Pel
Member
- Μηνύματα
- 788
- Likes
- 4.178
- Ταξίδι-Όνειρο
- Και πού δεν θέλω;
Ή αλλιώς, πώς να προσθέσεις δουλειά σε ένα τηλεφωνικό κέντρο που ήδη πήζει.
Εντάξει αυτά που λένε αναλυτικά.Αλλά ακόμη δεν υπάρχει η κατευθείαν επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους κανονισμούς για ακυρωμένες πτήσεις.Το πάνε γύρω-γύρω με παράταση του χρόνου του voucher(18 μήνες) ή την προσφορά δυνατοτήτων !!!Στην ειδοποίηση λέει (πιο κάτω) και αυτό:
2. Τι ισχύει με τις πτήσεις που έχουν ακυρωθεί;
Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί, κι έχετε προχωρήσει στην αίτηση χορήγησης credit voucher, η οποία έχει ολοκληρωθεί και έχετε παραλάβει το σχετικό voucher, τότε δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του εισιτηρίου.
Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί, κι έχετε προχωρήσει στην αίτηση χορήγησης credit voucher, η οποία ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν έχετε παραλάβει το σχετικό voucher, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή της κράτησης μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ή του ταξιδιωτικού σας πρακτορείου (εφόσον η κράτηση πραγματοποιήθηκε μέσω του πρακτορείου) και να επωφεληθείτε των νέων δυνατοτήτων.
Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί και δεν έχετε προχωρήσει στην αίτηση χορήγησης credit voucher, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή της κράτησης μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ή του ταξιδιωτικού σας πρακτορείου (εφόσον η κράτηση πραγματοποιήθηκε μέσω του πρακτορείου) και να επωφεληθείτε των νέων δυνατοτήτων.
Μόνο σου το είπες σε προηγούμενο ποστ, οτι δεν θέλει να ρευστοποιήσει! Προσπαθεί αν μειώσει τη ζημία της και γι αυτό βάζει και όριο τις 08/04/20. Φαντάζομαι γνωρίζει πόσοι είναι αυτοί που έχουν κάνει αίτηση επιστροφής χρημάτων και πόσα εισιτήρια έχει ακόμα προς ακύρωση...Εντάξει αυτά που λένε αναλυτικά.Αλλά ακόμη δεν υπάρχει η κατευθείαν επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους κανονισμούς για ακυρωμένες πτήσεις.Το πάνε γύρω-γύρω με παράταση του χρόνου του voucher(18 μήνες) ή την προσφορά δυνατοτήτων !!!
Εχω πειστει πλεον οτι δε θα παρω πισω λεφτα απο την ακυρωμενη μου πτηση της aegean...εχω στειλει ΥΠΑ,συνηγορο καταναλωτη και υπουργειο τουρισμου και προς το παρων καμια κινηση...βεβαια ισως ειναι νωρις αλλα δυστυχως βλεπω πως η μονη λυση για να παρεις χρημα πισω ειναι η αμφισβητηση συναλλαγης(αν γινει και αυτη)αλλιως voucher...βεβαια επειδη εχω και μια πτηση για αρχες μαιου που ειναι η επιστροφη της πτησης που ακυρωθηκε,βλεπω να κανω την αλλαγη με τα δωρο-μιλια και καποια στιγμη να ξανακλεινω μ αλλη εταιρεια το πηγαινε(ειναι διαφορετικοι κωδικοι κρατησεων το πηγαινε και το γυρνα)Εντάξει αυτά που λένε αναλυτικά.Αλλά ακόμη δεν υπάρχει η κατευθείαν επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους κανονισμούς για ακυρωμένες πτήσεις.Το πάνε γύρω-γύρω με παράταση του χρόνου του voucher(18 μήνες) ή την προσφορά δυνατοτήτων !!!
Κάντε μια προσπάθεια.Δεν έχετε να χάσετε κάτι.Πάντως δύσκολο φαίνεται να πετύχετε κάτι άλλο.Καλημερα κ απο μενα!
Είχαμε κ εμείς μια κράτηση μέσω Booking για Μαδρίτη 16-20 Απρίλη, χωρίς ακύρωση κ που το είχαμε πληρώσει ήδη. Μιλήσαμε με το ξενοδοχείο,πάντα μέσω booking, κ ζητήσαμε ακύρωση χωρίς χρέωση. Μας απάντησε το ξενοδοχείο σήμερα κ μας είπαν οτι μας δίνουν voucher να το χρησιμοποιήσουμε μεχρι 30/4/2021. Εμείς όμως θέλουμε τα λεφτά μας πίσω. Να μιλήσουμε με το booking μπας κ βγάλουμε άκρη; Τι νομίζετε εσείς;
Ευχαριστώ..
Λέμε να κάνουμε μια προσπάθεια να μιλήσουμε με το booking μπας κ γίνει τπτ. Έχετε κτ άλλο να προτείνετε; Ή μηπως υπάρχει κάποιος νόμος λόγω της κατάστασης που δ ξέρουμε;Κάντε μια προσπάθεια.Δεν έχετε να χάσετε κάτι.Πάντως δύσκολο φαίνεται να πετύχετε κάτι άλλο.
Καλύτερα μην το δεχτείτε.Καλημερα κ απο μενα!
Είχαμε κ εμείς μια κράτηση μέσω Booking για Μαδρίτη 16-20 Απρίλη, χωρίς ακύρωση κ που το είχαμε πληρώσει ήδη. Μιλήσαμε με το ξενοδοχείο,πάντα μέσω booking, κ ζητήσαμε ακύρωση χωρίς χρέωση. Μας απάντησε το ξενοδοχείο σήμερα κ μας είπαν οτι μας δίνουν voucher να το χρησιμοποιήσουμε μεχρι 30/4/2021. Εμείς όμως θέλουμε τα λεφτά μας πίσω. Να μιλήσουμε με το booking μπας κ βγάλουμε άκρη; Τι νομίζετε εσείς;
Ευχαριστώ..
οκ,δ θα το δεχτούμε κ να περιμένουμε.Αν επεκταθεί το μέτρο να μιλησουμε με το ξενοδοχείο λες ή με το booking;Καλύτερα μην το δεχτείτε.
Περιμένετε λίγο γιατί είναι πολύ πιθανό να επεκταθεί το μέτρο και για μετά τις 16 Απριλίου.
https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus
Spain:
All reservations made for properties in or by travellers from Spain (including Canary Islands and Balearic Islands), with a check-in date between 14 March 2020 and 12 April 2020 (including), excluding travellers carrying out activities listed in article 7 of the official governmental decree. Domestic travel in Spain is included in the Force Majeure conditions.
Και με τους δύο αν επεκταθεί.οκ,δ θα το δεχτούμε κ να περιμένουμε.Αν επεκταθεί το μέτρο να μιλησουμε με το ξενοδοχείο λες ή με το booking;