Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.165
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Επτά κλεισμένοι μήνες σήμερα από την ακύρωση του ταξιδιού. Επτά!
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το pamediakopes. Ουδεμία εξέλιξη, το θέμα στα αζήτητα. Ούτε καν μπήκαν στο κοπο να απαντήσουν στο συνήγορο του καταναλωτή...
Η μόνη μας ελπίδα πλέον η τράπεζα μέσω αμφισβήτησης.
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.836
Επόμενο Ταξίδι
........
Επτά κλεισμένοι μήνες σήμερα από την ακύρωση του ταξιδιού. Επτά!
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το pamediakopes. Ουδεμία εξέλιξη, το θέμα στα αζήτητα. Ούτε καν μπήκαν στο κοπο να απαντήσουν στο συνήγορο του καταναλωτή...
Η μόνη μας ελπίδα πλέον η τράπεζα μέσω αμφισβήτησης.
Έξι μήνες ακριβώς μετράμε από την ακύρωση της πτήσης και τρεις από την αίτησή μας για refund! Επί 3 μήνες μας βομβάρδιζαν με αυτοματοποιημένα e-mail που μας προσκαλούσαν να πάρουμε voucher και να κάνουμε την κράτηση μέσα σε προθεσμίες που έτσι και αλλιώς ήταν αδύνατες οι πτήσεις προς Τουρκία που ήταν το transit μας μέχρι που τελικά τέλος Ιουλίου δέχτηκαν τηλεφωνικά την αίτησή μου για refund λέγοντας μου θα καθυστερήσει λόγω της κατάστασης μέχρι και 4 μήνες. Στους 2.5 μήνες πάνω κι ενώ κοντεύαμε ήρθε το παραπάνω e-mail. Εσένα δεν σου το έστειλαν ή δεν πετούσες με Turkish?
Δεν ξέρω αν δέχεται η τράπεζα αμφισβήτηση συναλλαγής μετά από εννιά μήνες. Τα εισιτήρια τα είχαμε αγοράσει Γενάρη για πτήση τον Απρίλιο. Κάπου είχα διαβάσει πως υπάρχει όριο 120 ημερών για να προβείς σε αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά μπορεί και να κάνω λάθος. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.165
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εσένα δεν σου το έστειλαν ή δεν πετούσες με Turkish?
Τίποτε από τα δύο, με Air europa, η οποία έθεσε κατευθείαν θέμα επιστροφής χρημάτων. Το κακό είναι οτι μεσολαβεί αυτό το πρακτορείο...
Κάπου είχα διαβάσει πως υπάρχει όριο 120 ημερών για να προβείς σε αμφισβήτηση συναλλαγής...
Το έχω απαντήσει και σε προηγούμενες σελίδες. Απ΄ όσο το έψαξα και τοποθετήθηκαν κι άλλα μέλη, μόνο η Eurobank θέτει χρονικό όριο για την υποβολή αμφισβήτησης. Όχι οι άλλες.
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.836
Επόμενο Ταξίδι
........
Τίποτε από τα δύο, με Air europa, η οποία έθεσε κατευθείαν θέμα επιστροφής χρημάτων. Το κακό είναι οτι μεσολαβεί αυτό το πρακτορείο...
Εμένα πάλι μου έριχναν τις ευθύνες εξ αρχής στην Turkish που και καλά δεν είχε βγάλει επιλογή για επιστροφή χρημάτων παρά μόνο voucher. Σαν να παίζουμε τις κουμπάρες μου φαίνεται. Την άλλη εβδομάδα που θα γυρίσουμε θα πάω στην Εθνική να ρωτήσω αν και πως μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
98
Likes
402
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Έξι μήνες ακριβώς μετράμε από την ακύρωση της πτήσης και τρεις από την αίτησή μας για refund! Επί 3 μήνες μας βομβάρδιζαν με αυτοματοποιημένα e-mail που μας προσκαλούσαν να πάρουμε voucher και να κάνουμε την κράτηση μέσα σε προθεσμίες που έτσι και αλλιώς ήταν αδύνατες οι πτήσεις προς Τουρκία που ήταν το transit μας μέχρι που τελικά τέλος Ιουλίου δέχτηκαν τηλεφωνικά την αίτησή μου για refund λέγοντας μου θα καθυστερήσει λόγω της κατάστασης μέχρι και 4 μήνες. Στους 2.5 μήνες πάνω κι ενώ κοντεύαμε ήρθε το παραπάνω e-mail. Εσένα δεν σου το έστειλαν ή δεν πετούσες με Turkish?
Δεν ξέρω αν δέχεται η τράπεζα αμφισβήτηση συναλλαγής μετά από εννιά μήνες. Τα εισιτήρια τα είχαμε αγοράσει Γενάρη για πτήση τον Απρίλιο. Κάπου είχα διαβάσει πως υπάρχει όριο 120 ημερών για να προβείς σε αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά μπορεί και να κάνω λάθος. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει.
Καλημέρα σχετικά με την αμφισβήτηση συναλλαγής τελικά με την τράπεζα μου την Eurobank που στην αρχή μου έθεσε το όριο των 120 ημερών για αγορά εισιτηρίων Μάιο 2019 και πτήση Μαρτίου 2020 και αμφισβήτηση Ιούνιο 2020 μετά από διαμαρτυρία μου μου τα επέστρεψαν .
 

zade

Member
Μηνύματα
173
Likes
750
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Ένα μικρό update.

Έχουν περάσει παραπάνω από 6 μήνες από τότε που ήταν να ταξιδέψω και είχα αγοράσει ειστήρια μέσω gotogate. Κάθε 1η και 15 του μήνα μου έστελναν ειδοποίηση ότι το αίτημα μου εκκρεμεί και μην ανησυχώ θα το φροντίσουν αυτοί .

Τους παίρινω κι εγώ τηλέφωνο και μιλάω με τον συμπαθέστατο ινδό (κόβω το κεφάλι μου ότι ήταν ινδός) στην άλλη άκρη της γραμμής. Και μου εξηγεί ότι έχουν κάνει το αίτημα για refund εκ μέρους μου ήδη από τον Απρίλιο , το έκαναν ξανά raise (υπενθύμιση δηλαδή) στην αεροπολική τον ιούλιο και θα ξανακάνουν και ένα raise τώρα αφού ξαναπήρα. Και μου λέει ο ινδός μην ανησυχείς πασά μου σε φροντίζουμε εμείς. Θα σου έρθει και mail που το λέει ότι το ξανακάναμε raise με το που θα κλέισεις το τηλέφωνο. Μάγκα ινδέ μου με έφτιαξες, λέω κι εγώ.

Προφανώς το mail δεν ήρθε ποτέ...


Οπότε κι εγώ την προηγούμενη εβδομάδα αποφασίζω να πάρω ο ίδιος την SAS τηλέφωνο μιας και δικά της εισητήρια ήταν, άσχετο που ήταν αγορασμένα μέσω του πρΩκτορείου (ναι σωστά είναι γραμμένο).

Με εξυπηρέτησε μια συμπαθέστατη Σουηδέζα (καταλαβαίνω εγώ τον κόσμο απ τη φωνή και μόνο, είμαι αλαφροϊσκιωτος) που μου λέει ότι η εταιρία αυτό τον μήνα τελειώνει με την επεξεργασία των αιτημάτων για refund του ΑΠΡΙΛΙΟΥ (δηλαδή είναι χοντρικά 6 μήνες πίσω) και μην ανησυχείς πασά μου μέχρι το τέλος του μήνα θα τα έχεις πάρει τα λεφτά. Και άμα δεν τα πάρεις να μας ξαναπάρεις τηλέφωνο να δούμε τι έγινε. Λεω κι εγώ "γειά σου ρε σουηδέζα , να σε είχα εδώ μπροστά μου να σε κέρναγα ένα σφηνάκι να γινόσουν ντίρλα όπως γίνονται οι συντοπίτισσες σου όταν έρχονται στη χώρα μου". Και κλείνω το τηλέφωνο.

Λέω άμα δεν έχω καμία ειδοποίηση μέσα στον Οκτώβριο για οτιδήποτε θα γίνει ότι γίνεται στο υποθηκοφυλακέιο Αθηνών Δευτέρα 9:00 το πρωί... όσοι έχετε πάει ξέρετε.

Και εκεί λοιπόν που περιμένω ήσυχος, έρχεται στις 15 του μήνα, το παρακάτω mail



Αξιότιμη/Αξιότιμε​
Έχουμε καλά νέα: το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία ΤΑΔΕ εγκρίθηκε πλήρως ή εν μέρει από την αεροπορική εταιρεία. Τώρα περιμένουμε να φτάσουν τα χρήματα στον λογαριασμό μας ή να γίνει ένας μη αυτόματος έλεγχος, για να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή του σωστού ποσού. Εξαιτίας του γεγονότος ότι ο φόρτος εργασίας παραμένει αρκετά μεγάλος για εμάς και την αεροπορική εταιρεία, αυτό μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να πάρει έως και 6 εβδομάδες. Ωστόσο, να είστε σίγουρος/-η ότι κάνουμε ό, τι μπορούμε για να επισπεύσουμε τη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του αυτοματισμού και του εργατικού δυναμικού.

Ένα ενημερωτικό email σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων σας θα σας αποστέλλεται την 1η και την 15η κάθε μήνα μέχρι να οριστικοποιηθεί το θέμα.

Να ξέρετε ότι εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας αυτήν τη δύσκολη περίοδο.

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στην Gotogate​



Και είμαι στο περίμενε. Σκέφτομαι να το αφήσω να δω αν θα βγει από μόνο του μέχρι το τέλος του μήνα, άντε αρχές επόμενου. Απλώς γιατί βαριέμαι απίστευτα την διαδικασία να μιλάω με τράπεζες...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.138
Ένα μικρό update.

Έχουν περάσει παραπάνω από 6 μήνες από τότε που ήταν να ταξιδέψω και είχα αγοράσει ειστήρια μέσω gotogate. Κάθε 1η και 15 του μήνα μου έστελναν ειδοποίηση ότι το αίτημα μου εκκρεμεί και μην ανησυχώ θα το φροντίσουν αυτοί .

Τους παίρινω κι εγώ τηλέφωνο και μιλάω με τον συμπαθέστατο ινδό (κόβω το κεφάλι μου ότι ήταν ινδός) στην άλλη άκρη της γραμμής. Και μου εξηγεί ότι έχουν κάνει το αίτημα για refund εκ μέρους μου ήδη από τον Απρίλιο , το έκαναν ξανά raise (υπενθύμιση δηλαδή) στην αεροπολική τον ιούλιο και θα ξανακάνουν και ένα raise τώρα αφού ξαναπήρα. Και μου λέει ο ινδός μην ανησυχείς πασά μου σε φροντίζουμε εμείς. Θα σου έρθει και mail που το λέει ότι το ξανακάναμε raise με το που θα κλέισεις το τηλέφωνο. Μάγκα ινδέ μου με έφτιαξες, λέω κι εγώ.

Προφανώς το mail δεν ήρθε ποτέ...


Οπότε κι εγώ την προηγούμενη εβδομάδα αποφασίζω να πάρω ο ίδιος την SAS τηλέφωνο μιας και δικά της εισητήρια ήταν, άσχετο που ήταν αγορασμένα μέσω του πρΩκτορείου (ναι σωστά είναι γραμμένο).

Με εξυπηρέτησε μια συμπαθέστατη Σουηδέζα (καταλαβαίνω εγώ τον κόσμο απ τη φωνή και μόνο, είμαι αλαφροϊσκιωτος) που μου λέει ότι η εταιρία αυτό τον μήνα τελειώνει με την επεξεργασία των αιτημάτων για refund του ΑΠΡΙΛΙΟΥ (δηλαδή είναι χοντρικά 6 μήνες πίσω) και μην ανησυχείς πασά μου μέχρι το τέλος του μήνα θα τα έχεις πάρει τα λεφτά. Και άμα δεν τα πάρεις να μας ξαναπάρεις τηλέφωνο να δούμε τι έγινε. Λεω κι εγώ "γειά σου ρε σουηδέζα , να σε είχα εδώ μπροστά μου να σε κέρναγα ένα σφηνάκι να γινόσουν ντίρλα όπως γίνονται οι συντοπίτισσες σου όταν έρχονται στη χώρα μου". Και κλείνω το τηλέφωνο.

Λέω άμα δεν έχω καμία ειδοποίηση μέσα στον Οκτώβριο για οτιδήποτε θα γίνει ότι γίνεται στο υποθηκοφυλακέιο Αθηνών Δευτέρα 9:00 το πρωί... όσοι έχετε πάει ξέρετε.

Και εκεί λοιπόν που περιμένω ήσυχος, έρχεται στις 15 του μήνα, το παρακάτω mail



Αξιότιμη/Αξιότιμε​
Έχουμε καλά νέα: το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία ΤΑΔΕ εγκρίθηκε πλήρως ή εν μέρει από την αεροπορική εταιρεία. Τώρα περιμένουμε να φτάσουν τα χρήματα στον λογαριασμό μας ή να γίνει ένας μη αυτόματος έλεγχος, για να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή του σωστού ποσού. Εξαιτίας του γεγονότος ότι ο φόρτος εργασίας παραμένει αρκετά μεγάλος για εμάς και την αεροπορική εταιρεία, αυτό μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να πάρει έως και 6 εβδομάδες. Ωστόσο, να είστε σίγουρος/-η ότι κάνουμε ό, τι μπορούμε για να επισπεύσουμε τη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του αυτοματισμού και του εργατικού δυναμικού.

Ένα ενημερωτικό email σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων σας θα σας αποστέλλεται την 1η και την 15η κάθε μήνα μέχρι να οριστικοποιηθεί το θέμα.

Να ξέρετε ότι εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας αυτήν τη δύσκολη περίοδο.

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στην Gotogate​



Και είμαι στο περίμενε. Σκέφτομαι να το αφήσω να δω αν θα βγει από μόνο του μέχρι το τέλος του μήνα, άντε αρχές επόμενου. Απλώς γιατί βαριέμαι απίστευτα την διαδικασία να μιλάω με τράπεζες...
Παραστατικότατος στην αναγνώριση εθνικοτήτων :)

Για πρώτη φορά έχεις κάτι γραπτό;΄Ισως να περιμένεις λίγο ακόμη;
 

meniou

New Member
Μηνύματα
4
Likes
6
Επερχόμενο ταξίδι για Πορτογαλία μέσα Νοεμβρίου ακυρώθηκε από aegean η πτήση.
Ενημερώνω ότι υπάρχει η δυνατότητα εκτός από Voucher και για επιστροφή χρημάτων.
Με ήδη ένα ακυρωμένο. Ελπίζω να μην τριτώσει.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.165
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Σήμερα φαίνεται να κλείνει επιτέλους το επίπονο και ψυχοφθόρο κεφάλαιο ξηλώματος του ταξιδιού στο Περού που ξεκίνησε από την αποφράδα εκείνη ημέρα στις 13 Μαρτίου. Ήταν το τελευταίο κομμάτι που απέμενε ώστε να συμπληρωθεί το παζλ, για το οποίο ελπίζω να μην έχουμε ήξεις - αφήξεις αργότερα.

Επτάμισι μήνες μετά και αφού όλες οι υπόλοιπες προσπάθειες (πολλαπλές επικοινωνίες με πρακτορείο, συνήγορος καταναλωτή, email με την αεροπορική κ.α.) είχαν αποδειχτεί ανώφελες, ήρθε το νομικό τμήμα της Alpha Bank να μας δικαιώσει μέσω αμφισβήτησης συναλλαγής, επιστρέφοντας μας το ποσό εξ ολοκλήρου παρακαλώ.

Συμβουλεύω όλους όσους έχουν αντίστοιχο πρόβλημα να μη βασίζονται σε οτιδήποτε άλλο, να συγκεντρώνουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, συνομιλίες, αποφάσεις κ.α. ,προσκομίζοντας τα στη τράπεζα για να στοιχειοθετηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα η υποβολή αμφισβήτησης. Είναι δυστυχώς ο μόνος τρόπος δικαίωσης ιδιαίτερα σε δύσκολες περιπτώσεις όπως η δική μας.

Τέλος, καμία εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο πρακτορείο και τις ληστρικές μεθόδους του. Ελπίζω τα 30€ που μου ζητούσαν νταηλίκι εκβιάζοντας την έκβαση της επιστροφής χρημάτων, να μη τα πάρουν από κανέναν, όπως δε τα πήραν ούτε από εμάς. Ήταν τουλάχιστον απαράδεκτοι και προκλητικοί σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειας μας, εξαιρώντας φυσικά τους ευγενέστατους υπαλλήλους που εκτελούσαν εντολές οι άνθρωποι.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
98
Likes
402
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Σήμερα φαίνεται να κλείνει επιτέλους το επίπονο και ψυχοφθόρο κεφάλαιο ξηλώματος του ταξιδιού στο Περού που ξεκίνησε από την αποφράδα εκείνη ημέρα στις 13 Μαρτίου. Ήταν το τελευταίο κομμάτι που απέμενε ώστε να συμπληρωθεί το παζλ, για το οποίο ελπίζω να μην έχουμε ήξεις - αφήξεις αργότερα.

Επτάμισι μήνες μετά και αφού όλες οι υπόλοιπες προσπάθειες (πολλαπλές επικοινωνίες με πρακτορείο, συνήγορος καταναλωτή, email με την αεροπορική κ.α.) είχαν αποδειχτεί ανώφελες, ήρθε το νομικό τμήμα της Alpha Bank να μας δικαιώσει μέσω αμφισβήτησης συναλλαγής, επιστρέφοντας μας το ποσό εξ ολοκλήρου παρακαλώ.

Συμβουλεύω όλους όσους έχουν αντίστοιχο πρόβλημα να μη βασίζονται σε οτιδήποτε άλλο, να συγκεντρώνουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, συνομιλίες, αποφάσεις κ.α. ,προσκομίζοντας τα στη τράπεζα για να στοιχειοθετηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα η υποβολή αμφισβήτησης. Είναι δυστυχώς ο μόνος τρόπος δικαίωσης ιδιαίτερα σε δύσκολες περιπτώσεις όπως η δική μας.

Τέλος, καμία εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο πρακτορείο και τις ληστρικές μεθόδους του. Ελπίζω τα 30€ που μου ζητούσαν νταηλίκι εκβιάζοντας την έκβαση της επιστροφής χρημάτων, να μη τα πάρουν από κανέναν, όπως δε τα πήραν ούτε από εμάς. Ήταν τουλάχιστον απαράδεκτοι και προκλητικοί σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειας μας, εξαιρώντας φυσικά τους ευγενέστατους υπαλλήλους που εκτελούσαν εντολές οι άνθρωποι.
Είναι ο μόνος τρόπος τελικά και εμένα μου έκανε επιστροφή η Eurobank με όλα τα στοιχεία που της είχα στείλει αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτή η επιστροφή είναι προσωρινή η τελική .Μέχρι να ακούσουν και την άλλη πλευρά και επίσης πόσο καιρό θα χρειαστεί για να οριστικοποιηθεί η απόφαση. (έτσι μου είχαν γράψει στο email επιστροφής σας τα επιστρέφουμε και θα ακούσουμε και την άλλη πλευρά ).Δεν ξέρω εάν ισχύει στην περίπτωσή σας το ίδιο.
 

Vicks

Member
Μηνύματα
705
Likes
2.304
Επόμενο Ταξίδι
Εντός Ευρώπης
Ταξίδι-Όνειρο
?
Αφου ενοχλησα παλι το Petas μετα απο 7,5 μηνες, σημερα εστειλαν μειλ οτι εγκριθηκε η επιστροφη απο Alitalia. Θεωρουσα τα χρηματα χαμενα. Μου εβγαλαν την ψυχη.
Σας διαβάζω όλους και συμπάσχω. Έχουν κλείσει επτά μήνες από την ακύρωση του πασχαλινού ταξιδιού στην Ισλανδία και ακόμα περιμένουμε λευκό καπνό από το δίδυμο Icelandair-Expedia.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.595
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom