• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Σωστή αντιμετώπιση ενός ανάγωγου επιβάτη

babaduma

Member
Μηνύματα
5.058
Likes
7.827
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Όπως για παράδειγμα στον διεθνή αερολιμένα της Μαδρίτης -και το τονίζω- η απάντηση του υπεύθυνου στο check-in για ποιό λόγο έχουμε καθυστέρηση 1,5 ώρας ήταν "δεν καταλαβαίνω Αγγλικά,είσαι στην Ισπανία να μιλάς Ισπανικά!!!".
Εχω ταξιδέψει 5 φορές στην Ισπανία και κάθε φορά έχω το ίδιο πρόβλημα. Ε λοιπόν, όποτε μου μιλάνε Ισπανικά αρχίζω και εγώ και τους μιλάω στα Ελληνικά. Ε μετά τους αρχίζω και στα γαλλικά και το ρίχνουμε στην πλάκα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.213
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom