Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Καλησπέρα, ερώτηση σχετικά με Emirates, η πτήση μου είναι σε 3 μέρες, δεν ζω δεχτεί καμία απτις επιλογές που δίνουν, έχω κάνει καταγγελία στην ΥΠΑ καθώς και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα μου. Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο; Υπάρχει περίπτωση η αεροπορική μετά να μου πει ότι δεν δικαιούμαι τπτ; Φαντάζομαι όχι αλλά θέλω να μου πει κάποιος που γνωρίζει αν χρειάζεται να κάνω κάποιο άλλο βήμα για να είμαι καλυμμένος.

Ευχαριστώ
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Σχετικά με την Aegean, κάλεσα πριν από λίγο, μέσος χρόνος αναμονής έλεγε 9 λεπτά, όντως σε 9 λεπτά το σήκωσαν. Είπα στην υπάλληλο για την ακυρωμένη πτήση και άρχισε να μου λέει για το voucher, της είπα δεν ενδιαφέρομαι για το vοucher αλλά για πλήρη επιστροφή χρημάτων όπως προβλέπει ο 261/2004. Άρχισε να τα μασάει και τέλος πάντων καταλήξαμε ότι δεν μπορεί λέει να επεξεργαστεί το αίτημα επιστροφής χρημάτων η ίδια και να συμπληρώσω τη φόρμα επικοινωνίας που έχει στο site. Όπερ και έκανα, σημειωτέον ότι στην επιβεβαίωση που έλαβα λέει πως θα απαντήσουν μέσα σε 45-60 μέρες! Ήδη έκανα και αμφισβήτηση συναλλαγής στο paypal, τώρα είμαι στη φάση που επικοινωνώ με τον πωλητή και μετά θα το κλιμακώσω σε αξίωση. Θα ενημερώσω εδώ για την εξέλιξη.
Μου τη σπάει το voucher. Δεν θέλω voucher. Είναι θέμα ηθικό. Ο νόμος προβλέπει επιστροφή χρημάτων. Αυτό που προβλέπει ο νόμος θέλω.
Θα πρέπει να μιλήσω και με την ΥΠΑ.
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Καλησπέρα, ερώτηση σχετικά με Emirates, η πτήση μου είναι σε 3 μέρες, δεν ζω δεχτεί καμία απτις επιλογές που δίνουν, έχω κάνει καταγγελία στην ΥΠΑ καθώς και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα μου. Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο; Υπάρχει περίπτωση η αεροπορική μετά να μου πει ότι δεν δικαιούμαι τπτ; Φαντάζομαι όχι αλλά θέλω να μου πει κάποιος που γνωρίζει αν χρειάζεται να κάνω κάποιο άλλο βήμα για να είμαι καλυμμένος.

Ευχαριστώ
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται (ή μπορείς) να κάνεις κάτι επιπλέον. Αυτά έχω κάνει και εγώ. Η Emirates ουσιαστικά σου αφήνει ανοικτό το εισιτήριο για 24 μήνες και αν δεν το χρησιμοποιήσεις εντός 12μηνου σου επιστρέφουν το αντίτιμο.
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.376
Likes
4.402
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Η SAS πάντως εχει ήδη βάλει αίτηση για πλήρη επιστροφη χρημάτων για πτησεις που είναι μέσα στη λίστα ακυρωμένων πτήσεών της περαν του βάουτσερ..
Είχα κλείσει για Ισλανδία 27 Μαιου με την SAS και τρανσιτ με Icelandair (ενιαίο). Προς το παρόν δεν έχει ακυρωθεί η πτήση και καμιά από τις δυο εταιρίες δεν έχει βγάλει ανακοίνωση.
Είναι νωρίς; Να περάσει λίγος καιρός και να επικοινωνήσω;
Εσείς τι λέτε;
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.885
Likes
18.565
Είχα κλείσει για Ισλανδία 27 Μαιου με την SAS και τρανσιτ με Icelandair (ενιαίο). Προς το παρόν δεν έχει ακυρωθεί η πτήση και καμιά από τις δυο εταιρίες δεν έχει βγάλει ανακοίνωση.
Είναι νωρίς; Να περάσει λίγος καιρός και να επικοινωνήσω;
Εσείς τι λέτε;
Η SAS όσο θα πλησιάζει η πτηση σου θα βγάλει, όπως έκανε με μένα, μια βδομάδα πριν την πτηση ακύρωση και με αυτή θα πας για αίτηση full refund .. Έχεις ακόμα καιρό..
 

Jo.kf

Member
Μηνύματα
6
Likes
3
Καλησπέρα σε όλους. Θε ηθελα με την σειρα μου να υποβάλλω τους προβληματισμούς μου σχετικά με ενα προγραμματισμένο ταξίδι για Λισαβόνα-Πορτο 12-21/5. Τα αεροπορικά με Aegean η διαμονή με Airbnb. Όσον αφορά τα εισιτήρια της Aegean δν εχω προβεί σε ακύρωση κ επιστροφή σε credit voucher. Πρώτον το θεωρώ κοροϊδία να μν δικαιούσαι επιστροφή των χρημάτων σου δεδομένου των συνθηκών και δεύτερον Γιατι δν γνωρίζω επακριβώς αν η Πορτογαλία υπάγεται στις χώρες που έχουν διακοπεί οι πτήσεις κ η σύνδεση με την χώρα μας κ Επισης ελπιζω σε ακύρωση πτήσης μου τελικά απο την αεροπορική την ίδια αν η κατάσταση συνεχιστεί κ ίσως καταφέρουμε επιστροφή χρημάτων ετσι. Θελω πληροφορίες σχετικά μ αυτο κ αν κπς γνωρίζει κατι περαιτέρω. Όσον αφορά την Airbnb έβγαλε ανακοίνωση για υπαγωγή ακυρώσεων κράτησης σε ειδικές περιστάσεις λόγω Covid-19 ομως απαιτεί καποια συγκεκριμένα δικαιολογητικά επίσημα για επεξεργασία αιτήματος πλήρης επιστροφής χρημάτων. Γνωρίζει κάποιος κατι πάνω σ αυτο η εχει δει την νεότερη ενημέρωση κ εχει προχωρησει σε ακύρωση με πλήρη επιστροφή χρημάτων; Ευχαριστω πολυ!
 

zade

Member
Μηνύματα
173
Likes
750
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Η SAS όσο θα πλησιάζει η πτηση σου θα βγάλει, όπως έκανε με μένα, μια βδομάδα πριν την πτηση ακύρωση και με αυτή θα πας για αίτηση full refund .. Έχεις ακόμα καιρό..
Σου έστειλε mail ή SMS ;

Γιατί έχω κι εγώ πτήση για τις 10 Απρίλη ( σε λιγότερο δηλαδή απο εβδομάδα) την οποία δίνει ακυρωμένη στο site της αλλά δεν μου έχει έρθει κάτι για να μπορέσω να έχω στα χέρια μου και βάλω το πρακτορείο (το gotogate δηλαδή που χρεώνει και 30 ευρώ κερατιάτικα) να κινήσει την διαδικασία του refund.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.137
Σου έστειλε mail ή SMS ;

Γιατί έχω κι εγώ πτήση για τις 10 Απρίλη ( σε λιγότερο δηλαδή απο εβδομάδα) την οποία δίνει ακυρωμένη στο site της αλλά δεν μου έχει έρθει κάτι για να μπορέσω να έχω στα χέρια μου και βάλω το πρακτορείο (το gotogate δηλαδή που χρεώνει και 30 ευρώ κερατιάτικα) να κινήσει την διαδικασία του refund.
Καλύτερα να αρχίσεις επικοινωνία με αεροπορική τώρα.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.885
Likes
18.565
Σου έστειλε mail ή SMS ;

Γιατί έχω κι εγώ πτήση για τις 10 Απρίλη ( σε λιγότερο δηλαδή απο εβδομάδα) την οποία δίνει ακυρωμένη στο site της αλλά δεν μου έχει έρθει κάτι για να μπορέσω να έχω στα χέρια μου και βάλω το πρακτορείο (το gotogate δηλαδή που χρεώνει και 30 ευρώ κερατιάτικα) να κινήσει την διαδικασία του refund.
Ναι μου έστειλε και μου λέει εν ολίγοις να πάω στο σαιτ και να κάνω αίτηση για βάουτσερ αλλά μέσα όταν πας βλέπεις ότι μπορεις να κάνεις αίτηση για επιστροφή εφόσον η πτηση σου έχει ακυρωθεί (βάουτσερ μπορείς να πάρεις και αν δεν έχει ακυρωθεί η πτήση)...

Αλλά για όσους έχουν βγάλει εισητηριο μέσω πρακτορείου γράφει να έρθουν σε συνεννόηση με το πρακτορείο: If you have made your reservation through a travel agent, please contact your them for available options.
 

Caza John

New Member
Μηνύματα
3
Likes
3
Καλησπέρα και από μένα !
Έχω κλείσει με Norwegian Air ταξίδι προς την Στοκχόλμη η οποία θα ηταν στις 11/4/2020.
Μίλησα με ένα φίλο μου που ο πατέρας του ασχολείται με τα τουριστικά και μου είπε πως η εν λόγω εταιρία δεν πραγματοποιεί καμία πτήση και έχει ακυρώσει τα πάντα.
Εγώ έκλεισα τα αεροπορικά μου από μηχανή αναζήτησης η οποία με έστειλε σε γνωστό ελληνικό τουριστικό γραφείο.
Στην προσπάθεια μου να καλέσω εδώ και ένα μήνα το συγκεκριμένο γραφείο δεν σήκωσε ποτέ κανένας το τηλέφωνο και τέλος στο site τους δεν έχουν κανένα email ώστε να επικοινωνήσω.
Σε αναζήτηση που έκανα στο επίσημο account του γραφείου στο Facebook είδα δεκάδες σχόλια πελατών με το ίδιο πρόβλημα και τεράστια δυσαρέσκεια.
Η Norwegian Air μέσω των οδηγιών στο site της με παραπέμπει στο τουριστικό γραφείο από το οποίο έκλεισα τα εισιτήρια και πραγματικά είμαι σε απόγνωση.
Ξέρει κάποιος τι μπορώ να κάνω για βρω το δίκιο μου και να είμαι καλυμμένος ;
Θέλω να κινηθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται γιατί προβλέπω να χάνω τα χρηματά μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
 

Thalia!!

Member
Μηνύματα
49
Likes
22
Καλησπέρα σε όλους. Θε ηθελα με την σειρα μου να υποβάλλω τους προβληματισμούς μου σχετικά με ενα προγραμματισμένο ταξίδι για Λισαβόνα-Πορτο 12-21/5. Τα αεροπορικά με Aegean η διαμονή με Airbnb. Όσον αφορά τα εισιτήρια της Aegean δν εχω προβεί σε ακύρωση κ επιστροφή σε credit voucher. Πρώτον το θεωρώ κοροϊδία να μν δικαιούσαι επιστροφή των χρημάτων σου δεδομένου των συνθηκών και δεύτερον Γιατι δν γνωρίζω επακριβώς αν η Πορτογαλία υπάγεται στις χώρες που έχουν διακοπεί οι πτήσεις κ η σύνδεση με την χώρα μας κ Επισης ελπιζω σε ακύρωση πτήσης μου τελικά απο την αεροπορική την ίδια αν η κατάσταση συνεχιστεί κ ίσως καταφέρουμε επιστροφή χρημάτων ετσι. Θελω πληροφορίες σχετικά μ αυτο κ αν κπς γνωρίζει κατι περαιτέρω. Όσον αφορά την Airbnb έβγαλε ανακοίνωση για υπαγωγή ακυρώσεων κράτησης σε ειδικές περιστάσεις λόγω Covid-19 ομως απαιτεί καποια συγκεκριμένα δικαιολογητικά επίσημα για επεξεργασία αιτήματος πλήρης επιστροφής χρημάτων. Γνωρίζει κάποιος κατι πάνω σ αυτο η εχει δει την νεότερη ενημέρωση κ εχει προχωρησει σε ακύρωση με πλήρη επιστροφή χρημάτων; Ευχαριστω πολυ!
Καλησπέρα εγώ για 2 δαίμονες μια Κρακοβία κ μια Βαρσοβία μίλησα με τα δωμάτια πρώτα! Στη Κρακοβία ο άνθρωπος αμέσως έκανε επιστροφή πλήρους χρημάτων. Στη Βαρσοβία δεν απαντούσε με τπτ κ έκανε άρνηση επιστροφής εκεί επενεβει η airbnb δεν απάντησε ούτε στην εταιρεία. Έστειλα λοιπόν το νόμο της Ελλάδας για απαγόρευση καθ ς κ τις ακυρωμενες πτήσεις κ τη επόμενη είχα τα χρήματα μου!
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.885
Likes
18.565
Καλησπέρα και από μένα !
Έχω κλείσει με Norwegian Air ταξίδι προς την Στοκχόλμη η οποία θα ηταν στις 11/4/2020.
Μίλησα με ένα φίλο μου που ο πατέρας του ασχολείται με τα τουριστικά και μου είπε πως η εν λόγω εταιρία δεν πραγματοποιεί καμία πτήση και έχει ακυρώσει τα πάντα.
Εγώ έκλεισα τα αεροπορικά μου από μηχανή αναζήτησης η οποία με έστειλε σε γνωστό ελληνικό τουριστικό γραφείο.
Στην προσπάθεια μου να καλέσω εδώ και ένα μήνα το συγκεκριμένο γραφείο δεν σήκωσε ποτέ κανένας το τηλέφωνο και τέλος στο site τους δεν έχουν κανένα email ώστε να επικοινωνήσω.
Σε αναζήτηση που έκανα στο επίσημο account του γραφείου στο Facebook είδα δεκάδες σχόλια πελατών με το ίδιο πρόβλημα και τεράστια δυσαρέσκεια.
Η Norwegian Air μέσω των οδηγιών στο site της με παραπέμπει στο τουριστικό γραφείο από το οποίο έκλεισα τα εισιτήρια και πραγματικά είμαι σε απόγνωση.
Ξέρει κάποιος τι μπορώ να κάνω για βρω το δίκιο μου και να είμαι καλυμμένος ;
Θέλω να κινηθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται γιατί προβλέπω να χάνω τα χρηματά μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
Αν ειναι ελληνικό στειλτους μήνυμα οτι θελεις επιστροφή χρημάτων και ότι αν δεν απαντησουν εγκαιρως θα κάνεις καταγγελία στον ΕΟΤ όπως εχουν και άλλοι εδω μέσα.. μετα πας ΕΟΤ και ο θεός βοηθός..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.543
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom