• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.647
Μάλλον προσπαθούν να επιστρέψουν τα χρήματα σε όσο το δυνατόν λιγότερους και βρίσκουν ο,τι τρόπους τους κατέβει για να ζητήσει κανεις επιστροφή χρημάτων... Τους έστειλα και εγώ μήνυμα στο μεσεντζερ με τα στοιχεία μου, μου λένε να περιμένω να μου απαντήσει κάποιος από την εξυπηρέτηση πελατών...
Ο τροπος που το ζητανε ειναι φαιδρος τουλαχιστον. Λες και ο ιος χτυπησε τα αρχεια τους ξερω γω.
 

Xriz

Member
Μηνύματα
31
Likes
29
Η απάντηση της thai ήταν ακριβώς αυτή

Dear Customer,

Thank you for your email.

With regard to your reservation under booking code ××××××,

due to your booked flight is cancelled, we will fully

refund fare paid. Your reservation is now cancelled and forard to refund office for process.

Full fare paid will be credited to the same credit card used for payment

within 180 days, due to lots of refund request process will takes longer than usual.

Thank you for your kind understanding.

Best regards,

Kulthida

Φαντάζομαι πως θα ήταν αν ήταν μεγάλο το ποσό.Ειναι να μπουν και στην πλατινουμ της άλφα, οπότε τώρα δε θα μπορώ και να την ακυρωσω και αυτην
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.647
Η απάντηση της thai ήταν ακριβώς αυτή

Dear Customer,

Thank you for your email.

With regard to your reservation under booking code ××××××,

due to your booked flight is cancelled, we will fully

refund fare paid. Your reservation is now cancelled and forard to refund office for process.

Full fare paid will be credited to the same credit card used for payment

within 180 days, due to lots of refund request process will takes longer than usual.

Thank you for your kind understanding.

Best regards,

Kulthida

Φαντάζομαι πως θα ήταν αν ήταν μεγάλο το ποσό.Ειναι να μπουν και στην πλατινουμ της άλφα, οπότε τώρα δε θα μπορώ και να την ακυρωσω και αυτην
Κι εγω εχω ακυρωσει την καρτα, ελπιζω να ζητησουν αλλη, πραγμα που σημαινει εξτρα καθυστερησεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.140
Likes
45.647
Νομιζω οτι ειναι καλο να στρωθουμε να διεκδικησουμε refund αντι για voucher γιατι αρχισε μια κοντρα για τις πληροτητες που ειναι λιγο αστεια και ειλικρινα ανευ νοηματος να βαζουν αποστασεις στο μεσαιο καθισμα ενω αναπνεουμε τον ιδιο αερα, αλλα ποτε δεν ξερεις που θα το φτασει ο Λιγδης
https://www.news247.gr/kosmos/apeil...menoyn-kena-ta-mesaia-kathismata.7628747.html
 
Μηνύματα
35
Likes
16
Καλησπέρα σας ξανά,

Εμένα ύστερα από επικοινωνία στο chat στο facebook-messenger και σε ερώτηση μου ότι δεν θέλω να αποδεχτώ το voucher και επιμένω στην απαίτηση για επιστροφή χρημάτων,μου απάντησε αυτό ένας εκπρόσωπός τους.

Hi Spiros! If you do not wish to accept this voucher option and To add you to the refund queue, we’d like the following:

- Type “Booking Reference” and include 6-digit reference code
- Full name of the passengers
- Route, date and time
- The email entered in the booking
- last 4 digits of the credit card which was used to pay for the booking

Please note that as our payment agents are required to work from home in the fight against the COVID-19 pandemic, payment security restrictions prevent us from processing cash refunds as quickly as we would like to. Your voucher will be valid until the refund is paid. See more here: https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/refund-voucher

Claudio
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Οι ελληνικες εταιρειες ειναι καλυμμενες με την νεα πνπ που τους δινει το δικαιωμα να σου δινουν πιστωτικο και οχι τα λεφτα σου
Καλησπέρα σας ξανά,

Εμένα ύστερα από επικοινωνία στο chat στο facebook-messenger και σε ερώτηση μου ότι δεν θέλω να αποδεχτώ το voucher και επιμένω στην απαίτηση για επιστροφή χρημάτων,μου απάντησε αυτό ένας εκπρόσωπός τους.

Hi Spiros! If you do not wish to accept this voucher option and To add you to the refund queue, we’d like the following:

- Type “Booking Reference” and include 6-digit reference code
- Full name of the passengers
- Route, date and time
- The email entered in the booking
- last 4 digits of the credit card which was used to pay for the booking

Please note that as our payment agents are required to work from home in the fight against the COVID-19 pandemic, payment security restrictions prevent us from processing cash refunds as quickly as we would like to. Your voucher will be valid until the refund is paid. See more here: https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/refund-voucher

Claudio
θα ηθελα να σε ρωτησω. Οταν σου ηρθε το μειλ της ακυρωσης της πτησης, ειχες συμπληρωσει τη φορμα για επιστροφη χρηματων; Εαν νσι, τοτε για ποιο λογο δεν ειχεε μπει στη λιστα για refund τοτε και θα πρεπει να κανεις ολα αυτα τωρα. Αυτα που ρωτω ισχυουν και για εμαα τους υπολοιπους. Ευχαριστω
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Καλησπέρα σας ξανά,

Εμένα ύστερα από επικοινωνία στο chat στο facebook-messenger και σε ερώτηση μου ότι δεν θέλω να αποδεχτώ το voucher και επιμένω στην απαίτηση για επιστροφή χρημάτων,μου απάντησε αυτό ένας εκπρόσωπός τους.

Hi Spiros! If you do not wish to accept this voucher option and To add you to the refund queue, we’d like the following:

- Type “Booking Reference” and include 6-digit reference code
- Full name of the passengers
- Route, date and time
- The email entered in the booking
- last 4 digits of the credit card which was used to pay for the booking

Please note that as our payment agents are required to work from home in the fight against the COVID-19 pandemic, payment security restrictions prevent us from processing cash refunds as quickly as we would like to. Your voucher will be valid until the refund is paid. See more here: https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/refund-voucher

Claudio
Θα ηθελα ακομη να ρω4ησω. αυτα που σου εγραψαν τα εκανες; η τα εψαξες; Εγω εαν μπω στο my bookings δεν μου βγαζει καν αυτο το ταξιδι. μονο τα προηγουμενα. Αρα πως υα μπορουσα να το κανω με αυτο τον τροπο; Ρωταω αυτους!!!!
 
Last edited by a moderator:

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Δηλαδή εμείς που δεν έχουμε facebook κατουρήσαμε στο πηγάδι.
 

vaggelakos

Member
Μηνύματα
221
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
Καλησπέρα σας ξανά,

Εμένα ύστερα από επικοινωνία στο chat στο facebook-messenger και σε ερώτηση μου ότι δεν θέλω να αποδεχτώ το voucher και επιμένω στην απαίτηση για επιστροφή χρημάτων,μου απάντησε αυτό ένας εκπρόσωπός τους.

Hi Spiros! If you do not wish to accept this voucher option and To add you to the refund queue, we’d like the following:

- Type “Booking Reference” and include 6-digit reference code
- Full name of the passengers
- Route, date and time
- The email entered in the booking
- last 4 digits of the credit card which was used to pay for the booking

Please note that as our payment agents are required to work from home in the fight against the COVID-19 pandemic, payment security restrictions prevent us from processing cash refunds as quickly as we would like to. Your voucher will be valid until the refund is paid. See more here: https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/refund-voucher

Claudio
Έβαλες τα στοιχεία σου?
Γιατί και εγώ έκανα το ίδιο μου απάντησαν τα ίδια με σένα και τους έστειλα τα στοιχεία που ζητήσαν.
Και τώρα είμαι στη φάση
We're connecting you to one of our agents now. Thanks for providing your information
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.712
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom