Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μηνύματα
57
Likes
45
Είχαμε εισιτήρια για Αμερική με τη dreams 11 με25 /4. Πετούσαμε με SAS ή οποία για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω πρακτορείου σε αναγκάζει να κάνεις τις διαδικασίες μαζί του. Επισήμως κάνει refund.
Στη dreams είναι απατεώνες. Θέλει πολύ μα πάρα πολύ υπομονή για να καταφέρεις να μιλήσεις τηλεφωνικά μαζί τους. Μας δήλωσαν ότι δεν έχουν mail για επικοινωνία!!! Αρχικά επέμεναν ότι μόνη λύση είναι να μεταθεσουμε τις ημερομηνίες μέχρι τον Νοέμβριο . Μιλήσαμε με την ΥΠΑ και μας είπαν να τους αναφέρουμε τους έξεις νόμους
Κανονισμός ς61/2004 αρθρο5& 8
Guidlinesευρωπαϊκής επιτροπής 1830 παράγραφος 3.2
Directive US Department of transporters US DOT.
Μόλις τα αναφέραμε αμέσως μας έδωσαν τη δυνατότητα για voucher για ένα χρόνο. Επίσης αρνήθηκαν ότι μια ώρα πριν δεν μας έδιναν αυτή την εναλλακτική. Βέβαια ακόμα επίσημη απάντηση γραπτή δεν έχουμε λάβει.
Είμαστε στη νέα τηλεφωνική προσπάθεια.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Θα χρησιμοποιήσω αυτούς τους κανονισμούς που αναφέρεις σε επικοινωνία που θα προσπαθήσω να κάνω τις επόμενες ημέρες. Η μία από τις 2 πτήσεις έχει ακυρωθεί, περιμένω να ακυρωθεί και η δεύτερη και θα διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.118
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Είχες ρωτήσει πριν μέρες αλλά είδα τώρα αυτό στους όρους του voucher:

1. Αν στην κράτησή μου έχω παραπάνω από δύο πτήσεις, και μόνο η μία πτήση έχει ακυρωθεί, μπορώ και πάλι να κάνω αίτηση για το Credit Voucher; Θα έχει πιστωθεί με το ποσό όλων των πτήσεων ή μόνο της ακυρωμένης πτήσης;

Φυσικά και μπορείτε. Με την καταχώρηση του αιτήματός σας, αυτόματα μας δίνετε την συγκατάθεσή σας για την ακύρωση της κράτησης (με όλα τα δρομολόγια/πτήσεις που περιλαμβάνει).

Εφόσον έχετε έστω και μία ακυρωμένη πτήση στην κράτησή σας, και με την προϋπόθεση ότι δεν έχετε κάνει χρήση της μη ακυρωμένης πτήσης, τότε το Credit Voucher που θα λάβετε θα είναι ίσης αξίας με τη συνολική αξία της κράτησής σας.



Άρα σου ακυρώνει όλη την κράτηση και βγαίνει το voucher για ολόκληρο το ποσό.
προς το παρον ακομα περιμενω....το θεωρω απαραδεκτο που αργισανε τοσο για ενα voucher
θα αναγαστω να παρω τηλεφωνο και δεν εχω καμια ορεξη αλλα τελος παντων
 

NSGF

New Member
Μηνύματα
2
Likes
1
Σ' ευχαριστώ πολύ. Ίσως προχωρήσω και σε αυτό το βήμα. Να σας πω όμως ότι προλιγο επικοινώνησα με ΥΠΑ. Εξέθεσα αναλυτικά όλα τα γεγονότα, όλα τα emails που διαθέτω και μου είπαν να κάνω καταγγελία σε αυτούς. Την οποία έχω ήδη ετοιμάσει και θα στείλω σε λίγο. Ρώτησα ποια θα είναι η διαδικασία από εδώ και πέρα. Μου είπαν τα εξης: θα γίνει η καταγγελία, θα ζητήσουν από την εταιρία να μου δώσει το αντίτιμο, αν αρνηθεί θα της επιβάλλουν πρόστιμο. Επειδή είχα διαβάσει εδώ μέσα αρκετά παράπονα για τη στάση της ΥΠΑ τους "τσίγκλισα" λίγο παραπάνω να μου πουν τι είναι όλα αυτά περί ΠΝΠ και μη εφαρμογής του νόμου και μου είπαν ότι η ΠΝΠ που λέει ότι μπορεί η εταιρία να μην επιστρέψει το ποσό, αλλά να δώσει voucher , μέχρι τώρα ισχύει μόνο για τις ελληνικές εταιρίες. Θα ελέγξουν αν έχει αλλάξει κάτι ως προς αυτό και για τη ryan air , αλλά μέχρι στιγμής δεν είχαν μια τέτοια ενημέρωση. Για το voucher μου είπαν ότι η ΠΝΠ δίνει την ευκαιρία στις αεροπορικές να πληρώσουν αργότερα τις επιστροφες χρηματων , και όχι μαζεμένα τώρα , γιατί είναι υποχρεωμένες αν δε χρησιμοποιηθεί το voucher μέσα σε 18 μήνες, να πληρώσουν την επιστροφή. Τώρα σε σχέση με τον να κάνω πάλι αίτηση για refundμε τη φόρμα που είπες, είμαι λίγο προβληματισμένη, γιατί είναι σαν να αμφισβητώ όλες τις προηγούμενες κινήσεις. Υπάρχει καταγεγραμμένο αίτημα, που έχει μπει στη σειρά εδώ κι ένα μήνα, υπάρχουν emails της εταιρίας που το επιβεβαιώνουν και σε λίγο θα υπάρχει και η καταγγελία μου για το τελευταίο μαιλ που έστειλαν με επισυναπτόμενα όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν την παραδοχή της εταιρίας για refund. Γι αυτό με προβληματίζει η νέα αίτηση για refund. Θα το σκεφτώ όμως, θα δω πως θα πάει και το θέμα με την καταγγελία.
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,
Μια ερώτηση με ποιον τρόπο θα στείλεις την καταγγελία στην ΥΠΑ?Έχω κάνει ήδη αίτημα στην ηλεκτρονική επίλυση διαφορών στην ευρωπαϊκή επιτροπή και έχω συμπληρώσει στην ryanair αίτημα EU261.Για να δούμε...
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με την Alitalia, σταθηκε αδυνατο να ξεκαθαρισουμε αν το γραφειο ζητησε refund η ακυρωση της πτησης χρεωνοντας ακυρωτικα. Καμια χρησιμοτητα των κωδικων που πηρα και ψευδες οτι θα ενημερωθω απο την Alitalia για την προοδο του αιτηματος. Η αεροπορικη μου επισημανε οτι παλι απο το petas.gr θα αναμενω τις ενεργειες (σε βαθος 12μηνου?).
Εχω μπει σε mood "μαλλον τα κλαιμε τα λεφτα".
Μαλλον ο κωδικος αναφορας που σου ειχαν δωσει, εξυπηρετει μονο το ιδιο το petas. Κατι αντιστοιχο φανταζομαι του κωδικου αναφορας που σου δινουν οταν κανεις κρατηση... Ποτε μιλησες τελευταια φορα μαζι τους τηλεφωνικα;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.852
Μαλλον ο κωδικος αναφορας που σου ειχαν δωσει, εξυπηρετει μονο το ιδιο το petas. Κατι αντιστοιχο φανταζομαι του κωδικου αναφορας που σου δινουν οταν κανεις κρατηση... Ποτε μιλησες τελευταια φορα μαζι τους τηλεφωνικα;
Πριν 6 μηνες που αποδεχτηκα αλλαγη ωρας στο δρομολογιο :p. Στο μειλ τους γραφει οτι μπορω να συνεννοηθω απ ευθειας με την αεροπορικη για την προοδο του αιτηματος, κατι που δεν ισχυει τελικα.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Πριν 6 μηνες που αποδεχτηκα αλλαγη ωρας στο δρομολογιο :p. Στο μειλ τους γραφει οτι μπορω να συνεννοηθω απ ευθειας με την αεροπορικη για την προοδο του αιτηματος, κατι που δεν ισχυει τελικα.
Τρεμω στην ιδεα και μονο, οταν θα ξεκινησω να τους ψαχνω και εγω τις επομενες μερες....
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,
Μια ερώτηση με ποιον τρόπο θα στείλεις την καταγγελία στην ΥΠΑ?Έχω κάνει ήδη αίτημα στην ηλεκτρονική επίλυση διαφορών στην ευρωπαϊκή επιτροπή και έχω συμπληρώσει στην ryanair αίτημα EU261.
Καλησπέρα κι από μένα. Θα μπεις στο site της ΥΠΑ εκεί που λέει δικαιώματα επιβατών. Υπάρχει ένα έγγραφο έντυπο καταγγελίας. Θα το συμπληρώσεις, θα το σκανάρεις και θα το στείλεις στο μαιλ τους(Που βρίσκεται στο έντυπο διαδικασία υποβολής καταγγελιας). Μαζί θα επισυναψεις και όλα τα μαιλ που έχεις από την επικοινωνία σου με την εταιρία. Ο,τι σου έστειλε που έλεγε ότι επιβεβαιώνει το αίτημα σου για refund. Αν θέλεις να μιλήσεις και τηλεφωνικά με την ΥΠΑ το τηλ είναι 2109973162.
 

hlmer32

Member
Μηνύματα
101
Likes
62
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος Η.Π.Α.
Χρίστος ανέστη. Αν μπορεί να κάποιος ας μου πει κι εμένα τι επιλογές έχω. Έχουμε κλείσει με τη μητέρα μου για 20/6 Λάρνακα >Μόσχα, 28/6 Αγία Πετρούπολη >Λάρνακα με aeroflot. Εχουμε κλείσει και τα εισιτήρια Ελλάδα κυπρο και πίσω όπως και Μόσχα Αγία Πετρούπολη αλλά είναι μικρά τα ποσά και δε με πολυνοιάζει αν χαθούν. Εμείς λόγω της κατάστασης έστω κι αν τότε έχουν ανοίξει τα αεροδρόμια δε θέλουμε να πάμε. Οπότε η ερώτηση είναι τι μπορούμε να κάνουμε για πάρουμε τουλάχιστον κάποια βαουτσερ για άλλη φορά???
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
262
Likes
263
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Νομίζω ότι δεν πρέπει να κάνουμε καινούρια αίτηση για refund , γιατί αφενός είναι σαν να αμφισβητούμε εμείς οι ίδιοι την πρώτη μας αίτηση και αφετέρου εκείνη η αίτηση υποτιθεται οτι έχει μπει σε μια σειρά για να διεκπεραιωθει και ο χρόνος μετράει από τότε που έγινε (Η δική μου έγινε πριν 1 μηνα). Στις 9 Απρίλη μου έστειλαν τον τελευταίο email επιβεβαίωσης για να με διαβεβαιώσουν ότι όλα βαίνουν κανονικώς και ότι δε χρειάζεται να επαναλάβω το αίτημα. Όλα αυτά τα έχω κρατήσει. Αύριο το πρωί θα πάρω τηλ στην ΥΠΑ και αν χρειαστεί θα κάνω καταγγελία σε αυτούς. Παντως θεωρώ όπως σας είπα και προηγουμένως ότι το αίτημα μας συνεχίζει να υφίσταται και όλο αυτό είναι μια παγιδουλα για να υπαναχωρησουμε. Ένα ποσοστό υπολογίζουν ότι θα την πατήσει και θα πάρει το voucher οπότε γι αυτούς κέρδος θα είναι. Νομίζω λοιπόν ότι θα χρειαστούμε μια καθοδήγηση για το πώς πρέπει να κινηθούμε από την ΥΠΑ. Ες αύριον τα σπουδαία!
Ευχαριστω πολυ πολυ. Νομιζω εχεις δικιο. Κι εμενα μου εστειλαν μειλ οτι η αιτηση μου ειναι πρις διεκπεραιωση, ομως θα καθυστερησει λιγο λογω της καταστασης.
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
262
Likes
263
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Σ' ευχαριστώ πολύ. Ίσως προχωρήσω και σε αυτό το βήμα. Να σας πω όμως ότι προλιγο επικοινώνησα με ΥΠΑ. Εξέθεσα αναλυτικά όλα τα γεγονότα, όλα τα emails που διαθέτω και μου είπαν να κάνω καταγγελία σε αυτούς. Την οποία έχω ήδη ετοιμάσει και θα στείλω σε λίγο. Ρώτησα ποια θα είναι η διαδικασία από εδώ και πέρα. Μου είπαν τα εξης: θα γίνει η καταγγελία, θα ζητήσουν από την εταιρία να μου δώσει το αντίτιμο, αν αρνηθεί θα της επιβάλλουν πρόστιμο. Επειδή είχα διαβάσει εδώ μέσα αρκετά παράπονα για τη στάση της ΥΠΑ τους "τσίγκλισα" λίγο παραπάνω να μου πουν τι είναι όλα αυτά περί ΠΝΠ και μη εφαρμογής του νόμου και μου είπαν ότι η ΠΝΠ που λέει ότι μπορεί η εταιρία να μην επιστρέψει το ποσό, αλλά να δώσει voucher , μέχρι τώρα ισχύει μόνο για τις ελληνικές εταιρίες. Θα ελέγξουν αν έχει αλλάξει κάτι ως προς αυτό και για τη ryan air , αλλά μέχρι στιγμής δεν είχαν μια τέτοια ενημέρωση. Για το voucher μου είπαν ότι η ΠΝΠ δίνει την ευκαιρία στις αεροπορικές να πληρώσουν αργότερα τις επιστροφες χρηματων , και όχι μαζεμένα τώρα , γιατί είναι υποχρεωμένες αν δε χρησιμοποιηθεί το voucher μέσα σε 18 μήνες, να πληρώσουν την επιστροφή. Τώρα σε σχέση με τον να κάνω πάλι αίτηση για refundμε τη φόρμα που είπες, είμαι λίγο προβληματισμένη, γιατί είναι σαν να αμφισβητώ όλες τις προηγούμενες κινήσεις. Υπάρχει καταγεγραμμένο αίτημα, που έχει μπει στη σειρά εδώ κι ένα μήνα, υπάρχουν emails της εταιρίας που το επιβεβαιώνουν και σε λίγο θα υπάρχει και η καταγγελία μου για το τελευταίο μαιλ που έστειλαν με επισυναπτόμενα όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν την παραδοχή της εταιρίας για refund. Γι αυτό με προβληματίζει η νέα αίτηση για refund. Θα το σκεφτώ όμως, θα δω πως θα πάει και το θέμα με την καταγγελία.
Θα ηθελα να σε ρωτησω , την καταγγελια στη ΥΠΑ την εκανες στελνοντας της φορμα καταγγελιας που εχει; Η σου προτειναν κατι διαγορετικο; Ευχαριστω

Σ' ευχαριστώ πολύ. Ίσως προχωρήσω και σε αυτό το βήμα. Να σας πω όμως ότι προλιγο επικοινώνησα με ΥΠΑ. Εξέθεσα αναλυτικά όλα τα γεγονότα, όλα τα emails που διαθέτω και μου είπαν να κάνω καταγγελία σε αυτούς. Την οποία έχω ήδη ετοιμάσει και θα στείλω σε λίγο. Ρώτησα ποια θα είναι η διαδικασία από εδώ και πέρα. Μου είπαν τα εξης: θα γίνει η καταγγελία, θα ζητήσουν από την εταιρία να μου δώσει το αντίτιμο, αν αρνηθεί θα της επιβάλλουν πρόστιμο. Επειδή είχα διαβάσει εδώ μέσα αρκετά παράπονα για τη στάση της ΥΠΑ τους "τσίγκλισα" λίγο παραπάνω να μου πουν τι είναι όλα αυτά περί ΠΝΠ και μη εφαρμογής του νόμου και μου είπαν ότι η ΠΝΠ που λέει ότι μπορεί η εταιρία να μην επιστρέψει το ποσό, αλλά να δώσει voucher , μέχρι τώρα ισχύει μόνο για τις ελληνικές εταιρίες. Θα ελέγξουν αν έχει αλλάξει κάτι ως προς αυτό και για τη ryan air , αλλά μέχρι στιγμής δεν είχαν μια τέτοια ενημέρωση. Για το voucher μου είπαν ότι η ΠΝΠ δίνει την ευκαιρία στις αεροπορικές να πληρώσουν αργότερα τις επιστροφες χρηματων , και όχι μαζεμένα τώρα , γιατί είναι υποχρεωμένες αν δε χρησιμοποιηθεί το voucher μέσα σε 18 μήνες, να πληρώσουν την επιστροφή. Τώρα σε σχέση με τον να κάνω πάλι αίτηση για refundμε τη φόρμα που είπες, είμαι λίγο προβληματισμένη, γιατί είναι σαν να αμφισβητώ όλες τις προηγούμενες κινήσεις. Υπάρχει καταγεγραμμένο αίτημα, που έχει μπει στη σειρά εδώ κι ένα μήνα, υπάρχουν emails της εταιρίας που το επιβεβαιώνουν και σε λίγο θα υπάρχει και η καταγγελία μου για το τελευταίο μαιλ που έστειλαν με επισυναπτόμενα όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν την παραδοχή της εταιρίας για refund. Γι αυτό με προβληματίζει η νέα αίτηση για refund. Θα το σκεφτώ όμως, θα δω πως θα πάει και το θέμα με την καταγγελία.
Θελω να ρωτησω σχετικα με τις αιτησεις επιστροφης χρηματων. Κι εγω εχω κανει μονο την πρωτη αιτηση οταν ηρθε το μειλ στις 30/3. Η αιτηση EU261 ειναι διαγορετικη; Χρειαζεται να κσνουμε πιστευεις κι αυτην;
 

vanda

Member
Μηνύματα
907
Likes
4.557
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Τρεμω στην ιδεα και μονο, οταν θα ξεκινησω να τους ψαχνω και εγω τις επομενες μερες....
Μην ανησυχειτε, θα κλείσω πουλμανάκι για όλους!
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.121
Likes
6.640
Χρίστος ανέστη. Αν μπορεί να κάποιος ας μου πει κι εμένα τι επιλογές έχω. Έχουμε κλείσει με τη μητέρα μου για 20/6 Λάρνακα >Μόσχα, 28/6 Αγία Πετρούπολη >Λάρνακα με aeroflot. Εχουμε κλείσει και τα εισιτήρια Ελλάδα κυπρο και πίσω όπως και Μόσχα Αγία Πετρούπολη αλλά είναι μικρά τα ποσά και δε με πολυνοιάζει αν χαθούν. Εμείς λόγω της κατάστασης έστω κι αν τότε έχουν ανοίξει τα αεροδρόμια δε θέλουμε να πάμε. Οπότε η ερώτηση είναι τι μπορούμε να κάνουμε για πάρουμε τουλάχιστον κάποια βαουτσερ για άλλη φορά???
Νομίζω κάπου διάβασα πως η Aeroflot ακυρωσε όλες τις διεθνείς πτησεις μέχρι Άυγουστο. Λογικά αν μπεις στο site της θα το γράφει κάπου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.643
Μηνύματα
905.516
Μέλη
39.389
Νεότερο μέλος
etspoetry

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom