• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

vanda

Member
Μηνύματα
908
Likes
4.560
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Αυτο ειναι στις συμβατικες υποχρεωσεις τους. Αυτο μας ελειπε τωρα, να κοψουν κι αυτα :p
Με όλα αυτά που βιώνουμε, θα αρχίσουμε να πανηγυρίζουμε όταν συμβαίνουν τα αυτονόητα!

Τα εχω δεί όλα τον τελευταίο μήνα, με κακή εξυπηρέτηση από τράπεζες, ηλεκτρονικά καταστήματα, εταιρίες courier....
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Και ένα καλό νέο. Η Aegean, μετα από αιτημα που εγινε στο αεροδρόμιο στις 13/3 για ακυρωμένη πτηση στις 23/3, επέστρεψε φόρους αεροδρομίου και πόντους bonus alpha bank, στις 2/4.
Αν δεν μπουν τα χρηματα τις μερες που μενουν και δεν βγαλω ακρη και απο καταγγελιες....μετα θα κανουμε εμφανιση ντουετακι στα γραφεια τους.
 

jimkGR

Member
Μηνύματα
87
Likes
581
άνθρωπος της Aegean απάντησε στο email της ΥΠΑ με την καταγγελία που είχα κάνει και έγραψε ότι έχουν προχωρήσει σε πλήρης αποζημίωση (τους είχα στείλει στο fb).

Φαντάζομαι λοιπόν ότι φλαγκάρουν τις κρατήσεις για τις οποίες έχει γίνει καταγγελία στην ΥΠΑ και σε αυτές τις περιπτώσεις σου γυρνάνε πίσω τα λεφτά
 

jlee

Member
Μηνύματα
34
Likes
38
Σήμερα και το Βιετνάμ μπήκε στους FC όρους του booking μέχρι τέλος Απριλίου.
Έκανα αίτημα ακύρωσης για το κατάλυμα στο Phu Quoc και μου απάντησε ότι θα επιστραφούν τα χρήματα σε 4 - 5 βδομάδες.
Ελπίζω κάποτε να επιστραφούν γιατί προς το παρόν δεν έχει γίνει επιστροφή από καμιά εταιρία!
Καλή υπομονή!
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
άνθρωπος της Aegean απάντησε στο email της ΥΠΑ με την καταγγελία που είχα κάνει και έγραψε ότι έχουν προχωρήσει σε πλήρης αποζημίωση (τους είχα στείλει στο fb).

Φαντάζομαι λοιπόν ότι φλαγκάρουν τις κρατήσεις για τις οποίες έχει γίνει καταγγελία στην ΥΠΑ και σε αυτές τις περιπτώσεις σου γυρνάνε πίσω τα λεφτά
Πότε έγινε αυτό; Γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν πάτησε στην καινούρια πνπ.

Σήμερα και το Βιετνάμ μπήκε στους FC όρους του booking μέχρι τέλος Απριλίου.
Έκανα αίτημα ακύρωσης για το κατάλυμα στο Phu Quoc και μου απάντησε ότι θα επιστραφούν τα χρήματα σε 4 - 5 βδομάδες.
Ελπίζω κάποτε να επιστραφούν γιατί προς το παρόν δεν έχει γίνει επιστροφή από καμιά εταιρία!
Καλή υπομονή!
Η διαδικασία πως ήταν; Σου έβγαλε στα self service tools ή μίλησες με κάποιον;
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
Εχω το γραπτο τους mail και ειμαι στην 24η εργασιμη. Αλλα με μια βδομαδα ακομα περιθωριο δεν βλεπω φως στο τουνελ. Θα περιμενω καποιες μερες ακομα....

Αρχικα θα απαντησω πανω στο μειλ τους και θα ρωτησω γιατι δεν εχουν μπει ακομα τα χρηματα. Και μετα με οπλο το γραπτο τους θα αρχισουν να πεφτουν καταγγελιες. Υπουργειο, ΥΠΑ, Καταναλωτη κτλπ
Η απαντηση της ΥΠΑ οταν τους υπενθυμισα οτι περασαν οι 30 μερες

σε συνέχεια της επιστολής σας , σας γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε λάβει απάντηση μέχρι σήμερα από την εταιρεία Aegean Airlines για την υπόθεσή σας.Θα πρέπει να περιμένουμε 6 βδομάδες για την απάντηση της αεροπορικής εταιρείας μετά τη καταγγελίας σας. Αυτό το χρονικό όριο αναφέρεται στο έντυπο καταγγελιών ΕΕ για περιπτώσεις ακυρώσεων, καθυστερήσεων πτήσεων και άρνησης επιβίβασης επιβατών. Αν η εταιρεία δεν απαντήσει μέσα σ αυτό το χρονικό όριο, αποστέλλουμε υπενθυμιστική επιστολή και αναμένουμε ακόμα 15 ημέρες. Επομένως θα πρέπει να αναμένουμε την απάντηση της εταιρείας λαμβάνοντας επίσης υπόψη μας τις ιδιαίτερες συνθήκες που όλοι βιώνουμε λόγω της πανδημίας covid-19.

Οποτε αλλες δυο βδομαδες αφου και η τραπεζα καθυστερει την αμφισβητηση
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Η απαντηση της ΥΠΑ οταν τους υπενθυμισα οτι περασαν οι 30 μερες

σε συνέχεια της επιστολής σας , σας γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε λάβει απάντηση μέχρι σήμερα από την εταιρεία Aegean Airlines για την υπόθεσή σας.Θα πρέπει να περιμένουμε 6 βδομάδες για την απάντηση της αεροπορικής εταιρείας μετά τη καταγγελίας σας. Αυτό το χρονικό όριο αναφέρεται στο έντυπο καταγγελιών ΕΕ για περιπτώσεις ακυρώσεων, καθυστερήσεων πτήσεων και άρνησης επιβίβασης επιβατών. Αν η εταιρεία δεν απαντήσει μέσα σ αυτό το χρονικό όριο, αποστέλλουμε υπενθυμιστική επιστολή και αναμένουμε ακόμα 15 ημέρες. Επομένως θα πρέπει να αναμένουμε την απάντηση της εταιρείας λαμβάνοντας επίσης υπόψη μας τις ιδιαίτερες συνθήκες που όλοι βιώνουμε λόγω της πανδημίας covid-19.

Οποτε αλλες δυο βδομαδες αφου και η τραπεζα καθυστερει την αμφισβητηση
Σε ειχαν ενημερωσει για πιστωση χρηματων εντος 30 ημερων και δεν εγινε; Και ετσι προχωρησες σε καταγγελια σε ΥΠΑ και ελαβες την παραπανω απαντηση;
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
Σε ειχαν ενημερωσει για πιστωση χρηματων εντος 30 ημερων και δεν εγινε; Και ετσι προχωρησες σε καταγγελια σε ΥΠΑ και ελαβες την παραπανω απαντηση;
Σε ειχαν ενημερωσει για πιστωση χρηματων εντος 30 ημερων και δεν εγινε; Και ετσι προχωρησες σε καταγγελια σε ΥΠΑ και ελαβες την παραπανω απαντηση;
Στο μειλ ακυρωσης της πτησης η aegean μου εδινε την επιλογη επιστροφης χρηματων τοτε.Ηταν τις πρωτες μερες 13/3, μετα αλλαξε σχεδια προφανως κ με καθυστερουσε μπας κ τσιμπησω με το voucher.
Εγω ειχα κανει αιτημα ομως οπως μου ειχε στειλει αλλα δεν ελαβα ποτε επιβεβαιωση.
Αυτο ελεγαν τοτε¨

Λυπούμαστε ειλικρινά για οποιαδήποτε ταλαιπωρία σας έχουμε προκαλέσει λόγω τροποποίησης του προγράμματος.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε ακύρωση και πλήρη επιστροφή χρημάτων παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
E-mail: [email protected]

Η πίστωση του ποσού θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα που χρεώθηκε αρχικά μέσα στις επόμενες 30 εργάσιμες ημέρες.​
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Στο μειλ ακυρωσης της πτησης η aegean μου εδινε την επιλογη επιστροφης χρηματων τοτε.Ηταν τις πρωτες μερες 13/3, μετα αλλαξε σχεδια προφανως κ με καθυστερουσε μπας κ τσιμπησω με το voucher.
Εγω ειχα κανει αιτημα ομως οπως μου ειχε στειλει αλλα δεν ελαβα ποτε επιβεβαιωση.
Αυτο ελεγαν τοτε¨

Λυπούμαστε ειλικρινά για οποιαδήποτε ταλαιπωρία σας έχουμε προκαλέσει λόγω τροποποίησης του προγράμματος.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε ακύρωση και πλήρη επιστροφή χρημάτων παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
E-mail: [email protected]

Η πίστωση του ποσού θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα που χρεώθηκε αρχικά μέσα στις επόμενες 30 εργάσιμες ημέρες.​
1) Το ιδιο πραγμα εχουμε αιτηθει και μαλιστα σχεδον ιδια ημερομηνια(12/3 εγω), μονο που εγω ειμαι μεσω πρακτορειου.....ενω εσυ εχεις να κανει απευθειας με την αεροπορικη.

2)Γιατι λες παραπανω οτι περασε η προθεσμια των 30 ημερων;; Οπως και στη δικη μου περιπτωση, ετσι και σε εσενα μιλανε για 30 «ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ» ημερες και οχι ημερολογιακες. Ουσιαστικα εσυ εισαι στις 23 τωρα! Δεν ξερω αν θα μπουν στις εναπομειναντες αλλα τουλαχιστον πρακτικα εχουν μεινει μερες!
 
Last edited:

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Καλημέρα και καλό Πάσχα,
για πτήσεις 15/04 και 19/04 που είχαν ακυρωθεί και είχα ζητήσει επιστροφή χρημάτων
(αφού μου έδινε αυτή την δυνατότητα και είχα λάβει και e-mail επιβεβαίωσης),
σήμερα έλαβα το παρακάτω e-mail.
Πατώντας την επιλογή click here ανοίγει σελίδα με πληροφορίες για το πως να χρησιμοποιήσεις το voucher, ενώ για επιστροφή χρημάτων, μάλλον η μόνη δυνατότητα είναι μέσω chat.
Έχετε λάβει παρόμοιο e-mail και αν ναι ποια βήματα ακολουθήσατε για επιστροφή χρημάτων ?

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

Our Ref:........

Dear Customer,

Over the past months the spread of the Covid-19 virus has caused many EU governments to impose flight and/or travel bans which grounded over 99% of Ryanair’s flights. We are doing everything we can to support our customers, our people and protect jobs. We are ready to return flying when Covid-19 is defeated, hopefully sooner rather than later.

We regret that these Government travel restrictions have forced the cancellation of your Ryanair flight(s) under booking reference:: .......

Please see below details of your travel voucher for ......EUR, the full value of your unused booking. This amount can be used for the purchase of Ryanair flights and other services at any time over the next 12 months. It is simple to use this voucher when making a booking on the Ryanair website or app.

If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us. Please note that as our customer care agents are required to work from home to limit the spread of COVID-19 virus, payment security restrictions prevent us from processing refunds as quickly as we would like to.

We invite you to use your voucher to book your next trip and we look forward to seeing you again on a Ryanair flight in the near future. Passengers who made their bookings using travel agents, or on line travel agencies should contact these companies from where they purchased their tickets to find out more about their options.

Our priority always remains the health and well-being of our people and customers.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
1) Το ιδιο πραγμα εχουμε αιτηθει και μαλιστα σχεδον ιδια ημερομηνια(12/3 εγω), μονο που εγω ειμαι μεσω πρακτορειου.....ενω εσυ ειχες να κανει απευθειας με την αεροπορικη.

2)Γιατι λες παραπανω οτι περασε η προθεσμια των 30 ημερων;; Οπως και στη δικη μου περιπτωση, ετσι και σε εσενα μιλανε για 30 «ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ» ημερες και οχι ημερολογιακες. Ουσιαστικα εσυ εισαι στις 23 τωρα! Δεν ξερω αν θα μπουν στις εναπομειναντες αλλα τουλαχιστον πρακτικα εχουν μεινει μερες!
Εχεις δικιο για τις εργασιμες...μαλλον ειμαι λιγο ανυπομονος...
Ειναι που εχω χασει τη μπαλα με τοσα μειλ.
Τουλαχιστον ξεμπερδεψα με ryan booking κ τρενα.
Που να το περιμενω οτι θα με ταλαιπωρει η aegean....
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Εχεις δικιο για τις εργασιμες...μαλλον ειμαι λιγο ανυπομονος...
Ειναι που εχω χασει τη μπαλα με τοσα μειλ.
Τουλαχιστον ξεμπερδεψα με ryan booking κ τρενα.
Που να το περιμενω οτι θα με ταλαιπωρει η aegean....
Προσωπικη αποψη οτι δεν βλεπω να μπαινουν σε κανεναν απο τους δυο... Πατανε πανω στη κατασταση
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.163
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom