• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.649
Eπιτελους ηρθε μειλ για refund απο τη Ryanair. Εκανα τις απαραιτητες ενεργειες, αλλα η καρτα με την οποια εχω κλεισει τα εισιτηρια εχει ακυρωθει. Προφανως θα το δουν και θα ζητησουν να δωσω αλλη καρτα για να επιστραφουν τα χρηματα?
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Δεν νομίζω ότι απλά δεν ακολουθούν τους όρους, προφανώς έχουν βρει κάποιο παραθυράκι (το είδα σε άλλη αεροπορική που έλεγε "to be compliant with bla bla").



Όταν αγόραζες το εισιτήριο είδες κάπου στους όρους για voucher?



Δοκίμασες μόνη/ος σου να ζητήσεις απευθείας από την Emirates το voucher?
1. Έαν βρεις αυτό το παραθυράκι μοιράσου το και εδώ ακριβώς όπως το έχεις βρει, εάν θέλεις.
Θα βοηθήσει. Αλλιώς αυτό που γράφεις δεν μου λέει τίποτα.
Δεν πιστεύω να πέφτουν τόσο έξω από την ΥΠΑ.
Φαντάζομαι ξερουν καλυτερα τους σχετικούς νόμους και παραθυράκια από εσένα και από εμένα και ξέρουν επίσης εάν πρέπει ή όχι να κάνουν κάποια καταγγελία προς μία αεροπορική.
2. Για voucher προφανώς και δεν έλεγε. Αλλά ας προσπαθήσω να απαντήσω σοβαρά.
Αναφέρουν ότι είναι ο μεσάζων στην σύμβαση μου με την αεροπορική και ακολουθούν τους όρους της αεροπορικής.
Η αεροπορική δίνει voucher. Το πρακτορείο όχι.
Μάθημα που πήρα?
Πρώτη φορά μέσω πρακτορείου τόσα χρόνια που ταξιδεύω... και τελευταία...
3. Η αεροπορική για το voucher είναι κάθετη ότι πρέπει να απευθυνθώ στο πρακτορείο.
4. Και τελοσπάντων δεν με ενδιαφέρει το voucher λόγω άλλων υποχρεώσεων που έχω.
 

marathes

Member
Μηνύματα
56
Likes
123
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
ΗΠΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΑΚΤΗ
Μολις πηρα μειλ απο το petas. Τηλεφωνο στην Alitalia για voucher και επιβεβαιωνεται στο σαιτ της. Χωρις νταβατζιλικι. Nice.
Paefstra να σε ρωτησω κατι; Μου εστειλε κ εμενα η Alitalia οτι ακυρωνεται η πτηση μου και με παρεπεμψε σε ενα μεηλ για full refund. Εγω τα εισιτηρια ομως τα εκλεισα μεσω tix.com, χρειαζεται να επικοινωνησω και με αυτους;
 

barkour

Member
Μηνύματα
1.279
Likes
6.279
Ξερει κανεις, τι γινετε, με εισητηριο αγορασμενο με ποντους bonus alpha bank ;
Εχει δωρεαν ακυρωση και επιστροφη ποντων η voucher ;
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@martine δεν έχω σύνδεσμο για να παραθέσω, αλλά έχω απάντηση (από αεροπορική εταιρεία εκτός Ευρώπης, αλλά όχι την Emirates) το οποίο κάνω copy paste

European customised version of the policy is offering a compliance with EU R261 Covid-19 regulation for the refund in case of cancelled flights:
  • Keep your ticket option is extended with possibility to do a full refund after 12 months from the moment of the original ticket issuance even for non-refundable and refundable against penalty tickets.
  • Immediate Refund is permitted according to the fare rules – e.g. for fully refundable tickets or for tickets refundable with penalty against charging the penalty of course.
Αυτό μου δείχνει εμένα ότι προφανώς έχουν γίνει "compliant" με τον νόμο , που παραπέμπει σε παραθυράκι.

Τέλος ενώ το εισιτήριο έχει βγει μέσω πρακτορείου, μπορώ να κάνω κανονικά αίτηση για voucher.

Μετά από την επικοινωνία μου με 3 αεροπορικές (1 περίοδο έκλεισα 3 ταξίδια , 1 για κάθε μήνα -Μάρτιο/Απρίλιο/Μαϊο , και όλα πήγαν άπατα) σε όλες δέχτηκα να πάρω voucher (σε 1 από αυτές για 1 χρόνο με extend αν χρειαστεί) και όλα είχαν κλειστεί μέσω πρακτορείου. Τώρα rebooking fee δεν χρεώνει.

Νομίζω ότι άδικα κατηγορείς το πρακτορείο διότι όπως μου εξήγησαν είναι "ότι πει η αεροπορική" και το θεωρώ λογικό, όπως οι μεσάζοντες για τα ξενοδοχεία είναι "ότι πει το ξενοδοχείο" .

Δεν μπορείς να αφήσεις ανοχτό το εισιτήριο και να το κλείσεις στο μέλλον?
Είπες ότι σε χρεώνουν 60 ευρώ, αυτό είναι αλλαγή ναύλου ή rebooking fee του πρακτορείου?
 

Zinoviap

Member
Μηνύματα
70
Likes
102
Δυστυχώς, το πρακτορείο μας λέει ακολουθεί την πολιτική της Αεροπορικής... η οποία στο link που παραθέτει δεν δίνει το δικαίωμα της ολικής επιστροφής χρημάτων...
Επομένως, ο ένας τα ρίχνει στον άλλον.
Θα πρέπει η αεροπορική να δώσει την έγκριση για την επιστροφή των χρημάτων.
εγώ έκανα 13/3 το αίτημα απευθειας στην emirates (μιας και τα είχα κλεισει απευθειας από την αεροπορική) με τη βοήθεια υπαλλήλου της emirates τηλεφωνικά. πήρα τηλ γιατί και εγώ δεν έβρισκα στη φόρμα τους το full refund. σε κάποιο σημείο έγραψα (due cancellations newark airport)
anyway...από τότε η μόνη απάντηση που έχω είναι :Thank you for your query – we will respond as quickly as possible.
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
@martine δεν έχω σύνδεσμο για να παραθέσω, αλλά έχω απάντηση (από αεροπορική εταιρεία εκτός Ευρώπης, αλλά όχι την Emirates) το οποίο κάνω copy paste

European customised version of the policy is offering a compliance with EU R261 Covid-19 regulation for the refund in case of cancelled flights:
  • Keep your ticket option is extended with possibility to do a full refund after 12 months from the moment of the original ticket issuance even for non-refundable and refundable against penalty tickets.
  • Immediate Refund is permitted according to the fare rules – e.g. for fully refundable tickets or for tickets refundable with penalty against charging the penalty of course.
Αυτό μου δείχνει εμένα ότι προφανώς έχουν γίνει "compliant" με τον νόμο , που παραπέμπει σε παραθυράκι.

Τέλος ενώ το εισιτήριο έχει βγει μέσω πρακτορείου, μπορώ να κάνω κανονικά αίτηση για voucher.

Μετά από την επικοινωνία μου με 3 αεροπορικές (1 περίοδο έκλεισα 3 ταξίδια , 1 για κάθε μήνα -Μάρτιο/Απρίλιο/Μαϊο , και όλα πήγαν άπατα) σε όλες δέχτηκα να πάρω voucher (σε 1 από αυτές για 1 χρόνο με extend αν χρειαστεί) και όλα είχαν κλειστεί μέσω πρακτορείου. Τώρα rebooking fee δεν χρεώνει.

Νομίζω ότι άδικα κατηγορείς το πρακτορείο διότι όπως μου εξήγησαν είναι "ότι πει η αεροπορική" και το θεωρώ λογικό, όπως οι μεσάζοντες για τα ξενοδοχεία είναι "ότι πει το ξενοδοχείο" .

Δεν μπορείς να αφήσεις ανοχτό το εισιτήριο και να το κλείσεις στο μέλλον?
Είπες ότι σε χρεώνουν 60 ευρώ, αυτό είναι αλλαγή ναύλου ή rebooking fee του πρακτορείου?
Η emirates από την στιγμή που έχει πτήσεις που ξεκινούν από τον αερολιμένα της Αθήνας (και ίσως φαντάζομαι και άλλων χωρών της ΕΕ) οφείλει να είναι "fully compliant" με την EC 261/2004 για τις συγκεκριμένες και μόνο πτήσεις (και ενδεχομένως και για άλλες περιπτώσεις αλλά εγώ έχω ενημερωθεί νομικά μόνο για την περίπτωση μου).
Αυτό που αναφέρεις είναι απλά ένα "customised version" της Οδηγίας ΕC261/2004 σε ένα policy μιας Αεροπορικης... άρα δεν είναι applicable στην δική μου περίπτωση στην οποία η emirates οφείλει να είναι fully compliant.
Δεν μου μοιάζει για παραθυράκι. Το λένε και οι ίδιοι δηλαδή..."customised".

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει... δεν κατηγόρησα το πρακτορείο για το full refund.
Σε αυτό φταίει η αεροπορική, και η καταγγελία είναι προς την αεροπορική.
Αυτό που είπα είναι ότι, τελικά, ακόμα και το πρακτορείο δεν δίνει όλες τις επιλογές που δίνει η αεροπορική.

Εσύ στάθηκες τυχερός, τι να σου πώ, πέτυχες πρακτορείο που δίνει ότι ακριβώς και η αεροπορική και είσαι ευχαριστημένος με τις επιλογές που σου δώσανε, οπότε δεν χρειάστηκες να το ψάξεις παραπάνω.
Απλά, εάν κάνεις τον κόπο, και διαβάσεις τις προηγούμενες 68 σελίδες θα δεις ότι το κάθε πρακτορείο και η κάθε αεροπορική δεν ακολουθεί τις ίδιες διαδικασίες μέσα σε αυτή την κατάσταση, γι'αυτό και όταν τελειώσει όλο αυτό θα φανεί ποιος ήταν αντάξιος των προσδοκιών των επιβατών...
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
εγώ έκανα 13/3 το αίτημα απευθειας στην emirates (μιας και τα είχα κλεισει απευθειας από την αεροπορική) με τη βοήθεια υπαλλήλου της emirates τηλεφωνικά. πήρα τηλ γιατί και εγώ δεν έβρισκα στη φόρμα τους το full refund. σε κάποιο σημείο έγραψα (due cancellations newark airport)
anyway...από τότε η μόνη απάντηση που έχω είναι :Thank you for your query – we will respond as quickly as possible.
Εμένα η πτήση μου ακυρώθηκε αργότερα στις 19/3.
Πριν όντως έδιναν σαν επιλογή το full refund, σε όσες πτήσεις ακύρωναν οι ίδιοι, έβλεπα καθημερινά τις ανακοινώσεις της emirates, γι'αυτό το ξέρω.
Την ημέρα που ακύρωσαν την πτήση μου ακύρωσαν πάρα πολλές πτήσεις και αφαίρεσαν και το full refund σαν επιλογή στις ανακοινώσεις τους!!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Ξερει κανεις, τι γινετε, με εισητηριο αγορασμενο με ποντους bonus alpha bank ;
Εχει δωρεαν ακυρωση και επιστροφη ποντων η voucher ;
Άκυρο, έγραψα πριν τι ισχύει για μίλια, όχι για πόντους. Δωρεάν ακύρωση ή άλλες ημερομηνίες με διαθεσιμότητα στη δική σου περίπτωση.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Eπιτελους ηρθε μειλ για refund απο τη Ryanair. Εκανα τις απαραιτητες ενεργειες, αλλα η καρτα με την οποια εχω κλεισει τα εισιτηρια εχει ακυρωθει. Προφανως θα το δουν και θα ζητησουν να δωσω αλλη καρτα για να επιστραφουν τα χρηματα?
Αν υπήρχε λογαριασμός συνδεδεμένος με την ακυρωθείσα κάρτα, και έχεις αντικαταστήσει την κάρτα με άλλη, το refund θα γίνει στη νέα κάρτα. Επίσης αν η κάρτα έχει αντικατασταθεί λόγω λήξης ισχύος (οπότε έχει τον ίδιο αριθμό αλλά άλλη ημερομηνία λήξης), πάλι θα γίνει το refund. Στις άλλες περιπτώσεις θα αποτύχει το refund. Λογικά θα επικοινωνήσουν μαζί σου, αλλά δεν το γνωρίζω αυτό. Καλύτερα να ρωτήσεις το κέντρο εξυπηρέτησης, για σίγουρα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.649
Αν υπήρχε λογαριασμός συνδεδεμένος με την ακυρωθείσα κάρτα, και έχεις αντικαταστήσει την κάρτα με άλλη, το refund θα γίνει στη νέα κάρτα. Επίσης αν η κάρτα έχει αντικατασταθεί λόγω λήξης ισχύος (οπότε έχει τον ίδιο αριθμό αλλά άλλη ημερομηνία λήξης), πάλι θα γίνει το refund. Στις άλλες περιπτώσεις θα αποτύχει το refund. Λογικά θα επικοινωνήσουν μαζί σου, αλλά δεν το γνωρίζω αυτό. Καλύτερα να ρωτήσεις το κέντρο εξυπηρέτησης, για σίγουρα.
Καλη ιδεα, παω να αλλαξω την καρτα στον λογαριασμο μου. Η παλια καρτα εχει καταργηθει τελειως.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.737
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom