Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.742
Likes
8.037
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Αναφέρεις αρνητική απάντηση για επιστροφή χρημάτων για τον συνταξιδιώτη. Έκλεισε εισιτήρια με Ryanair και δεν δέχθηκαν σε αυτον/ην refund?!! Γιατι και δεν εχω διαβασει σε κανενα να αρνήθηκαν. Απλα οτι θα αργησουν να δουν τα αιτήματα κ οχι οτι δεν δέχονται. Αφου εμεις δεν φταιμε που δεν πετάξαμε
To είπα λάθος, πήρα το κλασικό μήνυμα στο οποίο μου προσέφεραν voucher, απλά θεώρησα ότι είναι σα να μου αρνούνται σε πρώτη φάση την επιστροφή χρημάτων. Βασικά δεν το διευκρινίζει και πουθενά. Εν πάσει περιπτώσει, πήρα το μήνυμα που πήραν ολοι/ολες. Απλά το πήρα μόνο για τον συνταξιδιώτη και όχι για μένα (έκανα τις κρατήσεις ξεχωριστά αλλά την αίτηση για επιστροφή ταυτόχρονα).
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
262
Likes
263
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Σου ειπαν απο ΥΠΑ οτι πρεπει τουλαχιστον τωρα πρεπει να επιστρέψουν χρηματα απο Ryanair επειδή εχεις κανει καταγγελία ή επειδη φταιει η Ryanair γενικως
Μου ειπαν οτι αυτη τη στιγμη η ραιν ειναι υποχρεωμενη να μας επιστρεψει το ποσο λογω ακυρωσης(κατι που δεν ισχυει για ελληνικες εταιριες). Δεν γνωριζουν ομως μηπως κατι αλλαξει. Μηπως υπαρξει καποια νεα οδηγια που τους καλυπτει. Την καταγγελια μου ειπαν να την κανω για να γνωστοποιησουν επισημα το οτι ζηταω επιστροφη χρηματων..Τους εξηγησα οτι δεν μπορω να επικοινωνησω με την ραιν.
 

vaggelakos

Member
Μηνύματα
221
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
Μου ειπαν οτι αυτη τη στιγμη η ραιν ειναι υποχρεωμενη να μας επιστρεψει το ποσο λογω ακυρωσης(κατι που δεν ισχυει για ελληνικες εταιριες). Δεν γνωριζουν ομως μηπως κατι αλλαξει. Μηπως υπαρξει καποια νεα οδηγια που τους καλυπτει. Την καταγγελια μου ειπαν να την κανω για να γνωστοποιησουν επισημα το οτι ζηταω επιστροφη χρηματων..Τους εξηγησα οτι δεν μπορω να επικοινωνησω με την ραιν.
Γιστι και οι Ελληνικές εταιρείες δεν ακυρωσαν? Ακυρωσαν
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.255
Likes
2.091
Γιστι και οι Ελληνικές εταιρείες δεν ακυρωσαν? Ακυρωσαν
Οι ελληνικες εταιρειες ειναι καλυμμενες με την νεα πνπ που τους δινει το δικαιωμα να σου δινουν πιστωτικο και οχι τα λεφτα σου πισω
 

Xriz

Member
Μηνύματα
28
Likes
27
Ενημερωτικα για πτήση Κραμπι Μπανγκόγκ με thai, στις 30/3 που είχε αρχικά αλλάξει ώρα και δεν είχα αποδεχτεί την αλλαγή, και η οποία στη συνέχεια ακυρώθηκε εντελώς, λόγω της απαγόρευσης πτήσεων, η thai απάντησε σήμερα στο μέιλ μου για refund, μετά από ένα μήνα σχεδόν ότι το αποδεχεται και θα κάνει φουλ refund μετά από 180 μέρες.Και μιλάμε για αστείο ποσό, 60 ευρώ περίπου.Αντiστοιχα η aegean για ακύρωση κράτησης με μίλια από τις 17/3 δεν έχει επιστρέψει ακόμα τους φόρους.(Τα μίλια τα είχε επιστρέψει άμεσα για να κλείσω την αλλαγή εκ νέου)
 
Μηνύματα
201
Likes
195
Ενημερωτικα για πτήση Κραμπι Μπανγκόγκ με thai, στις 30/3 που είχε αρχικά αλλάξει ώρα και δεν είχα αποδεχτεί την αλλαγή, και η οποία στη συνέχεια ακυρώθηκε εντελώς, λόγω της απαγόρευσης πτήσεων, η thai απάντησε σήμερα στο μέιλ μου για refund, μετά από ένα μήνα σχεδόν ότι το αποδεχεται και θα κάνει φουλ refund μετά από 180 μέρες.Και μιλάμε για αστείο ποσό, 60 ευρώ περίπου.Αντiστοιχα η aegean για ακύρωση κράτησης με μίλια από τις 17/3 δεν έχει επιστρέψει ακόμα τους φόρους.(Τα μίλια τα είχε επιστρέψει άμεσα για να κλείσω την αλλαγή εκ νέου)
[/QUOT. Εγώ από την thai για εσωτερική πτήση Πουκετ-Μπανγκογκ ακόμα περιμένω απάντηση για refund.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
απάντησε σήμερα στο μέιλ μου για refund, μετά από ένα μήνα σχεδόν ότι το αποδεχεται και θα κάνει φουλ refund μετά από 180 μέρες
Ποσες;;; Διαβασα 2-3 φορες τη προταση για να δω αν διαβαζω σωστα...
 

Penny90

Member
Μηνύματα
35
Likes
22
Ακριβώς έτσι. Υπήρχαν πολλά μεγάλα λινκ που σε έστελναν στην επιλογή του voucher μεγαλύτερης αξίας από την αξία του εισιτηρίου και ενα μικρό λινκ που έλεγε νομίζω (άλλες επιλογές). Από εκεί επιλέγεις το full refund. Αν δεν έχει αλλάξει κάτι γιατί τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς.
Περιμένουμε και βλέπουμε !!
Καλησπέρα και πάλι,
Έλαβα σήμερα το 2ο email από την volotea.
Είχε μόνο ένα σύνδεσμο που θα με παρέπεμπε σε voucher και παρακάτω είχε μόνο επιλογή raise a claim.
Επέλεξα το δεύτερο κ έστειλα από ένα claim για κάθε πτήση κ για όλους τους επιβάτες όπου ζητώ πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Μέσα έλεγε πως λόγω των συνθηκών ίσως χρειαστεί κ 6 εβδομάδες για την απάντηση τους.
Η δική σου περίπτωση ήταν ίδια; Γιατί από ότι ανέφερες στο δεύτερο δικό σου μήνυμα είχες διαφορετικά links.
Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Φοβάμαι μη χάσω χρόνο, παρέλθουν οι ημερομηνίες κ στο τέλος δε πάρω τίποτα ούτε το voucher στη χειρότερη..
Καμία συμβουλή; Αν γνωρίζει κ κάποιος άλλος ας απαντήσει, θα με βοηθούσε!
Ευχαριστώ
 

matsas78

Member
Μηνύματα
116
Likes
1.289
Ταξίδι-Όνειρο
πάντα το επόμενο...
Καλησπέρα και πάλι,
Έλαβα σήμερα το 2ο email από την volotea.
Είχε μόνο ένα σύνδεσμο που θα με παρέπεμπε σε voucher και παρακάτω είχε μόνο επιλογή raise a claim.
Επέλεξα το δεύτερο κ έστειλα από ένα claim για κάθε πτήση κ για όλους τους επιβάτες όπου ζητώ πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Μέσα έλεγε πως λόγω των συνθηκών ίσως χρειαστεί κ 6 εβδομάδες για την απάντηση τους.
Η δική σου περίπτωση ήταν ίδια; Γιατί από ότι ανέφερες στο δεύτερο δικό σου μήνυμα είχες διαφορετικά links.
Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Φοβάμαι μη χάσω χρόνο, παρέλθουν οι ημερομηνίες κ στο τέλος δε πάρω τίποτα ούτε το voucher στη χειρότερη..
Καμία συμβουλή; Αν γνωρίζει κ κάποιος άλλος ας απαντήσει, θα με βοηθούσε!
Ευχαριστώ
Καλημέρα. Μάλλον άλλαξαν την πολιτική τους. Σε εμένα υπήρχε και αυτή η παράγραφος που. Επιλέγοντας manage your bookings μου έδινε επιλογή refund.
We trust that this special offer will suit well your needs. In case you want to view other available alternatives, you can manage your booking. Due to the very exceptional circumstances of this situation, usual alternatives such as change of flight dates (when available) or reimbursement, will exceptionally take up to several weeks.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.908
Likes
44.852
Για refund της Ryanair
- Παμε στη σελιδα της στο facebook
- Παταμε πανω δεξια στο "Στειλτε μηνυμα"
- Υπαρχει αυτοματοποιημενη διαδικασια με ερωτησεις αν ακυρωθηκε η πτηση, αν ζητας refund κλπ.
- Παταμε "ναι" στα πεδια
- Ζητα τα στοιχεια της πτησης απο την αρχη, ref nr, ονομα, μειλ, δρομογιο και ωρα, καρτα αγορας

Τι δεν κολλαει:
Αρκει το rf nr, δηλαδη ολα τα αλλα δεν τα εχουν στο αρχειο τους? Πρεπει να τα γραψουμε απο την αρχη;
Η διαδικασια ειναι τελειως ατυπη, το μειλ αποδεικνυει το αιτημα, οχι ενα μηνυμα σε σοσιαλ μιντια.
 

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Για refund της Ryanair
- Παμε στη σελιδα της στο facebook
- Παταμε πανω δεξια στο "Στειλτε μηνυμα"
- Υπαρχει αυτοματοποιημενη διαδικασια με ερωτησεις αν ακυρωθηκε η πτηση, αν ζητας refund κλπ.
- Παταμε "ναι" στα πεδια
- Ζητα τα στοιχεια της πτησης απο την αρχη, ref nr, ονομα, μειλ, δρομογιο και ωρα, καρτα αγορας

Τι δεν κολλαει:
Αρκει το rf nr, δηλαδη ολα τα αλλα δεν τα εχουν στο αρχειο τους? Πρεπει να τα γραψουμε απο την αρχη;
Η διαδικασια ειναι τελειως ατυπη, το μειλ αποδεικνυει το αιτημα, οχι ενα μηνυμα σε σοσιαλ μιντια.
Μάλλον προσπαθούν να επιστρέψουν τα χρήματα σε όσο το δυνατόν λιγότερους και βρίσκουν ο,τι τρόπους τους κατέβει για να ζητήσει κανεις επιστροφή χρημάτων... Τους έστειλα και εγώ μήνυμα στο μεσεντζερ με τα στοιχεία μου, μου λένε να περιμένω να μου απαντήσει κάποιος από την εξυπηρέτηση πελατών...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.643
Μηνύματα
905.516
Μέλη
39.389
Νεότερο μέλος
etspoetry

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom