travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.857
- Likes
- 16.039
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Επόμενη μέρα: Τιερραδέντρο (Tierradentro)
Στην Κολομβία οι πιο σημαντικοί αρχαιολογικοί χώροι προκολομβιανής κουλτούρας είναι το Tierradentro και το San Agustin. Βρίσκονται σχετικά κοντά μεταξύ τους. Ο πρώτος περιλαμβάνει υπόσκαφους τάφους που χρονολογούνται από τον 6ο αιώνα μΧ και μετά. Η περιοχή άνθισε όμως από τον 2ο αιώνα πΧ. Και το San Agustin είναι μια νεκρόπολις που όμως έχει μεγαλιθικά γλυπτά. Είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως αρχαιολογικός χώρος του είδους αυτού. Εμείς σήμερα επισκεφτήκαμε τον πρώτο, το Tierradentro.
Ξεκινάμε από το πρωί την περιγραφή της ημέρας. Η πόλη Νέιβα δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφη, αν και έχοντας το ποτάμι Μανταλένα δίπλα της θα μπορούσε να είναι πανέμορφη. Οι όχθες του ποταμού δεν είναι καθόλου καθαρές. Έχουν φτιάξει κάποιος πεζόδρομους και μονοπάτια αλλά εκεί κυκλοφορούν άστεγοι και αλκοολικοί, οι οποίοι βρωμίζουν τον τόπο και δεν υπάρχουν υπάλληλοι για να τον καθαρίσουν. Έχει μία όμορφη πλατεία. Η αλήθεια είναι ότι δεν προλάβαμε να τη δούμε αρκετά.
Κάναμε μια πρωινή βόλτα που είχε ενδιαφέρον γιατί είδαμε την πόλη να ξυπνάει και μου έκανε εντύπωση ότι κάποιοι μαθητές (ντυμένοι με στολές) από τις 6:00 πήγαιναν στο σχολείο, λόγω της ζέστης υποθέτω. Είχε πάρα πολλούς άστεγους που ακόμα κοιμόταν στα πράγματά τους δίπλα. Και όμως σιγά σιγά τόσο νωρίς, τα μαγαζιά άρχισαν να ανοίγουν για τον κόσμο. Επίσης είδα πολλές νοσοκόμες με τις στολές τους να πηγαινοέρχονται εκείνη την ώρα.
Ίσως δεν πρέπει να βάζω εικόνες σαν την επόμενη. Αν θέλει ο επιβλέπων, μπορεί να την αφαιρέσει. Είναι όμως κομμάτι της πόλης στη χώρα αυτή.
Φύγαμε από την πόλη στις 8:00. Οδηγήσαμε, βάζοντας στο GPS την αρχαιολογική περιοχή Tierradentro. Μέχρι να φτάσουμε εκεί κάναμε πάρα πολλές στάσεις αφού ήταν πολύ όμορφα τα μέρη που περνούσαμε και θέλαμε να βγάλουμε φωτογραφίες.
Φεύγοντας από την πόλη, το διάζωμα του δρόμου είχε όλο τέτοιες χορευτικές φιγούρες:
Υπολογίζαμε ότι θα φτάναμε στον αρχαιολογικό χώρο αρκετά νωρίς, έτσι στην αρχή ήμασταν αρκετά άνετοι, και καλά κάναμε γιατί είχε πολύ ενδιαφέρον. Όμως τα τελευταία 15 χιλιόμετρα πριν τον αρχαιολογικό χώρο, ο δρόμος έγινε χωματόδρομος και σε ορισμένα σημεία πολύ άσχημος. Έτσι αν και η διαδρομή συνέχιζε να είναι πανέμορφη, ο δρόμος μας καθυστερούσε και τελικά για να διανύσουμε από το πρωί κάπου 170 χιλιόμετρα, εκεί που πιστεύαμε ότι θα κάνουμε γύρω στις τρεις ώρες, κατέληξε να κάνουμε παραπάνω από τέσσερις. Στο Tierradentro όταν φτάσαμε απορούσαμε πράγματι πώς πάνε οι τουρίστες σε αυτό το μέρος, διότι ένα πούλμαν είναι πολύ δύσκολο να πάει σε αυτό το δρόμο. Στην αρχή λέγαμε ότι ίσως πηγαίνουν από κάποιον άλλον δρόμο, από τον οποίο και εμείς θα συνεχίζαμε, όμως δεν υπήρχε τέτοιος και επιστρέψαμε από τον ίδιο κακό δρόμο αλλά με την ίδια όμορφη διαδρομή και όμορφες γέφυρες.
Εικόνες από τη διαδρομή:
Μας άρεσε πολύ ο αρχαιολογικός χώρος. Είχε αρκετό ενδιαφέρον αλλά ήταν πάρα πολύ κουραστικός για να τον δεις. Πρώτον, διότι έπρεπε να ανέβεις περίπου 15 λεπτά ένα μονοπάτι σε αρκετό υψόμετρο. Δεύτερον, μετά να κατέβεις μέσα για να δεις τους αρχαίους τάφους, με σκαλάκια που τις πιο πολλές φορές ήταν αρκετά υψηλά και πολύ στενά. Ήταν επίσης και πολύ επικίνδυνο να γλιστρήσεις και να πέσεις κάτω. Στους τάφους δεν μπορούσαν να μπουν ταυτόχρονα παραπάνω από δύο άτομα. Ευτυχώς δεν είχε κόσμο. Απορώ τι γίνεται όταν έχουν επίσκεψη group, οπότε όλοι μαζί θα τρέχουν. Στους τάφους, που ήταν πάνω από 10, οι πιο ενδιαφέροντες ήταν στο τέλος, δηλαδή στην κορφή του λόφου και ήταν αρκετά όμορφοι. Εντύπωση μας προκάλεσε η σχετικά ακριβή η είσοδος που έφτανε τα 50.000 πέσος, που σημαίνει περίπου15 ευρώ, που για Κολομβία είναι αρκετά.
Η είσοδος στο χώρο:
Περνάς από αυτή τη γεφυρούλα:
Τα γύρω βουνά:
Και η περιοχή ενδιαφέροντος:
Το εσωτερικό ενός τάφου:
Και ενός άλλου τάφου:
Εδώ φαίνονται τα στοιχεία και τα σχέδια για ένα τάφο. Κάπως έτσι είναι οι περισσότεροι.
Εδώ φαίνονται οι είσοδοι κάποιων τάφων:
Εδώ βλέπουμε τη Ντίνα να κατεβαίνει:
Για την επίσκεψη στο Tierradentro έχω να συμπληρώσω ότι, είναι πολύ δύσκολη η είσοδος στους τάφους για ανθρώπους που έχουν κάποια δυσκολία στις κινήσεις. Μιλάμε για σκαλιά που μπορεί να είναι και μισό μέτρο ύψος και χώρους πάρα πολύ στενούς με διάμετρο 2 μέχρι 5 μέτρα. Και η αλήθεια είναι ότι αυτό το οποίο βλέπεις αν δεν ήξερες ότι είναι τόσο παλιό δεν θα σου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Εμείς κατεβήκαμε στους περισσότερους τάφους που βρίσκονται περίπου δύο με τέσσερα μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους.
Και εδώ οι ποιο σημαντικοί και πιο μεγάλοι από τους τάφους:
Από το μουσείο του χώρου, με ευρήματα των τάφων:
Η επίσκεψη εκεί έχει ενδιαφέρον και για την φύση που βλέπεις και την πραγματική Κολομβία που ζει στην ύπαιθρο. Βλέπαμε ανθρώπους με αυθεντικές φυσιογνωμίες. Όμως η περιοχή είχε κάτι από την νοτιανατολική Ασία, όχι τόσο λόγω της θερμοκρασίας, η οποία ήταν περίπου 25 με 27 βαθμούς Κελσίου, αλλά γενικά υπήρχε μία μικρή βρωμιά.
Οι άνθρωποι είναι αρκετά φιλικοί, όχι όλοι όμως. Και τα παιδιά μερικές φορές κάθονται για να βγάλεις μία φωτογραφία ενώ άλλες φορές φεύγουν.
Ακόμα μία φορά αναφέρω ότι εμείς δεν νιώθουμε καθόλου κίνδυνο περπατώντας στην πόλη που βρισκόμασταν σήμερα το πρωί, αλλά ούτε και στην ύπαιθρο. Ένα που επίσης θέλω να σημειώσω είναι ότι δεν είναι όλα τα χωριά τόσο όμορφα όσο ίσως θα περιμέναμε. Ίσως λόγω φτώχειας. Ή γιατί οι άνθρωποι δεν ασχολήθηκαν τόσο πολύ με τα σπίτια τους.
Μετά την επίσκεψή μας, που κράτησε περίπου δύο ώρες, σε αυτό τον υπέροχο χώρο, με περιβάλλον τα καταπράσινα βουνά, απότομα αλλά και καλλιεργημένα, ξεκινήσαμε την επιστροφή διότι θέλαμε να φτάσουμε νωρίς στο Γκαρζόν που θα μέναμε το βράδυ. Όμως σταματούσαμε στις διάφορες γέφυρες και άλλα σημεία για να βγάλουμε φωτογραφίες.
Και αυτά τα περιέργως ντυμένα δένδρα:
Από κάποιο σημείο και μετά πήραμε ένα παρακαμπτήριο δρόμο στην πόλη La Plata, για να προσεγγίσουμε μετά από 56 χιλιόμετρα διαδρομής (σύμφωνα με τον πλοηγό) το Garzon που θα μέναμε. Όπως προχωρούσαμε στο δρόμο, αμέσως έξω από την πόλη La Plata, είδαμε πάρα πολλές νταλίκες σταματημένες δεξιά. Ρωτήσαμε τους νταλικέρηδες και μας είπαν οι άνθρωποι ότι μπορούμε να προχωρήσουμε. Προχωρήσαμε λοιπόν περνώντας ίσως και εκατό νταλίκες και φορτηγά, μέχρι που φτάσαμε στην πρώτη νταλίκα της ουράς. Εκεί ένας αστυνομικός μας είπε να περιμένουμε και εμείς με τη σειρά μας, αλλά στην πρώτη θέση, γιατί ο δρόμος ήταν κλειστός αφού είχε μονοδρόμηση. Με τη νοηματική μας εξήγησε ότι θα ανοίξει μετά από μία, μιάμιση ώρα, αλλά τελικά άνοιξε μετά από δυόμιση ώρες. Έτσι, ενώ εμείς εκεί είχαμε φτάσει στις 17:45 αναχωρήσαμε 20:15 περίπου. Για μία απόσταση 20 με 25 χιλιόμετρα από εκείνο το σημείο και μετά ο δρόμος ήταν αρκετά στενός και χωματόδρομος και γι αυτό γινόταν μονοδρόμηση, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στη διασταύρωση των μεγάλων οχημάτων.
Κατά τις 7:30 εκεί που περιμέναμε άρχισαν να έρχονται οι πρώτες νταλίκες και ελάχιστα ΙΧ, από την αντίθετη κατεύθυνση. Μιλάμε για μεγάλες νταλίκες και ήταν επόμενο να μην χωράνε σε διασταυρώσεις με άλλα οχήματα. Έτσι ήταν ευνόητο αυτό που έκαναν οι άνθρωποι, αλλά είχε σαν αποτέλεσμα να περιμένει ο κόσμος από τέσσερις έως έξι ώρες, όπως υπολογίσαμε. Εμείς ήμασταν τυχεροί που περιμέναμε τόσο λίγο.
Ο δρόμος που περιμέναμε, όταν πια είχαν αρχίσει να περνάνε οι νταλίκες από απέναντι:
Η ώρα μας εκεί πέρασε σχετικά ευχάριστα, αφού για κάμποση ώρα περπατήσαμε και φτάσαμε σε ένα μικρό αλλά πολύ όμορφο καταρράκτη. Έτσι περάσαμε περίπου μισή ώρα. Την υπόλοιπη ώρα την περάσαμε συζητώντας και προσπαθώντας να μιλήσουμε στους ντόπιους, που δεν υπήρχε κανένας να ξέρει Αγγλικά. Ταυτόχρονα δεν είχα επαφή με το ίντερνετ αφού δεν έπιανε σήμα και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το μεταφραστή.
Αυτό το σουρεάλ μαγαζί είναι καφετέρια σε ένα υπέροχο καταρράκτη:
Και εδώ η φωτογραφία πιο ανοιχτή:
Και ο καταρράκτης που σας έλεγα:
Στο Garzon που φτάσαμε μείναμε σε ένα πολύ όμορφο ξενοδοχείο, μόνο που έχει πάρα πολλά μέτρα ασφαλείας και έτσι για να μπούμε μέσα, ενώ η είσοδος βρίσκεται στο ισόγειο εμείς περνάμε πρώτα από το υπόγειο και μετά ανεβαίνουμε δύο ορόφους επάνω χωρίς ασανσέρ, το οποίο ήταν χαλασμένο. Το ξενοδοχείο ονομάζεται Khave ή Καφέ από την τούρκικη λέξη καφές. Όλο το ξενοδοχείο, και τα δωμάτια, μυρίζουν καφέ!!!
Όταν τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια, φύγαμε για φαγητό. Παρότι αργά βρήκαμε ένα πολύ φθηνό εστιατόριο και λίγο λούμπεν, αλλά δεν υπήρχαν και πολλά ανοιχτά μαγαζιά εκείνη την ώρα. Εκεί φάγαμε με 3 ευρώ ο καθένας μία σχετικά μικρή μερίδα με κρέας. Δίπλα μας καθόταν μια άλλη παρέα που έτρωγαν. Όταν έφευγαν ήρθε ένας νεαρός και τους ρώτησε αν μπορούσε να φάει αυτά που είχαν αφήσει. Εκείνοι σήκωσαν τους ώμους και ο νέος άρχισε να τρώει ό,τι είχε μείνει. Για λίγο όμως αφού ήρθε η σερβιτόρα και πήρα τα πιάτα.
Στην Κολομβία οι πιο σημαντικοί αρχαιολογικοί χώροι προκολομβιανής κουλτούρας είναι το Tierradentro και το San Agustin. Βρίσκονται σχετικά κοντά μεταξύ τους. Ο πρώτος περιλαμβάνει υπόσκαφους τάφους που χρονολογούνται από τον 6ο αιώνα μΧ και μετά. Η περιοχή άνθισε όμως από τον 2ο αιώνα πΧ. Και το San Agustin είναι μια νεκρόπολις που όμως έχει μεγαλιθικά γλυπτά. Είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως αρχαιολογικός χώρος του είδους αυτού. Εμείς σήμερα επισκεφτήκαμε τον πρώτο, το Tierradentro.
Ξεκινάμε από το πρωί την περιγραφή της ημέρας. Η πόλη Νέιβα δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφη, αν και έχοντας το ποτάμι Μανταλένα δίπλα της θα μπορούσε να είναι πανέμορφη. Οι όχθες του ποταμού δεν είναι καθόλου καθαρές. Έχουν φτιάξει κάποιος πεζόδρομους και μονοπάτια αλλά εκεί κυκλοφορούν άστεγοι και αλκοολικοί, οι οποίοι βρωμίζουν τον τόπο και δεν υπάρχουν υπάλληλοι για να τον καθαρίσουν. Έχει μία όμορφη πλατεία. Η αλήθεια είναι ότι δεν προλάβαμε να τη δούμε αρκετά.
Κάναμε μια πρωινή βόλτα που είχε ενδιαφέρον γιατί είδαμε την πόλη να ξυπνάει και μου έκανε εντύπωση ότι κάποιοι μαθητές (ντυμένοι με στολές) από τις 6:00 πήγαιναν στο σχολείο, λόγω της ζέστης υποθέτω. Είχε πάρα πολλούς άστεγους που ακόμα κοιμόταν στα πράγματά τους δίπλα. Και όμως σιγά σιγά τόσο νωρίς, τα μαγαζιά άρχισαν να ανοίγουν για τον κόσμο. Επίσης είδα πολλές νοσοκόμες με τις στολές τους να πηγαινοέρχονται εκείνη την ώρα.
Ίσως δεν πρέπει να βάζω εικόνες σαν την επόμενη. Αν θέλει ο επιβλέπων, μπορεί να την αφαιρέσει. Είναι όμως κομμάτι της πόλης στη χώρα αυτή.
Φύγαμε από την πόλη στις 8:00. Οδηγήσαμε, βάζοντας στο GPS την αρχαιολογική περιοχή Tierradentro. Μέχρι να φτάσουμε εκεί κάναμε πάρα πολλές στάσεις αφού ήταν πολύ όμορφα τα μέρη που περνούσαμε και θέλαμε να βγάλουμε φωτογραφίες.
Φεύγοντας από την πόλη, το διάζωμα του δρόμου είχε όλο τέτοιες χορευτικές φιγούρες:
Υπολογίζαμε ότι θα φτάναμε στον αρχαιολογικό χώρο αρκετά νωρίς, έτσι στην αρχή ήμασταν αρκετά άνετοι, και καλά κάναμε γιατί είχε πολύ ενδιαφέρον. Όμως τα τελευταία 15 χιλιόμετρα πριν τον αρχαιολογικό χώρο, ο δρόμος έγινε χωματόδρομος και σε ορισμένα σημεία πολύ άσχημος. Έτσι αν και η διαδρομή συνέχιζε να είναι πανέμορφη, ο δρόμος μας καθυστερούσε και τελικά για να διανύσουμε από το πρωί κάπου 170 χιλιόμετρα, εκεί που πιστεύαμε ότι θα κάνουμε γύρω στις τρεις ώρες, κατέληξε να κάνουμε παραπάνω από τέσσερις. Στο Tierradentro όταν φτάσαμε απορούσαμε πράγματι πώς πάνε οι τουρίστες σε αυτό το μέρος, διότι ένα πούλμαν είναι πολύ δύσκολο να πάει σε αυτό το δρόμο. Στην αρχή λέγαμε ότι ίσως πηγαίνουν από κάποιον άλλον δρόμο, από τον οποίο και εμείς θα συνεχίζαμε, όμως δεν υπήρχε τέτοιος και επιστρέψαμε από τον ίδιο κακό δρόμο αλλά με την ίδια όμορφη διαδρομή και όμορφες γέφυρες.
Εικόνες από τη διαδρομή:
Μας άρεσε πολύ ο αρχαιολογικός χώρος. Είχε αρκετό ενδιαφέρον αλλά ήταν πάρα πολύ κουραστικός για να τον δεις. Πρώτον, διότι έπρεπε να ανέβεις περίπου 15 λεπτά ένα μονοπάτι σε αρκετό υψόμετρο. Δεύτερον, μετά να κατέβεις μέσα για να δεις τους αρχαίους τάφους, με σκαλάκια που τις πιο πολλές φορές ήταν αρκετά υψηλά και πολύ στενά. Ήταν επίσης και πολύ επικίνδυνο να γλιστρήσεις και να πέσεις κάτω. Στους τάφους δεν μπορούσαν να μπουν ταυτόχρονα παραπάνω από δύο άτομα. Ευτυχώς δεν είχε κόσμο. Απορώ τι γίνεται όταν έχουν επίσκεψη group, οπότε όλοι μαζί θα τρέχουν. Στους τάφους, που ήταν πάνω από 10, οι πιο ενδιαφέροντες ήταν στο τέλος, δηλαδή στην κορφή του λόφου και ήταν αρκετά όμορφοι. Εντύπωση μας προκάλεσε η σχετικά ακριβή η είσοδος που έφτανε τα 50.000 πέσος, που σημαίνει περίπου15 ευρώ, που για Κολομβία είναι αρκετά.
Η είσοδος στο χώρο:
Περνάς από αυτή τη γεφυρούλα:
Τα γύρω βουνά:
Και η περιοχή ενδιαφέροντος:
Το εσωτερικό ενός τάφου:
Και ενός άλλου τάφου:
Εδώ φαίνονται τα στοιχεία και τα σχέδια για ένα τάφο. Κάπως έτσι είναι οι περισσότεροι.
Εδώ φαίνονται οι είσοδοι κάποιων τάφων:
Εδώ βλέπουμε τη Ντίνα να κατεβαίνει:
Για την επίσκεψη στο Tierradentro έχω να συμπληρώσω ότι, είναι πολύ δύσκολη η είσοδος στους τάφους για ανθρώπους που έχουν κάποια δυσκολία στις κινήσεις. Μιλάμε για σκαλιά που μπορεί να είναι και μισό μέτρο ύψος και χώρους πάρα πολύ στενούς με διάμετρο 2 μέχρι 5 μέτρα. Και η αλήθεια είναι ότι αυτό το οποίο βλέπεις αν δεν ήξερες ότι είναι τόσο παλιό δεν θα σου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Εμείς κατεβήκαμε στους περισσότερους τάφους που βρίσκονται περίπου δύο με τέσσερα μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους.
Και εδώ οι ποιο σημαντικοί και πιο μεγάλοι από τους τάφους:
Από το μουσείο του χώρου, με ευρήματα των τάφων:
Η επίσκεψη εκεί έχει ενδιαφέρον και για την φύση που βλέπεις και την πραγματική Κολομβία που ζει στην ύπαιθρο. Βλέπαμε ανθρώπους με αυθεντικές φυσιογνωμίες. Όμως η περιοχή είχε κάτι από την νοτιανατολική Ασία, όχι τόσο λόγω της θερμοκρασίας, η οποία ήταν περίπου 25 με 27 βαθμούς Κελσίου, αλλά γενικά υπήρχε μία μικρή βρωμιά.
Οι άνθρωποι είναι αρκετά φιλικοί, όχι όλοι όμως. Και τα παιδιά μερικές φορές κάθονται για να βγάλεις μία φωτογραφία ενώ άλλες φορές φεύγουν.
Ακόμα μία φορά αναφέρω ότι εμείς δεν νιώθουμε καθόλου κίνδυνο περπατώντας στην πόλη που βρισκόμασταν σήμερα το πρωί, αλλά ούτε και στην ύπαιθρο. Ένα που επίσης θέλω να σημειώσω είναι ότι δεν είναι όλα τα χωριά τόσο όμορφα όσο ίσως θα περιμέναμε. Ίσως λόγω φτώχειας. Ή γιατί οι άνθρωποι δεν ασχολήθηκαν τόσο πολύ με τα σπίτια τους.
Μετά την επίσκεψή μας, που κράτησε περίπου δύο ώρες, σε αυτό τον υπέροχο χώρο, με περιβάλλον τα καταπράσινα βουνά, απότομα αλλά και καλλιεργημένα, ξεκινήσαμε την επιστροφή διότι θέλαμε να φτάσουμε νωρίς στο Γκαρζόν που θα μέναμε το βράδυ. Όμως σταματούσαμε στις διάφορες γέφυρες και άλλα σημεία για να βγάλουμε φωτογραφίες.
Και αυτά τα περιέργως ντυμένα δένδρα:
Από κάποιο σημείο και μετά πήραμε ένα παρακαμπτήριο δρόμο στην πόλη La Plata, για να προσεγγίσουμε μετά από 56 χιλιόμετρα διαδρομής (σύμφωνα με τον πλοηγό) το Garzon που θα μέναμε. Όπως προχωρούσαμε στο δρόμο, αμέσως έξω από την πόλη La Plata, είδαμε πάρα πολλές νταλίκες σταματημένες δεξιά. Ρωτήσαμε τους νταλικέρηδες και μας είπαν οι άνθρωποι ότι μπορούμε να προχωρήσουμε. Προχωρήσαμε λοιπόν περνώντας ίσως και εκατό νταλίκες και φορτηγά, μέχρι που φτάσαμε στην πρώτη νταλίκα της ουράς. Εκεί ένας αστυνομικός μας είπε να περιμένουμε και εμείς με τη σειρά μας, αλλά στην πρώτη θέση, γιατί ο δρόμος ήταν κλειστός αφού είχε μονοδρόμηση. Με τη νοηματική μας εξήγησε ότι θα ανοίξει μετά από μία, μιάμιση ώρα, αλλά τελικά άνοιξε μετά από δυόμιση ώρες. Έτσι, ενώ εμείς εκεί είχαμε φτάσει στις 17:45 αναχωρήσαμε 20:15 περίπου. Για μία απόσταση 20 με 25 χιλιόμετρα από εκείνο το σημείο και μετά ο δρόμος ήταν αρκετά στενός και χωματόδρομος και γι αυτό γινόταν μονοδρόμηση, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στη διασταύρωση των μεγάλων οχημάτων.
Κατά τις 7:30 εκεί που περιμέναμε άρχισαν να έρχονται οι πρώτες νταλίκες και ελάχιστα ΙΧ, από την αντίθετη κατεύθυνση. Μιλάμε για μεγάλες νταλίκες και ήταν επόμενο να μην χωράνε σε διασταυρώσεις με άλλα οχήματα. Έτσι ήταν ευνόητο αυτό που έκαναν οι άνθρωποι, αλλά είχε σαν αποτέλεσμα να περιμένει ο κόσμος από τέσσερις έως έξι ώρες, όπως υπολογίσαμε. Εμείς ήμασταν τυχεροί που περιμέναμε τόσο λίγο.
Ο δρόμος που περιμέναμε, όταν πια είχαν αρχίσει να περνάνε οι νταλίκες από απέναντι:
Η ώρα μας εκεί πέρασε σχετικά ευχάριστα, αφού για κάμποση ώρα περπατήσαμε και φτάσαμε σε ένα μικρό αλλά πολύ όμορφο καταρράκτη. Έτσι περάσαμε περίπου μισή ώρα. Την υπόλοιπη ώρα την περάσαμε συζητώντας και προσπαθώντας να μιλήσουμε στους ντόπιους, που δεν υπήρχε κανένας να ξέρει Αγγλικά. Ταυτόχρονα δεν είχα επαφή με το ίντερνετ αφού δεν έπιανε σήμα και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το μεταφραστή.
Αυτό το σουρεάλ μαγαζί είναι καφετέρια σε ένα υπέροχο καταρράκτη:
Και εδώ η φωτογραφία πιο ανοιχτή:
Και ο καταρράκτης που σας έλεγα:
Στο Garzon που φτάσαμε μείναμε σε ένα πολύ όμορφο ξενοδοχείο, μόνο που έχει πάρα πολλά μέτρα ασφαλείας και έτσι για να μπούμε μέσα, ενώ η είσοδος βρίσκεται στο ισόγειο εμείς περνάμε πρώτα από το υπόγειο και μετά ανεβαίνουμε δύο ορόφους επάνω χωρίς ασανσέρ, το οποίο ήταν χαλασμένο. Το ξενοδοχείο ονομάζεται Khave ή Καφέ από την τούρκικη λέξη καφές. Όλο το ξενοδοχείο, και τα δωμάτια, μυρίζουν καφέ!!!
Όταν τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια, φύγαμε για φαγητό. Παρότι αργά βρήκαμε ένα πολύ φθηνό εστιατόριο και λίγο λούμπεν, αλλά δεν υπήρχαν και πολλά ανοιχτά μαγαζιά εκείνη την ώρα. Εκεί φάγαμε με 3 ευρώ ο καθένας μία σχετικά μικρή μερίδα με κρέας. Δίπλα μας καθόταν μια άλλη παρέα που έτρωγαν. Όταν έφευγαν ήρθε ένας νεαρός και τους ρώτησε αν μπορούσε να φάει αυτά που είχαν αφήσει. Εκείνοι σήκωσαν τους ώμους και ο νέος άρχισε να τρώει ό,τι είχε μείνει. Για λίγο όμως αφού ήρθε η σερβιτόρα και πήρα τα πιάτα.