Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.842
Μόλις γίνει άρση των περιορισμών της κυκλοφορίας, σκοπεύω να πάω από κοντά, στα γραφεία του petas μπας και βγάλω άκρη (the greek way) Οποιος θέλει, με ακολουθεί!
Επειδη η προειδοποιηση της καταγγελιας εφερε αμεσως κωδικους, εγω λεω να το κανω πιο πολιτισμενα.
Η κοινοποιηση της καταγγελιας x2, γιατι δεν κανω πλακα οταν προειδοποιω, ισως φερει αποτελεσματα. Αν ως τοτε δεν φερει, το σκεφτομαι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.842
Τωρα το ειδα το μηνυμα σου. Συγνωμη για την καθυστερηση. Σου κανω ακριβως copy paste το mail απο petas. Γραφει και διαφορα αλλα οπως συγνωμη για την καθυστερηση κτλπ...
Οριστε αυτουσιο:

Σχετικά με την κράτησή σας, η αεροπορική μας έχει δώσει την έγκριση για ολική επιστροφή χρημάτων, και έχουμε προχωρήσει στην ακύρωση των εισιτηρίων σας.

Τα χρήματα θα επιστραφούν μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την αγορά.
Τουλαχιστον λεει "ολικη εγκριση" γιατι εγω κοντευω να ξεχασω τα ελληνικα που ξερω με το "αιτημα ακυρωσης της ακυρωμενης πτησης' για να μην υποσχεθουν refund
 

vanda

Member
Μηνύματα
907
Likes
4.557
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Και ένα καλό νέο. Η Aegean, μετα από αιτημα που εγινε στο αεροδρόμιο στις 13/3 για ακυρωμένη πτηση στις 23/3, επέστρεψε φόρους αεροδρομίου και πόντους bonus alpha bank, στις 2/4.
 

vanda

Member
Μηνύματα
907
Likes
4.557
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Επειδη η προειδοποιηση της καταγγελιας εφερε αμεσως κωδικους, εγω λεω να το κανω πιο πολιτισμενα.
Η κοινοποιηση της καταγγελιας x2, γιατι δεν κανω πλακα οταν προειδοποιω, ισως φερει αποτελεσματα. Αν ως τοτε δεν φερει, το σκεφτομαι.
τι κωδικούς εννοείς;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.842
Και ένα καλό νέο. Η Aegean, μετα από αιτημα που εγινε στο αεροδρόμιο στις 13/3 για ακυρωμένη πτηση στις 23/3, επέστρεψε φόρους αεροδρομίου και πόντους bonus alpha bank, στις 2/4.
Αυτο ειναι στις συμβατικες υποχρεωσεις τους. Αυτο μας ελειπε τωρα, να κοψουν κι αυτα :p
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Προφανως εννοει κωδικο του αιτηματος που κανεις. Εκανα ενα edit και παραπανω εγω @paefstra....

Μου απαντησαν στο mail μονο αυτο που σας ποσταρα παραπανω με κοκκινο χρωμα. Κωδικο δεν μου εδωσαν..
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.842
τι κωδικούς εννοείς;
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρεία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.

Κωδικός αναφοράς: .....
Aριθμός αιτήματος ακύρωσης: ..... "

Κατι νουμερα...
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αιτήματος ακύρωσης ώστε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με την έκβαση του αιτήματος κατευθείαν από την αεροπορική εταιρεία.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.


Τωρα το προσεξα αυτο, αρα απο δω και περα μιλαω μονο με την αεροπορικη!
 
Last edited:

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Εχω το γραπτο τους mail και ειμαι στην 24η εργασιμη. Αλλα με μια βδομαδα ακομα περιθωριο δεν βλεπω φως στο τουνελ. Θα περιμενω καποιες μερες ακομα....

Αρχικα θα απαντησω πανω στο μειλ τους και θα ρωτησω γιατι δεν εχουν μπει ακομα τα χρηματα. Και μετα με οπλο το γραπτο τους θα αρχισουν να πεφτουν καταγγελιες. Υπουργειο, ΥΠΑ, Καταναλωτη κτλπ
 
Last edited:

vanda

Member
Μηνύματα
907
Likes
4.557
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρεία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.

Κωδικός αναφοράς: .....
Aριθμός αιτήματος ακύρωσης: ..... "

Κατι νουμερα...
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αιτήματος ακύρωσης ώστε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με την έκβαση του αιτήματος κατευθείαν από την αεροπορική εταιρεία.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.


Τωρα το προσεξα αυτο, αρα απο δω και περα μιλαω μονο με την αεροπορικη!
Πολύ καλό αυτό. Είσαι τυχερή. Ειναι απίστευτα ευγενικοί στο τηλεφωνικό κέντρο της Alitalia. Και επειδή βρίσκεται στην Αλβανία, λειτουργεί και τις ημέρες που έχουμε εθνικές αργίες. Εννοείται οτι μιλάνε ελληνικά.

Αν ειναι για Alitalia, και το δικό σου αίτημα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.842
Πολύ καλό αυτό. Είσαι τυχερή. Ειναι απίστευτα ευγενικοί στο τηλεφωνικό κέντρο της Alitalia. Και επειδή βρίσκεται στην Αλβανία, λειτουργεί και τις ημέρες που έχουμε εθνικές αργίες. Εννοείται οτι μιλάνε ελληνικά.
Ξερω, τους ειχα παρει τηλεφωνο για το voucher και εκανα πισω οταν ειδα οτι παλευται ακομη το refund με δικη τους προτροπη μαλιστα.
 

vanda

Member
Μηνύματα
907
Likes
4.557
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Εχω το γραπτο τους mail και ειμαι στην 24η εργασιμη. Αλλα με μια βδομαδα ακομα περιθωριο δεν βλεπω φως στο τουνελ. Θα περιμενω καποιες μερες ακομα....

Αρχικα θα τους απαντησω πανω στο μειλ τους και θα ρωτησω γιατι δεν εχουν μπει ακομα τα χρηματα. Και μετα με οπλο το γραπτο τους θα αρχισουν να πεφτουν καταγγελιες. Υπουργειο, ΥΠΑ, Καταναλωτη κτλπ
Εντάξει, θα πάω μόνη μου! Βαριέμαι να μπλέξω με το δημοσιο (αν και δημόσιος υπάλληλος, χαχα)
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.842
Εντάξει, θα πάω μόνη μου! Βαριέμαι να μπλέξω με το δημοσιο (αν και δημόσια υπάλληλος, χαχα)
Σε κατι τετοια κανουμε εικονα το σωματειο να ανακοινωνει "Στηριζουμε τη συναδελφο που συνεληφθη να γρονθοκοπει τουριστικο πρακτορα κλπ" και το παμε γραφειοκρατικα καλυτερα, που το κατεχουμε κιολας χαχαχαχα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.640
Μηνύματα
905.467
Μέλη
39.386
Νεότερο μέλος
AngelosPhillips

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom