• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Georgia P.

New Member
Μηνύματα
3
Likes
10
Καλησπέρα! Μετά από ακύρωση του γάμου μας, προχωρούμε σε ακύρωση του γαμήλιου ταξιδιού σε Αλσατία και Γερμανία. Το 2020 δεν ήταν καλή χρονιά για πολλά πολλά πλάνα... Η Aegean μας έστειλε ειδοποίηση ότι η πτήση μας ακυρώθηκε, κάναμε αίτηση για voucher, όλα καλά. Η επιστροφή με ryanair δεν έχει ακυρωθεί από την εταιρία, λέμε να περιμένουμε μήπως μέχρι αρχές Αυγούστου που είναι η πτήση, γίνει ακύρωση αλλιώς να την ακυρώσουμε μόνοι μας και να χάσουμε δυστυχώς τα χρήματα. Με τα ξενοδοχεία όμως τι γίνεται; Αν η κράτηση με booking δεν είχε πρόβλεψη για επιστροφή στην περίπτωση ακύρωσης, μήπως τώρα που ακυρώνουμε λόγω ανωτέρας βίας, γίνεται να διεκδικήσουμε τα ποσά; Το ένα εκ των τριών ξενοδοχείων που κάλεσα μου είπε ότι η booking θα τα επιστρέψει, αλλά όταν έκανα την ακύρωση στη σελίδα της, δεν ανέφερε τίποτα τέτοιο... Γνωρίζει κάποιος κάτι;
 

Μάγδα

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.379
Επόμενο Ταξίδι
Άμστερνταμ
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Καλησπέρα! Μετά από ακύρωση του γάμου μας, προχωρούμε σε ακύρωση του γαμήλιου ταξιδιού σε Αλσατία και Γερμανία. Το 2020 δεν ήταν καλή χρονιά για πολλά πολλά πλάνα... Η Aegean μας έστειλε ειδοποίηση ότι η πτήση μας ακυρώθηκε, κάναμε αίτηση για voucher, όλα καλά. Η επιστροφή με ryanair δεν έχει ακυρωθεί από την εταιρία, λέμε να περιμένουμε μήπως μέχρι αρχές Αυγούστου που είναι η πτήση, γίνει ακύρωση αλλιώς να την ακυρώσουμε μόνοι μας και να χάσουμε δυστυχώς τα χρήματα. Με τα ξενοδοχεία όμως τι γίνεται; Αν η κράτηση με booking δεν είχε πρόβλεψη για επιστροφή στην περίπτωση ακύρωσης, μήπως τώρα που ακυρώνουμε λόγω ανωτέρας βίας, γίνεται να διεκδικήσουμε τα ποσά; Το ένα εκ των τριών ξενοδοχείων που κάλεσα μου είπε ότι η booking θα τα επιστρέψει, αλλά όταν έκανα την ακύρωση στη σελίδα της, δεν ανέφερε τίποτα τέτοιο... Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα με τα ξενοδοχεία και την booking.
Εγώ που είχα δωρεάν ακύρωση απλά πάτησα ένα κουμπί και μου ήρθε e mail η επιβεβαίωση της ακύρωσης. Η αδερφή μου όμως είχε δυο κρατήσεις μέσω booking στο IBIS Tokyo και Holiday Inn Ozaka προπληρωμένα από τον Ιανουάριο. Μόλις αναβλήθηκαν οι Ολυμπιακοί αγώνες ζήτησε να μεταφερθούν ένα χρόνο μετά. To booking είπε να γίνει συνεννόηση με τα καταλύματα. Το IBIS το έκανε αμέσως. Το holiday inn αρνήθηκε παρόλο που ήταν μεταφορά και δεν ζητήθηκαν χρήματα και παρέπεμψε στον πράκτορα; (agent) έλεγε το mail, προφανώς το booking. Έστειλε mail στο booking αλλά τίποτα. Φαντάσου να ζητούσε και επιστροφή. Απαράδεκτο. Η αναβολή των Ολυμπιακών έπρεπε να τους κάνει πιο ευέλικτους. Εννοείται ότι θα το κυνηγήσει.
Στείλε mail και στην εξυπηρέτηση του booking και καλή επιτυχία.
 
Last edited:

Georgia P.

New Member
Μηνύματα
3
Likes
10
Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα με τα ξενοδοχεία και την booking.
Εγώ που είχα δωρεάν ακύρωση απλά πάτησα ένα κουμπί και μου ήρθε e mail η επιβεβαίωση της ακύρωσης. Η αδερφή μου όμως είχε δυο κρατήσεις μέσω booking στο IBIS Tokyo και Holiday Inn Ozaka προπληρωμένα από τον Ιανουάριο. Μόλις αναβλήθηκαν οι Ολυμπιακοί αγώνες ζήτησε να μεταφερθούν ένα χρόνο μετά. To booking είπε να γίνει συνεννόηση με τα καταλύματα. Το IBIS το έκανε αμέσως. Το holiday inn αρνήθηκε παρόλο που ήταν μεταφορά και δεν ζητήθηκαν χρήματα και παρέπεμψε στον πράκτορα; (agent) έλεγε το mail, προφανώς το booking. Έστειλε mail στο booking αλλά τίποτα. Φαντάσου να ζητούσε και επιστροφή. Απαράδεκτο. Η αναβολή των Ολυμπιακών έπρεπε να τους κάνει πιο ευέλικτους. Εννοείται ότι θα το κυνηγήσει.
Στείλε mail και στην εξυπηρέτηση του booking και καλή επιτυχία.
Κι εγώ θα περίμενα περισσότερη ευελιξία σε τέτοιες καταστάσεις! Αν μη τι άλλο εκεί καταλαβαίνει ο πελάτης αν αξίζει να ξαναεμπιστευτεί τον διαμεσολαβητή. Εγώ για παράδειγμα μετά από αυτό σίγουρα δεν θα ξαναεπιλέξω κατάλυμα που δεν προσφέρει δωρεάν ακύρωση και από την εξέλιξη με την booking θα κριθεί το αν θα την ξαναπροτιμήσω, όπως φαντάζομαι και πολύς κόσμος που θα βρέθηκε σε αντίστοιχη κατάσταση. Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!
 

thalia tsif

Member
Μηνύματα
630
Likes
2.212
Κι εγώ θα περίμενα περισσότερη ευελιξία σε τέτοιες καταστάσεις! Αν μη τι άλλο εκεί καταλαβαίνει ο πελάτης αν αξίζει να ξαναεμπιστευτεί τον διαμεσολαβητή. Εγώ για παράδειγμα μετά από αυτό σίγουρα δεν θα ξαναεπιλέξω κατάλυμα που δεν προσφέρει δωρεάν ακύρωση και από την εξέλιξη με την booking θα κριθεί το αν θα την ξαναπροτιμήσω, όπως φαντάζομαι και πολύς κόσμος που θα βρέθηκε σε αντίστοιχη κατάσταση. Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Εγώ μέσω booking κ χωρίς να έχω κλείσει με δωρεάν ακύρωση άλλαξα 4 ξενοδοχεία..το ένα μου άλλαξε ημερομηνίες κ πρόκειται για Ibis..τα άλλα τρία ακύρωσαν δωρεάν την κράτηση μου..η booking είναι ο διαμεσολαβητής..στελνει μέιλ κ πίεζε συνεχώς..στο τελευταίο χοτελ έστελνα κάθε μέρα μέιλ μέχρι που το δέχτηκε..αλλιώς Τελ λύση η αμφισβητηση συναλλαγης στην τράπεζα σου
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Respect στη Wizz Air!
Πήρα πλήρη επιστροφή χρημάτων ύστερα από 60 μέρες, όσο διάστημα ακριβώς έλεγε ότι θα πάρει για να επιστραφούν τα χρήματα, όταν έκανα την αίτηση για refund.
Το θρίλερ με τη ryan air συνεχίζεται...Μες την εβδομάδα θα ξαναεπικοινωνήσω με ΥΠΑ.
 

Georgia P.

New Member
Μηνύματα
3
Likes
10
Εγώ μέσω booking κ χωρίς να έχω κλείσει με δωρεάν ακύρωση άλλαξα 4 ξενοδοχεία..το ένα μου άλλαξε ημερομηνίες κ πρόκειται για Ibis..τα άλλα τρία ακύρωσαν δωρεάν την κράτηση μου..η booking είναι ο διαμεσολαβητής..στελνει μέιλ κ πίεζε συνεχώς..στο τελευταίο χοτελ έστελνα κάθε μέρα μέιλ μέχρι που το δέχτηκε..αλλιώς Τελ λύση η αμφισβητηση συναλλαγης στην τράπεζα σου
Μόλις με ενημέρωσαν ότι το 1 από τα τρια ξενοδοχεία (Ibis) δέχτηκε να κάνει δωρεάν ακύρωση, οπότε αρχισα να αισιοδοξώ... Με όλα αυτά που ακυρώσαμε για τον γάμο θα ήταν απελπισία να έχουμε μεγάλες απώλειες από το ταξίδι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.141
Likes
45.647
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφόρων της ευρωπαϊκής επιτροπής σχετικά με ακυρωμένη πτήση της Aegean; https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL
Τη χρησιμποποιησα για την ανυπαρκτη επικοινωνια με τo petas. Ομολογω οτι επικοινωνησε το petas μαζι μου συντομα, δεν ξερω αν επαιξε ρολο η αιτηση, και επιβεβαιωσαν οτι θα παρω refund.
Εκτοτε αγνοειται η τυχη του γραφειου- και του refund.
 

Zinoviap

Member
Μηνύματα
70
Likes
102
Να πω και εγώ την συνολική εμπειρία μου με τα εισιτήρια όλο αυτό τον καιρό γιατί είναι όλα διαφορετικές περιπτώσεις.

...................

2) 13 Μαρτίου ATH-EWR (Νιούαρκ), 18 Μαρτίου EWR-ATH. Ήταν award εισιτήρια με την Emirates, ήμουν τυχερός που ανακοίνωσε ο Τραμπ την προηγούμενη μέρα ότι κλείνει τα σύνορα. Ενήργησα γρήγορα και πήρα τα (λίγα) χρήματα που είχα δώσει, όλη η διαδικασία μέσω email. Εάν το είχε ανακοινώσει στις 13 Μαρτίου, απλά θα με έβρισκε η απαγόρευση στον αέρα και θα έτρεχα και δεν θα έφτανα.

................
Kαλησπέρα, η δική μου πτήση για Newark ήταν 21/3, κράτηση από το site της emirates.
Mετά από αιτήσεις και mail υπενθύμισης, μετά από 3 μήνες μου έστειλαν το πολυπόθητο email ότι μου κάνουν refund τα τρία εισιτήρια. Το θέμα είναι ότι μου επιστρέφουν 30,66 € λιγότερα ανά εισιτήριο. Ελέγχοντας λίγο τις χρεώσεις αφαιρούν αυτό το ποσό από τον αεροπορικό ναύλο και όχι από φόρους , τέλη και λοιπές χρεώσεις αερομεταφορέα.
Εσένα σου επέστρεψαν όλο το ποσό? βέβαια τα δικά μου εισιτήρια δεν ήταν award
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.681
Likes
10.388
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Kαλησπέρα, η δική μου πτήση για Newark ήταν 21/3, κράτηση από το site της emirates.
Mετά από αιτήσεις και mail υπενθύμισης, μετά από 3 μήνες μου έστειλαν το πολυπόθητο email ότι μου κάνουν refund τα τρία εισιτήρια. Το θέμα είναι ότι μου επιστρέφουν 30,66 € λιγότερα ανά εισιτήριο. Ελέγχοντας λίγο τις χρεώσεις αφαιρούν αυτό το ποσό από τον αεροπορικό ναύλο και όχι από φόρους , τέλη και λοιπές χρεώσεις αερομεταφορέα.
Εσένα σου επέστρεψαν όλο το ποσό? βέβαια τα δικά μου εισιτήρια δεν ήταν award
Καλησπέρα, τα εισιτήρια ήταν μόνο φόροι, επομένως μου επέστρεψαν όλο το ποσό.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
98
Likes
402
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Καλησπέρα στις 16/3-24/3 πετούσα Θεσ/νικη - Ρίο ντε Τζανέιρο με ενδιαμεσο Μοναχο Λισαββόνα με Aegean και TAP .Η κρατήση έγινε με το Pamediakopes έκανα εγω ακυρωση τα εισητήρια και μου είπαν οτι θα μου επιστραφεί ένα ποσό σε 3-5 βδομαδες και έκτοτε έχουν περάσει 3 μήνες και τίποτα ακόμα .Επίσης είχα κλείσει και 2 εσωτερικές πτήσης στην Βραζιλία μία με GOL όπου και άλλαξε και την ωρα της πτήσης αλλα και εκει που ήτανε απευθείας πτήση την εκαναν με ενδιαμεσό .Γι αυτήν την πτήση ζήτησα refund πάλι με το pamediakopes και ακομα περιμένω νέα .Η δεύτερη εσωτερική πτήση ήτανε με LATAM που ακυρώθηκε από την ίδια την εταιρία και που πάλι το Pamdediakopes είπε ότι θα ζητούσε αποζημίωση και περιμένω 3 μήνες και τίποτα .Επίσης είδα ότι η Latam πρέπει να χρεοκόπησε .Καμία ιδέα κανείς ? Μπορω να κάνω κάτι?
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.491
Καλησπέρα στις 16/3-24/3 πετούσα Θεσ/νικη - Ρίο ντε Τζανέιρο με ενδιαμεσο Μοναχο Λισαββόνα με Aegean και TAP .Η κρατήση έγινε με το Pamediakopes έκανα εγω ακυρωση τα εισητήρια και μου είπαν οτι θα μου επιστραφεί ένα ποσό σε 3-5 βδομαδες και έκτοτε έχουν περάσει 3 μήνες και τίποτα ακόμα .Επίσης είχα κλείσει και 2 εσωτερικές πτήσης στην Βραζιλία μία με GOL όπου και άλλαξε και την ωρα της πτήσης αλλα και εκει που ήτανε απευθείας πτήση την εκαναν με ενδιαμεσό .Γι αυτήν την πτήση ζήτησα refund πάλι με το pamediakopes και ακομα περιμένω νέα .Η δεύτερη εσωτερική πτήση ήτανε με LATAM που ακυρώθηκε από την ίδια την εταιρία και που πάλι το Pamdediakopes είπε ότι θα ζητούσε αποζημίωση και περιμένω 3 μήνες και τίποτα .Επίσης είδα ότι η Latam πρέπει να χρεοκόπησε .Καμία ιδέα κανείς ? Μπορω να κάνω κάτι?
αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα σου εφόσον πλήρωσες με πιστωτική.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.718
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom