Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Θα χρησιμοποιήσω αυτούς τους κανονισμούς που αναφέρεις σε επικοινωνία που θα προσπαθήσω να κάνω τις επόμενες ημέρες. Η μία από τις 2 πτήσεις έχει ακυρωθεί, περιμένω να ακυρωθεί και η δεύτερη και θα διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων.Είχαμε εισιτήρια για Αμερική με τη dreams 11 με25 /4. Πετούσαμε με SAS ή οποία για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω πρακτορείου σε αναγκάζει να κάνεις τις διαδικασίες μαζί του. Επισήμως κάνει refund.
Στη dreams είναι απατεώνες. Θέλει πολύ μα πάρα πολύ υπομονή για να καταφέρεις να μιλήσεις τηλεφωνικά μαζί τους. Μας δήλωσαν ότι δεν έχουν mail για επικοινωνία!!! Αρχικά επέμεναν ότι μόνη λύση είναι να μεταθεσουμε τις ημερομηνίες μέχρι τον Νοέμβριο . Μιλήσαμε με την ΥΠΑ και μας είπαν να τους αναφέρουμε τους έξεις νόμους
Κανονισμός ς61/2004 αρθρο5& 8
Guidlinesευρωπαϊκής επιτροπής 1830 παράγραφος 3.2
Directive US Department of transporters US DOT.
Μόλις τα αναφέραμε αμέσως μας έδωσαν τη δυνατότητα για voucher για ένα χρόνο. Επίσης αρνήθηκαν ότι μια ώρα πριν δεν μας έδιναν αυτή την εναλλακτική. Βέβαια ακόμα επίσημη απάντηση γραπτή δεν έχουμε λάβει.
Είμαστε στη νέα τηλεφωνική προσπάθεια.
Ελπίζω να βοήθησα.