Νεπάλ Το Νεπάλ, εγώ και ο Γκιούλιβερ!!

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.314
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
1ον Οι σελίδες θα είναι ακόμη αρκετές και όχι μόνο 3. 2ον Θα έχει σχέση με μυθολογία ο επόμενος τίτλος αλλά όχι με τον Ηρακλή. Με τον Οδυσσέα. (10 χρόνια βολόδερνε, ας τον τιμήσουμε). Ειναι θέμα καθαρά μαθηματικό. Αλλο 12 άθλοι και άλλο 10 χρόνια.:bleh::bleh:
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.314
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha: (λαμβάνεται ως φιλοφρόνηση).
 

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
καποιος παει να ξεφυγει με μαθηματικες σκευωριες σε συνδυασμο με μυθολογια
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.314
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
έλα βρε Lalibela μου. Λες να μην έχω διαβάσει τα δικά σου χαίρια για τας Ινδίας? Τα έχω διαβάσει και τα καταχάρηκα.:bleh:
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Ο Γκιούλιβερ όμως με το 1.85 έκανε πολύπλοκα τα πράγματα. Βάδιζε σκύβωντας συνέχεια, μονολογούσε σαν τις γριές, έλεγε ότι δεν θα μας φτάσουν τα παυσίπονα που έχουμε μαζί μας για τους πονοκεφάλους -ήθελε να αγοράσουμε άλλα 56 κουτιά για να αισθάνεται ασφάλεια- και κάτι μουρμούριζε συνέχεια. Κακή αρχή αδέλφια, κακή αρχή.
:(:(:(:(
Πω πω...ο άγιος Γκιούλιβερ να λες...:shock:
Πες μου αν είδες υποψία χαμόγελου μέχρι το τέλος του ταξιδιού...:roll: γιατί ο δικός μου θα γρύλλιζε μόνο, με τέτοιο χουνέρι...:D
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.314
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Your Last order please!!!!
Μεχρι στιγμής δεν έχω κάνει περιγραφή της χώρας, το γνωρίζω, αλλά αφού δεν την είχα δει ακόμα τι να γράψω? Στο δρόμο για την πλατεία όμως αντίκρυσα τα πιο αξιόλογα κτίσματα που έχω δει ποτέ μου. Αρχαίοι ναοί, με εντυπωσιακά ξυλόγλυπτα, γεμάτοι από κόσμο ντυμένοι με πολύχρωμα ρούχα οι γυναίκες και παραδοσιακά οι άντρες, να υμνούν τους θεούς τους χαρούμενοι και μακάριοι. Στην πλατεία είχε επίσης μια πηγή που έρχονταν πιτσιρίκια να μαζέψουν νερό και να παίξουν τσαλαβουτώντας και στριγκλίζοντας συνέχεια. Από τις πιο ωραίες εικόνες που έχω δει σε ταξίδι μου. Οι νεπαλέζοι διαπίστωσα αν και από τους φτωχότερους λαούς της Ασίας είναι ιδιαίτερα χαρούμενοι. Οτι θέλουν το έχουν. Δεν αναφερόμαστε σε μια κοινωνία καταναλωτική, με ψεύτικες ανάγκες δημιουργημένες από ΜΜΕ, αλλά σε ένα βαθία θρησκευόμενο κόσμο, ανεκτικό σε άλλες θρησκείες και κουλτούρες και απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι Βουδιστές και Ινδουιστές ουδέποτε στην ιστορία τους είχαν διαμάχες θρησκευτικού είδους, αλλά το αντίθετο. Οι βουδιστές προσεύχονται πολλές φορές σε ινδουιστικούς ναούς και το αντίστροφο.
Ολος ο χώρος προστατεύεται από την Ουνέσκο ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. Μελανό σημείο το παιδικό τραφικιγκ (5η χώρα στον κόσμο, Κινα, Ινδία, Ταυλάνδη, Βραζιλία Νεπάλ), το οποίο λαμβάνει με ευκολία χώρα, λόγω της ευπιστίας και της αφέλειας του λαού.
Προχωρήσαμε και καθίσαμε σε ένα όμορφο μαγαζί, με θέα την πλατεία, δίπλα από το μουσείο. Ειχε αρχίσει να νυχτώνει (6.30) και το όλο θέαμα ήταν μαγικό. Κουδουνάκια, ψαλμωδίες, χαρούμενα παιδιά ακούγονταν από παντού. Αφού ενημερωθήκαμε για την ώρα, παραγγείλαμε και αποφασίσαμε να φάμε και μετά να πιούμε μπύρες μέχρι να πάθουμε κύρωση του ήπατος. Είχαμε και μια έννοια, μην μας κλειδώσουν έξω , αλλά δεν ξέραμε ακόμα ότι δεν πρέπει να ανησυχούμε, γιατί εδώ είναι Νεπάλ. Τι σημαίνει αυτό? Πολύ απλά όταν η ώρα πήγε γύρω στις 9.00 η πλατεία είχε αδειάσει. Τα παιδιά έφυγαν, τα κουδουνάκια σταμάτησαν, οι πιστοί πήγαν σπίτια τους, τα φώτα αρχίζαν να σβήνουν και γενικά όλα έδειχναν ότι το πάρτυ έλαβε τέλος. Μας πλησιάζει ο σερβιτόρος και μας ρωτάει αν μπορούμε να του εκφράσουμε την τελευταία μας επιθυμία (???). Βρε Γκιούλιβερ που ήρθαμε? Θα μας σκοτώσουν? Τι λέει αυτός? Οταν του ζητάμε εξηγήσεις μαθαίνουμε ότι τα μαγαζιά δέχονται παραγγελίες μέχρι τις 9.00 γιατί μετά κλείνουν. Καλά τότε να του δώσουμε την παραγγελιά μας "23 τελάρα μπύρες". Δεν έπιασε το κόλπο, και έτσι γυρίζουμε στο ψηλοτάβανο για να κατακληθούμε πριν κλείσουν οι πύλες.
Αφού οι Νεπαλέζοι κοιμούνται με τις κότες, είναι λογικό και επόμενο να ξυπνούν με αυτές. Ετσι το πρωινό ξύπνημα έγινε στις 6.00 το πρωί με βουή στους δρόμους, ποδήλατα, μαθητές, καμπανάκια, αυτοκίνητα, κόρνες και γενικά όλα τα ωραία. Αφού πίνουμε τον καφέ μας και μπαινοβγαίναμε μέσα - έξω για να καπνίσουμε, αποφασίζουμε να δούμε και εμείς την περίφιμη Ταμέλ και όχι μόνο. Παίρνουμε ένα ταξί και πάμε. Μαγαζάκια πολλά, τουρίστες λίγοι κυρίως Ινδοί, αγελάδες, χωματόδρομοι, σκουπίδια, σκυλία σκελετωμένα, ποδήλατα, φτυσίματα από όλες τις πλευρές να εκτοξευόνται χωρίς διάκριση, κόρνες και γενικά μια απερίγραπτη, αλλά γοητευτική κατάσταση. Οταν ΄η Ταυλάνδη υποδέχεται ετησίως περίπου 14 με 15 εκατομμύρια τουρίστες, οι μετά βίας 400.000 του Νεπάλ, είναι μάλλον λίγοι, και αυτό φαινόταν στα άδεια από κόσμο ταξιδιωτικά γραφεία.
Μπαίνουμε σε ένα από αυτά να κλείσουμε 2 εισιτήρια λεωφορείου για την περίφημη λίμνη Ποκάρα. Ειχαμε αποφασίσει να πάμε και εκεί για λίγες ημέρες.
Οταν μεσημέριασε κάτσαμε σε ένα μαγαζί για να φάμε και να πιούμε. Οι σερβιτόροι ήταν όλοι κωφάλαλοι, αλλά τελικά την βρήκαμε την άκρη. Μπράβο πρέπει να πω εδώ και στον ιδιοκτήτη που έδωσε ευκαιρία σε αυτούς τους ανθρώπους.
Ειχαμε βέβαια διαπιστώσει τα χαμηλά στάνταρ υγιεινής, αλλά αυτό που ακολούθησε δεν το φανταζόμασταν. Οταν τρώγαμε, βλέπω τον Γκιούλιβερ να κοιτά πίσω από την πλάτη μου με γουρλωμένα μάτια και μετά να αρχίζει να χασκογελά. Τι είναι? Τι είναι? Και κάνει το λάθος και μου λέει. Δεν με άφηνε στην άγνοιά μου καλύτερα? Από πίσω μας καθόταν μια νεαρή μάλλον κινέζα που διάβαζε ένα βιβλίο. Σε κάποια στιγμή περνάει από δίπλα της ένας αρουραίος (!!!). Αυτή πανικοβάλεται και έντρομη, βουτάει προς την έξοδο. Ο σερβιτόρος που αντιλήφθηκε το γεγονός, άρχισε να κυνηγάει το τρωκτικό με μια πετσέτα, και σε βοήθειά του έσπευσαν και οι συνάδελφοί του! Το εστιατόριο αρχίζει να αδειάζει. Εγώ στην αρχή έμεινα εμβρόντητη, αλλά μετά αφού βλέπω και τον Γκιούλιβερ να μην μπορεί να βαστηχθεί από τα γέλια αρχίζω τα χάχανα. Φανταστείτε σκηνή!! Σερβιτόροι να κυνηγούν τον αρουραίο, οι πελάτες να πληρώνουν και να τρέχουν προς την έξοδο, και εμείς στην μέση της σάλας να έχουμε σκάσει στα γέλια. Πρέπει να ακουγόμασταν μέχρι το Θιβέτ. Αφού τελειώσαμε το φαγητό μας (ε ναι το φάγαμε πειράζει?) και ήπιαμε και 50 γαλόνια μπύρα αποχωρίσαμε. Δεν υπήρχε λόγος να μείνουμε άλλο. Ο αρουραίος κάπου είχε κρυφθεί και εμείς δεν τον βλέπαμε, άρα το θέαμα έλαβε τέλος, πάμε για άλλα...
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
και τώρα ποκαρα.
εκεί δεν πήγα.
Νεπάλ -απλό ήρεμο μυστηριακό δίχως χρόνο ..μου αρέσει!
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.314
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Ο Χάρος βγήκε παγανιά
Καθώς γυρίζαμε από το ποντικομάγαζο, είχαμε την φαεινή ιδέα να πάρουμε ρίκσο-ποδήλατο . Οταν όμως λέγαμε πού θέλαμε να μας πάνε, κανείς δεν δεχόταν και με το δίκιο τους όπως αποδείχθει. Εχοντας έρθει με ταξί δεν είχαμε υπολογίσει ορθά ούτε
τις αποστάσεις, ούτε τις ανηφόρες. Τελικά δέχεται να μας πάει ένας φουκαράς, νεαρός και αδυνατούλης. Κλείνουμε μια εξωφρενικά υψηλή τιμή -εις γνώση μας- και ανεβαίνουμε. Μετά από περίπου 10 λεπτά ο οδηγός μας τα έχει παίξει.Προς
αποφυγή καρδιακού επεισοδίου και επίσκεψη ερινυών τις νύχτες, του λέμε άσε καλύτερα, κατεβαίνουμε , προς τα που να πάμε? Μας ψελίζει κάτι ευθεία, κάτι 2 λεπτά, τον πληρώνουμε και φεύγει. Προχωράμε και εμείς ευθεία. Και προχωράμε. Και
ξανά προχωράμε. Αλλά δεν βλέπουμε τίποτα γνώριμο. Μόλις 1 ημέρα είχαμε στην πόλη, δεν μπορούσαμε να ξέρουμε που πηγαίνουμε. Ταξί δεν υπήρχαν, οι περαστικοί όταν δεν τους θέλεις είναι μέσα στα πόδια σου και όταν τους χρειάζεσαι εξαφανίζονται, έτσι απλά προχωράγαμε. Οταν φθάσαμε στο Θιβέτ, και μας ζητήθηκαν διαβατήρια, καταλάβαμε ότι κάπου είχαμε κάνει λάθος σε μία στροφή. Οταν δε, είδαμε μπροστά μας να στέκει αγέρωχο το Ταζ Μαχάλ, είμασταν σχεδόν σίγουροι για τον αποπροσανατολισμό μας και όταν πλέον τα παπούτσια μας ήταν για πέταμα από την πολύ την χρήση βεβαιωθήκαμε,
είχαμε χαθεί. Βλέπαμε στροφή στρίβαμε, βλέπαμε ευθεία βαδίζαμε, έτσι στην τύχη, χωρίς σχέδιο και στρατηγική. Και μετά από 28 ημέρες, λίγο πριν λήξει η βίζα μας, βρήκαμε την πλατεία και ως εκ τούτου και το ψηλοτάβανο. Εδώ για την ιστορία
και για να μην δημιουργηθούν απορίες και κενά, -πράγμα που δεν επιθυμώ- να σας ενημερώσω ότι το δωμάτιο το συνηθίσαμε, όσο μπορούσαμε βέβαια. Ο Γκιούλιβερ βάδιζε με τα μούτρα σχεδόν στο πάτωμα (θυμίζοντας επικίνδυνα γορίλα με νεύρα), εγώ θυμόμουν τις περισσότερες φορές να σκύβω στο δοκάρι (οχι πάντα), επισκεφθήκαμε και τον αξονικό τομογράφο στο Γενικό Νοσοκομείο κανα δυο φορές για να αποσωβήσουμε τυχόν υποψίες μας για ρήξη εγκεφαλικού ιστού, είχαμε και παυσίπονα για πονοκεφάλους περί τα 500 κουτία και γενικά αν εξαιρέσεις τα καρούμπαλα του Γκιούλιβερ που τον είχαν μετατρέψει αυτόματα σε 2.10 από 1.85 και αυτό
αντισταθμίστηκε από την καμπούρα που τον έφερε πάλι στα ίσα του, δεν είχαμε ιδιαίτερο πρόβλημα. Εκτός αυτού ο τυχεράκιας είχε βρεί μια γωνίτσα ανάμεσα σε δυο δοκάρια που πήγαινε και μπορούσε να σταθεί όρθιος όταν δεν άντεχε άλλο
την κατάκληση ή την καμπούρα, έτσι για να ξεπιαστεί λίγο. Τυχερός άνθρωπος. Αμα ήταν 187 δεν θα μπορούσε να το πράξει. Αυτοί οι δύο πόντοι κάνανε την διαφορά.
Ααα!! όσο για το ζεστό νερό ενημερωνόμαστε καθημερινά για το δελτίο καιρού και όταν ξέραμε ότι θα βρέξει πηγαίναμε και κάναμε μπάνιο μαλλιοκούβαρα. Οσο για το τσιγάρο απλά καπνίζαμε στο παράθυρο κρυφά σαν έφηβοι, αλλά είχαμε έννοια
πρώτον να μην βάλουμε φωτιά και δεύτερον να μην νομίζουν οι γείτονες απέναντι βλέποντας τον καπνό να βγαίνει από το παράθυρο ότι όντως έχουμε βάλει φωτιά στο οίκημα και μας κουβαλήσουν την πυροσβεστική. Αυτά!
Την επόμενη ημέρα είχαμε κλείσει ταξί να μας πάει στον σταθμό για να πάρουμε το λεωφορείο. Δεν είχαμε κάνει τσιγκουνιές. Είχαμε πληρώσει 4 ολόκληρα ευρώ (αυτό το ασύλληπτο ποσό!!!) για το VIP (νομίζαμε) πούλμαν, με τουαλέτα, πρωινό και
ένα γεύμα στις στάσεις. Σκεφθήκαμε να ταξιδεύσουμε με στυλ και να μην πάρουμε την τοπική συγκοινωνία. Οι "εγκέφαλοι" δεν είχαμε προσέξει ότι δεν υπήρχε κανένα μα κανένα πούλμαν καινούργιο σε ολόκληρη την χώρα. Και η κοπέλα από το
γραφείο μας είχε δείξει και φωτογραφίες και μας εκθείαζε τις χάρες του. Θα ταξιδέψετε άνετα, με νέο όχημα, με τουαλέτα, (μπρρρ... μπρρρρ...) κλιματισμό..... Οταν ακούς τέτοια έχεις προσδοκίες, πώς να το κάνουμε? Φτάνουμε στον σταθμό και
γίνεται ένας χαμός. Ο οδηγός σταματάει δίπλα από ένα σαράβαλο και μας λέει να αυτό είναι, κατεβείτε! Το κοιτάμε από το παράθυρο του σέικερ και μας πιάνει σύγκρυο.. Του δίνουμε τα εισιτήρια για να επιβεβαιώσει (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία) ,
και όταν γυρνάει μας λέει, όχι συγγνώμη, έκανα λάθος, είναι λίγο πιο κάτω το δικό σας. Αντε ρε φίλε , και πήγε η ψυχή μας στην κωλότσεπη. Μπαίνει μέσα και οδηγεί λίγο πιο κάτω. Εμείς χαρούμενοι, γελαστοί με τα αστειάκια μας, κλασσικοί τουρίστες. Οταν όμως ο οδηγός σταματάει δίπλα από μια καρούτα, φορτωμένη μέχρι τον Βούδα και ευστάθεια μεθυσμένης γριάς και μας δείχνει -με σιγουριά αυτήν την φορά- το λεωφορείο που είχαν χρησιμοποιήσει οι Ιάπωνες στον δεύτερο Παγκόσμιο να μεταφέρουν τους αιχμαλώτους (εκεί περίπου το τοποθετώ χρονικά), μας κοπήκαν και τα γέλια και τα χάχανα.Τι είναι μωρέ τούτο? (και δεν είχαμε μπει ακόμη μέσα!) Γκιούλιβερ? Μουσειακό είδος? Τρέχει στο ράλυ Ακρόπολις? Θα την βγάλει για 300 μέτρα? Σανό καίει ή κάρβουνο? Ο Σουμάχερ το οδηγεί? Το έχουν δει στο πολεμικό μουσείο να το πάρουν για έκθεμα? και άλλα πρακτικά κατά βάθος ερωτήματα. Ο οδηγός βουτάει τα πράγματά μας, μας λέει να βγούμε έξω, πληρώνεται και .....φεύγει. Ο Γκιούλιβερ κρατάει τον σάκο μας. Μας πλησιάζει ένας πιτσιρίκος γύρω στα 14 ο οποίος ήταν ο υπεύθυνος
για το φόρτωμα των αποσκευών στην οροφή και πάει να βουτήξει τον σάκο από τα χέρια του Γκιούλιβερ. Ο Γκιούλιβερ δεν τον δίνει, δεν ήθελε να πιστέψει -ούτε εγώ βέβαια- ότι αυτό θα ήταν το περιβόητο Volvo που μας λέγανε στο γραφείο. Ο
πιτσιρίκος επιμένει και συνεχίζει να του τραβάει τον σάκο, τραβάει ο ένας, τραβάει ο άλλος, ξαναπροσπαθεί ο νεαρός, συνεχίζει την αντίσταση ο Γκιούλιβερ, ο οποίος επιπροσθέτως εκνευρισμένος του λέει "άστο, δεν είναι αυτό το λεωφορείο μας, έχει γίνει κάποιο λάθος, δεν είναι δυνατόν να είναι αυτό!!!!" Αυτό είναι!! του λέει ο νεαρός (με εμπάθεια και κακεντρέχεια μαζί), δείξε μου τα εισιτήρια, του τα δείχνει και .........γίνεται δυστηχώς η επιβεβαίωση. Το πούλμαν που θα μας μεταφέρει τα 200 χλμ τις προσεχείς 7 (!!!!) ώρες, περνώντας μέσα από επικίνδυνους δρόμους, απότομες στροφές, τρομακτικό υψόμετρο και όλα αυτά κάτω από απίστευτη βροχή, είναι τελικά το μοντέλο "ο Χάρος βγήκε παγανιά.........

Σταμάτα να νοιάζεσαι για τις λακκούβες στο δρόμο και απόλαυσε το ταξίδι.
Babs Hoffman
Αυτό το ρητό το διάβασα πριν λίγο στα ταξ. ρητά. Δεν βρίσκω που έχει (πρακτικά, όχι μεταφορικά) εφαρμογή στην πορεία προς την Ποκάρα (θάνατο?). Θα ήθελα πολύ να μην νοιάζομαι για τις λακούβες, (στροφές, βροχή κλπ) αλλά είναι αδύνατο και
υπέρ των δυνάμεων κάποιου ανθρώπου, ο οποίος δεν έχει αυτοκτονικές τάσεις.Και εγώ δεν έχω, (αγαπάω και την ζωούλα μου και την μπύρα και τους Pink Floyd) Για τα πρακτικά της δίκης τα μόνα που θα παραθέσω είναι το απόλυτο φυσικό τοπίο, ο
απόλυτος τρόμος, η απόλυτη βρώμα που ερχόταν από το wc όταν πέφταμε σε λακκούβες (ο νοών νοείτο και ας κάνει τους συσχετισμούς), ο απόλυτος ανεμιστήρας (κλιματισμό τον λέγανε στο γραφείο) που κρεμόταν δεμένος με σύρμα πάνω από τον
οδηγό, και εν κατακλείδι το απόλυτο ταξίδι. Αν θα το ξανάκανα? Φυσικά!! Είμαι επτάψυχη!!!! (για τον Γκιούλιβερ δεν ξέρω, έχω αμφιβολίες)........ συνεχίζεται...​
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Καταπληκτική περιγραφή του λεωφορείου, ξεκαρδιστικές οι ιστορίες σας με το ψηλοτάβανο ξενοδοχείο σας. Να είσαι καλά που μου έφτιαξες την μέρα.
 
Last edited by a moderator:

maria30

Member
Μηνύματα
239
Likes
744
Επόμενο Ταξίδι
??????
Δεν υπάρχεις, απλά δεν υπάρχεις, κλαίω από γέλια, είσαι απόλαυση..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.529
Μηνύματα
899.335
Μέλη
39.248
Νεότερο μέλος
Georgetsn

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom