• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μολδαβία Ουκρανία Ταξίδι για οκτώ.

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Τετάρτη, 28/7/2021

Μερικά σκόρπια θεματάκια (από το ημερολόγιό μου):

Τις τελευταίες μέρες κάνει αρκετή ζέστη και εδώ, όπως και στις πρώτες μέρες στην Ουκρανία. Δηλαδή από 30 μέχρι 35 βαθμούς την ημέρα, αλλά το βράδυ έχει σχετική δροσιά. Αυτό είναι καλό για μας, γιατί το πραγματικό πρόβλημα είναι η βροχή συνήθως και όχι η ζέστη. Όμως δεν έχει υγρασία και έτσι δεν ιδρώνουμε και τόσο πολύ.

Εδώ η Μολδαβία φημίζεται για τους πολλούς και μεγάλους αμπελώνες της όμως από τα σύνορα μέχρι εδώ το Κισινάου εμείς είδαμε ελάχιστους αμπελώνες. Έχει και υπόγεια κελάρια, τα οποία είναι για τη φύλαξη του κρασιού σε δροσερό μέρος. Ένα από αυτά θα επισκεφτούμε αύριο. Αυτά τα κελάρια έχουν υπόγειες στοές μήκους πολλών χιλιομέτρων και είναι φημισμένα γι αυτό και δεν θέλουμε να τα χάσουμε.

Αν και για τη Μολδαβία λένε ότι είναι η πιο φτωχή χώρα της Ευρώπης, εμείς δεν το καταλαβαίνουμε. Βέβαια τα χωριά που περάσαμε όταν ερχόμασταν στο Κισινάου, ήταν φτωχικά ακόμα και σε σχέση με την Ουκρανία. Όμως το Κισινάου είναι μία πολύ όμορφη πόλη με προσεγμένα κτίρια. Πολύ λίγα είναι εκείνα που είναι εγκαταλελειμμένα, ενώ νομίζω στην Ουκρανία ήταν περισσότερα. Έχει πολύ όμορφα πάρκα εδώ και οι κεντρικοί δρόμοι είναι μεγάλοι και χωρίς κίνηση. Όμως όταν ερχόμασταν με το ταξί από τον σταθμό των λεωφορείων οι δρόμοι που περάσαμε ήταν με πολύ μεγάλη κίνηση. Ίσως έφταιγε η ώρα. Τα αυτοκίνητα που έχουν, από όσο είδα τουλάχιστον, δεν ήταν και τόσο πολλά Lada, όσα ήταν στην Ουκρανία. Εκεί παντού υπήρχαν Lada, κυρίως στην επαρχία. Και εδώ στην επαρχία που δεν πήγαμε ακόμα, ίσως έχει περισσότερα. Πιστεύω σήμερα να πάμε. Δηλαδή το έχουμε στο πρόγραμμα, γιατί λέμε μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου να πάμε στο Τιρασπόλ που βρίσκεται στα νότια.

Εδώ στο κέντρο του Κισινάου δεν έχει τα πολλά μαγαζιά φαγητού ή καφέ, που είχε το Lviv και στην Οδησσό. Έχει όμως αρκετά. Απλά είναι διασκορπισμένα και όχι όλα μαζί. Είναι πολύ όμορφα μεγάλα και έχουν πολύ καλή υπηρεσία. Επίσης οι άνθρωποι μιλάνε αρκετοί αγγλικά, από όσο τουλάχιστον είδα. Ειδικά στο ξενοδοχείο μιλάνε και πολύ καλά. Κάτι αντίστοιχο συνέβαινε και στην Οδησσό, όπου, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ουκρανία, ήταν πολύ εύκολο να βρεις άνθρωπο να μιλάει αγγλικά. Μάλιστα οι ταξιτζήδες σχεδόν όλοι μιλούσαν.

Το πρωί είχαμε ένα καλό breakfast στο ξενοδοχείο μας. Το οποίο ξενοδοχείο δεν ήταν μεγάλο και μάλλον κρατούσε έναν ή δυο ορόφους σε ένα κτίριο. Στο πρωινό δεν είδαμε περισσότερους από άλλους οκτώ πελάτες. Στο σερβίρισμα ήταν και μια Μολδαβή που είχε δουλέψει στην Ελλάδα και μιλούσε λίγα ελληνικά.

Για την παραλαβή του αυτοκινήτου δώσαμε ραντεβού μετά τις 10:00, και έτσι είχαμε χρόνο για μια μικρή βόλτα στο γνωστό κεντρικό δρόμο.

1637474192503.jpeg


1637474260405.jpeg


Πηγαίνοντας για την παραλαβή του αυτοκινήτου σκεφτόμουν ότι τελικά εάν πραγματοποιηθεί και σήμερα να πάρουμε πάλι ένα μόνο μεγάλο αυτοκίνητο, θα είμαστε πολύ τυχεροί σε αυτό το ταξίδι.
Τελικά μας έδωσαν πράγματι ένα μεγάλο και ήταν το γνωστό από την Ιταλία το 2013, Opel Vivaro. Αρκετά άνετο για τον αριθμό των ατόμων που ήμασταν. Στις 11:00 είχαμε τελειώσει τις τυπικές διαδικασίες της ενοικίασης και ήμασταν ελεύθεροι να φύγουμε όλοι μαζί σε ένα αυτοκίνητο.

Αρχικά πήγαμε έξω από την πόλη σε μία εκκλησία και 1-2 μικρά σπίτια. Εκεί βρισκόταν τέσσερα-πέντε ζευγάρια για να κάνουν τους γάμους τους και τις φωτογραφήσεις τους, οπότε δεν είχε κανένα νόημα και φύγαμε για να πάμε στην Υπερδνειστερία (Transnistria) και στο Τιρασπόλ που απέχει από το Κισινάου 70 χιλιόμετρα.

1637474327427.jpeg


Στα σύνορα ήταν μία μικρή ταλαιπωρία. Αρχικά βγάλαμε καθένας μία emmigration card που ήταν δωρεάν. Όμως μετά έπρεπε να βγάλουμε την λεγόμενη βινιέτα, η οποία ήταν για τον οδηγό του αυτοκινήτου και το αυτοκίνητο. Εκεί πληρώσαμε περίπου 3,5 ευρώ. Γι αυτό το πράγμα όμως το κακό ήταν η αναμονή περίπου μισής ώρα, γιατί είχε αρκετό κόσμο που περίμενε. Εκεί γνωρίσαμε και ένα Γερμανό που ταξίδευε μόνος του με το αυτοκίνητό του στην περιοχή αυτή, τον οποίο βλέπαμε στη συνέχεια πολύ τακτικά στα μέρη που πηγαίναμε. Ήταν απογοητευμένος γιατί δεν είχε πολλά πράγματα να δει και να κάνει, αλλά είχε κλείσει να μείνει στην περιοχή του Κισινάου περίπου μία εβδομάδα.

1637474362058.jpeg


Πριν περάσουμε για να πάμε στο Τιρασπόλ, περάσαμε από την πόλη Μπέντερ, η οποία έχει ένα φρούριο, το οποίο ήταν αρκετά όμορφο. Όμως με τον πλοηγό δεν ήταν εύκολο να το προσεγγίσουμε, αλλά τελικά τα καταφέραμε μέσα από κάποιους χωματόδρομους και χωράφια. Η ζέστη πάλι ήταν πολύ μεγάλη, αλλά κάναμε τις απαραίτητες βόλτες για να δούμε το κάστρο. Αλλά να δούμε και τη γύρω περιοχή, ανεβαίνοντας σε προμαχώνες. Στο φρούριο αυτό δεν υπήρχε κόσμος εκτός από το γνωστό γερμανό.

1637474386103.jpeg


1637474404938.jpeg


1637474431300.jpeg


Μεσημέρι πια πολύ προχωρημένο φύγαμε από το Βender για να πάμε στο Τιρασπόλ, την πρωτεύουσα της Υπερδνειστερίας. Για εκεί εγώ δεν είχαμε κάνει κάποιο πρόγραμμα. Πήγαμε στην κεντρική Λεωφόρο όπου είδαμε το άγαλμα του Λένιν, ένα τανκ το οποίο ήταν σοβιετικό και λίγο τη θέα στο ποτάμι. Προχωρήσαμε και παρακάτω πιο κοντά να δούμε τους ανθρώπους να κολυμπάνε στα βρώμικα νερά του Δνείστερου ποταμού και να φωτογραφίσουμε και κάποια άλλα αγάλματα. Δεν νομίζω ότι η πόλη Τιρασπόλ είχε κάτι άλλο να μας δείξει. Κάναμε βόλτα με το αυτοκίνητο ένα τέταρτο, για να δούμε μήπως έχει κάτι άλλο, όμως πέρα από κάποια κτίρια παλιά τα οποία δεν ήταν κάποιο ιδιαίτερου κάλλους, δεν είδαμε κάτι ενδιαφέρον. Ένας ιντερνετικός οδηγός μας οδήγησε στο άγαλμα του Γκαγκάριν, πολύ μικρό για το μέγεθος του ανθρώπου.

1637474464663.jpeg


1637474480626.jpeg


1637474501350.jpeg


1637474516751.jpeg


1637474535312.jpeg


1637474589269.jpeg


1637474551685.jpeg


1637474566186.jpeg


Να και το γήπεδο της Σέριφ, για όσους ασχολούνται με τα ποδοσφαιρικά:
1637474635677.jpeg


Γι αυτό πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Είπαμε να περάσουμε ξανά από την πόλη Βender μήπως δούμε κάτι καλό στο κέντρο της, εκτός από το κάστρο που είχαμε δει. Δεν ήταν εύκολο να προσεγγίσουμε το κέντρο γιατί γινόταν κάποια έργα και το GPS δυσκολεύτηκε να μας οδηγήσει. Και όταν όμως φτάσαμε δεν μπορέσαμε να δούμε κάτι αξιόλογο, μέσα στην αφόρητη ζέστη. Και το κακό είναι ότι δεν μας έδιναν ούτε νερό αν δεν αλλάζαμε χρήματα δικά τους. Εκεί έχουν το Ρούβλι. Όχι το ρωσικό αλλά ένα δικό τους. Μερικά μαγαζιά ευτυχώς έπαιρναν και τα Μολδαβικά λέι. Εγώ πάντως νερό δεν ήπια.

1637474743546.jpeg


Φεύγοντας από τη χώρα, το πέρασμα των συνόρων ήταν αυτή τη φορά πολύ πιο εύκολο. Με ένα απλό έλεγχο όλων των διαβατηρίων και δείχνοντας τα χαρτιά που είχαμε βγάλει στην είσοδο. Οι Μολδαβοί βέβαια δεν ασχολούνται με τα σύνορα αυτά. Πέρα από ένα φυλάκιο, το οποίο όμως δεν ελέγχει τίποτα, γιατί θεωρούν την Υπερδνειστερία δική τους περιοχή. Όμως με ένα πόλεμο που έγινε από το 1990 ως το 1992 με τη βοήθεια των Ρώσων το μικρό αυτό κράτος του Τιρασπόλ, κατάφερε και απέκτησε μία σχετική ανεξαρτησία, την οποία δεν αναγνωρίζει σχεδόν καμία χώρα στον κόσμο. Ευτυχώς σε αυτό τον πόλεμο των 20 μηνών δεν σκοτώθηκαν πολλοί: κάπου 1000 άτομα συνολικά αν και οι αριθμοί δεν είναι σίγουροι. Το Τιρασπόλ έχει και μια καλή ομάδα ποδοσφαίρου, την Σέριφ, που φέτος παίζει στους ομίλους του Champion League.

Η φύση στη Μολδαβία δεν αξίζει τίποτα και δεν έχει νόημα να πει κάποιος ότι κάνει βόλτες για να δει κάτι. Δεν θα δει τίποτα. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο να κάνουμε ένα μπάνιο και να ξεκουραστούμε μέχρι τις 20:30 που πήγαμε και φάγαμε πάλι στο ίδιο εστιατόριο, το οποίο έχει μία αλυσίδα στη χώρα και ονομάζεται Andy’s.

Έχει καλό φαγητό, μόνο που μερικές φορές αργεί στην εξυπηρέτηση Με 6-7 ευρώ το άτομο τρώμε μία καλή μερίδα φαγητό και μία μπύρα. Η μπίρα του κάνει 25 λέι, δηλαδή κάτι παραπάνω από ένα ευρώ και είναι 500 ml. Αν φας και σαλάτα θα πλησιάσεις τα δέκα ευρώ. Οι μερίδες φαγητού κάνουν 5 ευρώ έχει όμως και λίγο φθηνότερες ή και λίγο ακριβότερες.

Κισινάου:
1637474809949.jpeg


1637474846687.jpeg


Το βίντεο από τη σημερινή μέρα:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Πέμπτη, 29/7/2021. Βόλτες στην ύπαιθρο της Μολδαβίας.

Να πούμε εδώ μερικά πραγματάκια σχετικά με τα ονόματα ποταμών και κρατών που βρήκα στο διαδίκτυο. Ο Μολδάβας είναι ποταμός, παραπόταμος του Έλβα, και είναι γνωστός γιατί περνά από την Πράγα. Στα γερμανικά ονομάζεται Moldau, ενώ στην Τσεχία τον λένε Vltava. Άρα δεν έχει καμιά σχέση με τη Μολδαβία, που στις ξένες γλώσσες λέγεται Moldova και όχι Moldava. Ποταμό Μόλδοβα δε βρήκα στο διαδίκτυο, αν και στη Βικιπαίδεια αναφέρεται ότι είναι ποτάμι της Βόρειας Ρουμανίας. Το ποτάμι που αποτελεί φυσικό σύνορο των δυο χωρών, Ρουμανίας και Μολδαβίας, είναι ο Προύθος.

Ερχόμαστε τώρα στο ταξίδι μας. Τελευταία μέρα πριν φύγουμε και το πρωί με τη Ντίνα κάναμε μια ώρα βόλτα στην πόλη, όπου είδαμε μία πολύ μεγάλη αγορά, που οι άνθρωποι πουλούσαν από κρέατα μέχρι ρούχα και ζαρζαβατικά.

1637572162648.jpeg


1637572195277.jpeg


Με την παρέα και το αυτοκίνητο φύγαμε περίπου στις 9:00 για να πάμε στα υπόγεια κελάρια των οινοποιείων της Κρίκοβα. Είναι πολύ διάσημα αλλά φτάσαμε πολύ νωρίς και περιμέναμε μέχρι να περάσει πάνω από μια ώρα για να ξεκινήσει το δικό μας γκρουπ.

1637572228122.jpeg


Στην Κρίκοβα είχαμε κλείσει θέση για το τουρ των αγγλικών στις 11:00. Απλά πήγαμε νωρίτερα και μετά τις 10:00 μπορέσαμε και βγάλαμε τα εισιτήρια τα οποία ήταν 350 λέι το άτομο. Δηλαδή περίπου 17 ευρώ. Ρώτησα γιατί οι προηγούμενοι που έκαναν τουρ στις δέκα έδωσαν τα μισά και μου είπαν ότι το πρώτο τουρ είναι πιο φθηνό. Δυστυχώς δεν το ξέραμε αλλιώς θα πηγαίναμε στο πρώτο Tour. Αφού εκεί ήμασταν και περιμέναμε. Ας μην ήταν και στα αγγλικά, διότι ήταν στα μολδαβικά. Μάλλον τα μολδαβικά είναι ίδια με τα ρουμάνικα. Απλά αυτοί εδώ τα λένε μολδαβικά.

1637572254169.jpeg


Τέλος πάντων, πήγαμε στο Tour των 11:00. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Μας βάλανε πάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, γύρω στα 25 άτομα και κάναμε βόλτες στις υπόγειες στοές, όπου μας έδειχναν τα μπουκάλια και τα βαρέλια, όπως ήταν αποθηκευμένα. Βέβαια μας πήγαν και σε κάποιες αίθουσες όπου γινόταν wine tasting, για όσους ήθελαν να το κάνουν. Έπρεπε να πληρώσουν επιπλέον, δεν ξέρω πόσα, το οποίο εμείς δεν κάναμε και στο τέλος καταλήξαμε σε ένα μαγαζί όπου πουλούσαν κρασιά και διάφορα άλλα πράγματα. Εμείς δεν πήραμε από τα κρασιά (ήταν αρκετά φτηνά) γιατί δεν έχουμε χώρο να τα μεταφέρουμε. Πήραμε μόνο κάτι μικρά αναμνηστικά από εκεί.

1637572344583.jpeg


1637572393101.jpeg


1637572559028.jpeg


Μερικές αίθουσες για wine tasting:
1637572457081.jpeg


1637572477351.jpeg


1637572493645.jpeg


1637572522442.jpeg


Μετά την την Κρίκοβα, που από ό,τι κατάλαβα δεν ενθουσίασε πολύ την παρέα, αποφασίσαμε να πάμε στη Soroca, που βρίσκεται στα βόρεια και εκεί έχει ένα πολύ ωραίο κάστρο. Βέβαια η διαδρομή ήταν πάνω από δύο ώρες για να καλύψουμε κάπου 130 χιλιόμετρα από την Κρίκοβα. Η διαδρομή δεν έλεγε τίποτα, αν και θα έλεγα ότι ήταν καλύτερη από τις διαδρομές που κάναμε στο μεγαλύτερο μέρος της Ουκρανίας. Δηλαδή εδώ είχε και λίγα δέντρα και λίγους, όχι βουνά, λόφους. Γενικά είχε μία μικρή ποικιλία το τοπίο. Όχι μεγάλη, αλλά καλύτερη από το τίποτα.

1637572622344.jpeg


1637572669497.jpeg


1637572690531.jpeg


Από τη διαδρομή:
1637572724424.jpeg


Δρόμος σε ένα τυπικό χωριό:
1637572765604.jpeg


Ένα άλλο χωριό:
1637572799403.jpeg


Το κάστρο στη Soroca μας άρεσε πάρα πολύ γιατί ήταν μικρό και εσωτερικά ήταν κυκλικό. Είχε τρεις ωραίους προμαχώνες πολύ κοντά μεταξύ τους. Ανεβήκαμε πάνω, βγάλαμε φωτογραφίες, είδαμε τη θέα στο ποτάμι δίπλα και όλα καλά. Μετά από μία ώρα περιήγησης αποφασίσαμε να επιστρέψουμε και όχι να καθίσουμε να πιούμε κάποιο καφέ, όπως είχα προτείνει εγώ. Και καλά κάναμε και φύγαμε, γιατί επιστρέφοντας θα πηγαίναμε σε ένα μοναστήρι, το Orheiul Vechi, το οποίο ήταν όμως γύρω στα 50 χιλιόμετρα πριν από το Κισινάου. Φτάσαμε εκεί, σε ένα περίεργο μέρος που ήταν σχετικά ωραίο, όχι όμως ότι μας ενθουσίασε και πάρα πολύ. Περπατήσαμε και λίγο μέχρι το μικρό μοναστήρι.

1637572853873.jpeg


1637572870869.jpeg


1637572886496.jpeg


Πάλι γάμος. Ο γαμπρός όμως ζεστάθηκε:
1637572918359.jpeg


Απέναντι σε κάποια βράχια βλέπαμε κάποιες επισκέψιμες (βλέπαμε επισκέπτες) σπηλιές, που λέγαμε μήπως πάμε για να τις επισκεφτούμε φεύγοντας. Κάναμε τη βόλτα στο μοναστήρι, όμως η υπόλοιπη παρέα δεν το ήθελε και γι αυτό τελικά δεν πήγαμε. Ο καιρός ετοιμαζόταν να βρέξει και αυτό φαινόταν από τον αέρα που φυσούσε και τα σύννεφα. Οι υπόλοιποι φοβήθηκαν να βγούμε έξω να περπατήσουμε 10 λεπτά μέχρι να πάμε στις σπηλιές, που πρέπει να ήταν κάποιες χριστιανικές εκκλησίες.

1637572937510.jpeg


1637572957756.jpeg


Πήραμε το δρόμο της επιστροφής και πράγματι μισή ώρα αργότερα άρχισε μία πάρα πολύ δυνατή βροχή. Μιλάμε για μεγάλη καταιγίδα και γι αυτό γυρίσαμε στο ξενοδοχείο άμεσα.
Αποφασίσαμε να πάμε έξω να φάμε γιατί η βροχή είχε σταματήσει, όμως μέχρι να περπατήσουμε πέντε λεπτά άρχισε να βρέχει πάλι καταρρακτωδώς και σε κάποιο σημείο άρχισε να ρίχνει και πολύ δυνατό χαλάζι. Η παρέα χωρίστηκε στα τρία, αλλά σχεδόν μούσκεμα όλοι καταφέραμε και πήγαμε τελικά στο εστιατόριο που κάθε βράδυ τρώγαμε. Μόνο που αυτή τη φορά δεν καθίσαμε έξω αλλά στον εσωτερικό χώρο και βέβαια φάγαμε μία από τα ίδια. Δηλαδή μπριζόλες χοιρινές εμείς και πίτσες και μακαρονάδες οι πιο πολλοί από τους άλλους.

Στο επόμενο βίντεο περιλαμβάνεται και το Κισινάου και η μέρα που περιέγραψα σήμερα.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Παρασκευή, 30/7/2021, επιστροφή και οικονομικός απολογισμός

(Από το ημερολόγιο) Είναι νωρίς το πρωί και βρισκόμαστε στο αεροδρόμιο για την αναχώρησή μας προς την Αθήνα. Βεβαίως είμαστε στο Κισινάου για τα πετάξουμε πρώτα για Κίεβο και μετά για Αθήνα. Ξυπνήσαμε από τις 4:00 το πρωί. Ετοιμαστήκαμε και στις 05:00 ήμασταν στο αεροδρόμιο για να παραδώσουμε το αυτοκίνητο. Το βρήκαν λίγο λερωμένο και για αυτό μας πήραν 10 ευρώ. Όχι 300 δολάρια που μας πήραν στην Αυστραλία για να το καθαρίσουν. Από την Ουκρανία μας ειδοποίησαν ότι θα μας χρεώσουν κάπου 40 ευρώ για μια τροχαία παράβαση (υπερβολική ταχύτητα). Κατά τα άλλα με την παράδοση του αυτοκινήτου στην Οδησσό όλα καλά.

1637573392424.jpeg


1637573433468.jpeg


1637573483676.jpeg


Χιλιόμετρα: στην Ουκρανία 2000+ και στη Μολδαβία 700. Μαζί με το λεωφορείο συνολικά 3000 περίπου.

Έξοδα ανά δύο:

Αεροπλάνα 480

Ξενοδοχεία 540

Αυτοκίνητο ενοικίαση 390

Υπόλοιπα (μαζί με ασφάλιση, Τσερνομπίλ, ψώνια, πάρκιν αεροδρομίου κλπ) 790

ΑΘΡΟΙΣΜΑ 2200 ευρώ, άρα 1100 το άτομο. Πολύ καλά!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Οσον αφορα τους σταθμους του Μετρο που αναφερθηκατε εχουν την ιδιαιτεροτητα οτι ειναι απο τους πιο βαθεις στον κοσμο ....Ιδιαιτερα ο σταθμος Arsenalna φτανει στα 105 μετρα βαθος κατω απο την επιφανεια και ειναι ο βαθυτερος στον κοσμο...
Δεν πιστεύω πως λίγους μήνες πριν μιλούσαμε για εκείνους τους σταθμούς του μετρό, που σήμερα κατακλύζονται από φοβισμένους ανθρώπους.
 

Hayate

Member
Μηνύματα
936
Likes
6.052
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Δεν πιστεύω πως λίγους μήνες πριν μιλούσαμε για εκείνους τους σταθμούς του μετρό, που σήμερα κατακλύζονται από φοβισμένους ανθρώπους.
Όντως!! Και όταν πρόσφατα εχεις επισκεφτεί ένα μέρος και έχεις γνωρίσει καποιους ανθρωπους που πλέον βρίσκονται σε αυτην την τουλάχιστον δύσκολη κατάσταση τοτε σε θλίβει ακομα πιο πολυ.. Το ίδιο και στο Ναγκορνο-Καραμπαχ λίγο καιρό πριν.. Δεν μπορούσα να πιστέψω οτι οι απίστευτα φιλόξενοι άνθρωποι που συνάντησα μεσα σε λιγους μήνες δεχοντουσαν επίθεση....Τι να πω!! Μακαρι να τελειώσουν όλα όσο γίνεται συντομότερα..
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Όντως!! Και όταν πρόσφατα εχεις επισκεφτεί ένα μέρος και έχεις γνωρίσει καποιους ανθρωπους που πλέον βρίσκονται σε αυτην την τουλάχιστον δύσκολη κατάσταση τοτε σε θλίβει ακομα πιο πολυ.. Το ίδιο και στο Ναγκορνο-Καραμπαχ λίγο καιρό πριν.. Δεν μπορούσα να πιστέψω οτι οι απίστευτα φιλόξενοι άνθρωποι που συνάντησα μεσα σε λιγους μήνες δεχοντουσαν επίθεση....Τι να πω!! Μακαρι να τελειώσουν όλα όσο γίνεται συντομότερα..
Δυστυχώς μερικές χώρες που επισκέφτηκα στο παρελθόν, λίγα χρόνια μετά πέρασαν τραγικές καταστάσεις.
Το Ναγκόρνο Καραμπάχ, όπως λες κι εσύ, το είχα επισκεφτεί το καλοκαίρι του 2018 και δυο χρόνια μετά ξέσπασε νέος πόλεμος.
Τη Λιβύη τον Ιανουάριο του 2010.
Τη Συρία το 2005.
Τον Λίβανο το 2019 και ένα χρόνο μετά έγινε η τρομερή έκρηξη στη Βηρυτό.
Αλλά για να μην είμαστε υπερβολικοί, από το 2005 έχω επισκεφτεί τουλάχιστον 30 χώρες. Αυτό σημαίνει ότι βάσει πιθανοτήτων κάτι θα συνέβαινε σε ορισμένες από αυτές.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.212
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom