_C400018.jpg
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Παω αργα για να φτασω γρηγορα ..θα παρω το βοδακι ..ξαναχικ!

Μαρια τι τον ρωτας το δολιο πατερα ..θες να τον τρεχουμε πρωινιατικα?:haha:
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.202
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Μαρια τι τον ρωτας το δολιο πατερα ..θες να τον τρεχουμε πρωινιατικα?:haha:
Λες να χει πέσει κάτω από την σύγχυση, για αυτό και δεν απαντάει??:haha:
Ας την ξεχάσουμε την ερώτηση κι ας περιμένουμε την συνέχεια! :D
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.633
Μηνύματα
904.998
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom