Βασίλης Σερβος
Member
- Μηνύματα
- 29
- Likes
- 136
Χαιρετώ το φόρουμ,
Το περασμένο καλοκαίρι βρέθηκα στο Περού για ένα μήνα με ένα πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών. Την πλειοψηφία του χρόνου την πέρασα στη Λίμα, και ομολογουμένως δεν είδα όλα όσα θα ήθελα στη χώρα. Σήμερα όμως θα αναφερθώ σε μια εξόρμηση μου στην κοιλάδα του VRAEM, γνωστή και ως κοιλάδα της κοκαΐνης, όπου γίνεται επί δεκαετίες η μεγαλύτερη παραγωγή και διακίνηση στη Λατινική Αμερική, ο στρατός επί χρόνια δεν είχε πλήρη έλεγχο, μέχρι πριν λίγα καιρό μάλιστα θεωρούνταν εμπόλεμη ζώνη. Απ' ότι φαίνεται τα πράγματα έχουν ηρεμήσει αρκετά πλέον, εγώ είδα μια περιοχή όπου η ζωή κυλά φυσιολογικά και όλα μοιάζουν ήρεμα.
Ένα Μέλος εδώ μέσα είχε κάνει μια δεκαετία πριν περίπου μια αναφορά στην περιοχή, μιλούσε για ενα εξαιρετικά off the beaten track κομμάτι της ζούγκλας, που είχε μέχρι και ανθρωποφάγες φυλές. Έκτοτε, η περιοχή μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, ότι εάν πάω ποτέ στο Περού, δε θα κάτσω να τρέχω στα τουριστικα lodge του Iquitos, αλλά θα εξερευνήσω το συγκεκριμένο μέρος. Έτσι λοιπόν μετά από 3 βδομάδες στη Λίμα και έχοντας ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις, βρήκα την κατάλληλη ευκαιρία να εξερευνήσω ένα μέρος της χώρας, που καμία σχέση δεν είχε με τον τουρισμό, οι τουριστικές πληροφορίες που βρίσκει κανείς στο ίντερνετ είναι απλά μηδαμινές.
Το ταξίδι ξεκινάει στην Λίμα, απ' όπου πήρα το λεωφορείο τύπου ΚΤΕΛ για την ενδοχώρα. Ο στόχος της ημέρας ήταν η πόλη Tarmα, μια πόλη σκαρφαλωμένη στις Άνδεις. Γενικότερα οι μέρες μου ήταν πολύ περιορισμένες, δεν ήξερα κατά πόσο θα προλάβω να κάνω αυτά που ήθελα, άλλωστε δεν είχα και συγκεκριμένο πλάνο, θα πήγαινα στο Satipo, μια πόλη 20.000 στην κοιλάδα και από κει και πέρα είδωμεν, μιας και όπως είπα δεν υπάρχουν άλλα δεδομένα. Δε θα ξεχάσω ποτέ τις 5 ώρες που κάναμε για να βγούμε από την ανυπόφορη Λίμα, η οποία περίμενε τις γιορτές ανεξαρτησίας της χώρας και η κίνηση απλά δε παιζόταν. Αργά το βράδυ φτάνουμε στην Tarma, βρίσκω ένα δωμάτιο στα γρήγορα για 60 soles ή 15 ευρώ, κάνω μια γρήγορη βόλτα στην ζωντανή πόλη, γεύμα σε κοτοπουλάδικο και ύπνος γιατί αύριο με περιμένει αναζήτηση μεταφορικού μέσου για το Satipo και τη Selva, όπως αποκαλούν οι ντόπιοι τη ζούγκλα.
Το περασμένο καλοκαίρι βρέθηκα στο Περού για ένα μήνα με ένα πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών. Την πλειοψηφία του χρόνου την πέρασα στη Λίμα, και ομολογουμένως δεν είδα όλα όσα θα ήθελα στη χώρα. Σήμερα όμως θα αναφερθώ σε μια εξόρμηση μου στην κοιλάδα του VRAEM, γνωστή και ως κοιλάδα της κοκαΐνης, όπου γίνεται επί δεκαετίες η μεγαλύτερη παραγωγή και διακίνηση στη Λατινική Αμερική, ο στρατός επί χρόνια δεν είχε πλήρη έλεγχο, μέχρι πριν λίγα καιρό μάλιστα θεωρούνταν εμπόλεμη ζώνη. Απ' ότι φαίνεται τα πράγματα έχουν ηρεμήσει αρκετά πλέον, εγώ είδα μια περιοχή όπου η ζωή κυλά φυσιολογικά και όλα μοιάζουν ήρεμα.
Ένα Μέλος εδώ μέσα είχε κάνει μια δεκαετία πριν περίπου μια αναφορά στην περιοχή, μιλούσε για ενα εξαιρετικά off the beaten track κομμάτι της ζούγκλας, που είχε μέχρι και ανθρωποφάγες φυλές. Έκτοτε, η περιοχή μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, ότι εάν πάω ποτέ στο Περού, δε θα κάτσω να τρέχω στα τουριστικα lodge του Iquitos, αλλά θα εξερευνήσω το συγκεκριμένο μέρος. Έτσι λοιπόν μετά από 3 βδομάδες στη Λίμα και έχοντας ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις, βρήκα την κατάλληλη ευκαιρία να εξερευνήσω ένα μέρος της χώρας, που καμία σχέση δεν είχε με τον τουρισμό, οι τουριστικές πληροφορίες που βρίσκει κανείς στο ίντερνετ είναι απλά μηδαμινές.
Το ταξίδι ξεκινάει στην Λίμα, απ' όπου πήρα το λεωφορείο τύπου ΚΤΕΛ για την ενδοχώρα. Ο στόχος της ημέρας ήταν η πόλη Tarmα, μια πόλη σκαρφαλωμένη στις Άνδεις. Γενικότερα οι μέρες μου ήταν πολύ περιορισμένες, δεν ήξερα κατά πόσο θα προλάβω να κάνω αυτά που ήθελα, άλλωστε δεν είχα και συγκεκριμένο πλάνο, θα πήγαινα στο Satipo, μια πόλη 20.000 στην κοιλάδα και από κει και πέρα είδωμεν, μιας και όπως είπα δεν υπάρχουν άλλα δεδομένα. Δε θα ξεχάσω ποτέ τις 5 ώρες που κάναμε για να βγούμε από την ανυπόφορη Λίμα, η οποία περίμενε τις γιορτές ανεξαρτησίας της χώρας και η κίνηση απλά δε παιζόταν. Αργά το βράδυ φτάνουμε στην Tarma, βρίσκω ένα δωμάτιο στα γρήγορα για 60 soles ή 15 ευρώ, κάνω μια γρήγορη βόλτα στην ζωντανή πόλη, γεύμα σε κοτοπουλάδικο και ύπνος γιατί αύριο με περιμένει αναζήτηση μεταφορικού μέσου για το Satipo και τη Selva, όπως αποκαλούν οι ντόπιοι τη ζούγκλα.