• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

psilos3

Member
Μηνύματα
6.655
Likes
51.491
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Όπως υποσχέθηκα επανέρχομαι :clap::xalara::bleh: για να σας πω ότι σήμερα μου πιστώθηκαν τα χρήματα απο το pamediakopes για ακυρωμένη πτήση Μάιου :lol::icecream:
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν και για σένα, μπράβο!
Κρατήσανε τη προμήθεια των 30€ για τη διαδικασία ή όχι;
 

thaliaper

Member
Μηνύματα
46
Likes
113
Όπως υποσχέθηκα επανέρχομαι :clap::xalara::bleh: για να σας πω ότι σήμερα μου πιστώθηκαν τα χρήματα απο το pamediakopes για ακυρωμένη πτήση Μάιου :lol::icecream:
Να εκφράσω επίσης τις θερμές ευχαριστίες στα μελη του forum που με βοήθησαν να οργανωθώ και να διεκδικήσω αυτά τα χρήματα , και με τις συμβουλές τους και με την ηθική τους συμπαράσταση !!❤🧡💛💚💙
 

thaliaper

Member
Μηνύματα
46
Likes
113
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν και για σένα, μπράβο!
Κρατήσανε τη προμήθεια των 30€ για τη διαδικασία ή όχι;
Ναι για 3 εισητηρια αξιας 1246 ευρω μου επιστραφηκαν 1216, δηλαδη τα 30 και για τα 3 !
 

Cool-J

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα παιδιά. Είχα κανονίσει ένα ταξίδι για Όσλο Δεκέμβρη 15 του μήνα. Το πρόβλημα ειναι πως το εισιτήριο το έκλεισα απο το PETAS.GR (ATH - CPH - OSL) με πτηση SAS. Η SAS έκανε αλλαγή στην πτήση για τις 14 Δεκέμβρη. Το ανακάλυψα ΤΥΧΑΙΑ και δεν έλαβα ΚΑΜΙΑ ενημέρωση για αυτήν την αλλαγή από την PETAS.GR. Μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων; Η νομοθεσία τι λέει σε αυτές τις περιπτώσεις που στα καλά καθούμενα σου αλλάζουν την πτήση; Δεν απαντάνε σε τηλέφωνα ούτε emails. Η SAS μου είπε να επικοινωνήσω μαζί τους γιατί η κράτηση έχει γίνει μέσω αυτών.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Καλησπέρα παιδιά. Είχα κανονίσει ένα ταξίδι για Όσλο Δεκέμβρη 15 του μήνα. Το πρόβλημα ειναι πως το εισιτήριο το έκλεισα απο το PETAS.GR (ATH - CPH - OSL) με πτηση SAS. Η SAS έκανε αλλαγή στην πτήση για τις 14 Δεκέμβρη. Το ανακάλυψα ΤΥΧΑΙΑ και δεν έλαβα ΚΑΜΙΑ ενημέρωση για αυτήν την αλλαγή από την PETAS.GR. Μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων; Η νομοθεσία τι λέει σε αυτές τις περιπτώσεις που στα καλά καθούμενα σου αλλάζουν την πτήση; Δεν απαντάνε σε τηλέφωνα ούτε emails. Η SAS μου είπε να επικοινωνήσω μαζί τους γιατί η κράτηση έχει γίνει μέσω αυτών.
Μονο αλλαγη πτησης αλλα δε ξερω αν θα σου χρεωσουν rebooking fee..εχει γινει η αλλαγη 1 μηνα πριν(βασικα παιζει και πιο νωρις και απλα τωρα το πηρες πρεφα)οποτε δυσκολα να σου επιστραφουν λεφτα...βεβαια ενα τηλεφωνο στη sas θα σου λυσει ολες σου τις αποριες
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Κι εγώ έχω αυτή την απορία - είχα κάνει αμφισβήτηση και δεν έχω πάρε ακόμα απάντηση. Ήρθε η επιστροφή, άρα δε θα πρέπει να τελεσιδικήσει και η αμφισβήτηση (ότι δεν έχει πια εφαρμογή);
Σε εμένα μου επέστρεψε η τράπεζα τα λεφτά σε 1 μήνα και ήρθε καπάκι και γράμμα από την Alpha που έλεγε ότι στα επιστρέφουμε αλλά είναι υπό εξέταση το αίτημα.
Μιλήσαμε πολλές φορές στο τηλέφωνο, τους έστειλα και αποδεικτικά στοιχεία ότι δεν έγινε ποτέ η πτήση.
Αλλά ποτέ δεν μου έστειλαν επιστολή ότι ΟΚ, είναι τελεσίδικα δικά σου.
Προφανώς όμως, μετά από τόσους μήνες (μιλάμε ότι επιστράφηκαν τον Απρίλιο), δεν ανησυχώ καθόλου και θεωρώ ότι έχουν κλείσει όλες οι υποθέσεις.
Οι αεροπορικές γενικά το τραβάνε όσο μπορούν και μπορεί να μην απαντήσουν και ποτέ. Από ό,τι κατάλαβα, όταν η τράπεζα τούς στείλει την αμφισβήτηση και πάρει τα χρήματα, έχουν ένα χρονικό περιθώριο 30-40 ημερών να απαντήσουν. Πολλές φορές, το εξαντλούν ή δεν απαντούν καθόλου αν θεωρούν ότι έχουν χάσει την υπόθεση. 'Ολο αυτό δημιουργεί καθυστερήσεις.
Αυτό κατάλαβα από τη μικρή πείρα μου με τις αμφισβητήσεις.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
517
Likes
1.659
Είχα κάνει αίτηση για refund (καλά κρυμμένη στο site - την είχε επισυνάψει κάποιος στο φόρουμ) στην Easyjet, στις 27 Οκτωβρίου για πτήση που άλλαξε η ώρα, οπότε το εκμεταλλεύτηκα. Έδιναν ένα μηνα προθεσμία για να να μου κάνουν ένα ενημερωτικό update, ώσπου χτες για κάποιο ανεξήγητο λογο, απάντησαν αρνητικά!

Έστειλα email με printscreen από τα ενημερωτικά που μου είχαν στείλει για την αλλαγή ώρας εχθές το απόγευμα και προς έκπληξη μου απολογήθηκαν εντός 5' και ζήτησα εκ νέου refund, πράγμα για το οποίο μου είπαν ότι θα ανταποκριθούν και θα δω τα χρήματα στον λογαριασμό μου μέσα σε 7-10 μέρες.
Ο,τι είχα πληρώσει με Revolut πιστώθηκε σήμερα, σχεδόν ένα 24ωρο μετά!!
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.652
Likes
9.285
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Μιας και εγκρίθηκε από την τράπεζα η αμφισβήτηση συναλλαγής που είχα κάνει τέλη Αυγούστου, ήρθε η ώρα να γράψω 2 λόγια για το ανέκδοτο travelgenio. Τα εισιτήρια που είχα αγοράσει ήταν από Βρυξέλλες για Λίμα με ενδιάμεση στάση Νέα Υόρκη. Για το σκέλος Βρυξέλλες-Νέα Υόρκη θα πέταγε η Lufthansa και για το Νέα Υόρκη - Λίμα η Latam.

Όταν ξεκίνησε ο πανικός με τις ακυρώσεις πτήσεων, η πτήση αναχώρησης ακυρώθηκε και για τα 2 σκέλη. Στο προφίλ του travelgenio αφαιρέθηκε η πτήση χωρίς να μου στείλουν ποτέ ότι η πτήση ακυρώθηκε. Η πτήση επιστροφής επίσης ακυρώθηκε κι έλαβα μάλιστα mail από την Latam, αντίθετα δεν έλαβα ποτέ από την travelgenio. Μάλιστα στο προφίλ η πτήση φαινόταν ότι θα γίνει κανονικά. Τους έστειλα mail να ρωτήσω για ποιον λόγο δεν έχω ενημερωθεί για τις ακυρώσεις και δεν μου απάντησαν ποτέ. Περίμενα να περάσει και η ημερομηνία πτήσης επιστροφής μήπως και φιλοτιμηθούν να με ενημερώσουν. Φυσικά αυτό δεν έγινε ποτέ. Έστειλα λοιπόν μέσω της φόρμας παραπόνων της εε που έχει ποσταριστεί και στο συγκεκριμένο τόπικ. Μετά από μερικές ημέρες ελάβα ένα ύποπτο mail από την travelgenio που έλεγε ότι για να πάρω τα χρήματα μου πίσω πρέπει να ακυρώσω τα εισιτήρια μου! Αυτή η οδηγία έζεχνε λαμογιά και γι'αυτό τους απάντησα με την ερώτηση πως γίνεται να μου ζητάτε να ακυρώσω τα εισιτήρια σε πτήσεις που έχουν ακυρωθεί και γιατί δεν υπάρχει απ'ευθείας επιλογή για επιστροφή χρημάτων. Για να πάρω την ίδια απάντηση με πριν (ότι πρέπει εγώ να ακυρώσω τα εισιτήρια!) σε ελαφρώς αλλαγμένη έκδοση, πράγμα που μάλλον επιβεβαιώνει ότι η συγκεριμένη εταιρεία απαντάει με bots. Μετά από αυτή την φαρσοκωμωδία φυσικά έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής παραθέτοντας εκτός των άλλων και αυτόν τον κωμικοτραγικό διάλογο.

Θα κλείσω με κάτι ωραίο που διάβασα αν δεν κάνω λάθος στο tripadvisor. Κάποιος ευχόταν να κλείσουν με την τωρινή κρίση όλες αυτές οι εταιρείες που εφαρμόζουν τέτοιες πολιτικές. Για να πάρει την αποστομωτική απάντηση ότι αυτές οι εταιρείες πάντα θα επιστρέφουν με αλλαγμένο όνομα και θα παίρνουν στον λαιμό τους νέα θύματα. Καλύτερα να παραμείνουν ως έχουν για να μπορείς να βρίσκεις πληροφορίες για τα χάλια τους. Σοφά λόγια!

ΥΓ: Για το εισιτήριο του machu picchu μου επέστρεψαν τα λεφτά και πραγματικά δεν το περιμένα. Είχα στείλει τα έγγραφα που ζητούσαν μέσω email και δεν μου έστειλαν ποτέ τίποτα, απλά μια μέρα είδα τα λεφτά στο λογαριασμό μου. Τίμιοι!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.655
Likes
51.491
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
ήρθε η ώρα να γράψω 2 λόγια για το ανέκδοτο travelgenio
Πολλά τα «ανέκδοτα» τους τελευταίους μήνες και θα έλεγα ότι το συγκεκριμένο νήμα βοθάει πάρα πολύ στην αποφυγή αντίστοιχων συμβάντων στο μέλλον.
Εν κατακλείδι είχαμε περίπου την ίδια περίπτωση, καταλήγοντας στην ύστατη λύση της αμφισβήτησης συναλλαγής, έχοντας κάνει πρώτα τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διασφαλίσουμε την επιτυχή έκβαση της. Τίποτε άλλο δεν απέδωσε.
Καλύτερα να παραμείνουν ως έχουν για να μπορείς να βρίσκεις πληροφορίες για τα χάλια τους.
Συμφωνώ απόλυτα. Όταν επιστρέψει η ομαλότητα δε θα τους ξεχάσουμε, όπως δε θα ξεχάσουμε οποιαδήποτε συμπεριφορά καλή ή κακή λάβαμε σαν ταξιδιώτες. Στα δύσκολα κρίνονται όλοι άλλωστε.
Για το εισιτήριο του machu picchu μου επέστρεψαν τα λεφτά και πραγματικά δεν το περιμένα
Ούτε εγώ το περίμενα, αφού είχαν περάσει σχεδόν 5 μήνες. Λίγες μέρες πριν το εντάξω και αυτό στο αίτημα αμφισβήτησης ήρθε η επιστροφή των χρημάτων. Τίμιοι, όπως τίμιες και οι εταιρείες τρένω απός και προς machu picchu. Μας αποζημίωσαν σχεδόν στο έπακρο.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.631
Likes
22.556
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Ούτε εγώ το περίμενα, αφού είχαν περάσει σχεδόν 5 μήνες. Λίγες μέρες πριν το εντάξω και αυτό στο αίτημα αμφισβήτησης ήρθε η επιστροφή των χρημάτων. Τίμιοι, όπως τίμιες και οι εταιρείες τρένω απός και προς machu picchu. Μας αποζημίωσαν σχεδόν στο έπακρο.
Θα ήταν μεγάλη ηλιθιότητα αν δεν το έκαναν. Τώρα θα μου πείς "απο ηλιθιότητες χορτάσαμε το τελευταίο καιρό"! Είναι ένα απο τα διασημότερα αξιοθέατα του κόσμου και πάρα πολλοί πηγαίνουν στη χώρα μόνο για αυτό....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.577
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom