• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Νορβηγία Ταξίδι στη Νορβηγία: Μπέργκεν - Τρόντχαϊμ

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Ο εκβιασμός παύει να είναι ποινικό αδίκημα όταν το - και καλά θύμα- που εκβιάζεται, προκαλεί επιδεικτικώς, πολλάκις και σε βάθος χρόνου τον θύτη:cool:
Γι' αυτό κάτσε γράψε που μου την έχεις δει Άρμστρονγκ με το ποδήλατο κι άσε τα παρακάλια.
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.317
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Ο εκβιασμός παύει να είναι ποινικό αδίκημα όταν το - και καλά θύμα- που εκβιάζεται, προκαλεί επιδεικτικώς, πολλάκις και σε βάθος χρόνου τον θύτη:cool:
Γι' αυτό κάτσε γράψε που μου την έχεις δει Άρμστρονγκ με το ποδήλατο κι άσε τα παρακάλια.
αδιάφορε είδες τι τραβάω η δόλια?
Και μια διόρθωση, Χειμωνέτος παρακαλώ! (ντόπιο πράγμα):D
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
αδιάφορε είδες τι τραβάω η δόλια?
Και μια διόρθωση, Χειμωνέτος παρακαλώ! (ντόπιο πράγμα):D
Μωρέ ό,τι θες. Χειμωνέτος, Χειμωνέτος. Συνδυάζει και μόντελινγκ μαζί. Καλά σου κάτσε. Γράφε τώρα.:rolleyes:
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η περιγραφή σου! Περιμένω ανυπόμονα τη συνέχεια επί των νορβηγικών φιόρδ!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.153
Likes
1.772
Εκδρομή στο Σόγκνεφιορδ

Πρωινό ξύπνημα και βουρ για ένα δυναμωτικό πρωινό με σκοπό να μας βγάλει όλη την ημέρα. Το σκανδιναβικό πρωινό ήταν απίστευτο – το καλύτερο που έχουμε φάει ποτέ – με πλήθος επιλογών: Κάθε λογής γάλα (μέχρι και ξινόγαλα!), φρέσκοι χυμοί, καφέδες, ροφήματα, και από φαΐ ότι ήθελες! Από ομελέτες, λουκάνικα, σολομό, πλήθος τυριών & αλλαντικών, κέικ, διάφορα πιάτα που δεν είχαμε την παραμικρή ιδέα τι είναι, και πλήθος γλυκισμάτων! Τρώμε ένα καθόλου φτωχό γεύμα και φεύγουμε βιαστικά –και καθυστερημένοι – για το λιμάνι, ανυπόμονοι να ξεκινήσει η περιήγησή μας στα φιορδ.

Το πακέτο που επιλέξαμε είναι το τουριστικό πακέτο με την επωνυμία “Sognefjord in a nutshell”. Ξεκινάμε με πλοίο στις 8.00 και πλέουμε κατά μήκος του Σόγκνεφιορδ, μέχρι το τουριστικό χωριό Φλαμ (Flam, Flåm στα νορβηγικά), όπου φτάνουμε 13.25. Εκεί στις 14.50 επιβιβαζόμαστε στο τουριστικό τρένο μέχρι το Mydral, όπου και συνεχίζουμε τη διαδρομή με το τρένο της γραμμής για το Μπέργκεν (άφιξη 18:00). Αρκετά μίλια και χιλιόμετρα για μια μέρα, αλλά είναι η βασικότερη ημερήσια εκδρομή στο Μπέργκεν που προτιμά πλήθος τουριστών. Τιμάται 1100 κορόνες (τότε 130?)! (Το πακέτο είναι ευέλικτο και μπορεί να γίνει χαλαρά σε 2 ή 3 ημέρες, όλα τα εισιτήρια είναι ανοικτά εκτός αυτό του τρένου Mydral – Bergen).

Λίγα στοιχεία για το Σόγκνεφιορδ (Sognefjord ή Sognefjorden στα νορβηγικά): Είναι το μεγαλύτερο φιορδ της Νορβηγίας και το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο, με μήκος 204 χιλιόμετρα. Το μέγιστο βάθος είναι 1308m. Με μέγιστο πλάτος 4,5km είναι αρκετά πλατύ, κάτι που κατά τη γνώμη μου κόβει λίγο από την ομορφιά του.

Στο πλοίο επιβιβαζόμαστε στις 7:59 - ως γνήσιοι Έλληνες, να μην το ξαναπώ – και δυο λεπτά αργότερα το ταξίδι ξεκινάει. Η μέρα είναι πολύ μουντή, ενώ έχει ακόμη την πρωινή ψύχρα. Η θερμοκρασία προς το παρόν απαγορευτική για το κατάστρωμα, οπότε καθόμαστε στα αεροπορικά καθίσματα και απολαμβάνουμε τη θέα από τα μεγάλα παράθυρα. Επιβάτες του πλοίου ένα συνονθύλευμα εθνικοτήτων, και ανάμεσά τους ένα συμπαθητικό ζευγάρι Ελλήνων στο ταξίδι του μέλιτος. Υπάρχουν και λίγοι Νορβηγοί που ταξιδεύουν προς τα μικρά χωριουδάκια που πιάνει το πλοίο κατά τον πλου.

aimg69.imageshack.us_img69_5789_p9170103.jpg

Χαρακτηριστικό σπίτι κατά μήκος του Σόγκνεφιορδ


Η διαδρομή μαγευτική, δεν βαριέσαι ποτέ να βλέπεις αυτά τα κουκλίστικα σπιτάκια- χάρμα οφθαλμών με τα έντονα χρώματα που ξεπετάγονται ανάμεσα σε καταπράσινα τοπία που μαζί με το σκούρο μπλε της θάλασσας δημιουργούν μια μοναδική σύνθεση. Σκόρπια σπίτια εδώ κι εκεί, πολλά από αυτά να έχουν μοναδικό τρόπο σύνδεσης με τον υπόλοιπο κόσμο το σκάφος τους. Μικρά πανέμορφα χωριά (οικισμοί είναι σωστότερη λέξη) κατά μήκος της διαδρομής που θυμίζουν καρτ-ποστάλ!

Σε ένα λιμάνι με δύσκολο όνομα μετεπιβιβαζόμαστε σε άλλο πλοίο με μεγαλύτερο κατάστρωμα. Κατά τις 11.00 φτάνουμε στο Balestrand. Το Μπάλεστραντ αποτελεί δημοφιλή προορισμό, καθώς από εκεί ξεκινάνε οι εκδρομές για τον παγετώνα Jostedalsbreen (Jostedalen glacier), το μεγαλύτερο παγετώνα της ηπειρωτικής Ευρώπης. Αν έχετε χρόνο και χρήματα, πιστεύω ότι αξίζει να μείνετε μια μέρα στο Μπάλεστραντ ώστε την επόμενη να κάνετε την εκδρομή αυτή στον παγετώνα. Στο Μπάλεστραντ είναι και το ιστορικό ξενοδοχείο Kvikne's Hotel που αποτελεί αξιοθέατο από μόνο του, με πλήθος πινάκων ζωγραφικής και ιστορικών κειμηλίων, και βέβαια με αλμυρές τιμές. Το Μπάλεστραντ από το 18ο αιώνα αποτελούσε τόπο έμπνευσης ζωγράφων και θέρετρο ευγενών, γεγονός που άφησε τη σφραγίδα του στην περιοχή. Εμείς ούτε χρόνο έχουμε αλλά ούτε και χρήμα, και περιοριζόμαστε σε έναν εν πλω(!) ανεφοδιασμό του πλοίου με καύσιμα. Ελπίζουμε όμως να μας δοθεί κάποτε στο μέλλον η δυνατότητα να επισκεφθούμε τον παγετώνα.
aimg195.imageshack.us_img195_6517_p9170112.jpg

Μπάλεστραντ


Η διαδρομή έχει γίνει τώρα πιο όμορφη. Περνάμε αρκετά τοπία με δάση που διακόπτονται από ρέματα ή ποτάμια που σχηματίζουν καταρράκτες καθώς χύνονται στη θάλασσα! Σε κάποιο σημείο διακρίνονται τη στεριά και κάποιες φώκιες στα βράχια, αλλά το πλοίο ήταν αρκετά μακριά. Με σιγουριά μπορώ να σας πω ότι το ομορφότερο κομμάτι της διαδρομής ήταν η τελευταία ώρα στο πέρας του Sognefjord που λέγεται Aurlandfjord και είναι πολύ στενότερο. Η θερμοκρασία πλέον σε ανεκτά επίπεδα ώστε να είσαι στο κατάστρωμα χωρίς να κρυώνεις (ναι, καλά!), ενώ το μάτι δεν χορταίνει να βλέπει! Δυστυχώς σε όλη τη διαδρομή φωτογραφίες δεν τραβήχτηκαν πολλές λόγω ενός μηνύματος low battery, αλλά και αυτές που τραβήχτηκαν δεν βγήκαν καλές λόγω του περιορισμένου φωτός. Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς η διαδρομή αξίζει τη στιγμή που τη ζεις, και όχι όταν τη βλέπεις μετά στο χαρτί.
aimg832.imageshack.us_img832_2308_p9170199.jpg

Βραχώδης πλαγιά κατά μήκος του Σόγκνεφιορδ


Λίγο πριν τις 13.30 φτάνουμε στο μικρό τουριστικό χωριουδάκι Φλαμ των 600 κατοίκων. Πηγαίνουμε σε ένα κατάστημα με τουριστικά είδη όπου το μάτι του φίλου μου πέφτει σε κάτι fleece μπουφάν με τη νορβηγική σημαία, και κρίνει απαραίτητη την αγορά του, όχι μόνο για τουριστικό ενθύμιο, αλλά κυρίως για το ότι το κρύο ήταν περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε και αντέχαμε με τα τζιν μπουφάν μας. Τον ζηλεύω αμέσως και αγοράζω κι εγώ ένα ίδιο σε διαφορετικό χρώμα! Να σημειώσω ότι ήταν προσφορά με 50% έκπτωση και η τιμή ήταν (μαζί με την έκπτωση) 45?. Το κατάστημα είχε και το σήμα tax-free, και ενημερωτικά λέω για όποιον θέλει να κάνει ψώνια στη Νορβηγία, ότι συμφέρουν τα καταστήματα –συνήθως με τουριστικά είδη- με το σήμα tax-free, γιατί στους αγοραστές με κατοικία εκτός Νορβηγίας επιστρέφεται τμήμα του ΦΠΑ που αντιστοιχεί στο 20% της αξίας των προϊόντων κατά την έξοδό σου από τη χώρα (υπάρχουν σχετικά γραφεία στα αεροδρόμια των Όσλο και Μπέργκεν). Για την ιστορία, εμείς απλά το ξεχάσαμε στην επιστροφή μας!
Στη συνέχεια κάνουμε μια βόλτα στην εξοχή του μικρού αλλά όμορφου χωριού Φλαμ, που δυστυχώς δεν την ολοκληρώνουμε, καθώς πλησιάζει η ώρα για την αναχώρηση του τρένου μας. Η βόλτα πάντως ήταν απολαυστική (φοράγαμε και τα ζεστά μπουφάν, ε; ;)), μέσα στη φύση, και θαυμάσαμε και κάτι καταρράκτες (από μακριά). Προλαβαίνουμε μόνο μια σύντομη επίσκεψη στο σιδηροδρομικό μουσείο της πόλης που είναι μικρό, γουστόζικο, και δωρεάν. Δεν έχω φωτογραφίες από εκεί γιατί το φλας θα τελείωνε τη μπαταρία, ενώ είχαμε ακόμη διαδρομή μπροστά μας.
aimg594.imageshack.us_img594_7482_p9170217.jpg

Τοπίο στο Φλαμ


Η διαδρομή Flam-Mydral με το τρένο είναι και αυτή καταπληκτική, ενώ αφού πρόκειται για μία αμιγώς τουριστική διαδρομή υπάρχει αφηγητής που μας ενημερώνει σε δύο (ή μήπως περισσότερες; ) γλώσσες για τη διαδρομή! Α, αν ποτέ την κάνετε, φροντίστε να κρατήσετε καλή θέση δίπλα σε παράθυρο που ανοίγει για να βγάζετε φωτογραφίες. Το τρένο πάει αργά λόγω μεγάλης κλίσης της γραμμής, αλλά συχνά κόβει ταχύτητα και για να προλάβουμε να δούμε κάποια τοπία! Διέρχεται και από κάμποσα μικρά τούνελ. Η συνολική απόσταση που καλύπτει είναι 20 km. Αποκορύφωμα της διαδρομής είναι η περίπου 8λεπτη στάση στους καταρράκτες Kjosfossen, όπου ο κόσμος αποβιβάζεται και βγάζει φωτογραφίες με φόντο τους καταρράκτες, όπου το νερό πέφτει από ύψος 90μ!
aimg2.imageshack.us_img2_435_p9170123.jpg

Τοπίο εν κινήσει στη διαδρομή Flam-Mydral


Μετά από διαδρομή πενήντα λεπτών συνολικά φτάνουμε στο Mydral, όπου και επιβιβαζόμαστε στην κανονική σιδηροδρομική γραμμή με κατεύθυνση το Μπέργκεν. Διαφορετικά τοπία αυτή τη φορά απ’ ότι το πρωί που είμαστε στο πλοίο, αλλά και αυτά υπέροχα: ακόμη πιο πολύ πράσινο, ενώ οι λίμνες (ή φιορδ; ) σε κομμάτια της διαδρομής δεν σε αφήνουν να βαρεθείς. Δυστυχώς σε αυτό τα τρένο τα παράθυρα δεν ανοίγουν και δεν είναι εύκολο να τραβηχτούν φωτογραφίες πίσω από το διπλό τζάμι και με ελλιπή φωτισμό. Οπότε απλά χαζεύεις βλέποντας τα τοπία. Στις 18:00, μετά από 10 ώρες διαδρομής συνολικά, καταφθάνουμε κουρασμένοι αλλά κεφάτοι στο σιδηροδρομικό σταθμό του Μπέργκεν.

Φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στη φωτογραφική μου γκαλερί, αλλά επειδή υπάρχει όριο ανέβασα 4-5 επιπλέον και εδώ.
 

Attachments

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.966
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
Υπέροχες φωτογραφίες (εσύ), εξαιρετική αφήγηση (εσύ), άλλο ένα δίλημμα για επόμενο προορισμό (εγώ)...
Συνέχισε, συνέχισε!
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Πολύ ζωηρή και ευχάριστη η περιγραφή σου! Οι φωτογραφίες υπέροχες και τα τοπία παραμυθένια!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.153
Likes
1.772
Bergen by night, Bergen by day

Επιστροφή στο ξενοδοχείο -για μια ανάσα μόνο- και σειρά έχει βραδινή βόλτα στο κέντρο. Στο κέντρο του Μπέργκεν υπάρχει και μία μάλλον τεχνητή λιμνούλα (Lille Lungegaardsvann), που μοιάζει πιο πολύ με τεράστιο σιντριβάνι και χαρίζει απαράμιλλη ομορφιά στην περιοχή, καθώς αναδεικνύεται όλος ο χώρος γύρω από αυτή (συνημμένη εικόνα). Πέριξ της λίμνης βρίσκονται και διάφορα μουσεία (και κάποιες γκαλερί), αλλά είχαμε αποφασίσει να μην χάσουμε χρόνο σε μουσεία. Πάντως το Μπέργκεν διαθέτει πλήθος μουσείων, τα περισσότερα στο κέντρο, ενώ μεγάλη επισκεψιμότητα έχει και το σπίτι του συνθέτη Edvard Grieg, που επίσης έχει διαμορφωθεί ως μουσείο. Δυστυχώς δεν υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος να τιμήσουμε κάποια από αυτά. Η είσοδος στα περισσότερα μουσεία είναι ακριβή, αλλά υπάρχει η κάρτα της πόλης «Bergen Card» που παρέχει μεταξύ άλλων σημαντικές εκπτώσεις και δωρεάν αστική συγκοινωνία, και αξίζει τον κόπο να την βγάλει κάποιος, εάν έχει το χρονικό περιθώριο και θέλει να κάνει περιήγηση στα μουσεία της πόλης.

Σιγά-σιγά νυχτώνει και αν εξαιρέσεις την κεντρική πλατεία (Torgallmenningen) που έχει πολλή κίνηση, στους γύρω δρόμους δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος. Για φαγητό επιλέξαμε μια πιτσαρία στην κεντρική πλατεία, αφού κρίναμε ότι είχαμε χαλάσει αρκετά λεφτά για μια μέρα και το ζευγάρι Ελλήνων στην εκδρομή μάς πληροφόρησε ότι το δείπνο τους σε ένα από τα εστιατόριο που είχαμε προσέξει έφτασε τα 100? για δύο άτομα! Έτσι τη βγάλαμε σε πιτσαρία γνωστής αλυσίδας με 20? έκαστος, με πίτσα (ίδια σαν αυτές στην Ελλάδα), σαλάτα (πεντανόστιμη), και βέβαια μπίρα. Παρόλο που ήταν Πέμπτη βράδυ και είχαμε μάθει ότι υποτίθεται ότι οι Σκανδιναβοί βγαίνουν μόνο Παρασκευή και Σάββατο, διαπιστώσαμε ότι στο Μπέργκεν κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ουρά και στα δύο κλαμπ κοντά στην πιτσαρία που καθόμασταν, με νεαρούς Νορβηγούς και πανέμορφες Νορβηγίδες να μπαινοβγαίνουν. Ηλικίες: Από 17 ως 22 θα έλεγα (οι υπόλοιπες ηλικίες που μαζεύονται άραγε; ). 23.00 η ώρα και η πιτσαρία κλειδώνει την είσοδο(!) ενώ μια παρέα τουριστών που προσπάθησαν να μπουν ενημερώνονται ότι δεν σερβίρει μετά τις 23.00. Λίγο αργότερα αποχωρούμε και αφού κάνουμε μια βόλτα στην πλατεία παρατηρώντας τους Νορβηγούς και τους τουρίστες που κάθονταν στις παμπ ή περίμεναν να μπουν στα κλαμπ, κατευθυνόμαστε σε ένα μπαράκι στο λιμάνι. Έξοχη επιλογή καθώς η μουσική ήταν καλή, ο κόσμος μεικτός (τουρίστες διαφόρων εθνικοτήτων και Νορβηγοί), οι ηλικίες στις δικές μας, και η θέα από το μπαλκόνι προς το λιμάνι καλή. Τιμήσαμε από μια μπίρα (εντάξει, εγώ τίμησα δύο), και φύγαμε για αλλού. Τελικά δεν εμπνευστήκαμε να μπούμε κάπου αλλού και απλά χαζεύαμε τον κόσμο στην πλατεία. Κάπως έτσι τελειώνει η γεμάτη ημέρα μας.


Ξύπνημα πιο αργά την άλλη ημέρα, ίσα-ίσα να προλάβουμε ένα πλουσιοπάροχο και πάλι πρωινό, και check-out. Αφήνουμε τις αποσκευές στην αποθήκη του ξενοδοχείου καθώς η πτήση μας για Τροντχάιμ ήταν το βράδυ και κάνουμε μια βόλτα στην πολύβουη εκείνη την ώρα πόλη. Ξεκινάμε με την ψαραγορά (Torget) της πόλης, όπου χαζεύουμε τα διάφορα αλιεύματα στους πάγκους (καβούρια, γαρίδες, φάλαινες, μύδια, αστακούς, σολομοί, μπακαλιάροι, κλπ). Δίπλα στην ψαραγορά υπάρχει πολύς νεαρόσκοσμος που κάθονται πέριξ ενός αγάλματος που βρίσκεται πάνω σε έναν πανύψηλο στύλο. Το άγαλμα αναπαριστά τον Christian Michelsen, που ψάχνοντας πριν λίγο από περιέργεια ανακάλυψα ότι είναι Νορβηγός πρωθυπουργός που το 1905 έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στη διάλυση της ένωσης μεταξύ της Νορβηγίας και της Σουηδίας (ένωση στην οποία η Νορβηγία είχε υποδεέστερο ρόλο).
aimg180.imageshack.us_img180_9511_59059872.jpg


Ο δρόμος μας βγάζει στο τελεφερίκ Φλόιμπανεν (Fløibanen). Πρόκειται για τελεφερίκ σε ράγες και όχι εναέριο, και τους επιβάτες αναλαμβάνουν να τους μετακινήσουν ένα κόκκινο και ένα μπλε βαγονέτο που κινούνται εναλλάξ. Μετά από μια σύντομη ανάβαση βρισκόμαστε σε έναν από τους επτά λόφους που περιτριγυρίζουν το Μπέργκεν, το λόφο Φλόυεν σε υψόμετρο 320μ. Η θέα είναι στ’ αλήθεια απολαυστική, όσο και η βόλτα μας στην ύπαιθρο. Πρόκειται πραγματικά για εξοχή, καθώς είσαι στα όρια της πόλης με το δάσος και το βουνό και τίποτα δεν θυμίζει ότι είσαι λίγα βήματα (κυριολεκτικά) από μια μεγαλούπολη. Παρατηρούμε αρκετούς Νορβηγούς που γυμνάζονται (κυρίως τρέξιμο & τζόκινγκ) και τους τουρίστες που κάνουν τη βόλτα τους σαν κι εμάς. Έχει έρθει περίπατο κι ένα δημοτικό σχολείο και η περιοχή έχει πλημμυρίσει με ξανθούς μπόμπιρες που κάνουν κατάληψη σε μια οικολογική παιδική χαρά! Μετά από ένα δυναμωτικό καπουτσίνο επιστρέφουμε με το τελεφερίκ αφού είχαμε βγάλει εισιτήριο μετ’ επιστροφής, αξίζει όμως να κατέβεις το λόφο με τα πόδια, το κέντρο δεν είναι πολύ μακριά!

Βλέπουμε τον καθεδρικό ναό του Μπέργκεν, το Domkirken, παρακάμπτουμε τα γνωστά μέρη του κέντρου που έχουμε ξαναδεί, περνάμε μέσα από τον εμπορικό δρόμο Strandgaten όπου υπάρχει και πλήθος κτηρίων με γραφεία (μία εικόνα μεγαλούπολης δηλαδή), περνάμε από τη σταυροειδή εκκλησία Nykirken, και καταλήγουμε στο πάρκο Νόρντνες, στην ομώνυμη χερσόνησο (Nordness). Στο πάρκο αυτό σύμφωνα με τον χάρτη υπάρχει ένα ενυδρείο, αλλά δεν το αντιληφθήκαμε (όχι ότι θα πηγαίναμε). Εντύπωση μάς προκαλεί ένα τεράστιο τοτέμ(!) στο μέσο του πάρκου. Άλλη μια απολαυστική βόλτα μέσα στο πράσινο, σε μια ήσυχη τοποθεσία που τίποτα δεν μαρτυρά ότι είναι πέντε βήματα από το κέντρο της πόλης. Και αρκετοί Νορβηγοί να απολαμβάνουν και αυτοί τη βόλτα τους. Επιστροφή από τον παραθαλάσσιο δρόμο με κατάληξη πάλι το Μπρίγκεν, σταθερό σημείο αναφοράς.
aimg169.imageshack.us_img169_6475_35145282.jpg


Έχει έρθει η ώρα να παραλάβουμε τις αποσκευές μας από το ξενοδοχείο και να πάρουμε το λεωφορείο για αεροδρόμιο...
 

Attachments

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.317
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Τι πανέμορφη φύση! Και πόσο άριστα και αρμονικά ενταγμένη είναι η δόμηση στην περιοχή! Απλά ζηλεύω... ζηλεύω πολύυυυυ.
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Φοβερές φωτογραφίες, μοναδική φύση.....τι όμορφη αφήγηση! Μπράβο, μπράβο....Σκανδιναβία κούκλα!
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Πολύ ωραία η περιγραφή σου, γεμάτη χρήσιμες πληροφορίες! Αναμένω τη συνέχεια!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.153
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom