Είναι η θεωρία που όλες οι αεροπορικές σε παγκόσμιο επίπεδο τις στήριξαν τα κράτη.Τι οικονομικη θεωρια ειναι αυτη;
Είναι η θεωρία που λέει ότι το φαινόμενο black swan δεν μπορεί να προβλεφθεί (πόσο μάλλον όταν έχεις διεθφαρμένους παγκόσμιους οργανισμούς).
Είναι η θεωρία της υπερφορολόγησης , όταν υπάρχει ξεζούμισμα.
Βέβαια μπορούν αν κλείσει η Aegean 3000 + άνθρωποι να πάνε να προσληφθούν στο δημόσιο.
Μετά μπορούμε σε αυτό το forum του χρόνου να λέμε "Να ούτε 1 αεροπορική της προκοπής δεν έχουμε, πως θα έρθουν οι τουρίστες".
Αντικατέστησε την λέξη "Aegean" με Lufthansa Group (Austrian/Brussels/Swiss κτλ) , British, Easyjet, KLM - Air France, SAS, Finnair, Air Baltic, Lot, Wizz Air, Tarom, Blue Airστην Aegean θα πανε που οταν το επιχειρηματικο ρισκο δεν βγαινει, τρωει δημοσιο χρημα με 10 μασελες.
Alitalia (καλά εδώ δεν έχει πάτο το βαρέλι, μπορείς να τους κάνεις και παρατήρηση) και πήγαινε στο κάθε κράτος να εξηγήσεις γιατί οι αεροπορικές δεν πρέπει να στηριχθούν οικονομικά.
Δυστυχώς μερικοί δεν καταλαβαίνετε ότι ειναι τιμή μας σαν Έλληνες να είναι η Aegean Airlines στο τοπ 20 αεροπορικών στον κόσμο.
Τιμή μας το να έχουμε ξενοδοχεία σαν το Amanzoe και το Costa Navarino κτλ.
Τιμή μας να βγει ο κάθε διάσημος με εκατομμύρια followers και να πει "amazing sunset in Santorini".
Δεν πειράζει ας είμαστε ξακουστοί σε όλο τον κόσμο για τον τουρισμό μας και η κυρία Κατίνα, μπορεί να πάει διακοπές και τέλος Σεπτέμβρη. Αλλιώς ας πάει Πόρτο.