Καλησπερα ,σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.Εμένα σήμερα μου ήρθε e-mail για voucher κλπ. για ακυρωμένη πτήση που ήταν να γίνει στις 6/4/2020. Οπότε υπομονή. Δεν έρχεται αυτοματοποιημένο e-mail όταν κάνεις τη διαδικασία που αναφέρεις.
Εμενα και στο app και οταν συνδεομαι σε pc βλεπω ενεργη την επιλογη (ακομα) αλλαγη ημερομηνιας ή αιτηση επιστροφης χρηματων, με γνωστο πυ μιλησαμε του εχει σταλει οτι εχει επεξεργαστει το μηνυμα του να γινει επσιτροφη και μαλιστα μου εστειλε και σκρηνσοτ.
Η δικη του αιτηση εγινε λιγες μερες πριν και ειχε απαντηση στα επομενα 5 λεπτα στο μειλ.