• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

jlee

Member
Μηνύματα
34
Likes
38
Chat με ποιον?Με την Jess, που είναι ρομπότ?Μπορείς να μου δώσεις λίγες παραπάνω πληροφορίες γιατί με ενδιαφέρει.Εχουμε κλεισμένο τι Σιεμ Ριπ-Σιγκαπουρη με jet star και ενώ έχουν ακυρώσει όλες τι πτήσεις,δίνουν voucher και Όχι χρηματα.Επισης Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω email (εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα μέχρι τώρα)
Η Jess μου έστειλε email και με πήγε στο live chat. Σύνδεσμος : https://jetstar.secure.force.com/ap..._id=00D90000000zq3b&button_id=573900000004QMS
 

AntTsil

Member
Μηνύματα
5
Likes
2
Οσον αφορα την edreams, μετα απο μια ερευνα στο διαδικτυο, πηρα στο 2119902377, συνεργαζομενο γραφειο στην ελλαδα, αλλα δεν απαντουν. Αναμονη σχεδον μια ωρα κ στο τελος το κλεισα. Μετα εκλεινε μονο του. Στην ιστοσελιδα τους δεν υπαρχει μειλ ουτε μεσετζερ, ολα ειναι αυτοματοποιημενα κ θα ελεγα θολα. Σε ανακοινωση σχετικα με τον covid19 παραπεμπουν στις αερογραμμες οπως ειπα, με τις οποιες δεν καταφερα να επικοινωνησω τηλεφωνικα σε κανενα τηλ ουτε ελλαδας ουτε κυπρου ουτε ρουμανιας (μιας κ η Blue Air εχει βαση στη ρουμανια. Δεν ξερω πως μπερδευτηκα κ εκλεισα εισιτηριο με αυτους κ οχι με την Cuprus οπως παντα, κ η πλακα ειναι οτι με ενημερωσαν απο την Cyprus οταν επικοινωνησα οτι εκανα λαθος, ηταν κ οι μονοι που απαντησαν εγκαιρα στο μν μου) κ αναγκαστικα εστειλα μειλ στα γραφεια στην Λαρνακα, γιατι ουτε τα αντιστοιχα ελληνικα απαντουν, κ αναμενω. Αν δεν λαβω απαντηση θα αλλαξω μονη μου τα εισ κ θα πληρωσω τα εξτρα, δεν ξερω αλλη λυση προκειμενου να σωσω το ποσο που εδωσα. Παρεμπ. για την edreams, δεν την γνωριζα ουτε κ το εψαξα πριν κλεισω το εισιτηριο, οσες κριτικες διαβασα ειναι αποτρεπτικες. Δεν ειναι για τα 10€ προμηθεια που πηραν αλλα για τον τροπο που αντιμετωπιζουν τους πελατες τους.Ειναι η πρωτη κ τελευταια φορα που κλεινω μ αυτους, ειναι εντελως αναξιοπιστοι.
Λογω της συνολικης καταστασης κ του ογκου επικοινωνιων δειχνω κατανοηση αλλα την επομενη δεν θα τους επιλεξω.
Εγώ είναι να πάρω 1600ε πίσω από ακύρωση και άφαντοι παντού .Να σου λένε από την αεροπορική ότι σου επιστρέφουν τα λεφτά μίλα με τον πράκτορα και να μην τους βρίσκεις .
 

xaris_di

Member
Μηνύματα
19
Likes
44
Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά εδώ, αλλά στις 18/03/2020 εκδόθηκε από την Ε.Ε. διευκρίνηση του άρθρου 261,

https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830_en.pdf
όπου αναφέρει συγκεκριμένα :

3.2. Right to reimbursement or re-routing
In the case of a flight cancellation by the airlines (no matter what the cause is), Article 5 obliges the operating air carrier to offer the passengers the choice among: a) reimbursement (refund); b) re-routing at the earliest opportunity, or c) re-routing at a later date at the passenger's convenience.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Και το θέατρο του παραλόγου με την Qatar Airways συνεχίζεται: Ενώ έχω ζητήσει δύο φορές μέσω της πλατφόρμας τους ακύρωση και επιστροφή χρημάτων, έχω κάνει το ίδιο μέσω της σελίδας τους στο facebook, έχω επικοινωνήσει και ενημερώσει μέσω email τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, αυτοί μου στέλνουν σήμερα email που μου κάνουν την εκπληκτική προσφορά αναβάθμισης της θέσης μου σε business class με την επιβάρυνση μόνον 800+ ευρώ ανά σκέλος πτήσης !!!!

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί. ΝΤΡΟΠΗ και ΞΕΦΤΙΛΑ για την εταιρία. Αυτό μόνον έχω να πω!
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Συμφωνα με το παρακατω αν η αεροπορικη ακυρωσει, πρεπει να σου δωσει full refund.

https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830_en.pdf
2.2. Situations where passengers cannot travel or want to cancel a trip The EU’s passenger rights regulations do not address situations where passengers cannot travel or want to cancel a trip on their own initiative. Whether or not a passenger is reimbursed in such cases depends on the type of ticket (reimbursable, possibility to rebook) as specified in the carrier's terms & conditions. It appears that various carriers are offering vouchers to passengers, who do not want to (or are not authorised to) travel any more as a result of the outbreak of Covid-19. Passengers can use these vouchers for another trip with the same carrier within a timeframe established by the carrier. This situation has to be distinguished from the situation where the carrier cancels the journey and offers only a voucher instead of the choice between reimbursement and rerouting. If the carrier proposes a voucher, this offer cannot affect the passenger’s right to opt for reimbursement instead.

Οπότε μην τσιμπατε με το voucher, το πλασαρουν απλα για να το δεχτουμε
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Καλησπέρα σε όλους. Είχα ρωτήσει πάλι αλλά δεν απάντησε κανείς. Μήπως ξέρετε αν μπορούμε να κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής αν έχουμε πληρώσει με paypal ή πιστωτική κάρτα; Για την περίπτωση που ακυρώσει την πτήση η αεροπορική και δεν δίνει refund παρά μόνο voucher. Δεν ξέρω αν είναι χαζή η απορία μου αλλά προσπαθώ να σκεφτώ λύσεις για την περίπτωση που επιμείνει η αεροπορική με το χαζοvoucher.
 
Last edited:

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής, έχει αναφερθεί σε προηγούμενo post.
Στέλνεις μέσω mail στην τράπεζα σου όλα τα αποδεικτικά έντυπα μαζί με το λόγο που την ζητάς και περιμένεις 2-3 εβδομάδες να σου απαντήσουν αν έγινε δεκτό το αίτημά σου
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής, έχει αναφερθεί σε προηγούμενo post.
Στέλνεις μέσω mail στην τράπεζα σου όλα τα αποδεικτικά έντυπα μαζί με το λόγο που την ζητάς και περιμένεις 2-3 εβδομάδες να σου απαντήσουν αν έγινε δεκτό το αίτημά σου
Η αμφισβήτηση συναλαγής μπορείς να γίνει μέχρι κάποιες ημέρες (30?) μετά την έκδοση του λογαριασμού που αναγράφει τη συναλλαγή, δηλαδή την αγορά του εισιτηρίου, δεν νομίζω να δύναται να εμπλακεί η τράπεζα σε διαμάχη που έχεις εσύ με την αεροπορική εταιρεία.
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Μάλιστα,το είχα ξεχάσει αυτό. Στο paypal είναι 180 πάντως.
Ας πιέσουμε με κάποιο τρόπο, να δούμε τι θα γίνει.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Η αμφισβήτηση συναλαγής μπορείς να γίνει μέχρι κάποιες ημέρες (30?) μετά την έκδοση του λογαριασμού που αναγράφει τη συναλλαγή, δηλαδή την αγορά του εισιτηρίου, δεν νομίζω να δύναται να εμπλακεί η τράπεζα σε διαμάχη που έχεις εσύ με την αεροπορική εταιρεία.
Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής 9 μήνες μετά την αγορά του εισιτηρίου. Συγκεκριμένα αγόρασα αεροπορικό εισιτήριο αρχές Ιανουαρίου για πτήση που θα γινόταν 15 Σεπτεμβρίου. Στις αρχές Σεπτεμβρίου η αεροπορική εταιρεία πτώχευσε οπότε έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και πήρα τα χρήματά μου πίσω.

Την αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα την κάνεις γιατί πλήρωσες για προιον που δε έλαβες. Και βέβαια η Τράπεζα έχει ευθύνη.
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής, έχει αναφερθεί σε προηγούμενo post.
Στέλνεις μέσω mail στην τράπεζα σου όλα τα αποδεικτικά έντυπα μαζί με το λόγο που την ζητάς και περιμένεις 2-3 εβδομάδες να σου απαντήσουν αν έγινε δεκτό το αίτημά σου
Eσυ τι έντυπα είχες στείλει ? Πολύ καλή ιδέα σαν έσχατη λύση.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
εχω κλεισει ταξιδι με aegean... αλλα τωρα μου βγαζει "Οι πτήσεις μετάβασης δεν είναι διαθέσιμες για την καθορισμένη ημερομηνία/ώρα." αλλα μονο για την μια διαδρομη...τι γινεται τωρα? τι μπορω να κανω??? μπορω να παρω τα λεφτα πισω κ για τα δυο???
βασικα ειναι λιγο χαζο γιατι ειναι απο θεσνικη γερμανια στις 30 Απρ και επιστροφη 04 Μαιου...προφανως λογω ιου η πτηση 30 Απρι ακυρωθηκε...δηλαδη ακυρωθηκε 30 Απριλιου αλλα μπορεις να πεταξεις 1 Μαιου???

απορω παντως...ακυρωθηκε η πτηση κ δεν μας ενημερωσανε???
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.742
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom