• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Σωστή αντιμετώπιση ενός ανάγωγου επιβάτη

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Όπως για παράδειγμα στον διεθνή αερολιμένα της Μαδρίτης -και το τονίζω- η απάντηση του υπεύθυνου στο check-in για ποιό λόγο έχουμε καθυστέρηση 1,5 ώρας ήταν "δεν καταλαβαίνω Αγγλικά,είσαι στην Ισπανία να μιλάς Ισπανικά!!!".
Εχω ταξιδέψει 5 φορές στην Ισπανία και κάθε φορά έχω το ίδιο πρόβλημα. Ε λοιπόν, όποτε μου μιλάνε Ισπανικά αρχίζω και εγώ και τους μιλάω στα Ελληνικά. Ε μετά τους αρχίζω και στα γαλλικά και το ρίχνουμε στην πλάκα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.951
Μέλη
39.484
Νεότερο μέλος
dvasilo_

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom