Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.137
Καλημέρα σας. Μόλις πήρα αυτό το μήνυμα από την Emirates. Προφανώς μου προτείνουν να κρατήσουν το εισιτήριό μου ανοικτό για 24 μήνες και αν δεν το χρησιμποποιήσω να μου το αποζημιώσουν πλήρως σε 12 μήνες αν δεν κάνω χρήση του. Καταλαβαίνω σωστά;

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


EKGREECE <[email protected]>
Προς:[email protected]
Κοιν.:EKGREECE


Πέμ, 2 Απρ στις 11:38 π.μ.


Dear Mr..................... ,

Thank you for contacting Emirates.

Regarding your booking , reservation code HGADU6 -176 3748 327 776 - 777, please note that due to Covid-19 outbreak Emirates is offering the following options for your booking.

You can choose to keep your ticket open and we’ll extend its validity to 24 months from the date of your original booking. The fare amount you paid for your original booking or the residual amount will be accepted for any flight to the same destination/region at any time with no fees during this period.

You will have to contact your Travel Agency and advise them that you want to keep your ticket open. We will keep your booking status as open and you can reschedule your flight whenever you’re ready to travel again.

Ticket (the part of your booked itinerary that you have not completed) can be refunded in full after 12 months from original date of issue, if a new flight is not booked prior to this date.

If again you want to request a refund now then the will be subject to the fare conditions on your original booking. You will have to contact your Travel Agency to proceed with this option.

Thank you for your understanding and stay safe.

Best Regards
Braouzou Paraskevi
ATHENS EMIRATES
-----------------------------------------------------------------------------------------
Μάλιστα.Αυτό λέγουν.Βλέπουμε ότι σιγά-σιγά αλλάζουν πολιτική οι εταιρείες και επιστρέφουν χρήματα,όλο το ποσό όπως η Emirates,η το υπόλοιπο όπως η Aegean.Απλά μεταθέτουν την πληρωμή για το μέλλον.Μάλλον το κάνουν για να μην έχουν πρόβλημα μαζικής ρευστοποίησης τώρα.Κάποια άλλη εξήγηση;
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Μάλιστα.Αυτό λέγουν.Βλέπουμε ότι σιγά-σιγά αλλάζουν πολιτική οι εταιρείες και επιστρέφουν χρήματα,όλο το ποσό όπως η Emirates,η το υπόλοιπο όπως η Aegean.Απλά μεταθέτουν την πληρωμή για το μέλλον.Μάλλον το κάνουν για να μην έχουν πρόβλημα μαζικής ρευστοποίησης τώρα.Κάποια άλλη εξήγηση;
Αυτό αντιλαμβάνομαι και εγώ.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Πιέστε τις εταιρείες που σας έχουν ακυρώσει πτήσεις για full refund του εισιτηρίου. Δε ζητάμε κανένα compensation, απλά επιστροφή χρημάτων που ο 261/2004 τονίζει ότι πρέπει να προσφέρεται σαν επιλογή για οποιοδήποτε λόγο (ακόμα και για ανωτέρα βία). Όσο δέχεστε τα vouchers, τόσο θα δίνουν vouchers.

Ήδη η Α3, προφανώς κάτω από πιέσεις, έκανε το voucher refundable μετά από 18 μήνες που και αυτό είναι χειρότερο απ' ό,τι ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες στις οποίες το διάστημα είναι 12 μήνες.
 

jimkGR

Member
Μηνύματα
88
Likes
589
όσες περισσότερες καταγγελίες μέσω ΥΠΑ προς την Aegean, τόσες πολλές πιθανοτήτες να πάρουμε πίσω τα λεφτά μας και να μην τρέχουμε σε λύσεις όπως αμφισβήτηση συναλλαγής από τις τράπεζες.
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
καλημέρα γνώμη μου να περιμένεις!! και εμένα μου ερχόντουσαν μνμ για αλλαγή πτήσεων είχα 10-22/04 Μπεργκαμο και τελικά πρίν απο μια εβδομάδα περίπου ήρθε η ακύρωση και πλήρης επιστροφή χρημάτων
Και
Καλησπέρα..είχα κάνει κράτηση με Ryanair στις 30/4-3/5 για Μιλάνο. Εννοείτε πως δεν θα πάω απλά η Ryanair μου στέλνει συνέχεια mail για αλλαγή ημερομηνίας..Δεν υπάρχει περίπτωση αν ακυρωθεί η πτήση να πάρουμε τα χρήματα πίσω? Είμασταν δύο οικογένειες δώσαμε ήδη 600€ και το τρενάρω ελπίζοντας για επιστροφή χρημάτων. Για αλλαγή ημερομηνίας είναι δύσκολο καθώς η μόνη εποχή που μας βολεύει είναι αυτή και εννοειτε για το 2021 δεν ειναι ανοιχτες οι πτησεις. Ελπιζω να μου δωσετε τα φωτα σας .Ευχαριστώ!
Η γνωμη μου. ειναι να περιμενεις. Μην αλκαξεις ημερομηνιες , εκτος εαν θελεις. Εγω ειχα πτηση για Μπεργκαμο στις 17/4 και προχθες μου ηρθε μνμ οτι σκυρωνεται και μου εδειναν τη δυνατοτητσ να κανω αιτηση για επιστροφη χρηματων.Περιμενε, εχεις ακομη
 

Manos46

Member
Μηνύματα
638
Likes
2.753
Ταξίδι-Όνειρο
???
Δεν ήξερα αν έπρεπε να το γράψω εδώ ή στο θέμα της Aegean... Εχω εισιτήριο επιστροφής από Μαρακές 28/4 "αγορασμενο" με τους πόντους της Alpha Bank Bonus. Δηλαδή έκανα εξαργύρωση και πλήρωσα μόνο τους φόρους. Το ερώτημα είναι τι γίνεται τώρα; Θα κου επιστρέψουν μόνο τους φόρους; Τους πόντους; Τίποτα;;
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Δεν ήξερα αν έπρεπε να το γράψω εδώ ή στο θέμα της Aegean... Εχω εισιτήριο επιστροφής από Μαρακές 28/4 "αγορασμενο" με τους πόντους της Alpha Bank Bonus. Δηλαδή έκανα εξαργύρωση και πλήρωσα μόνο τους φόρους. Το ερώτημα είναι τι γίνεται τώρα; Θα κου επιστρέψουν μόνο τους φόρους; Τους πόντους; Τίποτα;;
Αν ακυρώθηκε η πτήση, θα επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο και θα επιστραφούν φόροι και μίλια. Αν θέλεις να ακυρώσεις εσύ, θα χρεωθείς 20€ και θα επιστραφούν φόροι και μίλια.
 

Pel

Member
Μηνύματα
788
Likes
4.178
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Έλαβα από την Aegean αυτό:

Εάν έχετε εισιτήριο με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/05/2020 τώρα έχετε τη δυνατότητα να το μεταθέσετε σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 27/03/2021:
  • χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου
  • χωρίς rebooking fees
  • με έως 3.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης
Όταν λέει "χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου", καταλαβαίνετε κι εσείς ότι εννοεί ότι το μεταθέτεις σε όποια ημερομηνία θέλεις χωρίς να πληρώσεις διαφορά στην τιμή του εισιτήριου;
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.729
Likes
22.833
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Εάν έχετε εισιτήριο με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/05/2020 τώρα έχετε τη δυνατότητα να το μεταθέσετε σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 27/03/2021:

https://el.aegeanair.com/organoste/...tm_campaign=utm_campaign=mktg_rebooking020420
  • χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου
  • χωρίς rebooking fees
  • με έως 3.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης (Silver/Blue Miles+Bonus μέλη: +2.000 μίλια εξαργύρωσηςGold Miles+Bonus μέλη: +3.000 μίλια εξαργύρωσης)
Ισχύει για αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν μέχρι 08/04/2020 μέσω του aegeanair.com ή του AEGEAN App.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.729
Likes
22.833
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Όταν λέει "χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου", καταλαβαίνετε κι εσείς ότι εννοεί ότι το μεταθέτεις σε όποια ημερομηνία θέλεις χωρίς να πληρώσεις διαφορά την τιμή του εισιτήριου;
Ναι
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.137
Έλαβα από την Aegean αυτό:

Εάν έχετε εισιτήριο με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/05/2020 τώρα έχετε τη δυνατότητα να το μεταθέσετε σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 27/03/2021:
  • χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου
  • χωρίς rebooking fees
  • με έως 3.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης
Όταν λέει "χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου", καταλαβαίνετε κι εσείς ότι εννοεί ότι το μεταθέτεις σε όποια ημερομηνία θέλεις χωρίς να πληρώσεις διαφορά στην τιμή του εισιτήριου;
Μόλις ήρθε και αυτό εννοεί.Περιορίζει λοιπόν τον χρόνο σε 10 μήνες με κάποιες παροχές.Αλλά ακόμη επιστροφή χρημάτων για πτήσεις που ακυρώθηκαν δεν βλέπω.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.729
Likes
22.833
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Μόλις ήρθε και αυτό εννοεί.Περιορίζει λοιπόν τον χρόνο σε 10 μήνες με κάποιες παροχές.Αλλά ακόμη επιστροφή χρημάτων για πτήσεις που ακυρώθηκαν δεν βλέπω.
Στην ειδοποίηση λέει (πιο κάτω) και αυτό:

2. Τι ισχύει με τις πτήσεις που έχουν ακυρωθεί;

Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί, κι έχετε προχωρήσει στην αίτηση χορήγησης credit voucher, η οποία έχει ολοκληρωθεί και έχετε παραλάβει το σχετικό voucher, τότε δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του εισιτηρίου.
Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί, κι έχετε προχωρήσει στην αίτηση χορήγησης credit voucher, η οποία ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν έχετε παραλάβει το σχετικό voucher, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή της κράτησης μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ή του ταξιδιωτικού σας πρακτορείου (εφόσον η κράτηση πραγματοποιήθηκε μέσω του πρακτορείου) και να επωφεληθείτε των νέων δυνατοτήτων.
Αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί και δεν έχετε προχωρήσει στην αίτηση χορήγησης credit voucher, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή της κράτησης μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ή του ταξιδιωτικού σας πρακτορείου (εφόσον η κράτηση πραγματοποιήθηκε μέσω του πρακτορείου) και να επωφεληθείτε των νέων δυνατοτήτων.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.537
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom