themischar
Member
- Μηνύματα
- 503
- Likes
- 4.765
Το Musée Pierre Bergé des Arts Berbères (στο οποίο δεν επιτρεπόταν η φωτο-video λήψη).
Το Μουσείο Berber, εγκαινιάστηκε το 2011 από τον βασιλιά του Μαρόκου, Mohammed VI. Στεγάζεται στο πρώην στούντιο ζωγραφικής του καλλιτέχνη Jacques Majorelle. Παρουσιάζει ένα πανόραμα αντικειμένων των Berbers που είναι ο αρχαιότερος λαός της Βόρειας Αφρικής. Περισσότερα από 600 αντικείμενα, που συλλέγονται από τα βουνά RIF στη Σαχάρα από τον Pierre Bergé και τον Yves Saint Laurent, βεβαιώνουν τον πλούτο και την ποικιλομορφία αυτής της ζωντανής κουλτούρας, η οποία εξακολουθεί να είναι πολύ ζωντανή σήμερα.
Η συλλογή εμφανίζεται σε τέσσερις ξεχωριστούς χώρους, ο καθένας αφιερώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Πριν εισέλθουμε στις εκθεσιακές αίθουσες, παρουσιάζεται μια επισκόπηση της ιστορίας των ανθρώπων του Μαρόκου Berber (Imazighen) καθώς και ένας χάρτης που δείχνει τη θέση των μεγάλων φυλών Berber σε όλη τη χώρα. Τα οπτικοακουστικά στοιχεία χρησιμοποιούνται στο μουσείο για την ενίσχυση της εκτίμησης των επισκεπτών της κουλτούρας Berber.
Οι δυο φωτογραφίες που παρατείθενται είναι από το ενημερωτικό φυλλάδιο που παραδίδεται με το εισητήριο εισόδου.
Η κυρίως αίθουσα έχει σχεδιασμένο έναστρο τρούλο -εν είδη ουρανού- όπως ακριβώς είναι ο έναστρος ουρανός τις νύχτες στην έρημο (πολλες φορές δείχνει και είναι καλύτερος ! Που να πετύχεις τις ιδανικές συνθήκες την μιά ή δυό φορές που θα τύχει να βρίσκεσαι εκεί...)
Είναι μεγάλη η ποικιλία των παραδοσιακών Μαροκινών προϊόντων στην Boutique του Jardin Majorelle και αντικατοπτρίζει την πλούσια και την αρχαία κουλτούρα του Μαρόκου και τις ατμοσφαιρικές και ισλαμικές επιρροές που το διαμὀρφωσαν.
Τα προϊόντα που πωλούνται στη Boutique είναι χειροποίητα από τους καλύτερους Μαροκινούς τεχνίτες, χρησιμοποιώντας τα υλικά υψηλής ποιότητας και απασχολούν την πιο εκλεπτυσμένη κατασκευή.
Το ζωντανά χρωματισμένο εσωτερικό της Boutique είναι ένας άμεσος φόρος τιμής στον Yves Saint Laurent, του οποίου το έργο ήταν βαθιά εμπνευσμένο από τα χρώματα του Μαρακές.
Η παρακάτω φωτογραφία είναι, στο περιμένοντας, έξω από την πόρτα της εισόδου :
Όλα αρμονικά και ταιριαστά, με χρώματα, χρώματα και χρώματα που συνθέτουν το απόλυτο παζλ με τους πάπυρους, τους λωτούς, τους κάκτους, τους φοίνικες, τις μπουκαμβίλιες, τις αλλέες με τις σκιερές πέργκολες, με το δάσος από μπαμπού, με το εξαίσιο αραβικό κιόσκι και τις λιμνούλες με τα ρυάκια και τα νούφαρα.
Αφιερωμένο στη μνήμη των Yves Saint Laurent - Pierre Bergé των οποίων η ερωτική και επαγγελματική ιστορία υπήρξε τόσο εμβληματική για τη Γαλλία που έγινε βιβλίο, ταινία, ντοκιμαντέρ.
Οι δυο τους μοιράστηκαν πενήντα χρόνια κοινής ζωής στα σπίτια τους στο Μαρακές, στον πύργο Gabriel στη Γαλλική Νορμανδία και στο πολυτελές διαμέρισμα της αριστερής όχθης του Παρισιού.
Φροντισμένα αρχικά με τόση στοργή από τη μητέρα φύση και στη συνέχεια με την απαράμμιλη περιποίηση φροντίδα από τους υπεύθυνους του ιδρύματος, συνεχίζουν να μαγεύουν τα πλήθη που επισκέπτονται το χώρο κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.
Νιώσαμε λίγη δίψα και αποφασίσαμε να καθήσουμε για λίγο στο καφενείο του κήπου ! Το ανακαινισμένο κτίριο, βρίσκεται στοχευμένα σε τέτοιο σημείο που σε προσκαλεί να το τιμήσεις. Διατηρήθηκε, κατά την ανακαίνησή του, από τον σχεδιαστή κήπων Madison Cox το αγροτικό του πνεύμα.
Το εσωτερικό του κτιρίου περιλαμβάνει μικρά Μαροκινά σαλόνια με τζάκια και η εσωτερική αυλή του είναι φυτεύμένη με πορτοκαλιές και λευκές μπουκαμβίλιες.
Στο Café Majorelle σερβίρονται δροσερά ποτά και εποχιακοί χυμοί φρούτων, καθώς και μια ποικιλία από τσαγιών, συμπεριλαμβανομένου ενός παραδοσιακού Μαροκινού τσαγιού μέντας. Επίσης σερβίρεται ένα à la carte μενού για μεσημεριανό γεύμα.
Ήλθε και στάθηκε εμπρός μας, να σερβίρει την παραγγελία μας. Φορούσε, πιθανολογώ, το πιο καλόγουστο φρεσκοπλυμένο και κολλαριστό polo του.
Με το αριστερό του χέρι να ισορροπεί το δίσκο που είχε τα αιδέσματα και τα ποτήρια για το τσάι και με το δεξί του χέρι, τεντωμένο ψηλά, που κρατούσε το τσαγερό, άφηνε με αβίαστο τέμπο το τσάι να πέφτει με παφλασμό μέσα στο ποτήρι ! ! !
Δεν το κρύβω, υποκλίνομαι, γιατί πάντα θαύμαζα & θαυμάζω ακόμη όλους αυτούς/ές που έχουν τέτοιο αέρα και περισσή χάρη στο κουβάλημα των βαρυφορτωμένων δίσκων κ.λπ.
Τέσσερεις και δέκα και τέταρτο και μισή κάτι τέτοιο τελοσπάντων, μετά τους κήπους, είμασταν ξανά στους δρόμους της σχετικά (και λόγω ώρας) άδειας πόλης. Όπως στο περίπτερο της εταιρείας ... για Balloon Ride in Marrakech ήταν εξαφανισμένοι και χωρίς κάποιο ίχνος έντυπης ενημέρωσης.
Ο καλοκαιριάτικος ήλιος έκανε τα πάντα να γυαλίζουν τις βιτρίνες των μαγαζιών τα φύλλα των δέντρων ακόμα και oι γρανιτένιες πλάκες του πεζοδρομίου άστραφταν εκείνη την ώρα.
Οι δρόμοι της πόλης μεγάλωναν μεταμορφώνονταν σκλήραιναν με λιθόστρωτα και ψηλά πεζοδρόμια, στόλιζαν με εντυπωσιακά σπίτια και γίνονταν θορυβώδεις και τα παιδιά εδώ δεν έτρεχαν πίσω από τα αυτοκίνητα.
Και πάλι, ο ήλιος θρονιάζεται πάνω από την πόλη, η ζεστή ατμόσφαιρα, οι έρημοι δρόμοι, η μανιασμένη βιασύνη.
Ένα τριγωνικό κακτοειδές (το Euphorbia trigona) καταμεσίς της πόλης και σε πλήρη ανάπτυξη με κορμό θα´λεγα καρυδιάς.
Εγώ τουλάχιστον το ζήλεψα, γιατί κάποτε είχαμε ένα, κοντἀ δἐκα πέντε χρόνια, και με το ζόρι το είδαμε να φθάνει στα 130cm και χωρίς να έχει ιδιαίτερα σχηματίσει πλευρικούς βλαστούς και πόσω μάλλον κλαδιά !
Το spa βρισκόταν σε γειτονιά πραγματικής χλιδής,
με όλα τα γύρω κτίσματα να βρίσκονται πίσω από επτασφράγιστες καλαίσθητες πόρτες ! ! !
Το Μουσείο Berber, εγκαινιάστηκε το 2011 από τον βασιλιά του Μαρόκου, Mohammed VI. Στεγάζεται στο πρώην στούντιο ζωγραφικής του καλλιτέχνη Jacques Majorelle. Παρουσιάζει ένα πανόραμα αντικειμένων των Berbers που είναι ο αρχαιότερος λαός της Βόρειας Αφρικής. Περισσότερα από 600 αντικείμενα, που συλλέγονται από τα βουνά RIF στη Σαχάρα από τον Pierre Bergé και τον Yves Saint Laurent, βεβαιώνουν τον πλούτο και την ποικιλομορφία αυτής της ζωντανής κουλτούρας, η οποία εξακολουθεί να είναι πολύ ζωντανή σήμερα.
Η συλλογή εμφανίζεται σε τέσσερις ξεχωριστούς χώρους, ο καθένας αφιερώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Πριν εισέλθουμε στις εκθεσιακές αίθουσες, παρουσιάζεται μια επισκόπηση της ιστορίας των ανθρώπων του Μαρόκου Berber (Imazighen) καθώς και ένας χάρτης που δείχνει τη θέση των μεγάλων φυλών Berber σε όλη τη χώρα. Τα οπτικοακουστικά στοιχεία χρησιμοποιούνται στο μουσείο για την ενίσχυση της εκτίμησης των επισκεπτών της κουλτούρας Berber.
Οι δυο φωτογραφίες που παρατείθενται είναι από το ενημερωτικό φυλλάδιο που παραδίδεται με το εισητήριο εισόδου.
Η κυρίως αίθουσα έχει σχεδιασμένο έναστρο τρούλο -εν είδη ουρανού- όπως ακριβώς είναι ο έναστρος ουρανός τις νύχτες στην έρημο (πολλες φορές δείχνει και είναι καλύτερος ! Που να πετύχεις τις ιδανικές συνθήκες την μιά ή δυό φορές που θα τύχει να βρίσκεσαι εκεί...)
Είναι μεγάλη η ποικιλία των παραδοσιακών Μαροκινών προϊόντων στην Boutique του Jardin Majorelle και αντικατοπτρίζει την πλούσια και την αρχαία κουλτούρα του Μαρόκου και τις ατμοσφαιρικές και ισλαμικές επιρροές που το διαμὀρφωσαν.
Τα προϊόντα που πωλούνται στη Boutique είναι χειροποίητα από τους καλύτερους Μαροκινούς τεχνίτες, χρησιμοποιώντας τα υλικά υψηλής ποιότητας και απασχολούν την πιο εκλεπτυσμένη κατασκευή.
Το ζωντανά χρωματισμένο εσωτερικό της Boutique είναι ένας άμεσος φόρος τιμής στον Yves Saint Laurent, του οποίου το έργο ήταν βαθιά εμπνευσμένο από τα χρώματα του Μαρακές.
Η παρακάτω φωτογραφία είναι, στο περιμένοντας, έξω από την πόρτα της εισόδου :
Όλα αρμονικά και ταιριαστά, με χρώματα, χρώματα και χρώματα που συνθέτουν το απόλυτο παζλ με τους πάπυρους, τους λωτούς, τους κάκτους, τους φοίνικες, τις μπουκαμβίλιες, τις αλλέες με τις σκιερές πέργκολες, με το δάσος από μπαμπού, με το εξαίσιο αραβικό κιόσκι και τις λιμνούλες με τα ρυάκια και τα νούφαρα.
Αφιερωμένο στη μνήμη των Yves Saint Laurent - Pierre Bergé των οποίων η ερωτική και επαγγελματική ιστορία υπήρξε τόσο εμβληματική για τη Γαλλία που έγινε βιβλίο, ταινία, ντοκιμαντέρ.
Οι δυο τους μοιράστηκαν πενήντα χρόνια κοινής ζωής στα σπίτια τους στο Μαρακές, στον πύργο Gabriel στη Γαλλική Νορμανδία και στο πολυτελές διαμέρισμα της αριστερής όχθης του Παρισιού.
Φροντισμένα αρχικά με τόση στοργή από τη μητέρα φύση και στη συνέχεια με την απαράμμιλη περιποίηση φροντίδα από τους υπεύθυνους του ιδρύματος, συνεχίζουν να μαγεύουν τα πλήθη που επισκέπτονται το χώρο κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.
Νιώσαμε λίγη δίψα και αποφασίσαμε να καθήσουμε για λίγο στο καφενείο του κήπου ! Το ανακαινισμένο κτίριο, βρίσκεται στοχευμένα σε τέτοιο σημείο που σε προσκαλεί να το τιμήσεις. Διατηρήθηκε, κατά την ανακαίνησή του, από τον σχεδιαστή κήπων Madison Cox το αγροτικό του πνεύμα.
Το εσωτερικό του κτιρίου περιλαμβάνει μικρά Μαροκινά σαλόνια με τζάκια και η εσωτερική αυλή του είναι φυτεύμένη με πορτοκαλιές και λευκές μπουκαμβίλιες.
Στο Café Majorelle σερβίρονται δροσερά ποτά και εποχιακοί χυμοί φρούτων, καθώς και μια ποικιλία από τσαγιών, συμπεριλαμβανομένου ενός παραδοσιακού Μαροκινού τσαγιού μέντας. Επίσης σερβίρεται ένα à la carte μενού για μεσημεριανό γεύμα.
Ήλθε και στάθηκε εμπρός μας, να σερβίρει την παραγγελία μας. Φορούσε, πιθανολογώ, το πιο καλόγουστο φρεσκοπλυμένο και κολλαριστό polo του.
Με το αριστερό του χέρι να ισορροπεί το δίσκο που είχε τα αιδέσματα και τα ποτήρια για το τσάι και με το δεξί του χέρι, τεντωμένο ψηλά, που κρατούσε το τσαγερό, άφηνε με αβίαστο τέμπο το τσάι να πέφτει με παφλασμό μέσα στο ποτήρι ! ! !
Δεν το κρύβω, υποκλίνομαι, γιατί πάντα θαύμαζα & θαυμάζω ακόμη όλους αυτούς/ές που έχουν τέτοιο αέρα και περισσή χάρη στο κουβάλημα των βαρυφορτωμένων δίσκων κ.λπ.
Τέσσερεις και δέκα και τέταρτο και μισή κάτι τέτοιο τελοσπάντων, μετά τους κήπους, είμασταν ξανά στους δρόμους της σχετικά (και λόγω ώρας) άδειας πόλης. Όπως στο περίπτερο της εταιρείας ... για Balloon Ride in Marrakech ήταν εξαφανισμένοι και χωρίς κάποιο ίχνος έντυπης ενημέρωσης.
Ο καλοκαιριάτικος ήλιος έκανε τα πάντα να γυαλίζουν τις βιτρίνες των μαγαζιών τα φύλλα των δέντρων ακόμα και oι γρανιτένιες πλάκες του πεζοδρομίου άστραφταν εκείνη την ώρα.
Οι δρόμοι της πόλης μεγάλωναν μεταμορφώνονταν σκλήραιναν με λιθόστρωτα και ψηλά πεζοδρόμια, στόλιζαν με εντυπωσιακά σπίτια και γίνονταν θορυβώδεις και τα παιδιά εδώ δεν έτρεχαν πίσω από τα αυτοκίνητα.
Και πάλι, ο ήλιος θρονιάζεται πάνω από την πόλη, η ζεστή ατμόσφαιρα, οι έρημοι δρόμοι, η μανιασμένη βιασύνη.
Ένα τριγωνικό κακτοειδές (το Euphorbia trigona) καταμεσίς της πόλης και σε πλήρη ανάπτυξη με κορμό θα´λεγα καρυδιάς.
Εγώ τουλάχιστον το ζήλεψα, γιατί κάποτε είχαμε ένα, κοντἀ δἐκα πέντε χρόνια, και με το ζόρι το είδαμε να φθάνει στα 130cm και χωρίς να έχει ιδιαίτερα σχηματίσει πλευρικούς βλαστούς και πόσω μάλλον κλαδιά !
Το spa βρισκόταν σε γειτονιά πραγματικής χλιδής,
με όλα τα γύρω κτίσματα να βρίσκονται πίσω από επτασφράγιστες καλαίσθητες πόρτες ! ! !
Last edited: