getxowoman
Member
- Μηνύματα
- 2.207
- Likes
- 1.290
Πριν μερικα χρονια ειχα περασει και εγω απο εκει.. Οντως εντυπωσιακο.
H Egyptair πάντως πολύ πρόσφατα μετακόμισε στο ολοκαίνουργιο terminal 3.Παντως μακραν το πιο βρωμικο που εχω δει ειναι στο Καιρο. Κοντευε να μου σπασει η "φουσκα" και ετρεχα να βρω το WC. Οταν ανοιξα τη πορτα και ειδα το κοκταιλ (νερο+ουρα) να ξεχυλιζει κατα 3 ποντους πανω απο τις "τουρκικες" λεκανες. απλα ακανα μεταβολη και εφυγα. Προσπαθουσα δε να βρω μοκετα να σκουπισω τα παπουτσια μου απο τοπ "κοκταιλ" τελικα κρατηθηκα μεχρι να μπουμε στο αεροπλανο. Παρεπιπτοντως, οταν γυρισα σπιτι, πεταξα τα μολυσμενα παπουτσια στα σκουπιδια.
9 Ιουνιου ανακοινωνεται η λιστα του 2009To world airport awards για το 2008 συμφωνα με τις προτιμησεις επιβατων ψηφισαν τα εξης 10 καλυτερα αεροδρομια του κοσμου.
1)Χονγκ Κονγκ
2)Σιγκαπουρη
3)Σεουλ
4)Κουαλα Λουμπουρ
5)Μοναχο
6)Οσακα
7)Κοπεγχαγη
8)Ζυριχη
9)Ελσινκι
10)Κειπ Ταουν
Θα σε γελάσω... ζούσα για κάποια χρόνια εκεί και συνήθως πετούσα με Λουφτχάνσα. τα τελευταία χρόνια πολλά τσάρτερ( τούιφλάι ). δεν παρατηρώ,ούτε και θυμάμαι ποτέ τέρμιναλ. ως αεροδρόμιο όμως είναι λειτουργικό,καθαρό και έχει και διάφορα να περάσεις την ώρα σου. ένα συν και το S-Bahn που σε λίγη ώρα σε μεταφέρει στο κέντρο.terminal 1 ή terminal 2 ?
σιγουρα ειναι λειτουργικό καθαρό και αξιοπρεπές...Θα σε γελάσω... ζούσα για κάποια χρόνια εκεί και συνήθως πετούσα με Λουφτχάνσα. τα τελευταία χρόνια πολλά τσάρτερ( τούιφλάι ). δεν παρατηρώ,ούτε και θυμάμαι ποτέ τέρμιναλ. ως αεροδρόμιο όμως είναι λειτουργικό,καθαρό και έχει και διάφορα να περάσεις την ώρα σου. ένα συν και το S-Bahn που σε λίγη ώρα σε μεταφέρει στο κέντρο.
Transrapid InternationalGermany
A 40-kilometre (25 mi) project between Munich Central Station and Munich Airport was close to being built, but was canceled on 27 March 2008, when the German government scrapped the Transrapid project because of a massive overrun in costs. Prior to the cancellation, the Bavarian governing party CSU faced internal and local resistance, in particular from communities along the proposed route. The CSU had planned to position Transrapid as an example of future technology and innovation in Bavaria. German federal transport minister Wolfgang Tiefensee announced the decision after a crisis meeting in Berlin at which industry representatives reportedly revealed that costs had risen from 1.85 billion euros to well over 3 billion ($4.7 billion).[4] This rise in projected costs, however was mostly due to the cost estimates of the construction of the tunnel and related civil engineering after the designated operator Deutsche Bahn AG shifted most of the risk-sharing towards its subcontractors - and not due to the cost of the maglev technology.