• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Αργεντινή Βραζιλία Ουρουγουάη Στη γη των μεγάλων ποταμών

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ρίο - Centro, μέρος 2

Μετά τον καφέ και τη βόλτα στην Uruguaiana, ένα γρήγορο πέρασμα από τη μικρή πλατεία São Francisco de Paula, και πλέον βρίσκομαι για τα καλά σε μια γειτονιά του κέντρου χωρίς ουρανοξύστες, αλλά μόνο με παλιά κτήρια.


Η επόμενη μικρή στάση είναι στη Real Gabinete Português de Leitura, όπου το αναγνωστήριο της πορτογαλικής βιβλιοθήκης είναι ένα από τα ομορφότερα που έχω επισκεφτεί. Ξυλόγλυπτα έπιπλα, θολωτή στέγη με βιτρό, πολυέλαιος, και τρείς όροφοι από προθήκες με βιβλία περιμετρικά της αίθουσας του αναγνωστηρίου.

Η πλατεία Tiradentes είναι μια μεγάλη παλιά πλατεία. Στο κέντρο της, ένα μεγάλο άγαλμα, γύρω-γύρω περίφραξη, και εντός της διάφοροι Βραζιλιάνοι που ξεκουράζονται στα παγκάκια της πλατείας, κάτω από τα δέντρα. Τα κτήρια στην πλατεία είναι κατά κύριο λόγο παλιά, γύρω στον αιώνα, και εγκαταλελειμμένα. Μερικά γκρίζα κτήρια των 70's είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.


Από δω και μετά μπαίνουμε στη Saara. Saara στα πορτογαλικά σημαίνει Σαχάρα, και η γειτονιά όλη είναι ένα μεγάλο παζάρι. Τα προς πώληση είδη είναι κυρίως φτηνιάρικα καρναβαλικά αξεσουάρ. Πάνω κάτω τα ίδια με τα "εποχιακά είδη" που πουλάνε στην Ελλάδα στις απόκριες, παρόλο που το καρναβάλι έχει περάσει προ πολλού. Μερικά αυθεντικά μπαρ, κάποια με έντονο ποδοσφαιρικό χαρακτήρα, και κάποια λιβανέζικα ντονεράδικα συμπληρώνουν την εικόνα της γειτονιάς.


Μια παράκαμψη από τη γειτονιά είναι το πάρκο Santana. Εδώ κάποτε κηρύχθηκε η ανεξαρτησία της Βραζιλίας από την Πορτογαλία. Σήμερα, τα παγκάκια του προσφέρουν όμορφες στιγμές ανάπαυλας από το χάος της πόλης, και η σκιά των δέντρων συνεπικουρεί. Υπάρχει και μια μικρή τεχνητή λιμνούλα με πάπιες και κύκνους.

Επιστροφή στη Saara, και περπάτημα ως την άλλη της άκρη. Λίγο πριν τη λεωφόρο Uruguaiana, συναντάμε μια μεγάλη στεγασμένη αγορά, η οποία καλύπτει τον ισόγειο χώρο πάνω από το σταθμό του μετρό. Δε διεκδικεί δάφνες αρχιτεκτονικής, ένα απλό κτήριο με απλά μαγαζιά για απλό κόσμο είναι. Αν και με σαφώς λιγότερη "ελκτική δύναμη" από τα στενά της Saara, έχει είδη που πραγματικά κάποιος μπορεί να ενδιαφέρεται να αγοράσει, σε χαμηλές τιμές (π.χ. ηλεκτρονικά, ρούχα, κ.α.).

Μπαίνω και πάλι στο δάσος των ουρανοξυστών, περνάω κάθετα τη λεωφόρο Rio Branco, περπατάω και λίγο ακόμη, και φτάνω δίπλα στη θάλασσα, στην πλατεία Quinze de Novembro. Οι πρώτοι ιεραπόστολοι έχτισαν εδώ το 1590 το μοναστήρι τους, το οποίο στη συνέχεια πέρασε στα χέρια των πορτογάλων, για να γίνει η πλατεία παλατιού, γύρω από το αυτοκρατορικό παλάτι. Όταν, στις 15 Νοεμβρίου 1822 η Βραζιλία κήρυξε την ανεξαρτησία της, η πλατεία πήρε το σημερινό της όνομα. Ένα σωρό ιστορικά γεγονότα συνέβησαν σ' αυτή την πλατεία: Ενθρονίσεις αυτοκρατόρων, κατάργηση της δουλείας, κλπ. Σήμερα, από το μέσο της πλατείας περνάει υπερυψωμένος ο παραλιακός αυτοκινητόδρομος της πόλης.


Στο κέντρο πλατείας της βρίσκεται το Αυτοκρατορικό παλάτι (Paço Imperial), που κτίστηκε αρχικά για τον Πορτογάλο κυβερνήτη της αποικίας, αλλά άλλαξε ρόλο όταν η έδρα του θρόνου της αυτοκρατορίας μεταφέρθηκε εδώ από την Πορτογαλία (κατά τη βασιλεία του Dom Joao). Είναι αλήθεια ότι το κτήριο δε θυμίζει καθόλου τα Ευρωπαϊκά παλάτια, όντας πολύ λιγότερο στιβαρό, σε αποικιακό ρυθμό με ελάχιστη διακόσμηση. Σε πλήρη αντίθεση μ' αυτό, το άλλο σημαντικό κτήριο της πλατείας, το Palácio Tiradentes έχει ένα ιδιαίτερα πλούσιο διάκοσμο. Στεγάζει σήμερα το νομοθετικό σώμα της ομόσπονδης πολιτείας του Ρίο, ενώ κάποτε στέγαζε το αντίστοιχο σώμα ολόκληρης της χώρας. Την προσοχή τραβάνε κυρίως η πρόσοψη, με διάφορα αγάλματα και 6 κολώνες κορινθιακού ρυθμού, και ο γυάλινος θόλος στην οροφή.


Στην άλλη άκρη της πλατείας, δίπλα στη Θάλασσα, τα αστικά ferry αναχωρούν για τα νησιά του κόλπου μέσα από ένα όμορφο σταθμό με ακόμα εντυπωσιακότερο θόλο, επίσης με έντονη παρουσία διακοσμητικών στοιχείων. Δίπλα στο σταθμό, μια μικρή προβλήτα είναι η μοναδική πρόσβαση της πλατείας προς τη θάλασσα. Δυο πράγματα χαρακτηρίζουν αυτή την προβλήτα: Το ένα είναι ότι κάποιοι τρελοί Cariocas επιλέγουν τα εμφανώς βρώμικα νερά εδώ δίπλα στο λιμάνι για να βουτήξουν, αντί να πάνε λίγα χιλιόμετρα παραπέρα σε κάποιες από τις καλύτερες – λένε – παραλίες πόλης του κόσμου. Το άλλο, είναι ότι αυτό το σημείο προσφέρεται για άριστο plane spotting, για όσους ενδιαφέρει το "άθλημα" (όχι εμένα), καθώς βρίσκεται λίγο πιο πάνω από το βόρειο άκρο των διαδρόμων του αεροδρομίου SDU, και προσφέρει ακριβώς κάθετη ανεμπόδιστη θέα από πολύ μικρή απόσταση στα αεροπλάνα που προσγειώνονται ή απογειώνονται. Από εκεί είναι και η συνημμένη φωτογραφία.


Μια μικρή στοά στη βόρεια πλευρά της πλατείας οδηγεί στην Travessa do Comércio, ένα μικρό πεζοδρομημένο στενό, με ανακαινισμένα κτήρια αποικιακού στυλ, και πολλά, πάρα πολλά εστιατόρια, καφέ, μπαρ κλπ.


Η συνέχεια του στενού γίνεται μικρός δρόμος, και περνάει δίπλα από μερικά όμορφα κτήρια (όπως π.χ. το Centro Cultural Banco do Brasil), για να καταλήξει στην Praça Pio X και το μοναδικό καθεδρικό ναό της Nossa Senhora da Candelária. Δεν ξέρω αν σας το έχω πει, αλλά στα ταξίδια μου υπάρχουν κάτι ώρες που λατρεύω τους καθεδρικούς: Είναι δροσεροί, έχουν μπόλικα ελεύθερα καθίσματα, έχουν ησυχία, και τείνουν να βγαίνουν στο δρόμο μου ακριβώς την ώρα που θα χρειαζόμουν ένα παγκάκι… Έτσι κι αυτός ο μπαρόκ καθεδρικός του 16ου αιώνα (που ανακατασκευάστηκε το 18ο και 19ο αιώνα) στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Το εσωτερικό είναι συνδυασμός μπαρόκ και αναγεννησιακού στυλ, ενώ ο κεντρικός θόλος είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο.

Πίσω από το ναό, ξεκινά η τεράστια φαρδιά λεωφόρος Presidente Vargas, με 5 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, φαρδιά νησίδα, παράδρομο, και κολλητά ψηλά κτήρια στις 2 πλευρές της λεωφόρου. Η λεωφόρος οριοθετεί ουσιαστικά το βόρειο άκρο του κέντρου – Μετά τα πρώτα κτήρια, στη βόρεια πλευρά της, υψώνεται ένας ακόμη λόφος, ο Morro da Conceição, και πίσω από αυτόν η ζώνη του λιμανιού, με κρουαζιερόπλοια και επιβατηγά αλλά και με εμπορικά πλοία.

Πιο πέρα, πάνω στο δρόμο, βρίσκεται ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της πόλης, που ονομάζεται Central do Brasil, όνομα που θυμίζει ακόμα τον κεντρικό ρόλο που είχε ο σταθμός στις συγκοινωνίες ολόκληρης της χώρας. Σήμερα, οι σιδηρόδρομοι της Βραζιλίας βρίσκονται σε παρακμή (και το meter gauge που έχουν χρησιμοποιήσει δε βοηθάει επίσης). Ένας νέος σιδηρόδρομος, o Trem de Alta Velocidade Rio-São Paulo, που αναπτύσσεται στα πρότυπα των Ευρωπαϊκών (standard gauge κλπ), θα αλλάξει το σκηνικό, αλλά με τις καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί στο έργο, δε θα προλάβει να είναι έτοιμος στο Μουντιάλ της Βραζιλίας το 2014, και μάλλον ούτε και στους Ολυμπιακούς του Ρίο το 2016.

Λίγο πιο πέρα από δω είναι η είσοδος του σταθμού μετρό Uruguaiana, κάτω από την αγορά που επισκέφτηκα νωρίτερα. Κατευθύνομαι εκεί, μετρό για 2 στάσεις, έξοδος Cinelândia και πάλι, και περπάτημα ως τη γειτονιά που ονομάζεται Lapa.
 

Attachments

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Largo de São Francisco de Paula:

Real Gabinete Português de Leitura:

Γύρω από την πλατεία Tiradentes:

Πλατεία Tiradentes:

Bar στη Saara:

Coco Gelado:

Μαγαζιά στη Saara:

Campo de Santana:

Αγορά Uruguayana:

Saara - δρόμος δίπλα στην Uruguayana:

Αγορά Uruguayana:

Δρόμος στη Saara:

Avenida Rio Branco:

Υπάρχουνε κι αλλού περίπτερα...:

Estação das Barcas - Επιβίβαση στα πλοία:

Λιμάνι & Ilha Fiscal:

Πλατεία Quinze de Novembro:

Travessa do Comércio:

Igreja da Candelária:

Avenida Presidente Vargas:
 

Attachments

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Με συγχωρείτε για τη διακοπή, είναι λόγω ταξιδίου. Η συνέχεια από Τετάρτη...
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Σε παρακαλώ, φάε ένα καζάν ντιπί για μένα στο Saray....Καλά να περάσεις και να απολαύσεις χαμάμ! Sikurleler:D
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Με συγχωρείτε για τη διακοπή, είναι λόγω ταξιδίου. Η συνέχεια από Τετάρτη...
Κώστα καλο ταξίδι!!!!!!!!!
παρε μου εκείνα τα λουκούμια με το αμύγδαλο,ένα κιλό παστουρμα΄και έναν τενεκέ παγωτό καιμάκι!!!:bleh::bleh:
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Kαλά να περάσεις! Δεν θα ξέρω μετά τι να το πρωτοδιαβάσω! Εικόνες απο τη φθινοπωρινή Πόλη ή περιγραφές από τη γη των μεγάλων ποταμών; Have fun!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Kαλά να περάσεις! Δεν θα ξέρω μετά τι να το πρωτοδιαβάσω! Εικόνες απο τη φθινοπωρινή Πόλη ή περιγραφές από τη γη των μεγάλων ποταμών; Have fun!
Δεν πρόκειται να γράψω ιστορία για το ταξίδι στην Κων/νούπολη (όπως δε γράφω για τα 4/5 ταξιδιών μου), sorry...:(
Δεν είναι μόνο ότι δεν προλαβαίνω, είναι κι ότι πηγαίνω για δουλειά.

Ρενάτα, θα σου έφερνα το ντενεκέ, αλλά υπάρχει ένας μικρός κινδυνος: μπορεί να λιώσει...
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Δεν πρόκειται να γράψω ιστορία για το ταξίδι στην Κων/νούπολη (όπως δε γράφω για τα 4/5 ταξιδιών μου), sorry...:(
Δεν είναι μόνο ότι δεν προλαβαίνω, είναι κι ότι πηγαίνω για δουλειά.

Ρενάτα, θα σου έφερνα το ντενεκέ, αλλά υπάρχει ένας μικρός κινδυνος: μπορεί να λιώσει...
Μου αρκεί που θα μου έφερνες τον ντενεκέ με το παγωτό μου!!!:icecream:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ρίο - Lapa & Santa Tereza

Εδώ η γειτονιά έχει κέντρο της μια μεγάλη πλατεία στην οποία δεσπόζει το Aqueduto da Carioca, ένα υδραγωγείο του 18ου αιώνα που έφερνε το φρέσκο νερό του ποταμού Carioca στο κέντρο της πόλης, για την ύδρευσή του. Ένα άλλο όνομα για το ίδιο υδραγωγείο είναι "Arco da Lapa". Στη βάση του υδραγωγείου ένα περίεργο συνονθύλευμα από νεαρόκοσμο είναι μαζεμένο και κοιτάνε κάπως περίεργα. Δεν ξέρω τι και πως, και δε θέλω να κάνω εικασίες, πάντως δε φαινόταν ούτε για άστεγους ούτε κάτι παρόμοιο. Είναι αλήθεια ότι τους φοβήθηκα λιγάκι – λίγες ώρες αργότερα πλησιάζοντας στο ίδιο σημείο μια κυρία θα με προειδοποιήσει να φυλάξω τη φωτογραφική να μη φαίνεται.


Το Aqueduto κάποτε σταμάτησε να είναι χρήσιμο για τη μεταφορά νερού, αλλά οι Ευρηματικοί Cariocas του 19ου αιώνα του βρήκαν νέα χρήση. Πάνω του σήμερα περνάνε οι τροχιές του Bonde, του παραδοσιακού τραμ που κάνει δρομολόγια προς την περιοχή της Santa Teresa, ενός προαστίου που εκτείνεται πάνω στη Βόρεια πλαγιά του βουνού, που βρίσκεται μέσα στην πόλη και περικλείεται από αυτή. Είναι το μοναδικό τέτοιο τραμ που διατηρείται σήμερα στο Ρίο, και η βόλτα μ' αυτό είναι εμπειρία από μόνη της.

Μετά από λίγο ψάξιμο, σε χάρτες και βιβλία (δεν υπάρχουν πινακίδες), εντοπίζω την αφετηρία του Bonde. Βρίσκεται μέσα σε ένα πάρκο, ακριβώς πίσω από το κτήριο της Petrobras. Και για να φτάσω εδώ, περνάω δίπλα από το μεγάλο σύγχρονο καθεδρικός της πόλης. Ένα κτήριο, που δε μπορούσα να πιστέψω ότι έβλεπα μπροστά μου: Ένας ναός από τσιμέντο και σίδερο, σε κωνικό σχήμα (κυκλική βάση), με εξωτερικά χαρακτηριστικά που θα θύμιζαν περισσότερο μια βιομηχανική αποθήκη παρά ένα καθεδρικό ναό.

Το bonde έχει 2 γραμμές. Και οι 2 ανεβαίνουν πάνω από το παλιό υδραγωγείο, και συνεχίζουν ανηφορικά, ελισσόμενες πάνω στην πλαγιά, γύρω από ένα λόφο που προσφέρει πανοραμική θέα προς το κέντρο. Στην ακμή της, η γειτονιά απέκτησε μερικές από τις ακριβότερες κατοικίες στην πόλη. Μετά και οι 2 γραμμές συνεχίζουν ως τη Largo dos Guimarães, το "East Village" της πόλης όπου βρίσκονται σε αυξημένη συγκέντρωση μικροί καλλιτέχνες, παραδοσιακά μπαράκια, αυθεντικά καταστήματα κλπ, τα περισσότερα σε αναπαλαιωμένα αρχοντικά. Από δω, οι γραμμές του τραμ διακλαδίζονται. Η μία κατεύθυνση, προς το Largo das Neves, και η άλλη προς το Dois Irmãos. Η πρώτη κατεύθυνση είναι πιο σύντομη, και ο αρχικός μου σκοπός όταν έφτασα στο Bonde ήταν να την ακολουθήσω, και να επιστρέψω με τα πόδια από το τέρμα της. Η δεύτερη κατεύθυνση, εκτός από τουρίστες εξυπηρετεί και κάποιες φαβέλες, κάτι που συνήθως στο Ρίο μεταφράζεται σε αυξημένη εγκληματικότητα. Η συμβουλή του Lonely planet είναι σαφής: Πηγαίνετε, αλλά μην πάρετε τίποτα πολύτιμο μαζί σας. Όταν φτάνω στο σταθμό και διαπιστώνω ότι για το Largos das Neves θα έπρεπε να περιμένω 40 λεπτά για την επόμενη αναχώρηση, η απόφαση είναι δεδομένη: Θα πάρω τη γραμμή για το Dois Irmãos και θα επιστρέψω κιόλας με το ίδιο τραμ. ΟΚ, το λέει το LP να μην πάρω τίποτα αξίας, αλλά εγώ δε μπορώ να αποχωριστώ εύκολα τη φωτογραφική και το κινητό μου, αλλά τουλάχιστον έχω φροντίσει να μην έχω πάνω μου το κανονικό πορτοφόλι μου, αλλά ένα δεύτερο με λίγα χρήματα και 2 κάρτες με (σκόπιμα) πολύ χαμηλό πιστωτικό όριο.

Η παράδοση στο τραμ είναι άγραφη αλλά δεδομένη: Εισιτήριο πληρώνει όποιος κάθεται σε θέση μέσα στο τραμ. Οι υπόλοιποι στέκουν (κρέμονται) στο πλάι του βαγονιού, και μεταφέρονται δωρεάν. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι τουρίστες περιμένουν στην ουρά για το ταμείο, και οι ντόπιοι στην ουρά των ορθίων. Το τραμ θα γεμίσει πρώτα με τουρίστες, που πληρώνουν ένας-ένας το εισιτήριό του, και στη συνέχεια θα ανοίξει και η πόρτα για τους ντόπιους, που θα κρεμαστούν στο πλάι.


Όσο ενδιαφέρουσα είναι η θέα από το τραμ προς την πόλη, άλλο τόσο είναι και προς τον κόσμο που κρέμεται από το τραμ. Γυναίκες και παιδιά από τις φαβέλες κατά κύριο λόγο – οι κάτοικοι των πολυτελών κατοικιών της Santa Teresa έχουν όλοι αυτοκίνητα, και πιθανολογώ επίσης και σοφέρ και κλειστά παρκινγκ δίπλα στις πισίνες τους. Ένα παιδάκι βλέπει τη μηχανή μου κι αρχίζει να ποζάρει (κι εγώ τραβάω). Έχει λίγο γέλιο, ώσπου του βάζει κάτι φωνές ο ελεγκτής στα πορτογαλικά, και το βλέπω να αλλάζει θέση στο πλάι του τραμ… Δεν ξέρω, ίσως ο ελεγκτής να ήταν πιο υποψιασμένος από μένα, εγώ πάντως είχα το νου μου και έκανα μετρημένες κινήσεις – δε θα με έκλεβε κανένας σήμερα. Προς το τέλος της διαδρομής, ο δρόμος είναι σαν να ακροβατεί πάνω στην κορυφή του βουνού, με επαύλεις και πολυτελή ξενοδοχεία στην άκρη του δρόμου, και φαβέλες να ξεκινούν λίγα μέτρα πιο κάτω, κατά μήκος των 2 κατηφορικών πλευρών.


Η επιστροφή είναι αρκετά επεισοδιακή, για να με επαναφέρει – the hard way – στο αρχικό πρόγραμμα: Το τραμ χαλάει, και είτε πρέπει να περιμένουμε να έρθουν να το φτιάξουν, είτε πρέπει να το πάμε ποδαράτο… Τελικά η πόλη έχει παραπάνω κοινά με το San Francisco από όσα θα έπρεπε! Ένα ζευγάρι Αμερικανών που καθόταν μέχρι τώρα δίπλα μου θέλουν να κατέβουν, και με την ευκαιρία που σηκώθηκα έτσι κι αλλιώς, αποφασίζω να κατέβω κι εγώ. Βρισκόμαστε κοντά στην πλατεία Guimarães, όπου διακλαδίζονται οι 2 γραμμές, αρκετά κοντά για να το πάω με τα πόδια μέχρι πίσω… Μόνο που πρέπει να βιαστώ, γιατί το φως της μέρας ετοιμάζεται να μας εγκαταλείψει, και δε θέλω να βρίσκομαι νύκτα στις γειτονιές κοντά στο υδραγωγείο… Αυτό και κάνω. Τώρα βρίσκομαι σε πολύ όμορφη γειτονιά, αλλά οι φωτογραφίες που θα βγάλω είναι λίγες, ελάχιστες. Προχωρώ ταχέως... Όταν πλέον επιστρέφω, προλαβαίνω απλώς να δω το Passeio Público, το παλιότερο πάρκο της ηπείρου, και απέναντι το εντυπωσιακό μνημείο για τους βραζιλιάνους που έπεσαν στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Λίγο πιο πέρα, το γνωστό MAM (Museu de Arte Moderna) θα πρέπει να περιμένει την επόμενη επίσκεψή μου στην πόλη.

Το μετρό με οδηγεί στο Botafogo. Έχει πλέον νυχτώσει για τα καλά, και θα ήθελα να κάνω μια βόλτα από κει, και να βγάλω μερικές νυκτερινές φωτογραφίες από τη φωτισμένη παραλία. Η φωτογράφιση αποδεικνύεται "μάπα", όμως (συνημμένη), και σύντομα αποχωρώ.
 

Attachments

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
taver καλώς όρισες! Πολύ ενδιαφέρουσα η συνέχεια της ιστορίας σου! Νομίζω πως όταν ταξιδέψω στη Βραζίλία δε θα χρειαστώ ταξιδιψτικό οδηγό!:)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Lapa :
IMG_4789.jpg

Arcos da Lapa:
IMG_4823.jpg

Arcos da Lapa (Aqueduto da Carioca):
IMG_4827.jpg

Arcos da Lapa (Πίσω από το Aqueduto da Carioca):
IMG_4836.jpg

Arcos da Lapa:
IMG_4849.jpg

Mε το Bonde πάνω από το Aquedutο da Carioca:
IMG_4888.jpg

Θέα στην πόλη από τη βόλτα με το Bonde:
IMG_4930.jpg

Βόλτα με το Bonde:
IMG_4940.jpg

Santa Tereza - Largo do Guimarães:
IMG_4963.jpg

Santa Tereza:
IMG_4972.jpg

Κατεβαίνοντας από τη Santa Tereza:
IMG_5004.jpg

Santa Tereza:
IMG_5026.jpg

Passeio Público:
IMG_5120.jpg
 
Last edited:

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
και με τριποδάκι πάλι μάπα βγαίνουν??
μου θυμισες ένα βράδυ που με είχε πιάσει το γαιδουρινό μου να φωτογραφίσω μια φωτισμένη παγόδα στην Myanmar..μέχρι και κατάχαμα ξάπλωσα...άνθρακας !!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.133
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom