• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Συντριβή αεροσκάφους με 148 επιβαίνοντες στη νότια Γαλλία

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.417
Σου λέω κάνει βόλτα γύρω γύρω, μετά διαφωνείς (μπαίνει απο φυσούνα), μετά συμφωνείς (κάνει οπτικούς ελέγχους) και μετά μου λες οτι είμαι στο '90 ;
πολλές φορές με τον γραπτό λόγο δεν λέω σωστά αυτά που θέλω να πω προφορικά.
Θεός που ανέφερες τον χειριστή κάτω από τον Θεό είναι από την στιγμή που το αεροπλάνο τροχιοδρομεί.Μέχρι τότε άλλοι κάνουν κουμάντο και αυτός συνεργάζεται μαζί τους.
Μάστα
από 100% πήγαμε στο κανένα τόνο
Εγώ σταματώ.Ήρθαν οι ειδικοί.Καλή συνέχεια.
 

Lexuss

Member
Μηνύματα
315
Likes
169
πιστεύω ότι είμαι κατανοητός τι δεν κατάλαβες?
το 100% πήγε προς την σιγουριά γιατί σχεδόν σε όλες τις περίπτωσις γίνετε αυτό. το κανένα τόνο μάλλον πάλι δεν το κατάλαβες,δεν μπορώ να ξέρω εγώ ποσο καίει ένα B 747 για να σου πω ακριβώς ποσο παραπάνω θα έβαζε ένας πιλότος. αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι ότι θα βάλει κάποιους τόνους που θα κρίνει αυτός ότι είναι απαραίτητη.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.417
Θα το πω τελευταία φορά.
Κάθε πτήση,σχεδιάζετε κάτω και λαμβάνονται υπ'όψιν πολλοί παράγοντες.
Τι λέει ο κατασκευαστής,πόσους επιβάτες υπάρχουν,βάρος αποσκευών καιρικές συνθήκες αεροδρομίων,συνθήκες εναλλακτικού αεροδρομ'ιου (τι καιρό έχει,είναι ανοικτό;συνεργάζονται μ'αυτό το αεροδρόμιο;Και ένα σωρό άλλους παράγοντες που δεν είναι στην αρμοδιότητα του χειριστή.Εννοείτε ενημερώνεται ο χειριστής για όλα
και συμφωνεί η όχι.Καύσιμα θα βάλει όσα πρέπει και όχι όσα γουστάρει.
Υπάρχουν αυστηροί κανόνες.Μιλάμε για ζωές.
Εσύ φίλε που μιλάς αυθαίρετα για τόνους καυσίμου και μια λες για 100% μια για ενα τόνο.Θα σου κάνω ένα ερώτημα.
Αν βάλεις αυθαίρετα ένα επιπλέον τόνο καυσίμου σ'ένα αεροπλάνο,δεν θα έχουμε
μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω βάρους ανά ώρα πτήσεις;Ναι η όχι;
Υπάρχει η πιθανότητα με περισσότερα καύσιμα (λόγου βάρους)να κάνει λιγότερα μίλια;Ναι ή όχι;
Είμαστε στο 2015.'ολα γίνονται με κομπιούτερ και όχι του στυλ βάλε μπάρμπα να έχω.
Αυτά από μένα.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.121
Likes
6.640
Προφανώς και ο πιλότος βλέποντας το σχέδιο πτήσης, επιβάτες, φορτίο κτλ κτλ και κρίνοντας και τις καιρικές συνθήκες, πχ στον προορισμό που θα προσγειωθεί μπορεί να έχει αέρα ή γενικά δύσκολες συνθήκες που θα δυσκολέψουν την προσγείωση και μπορεί να χρειαστεί divert κρίνει και αποφασίζει πως θα χρειαστούν παραπάνω καύσιμα από το ελάχιστο όριο που χρειάζεται για τη διαδρομή, σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνει 2-3 προσπάθειες προσγείωσης και στην τελική divert σε άλλο αεροδρόμιο.
Και φυσικά θα μιλήσει και με τον μηχανικό και με τον υπεύθυνο της εταιρείας στο κέντρο ελέγχου, δεν θα πάει μόνος του να πάρει τη μάνικα να βάλει καύσιμο!

Θεός είναι και ο καθένας μηχανικός που βάζει την υπογραφή του και ο πιλότος που κάνει την τελική βόλτα, αλλά και αυτός που βάζει καύσιμο(κάποτε είχαν μπερδέψει κιλά με λίβρες, αν θυμάμαι καλά σε ένα ατύχημα).
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Αν τα είχα γράψει έτσι εξ' αρχής και δεν το μαμούσα το θέμα με εξυπνάδες, δεν θα είχε εκνευριστεί ο άλλος. :D

Λοιπόν, αν πέσω με το Α350 θέλω να ανοίξεις εσύ το επικήδειο τόπικ με τις θεωρίες συνομωσίας που τα λες ωραία.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.121
Likes
6.640
Αν τα είχα γράψει έτσι εξ' αρχής και δεν το μαμούσα το θέμα με εξυπνάδες, δεν θα είχε εκνευριστεί ο άλλος. :D

Λοιπόν, αν πέσω με το Α350 θέλω να ανοίξεις εσύ το επικήδειο τόπικ με τις θεωρίες συνομωσίας που τα λες ωραία.
Γραψτα και συ διεξοδικα,μη βιαζεσαι λες και δεν προλαβαινεις την πτηση!
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
το 100% πήγε προς την σιγουριά γιατί σχεδόν σε όλες τις περίπτωσις γίνετε αυτό.
Και γω αυτό κατάλαβα πως εννοούσες, δε θα μπορούσες να ξέρεις τι ποσοστό παραπάνω βάζουν. Αλλά στον γραπτό λόγο γίνονται παρερμηνείες.

Eδώ είναι το ντοκυμαντέρ που είχα δει. Στο 1:01:00 και μετά συζητούν το θέμα για την πίεση που δέχονται σχετικά με τα καύσιμα.
 

Lexuss

Member
Μηνύματα
315
Likes
169
ας δεχτούμε ότι έχει ακριβώς τα καύσιμα, αν έχει πάρει φωτιά στον αεροδιάδρομο προσγειώσεις η αν έχει πάγο και του απαγορεύουν την προσγείωσει τι θα κάνει θα πέσει? αυτό μου λες τώρα.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.821
Likes
18.194
Παιδιά καλμάρετε .... αν δεν είναι κάποιος πιλότος σε τέτοια αεροπλάνα δεν μπορεί να γνωρίζει επακριβώς τι γίνεται και πολλά οι πιο πολλοί τα μαθαίνουμε απο δημοσιεύσεις απο τα μμε και απο κάποια ίσως πιο "ειδικά" site ...ε βάζουμε και την όποια λογική μας και βγάζουμε κάποια συμπεράσματα που μπορεί να είναι και λάθος...μην αρπάζεστε...

Τώρα για τα καύσιμα να πω και γώ (σύμφωνα με τη λογική μου...κάτι θα έχει μείνει δεν μπορεί) ότι θα πρέπει σε κάθε σκέλος ταξιδιού να είναι τόσα όσα θα του φθάσουν για τον διάδρομο προσγείωσης του προορισμού συν όσα απαιτούνται για τον κοντινότερο εναλλακτικό αεροδρόμιο που φυσικά γνωρίζουν πρέπει να γνωρίζουν εκ των προτέρων οι πιλότοι (η χειριστές πέστε τους όπως θέλετε)...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.224
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom