Έστειλα το πρωί mail στην ΥΠΑ με την καταγγελία και τα mail επικοινωνίας με την RYAN και ήδη μου προώθησαν την επιστολή που έστειλαν στην αεροπορική εταιρεία.Για να δούμε... (Είχα ήδη συμπληρώσει το έντυπο Ε261 της RYAN και μου απάντησαν ότι δεν μας καλύπτει λόγω COVID 19)Καλημερα σε ολους, επικοινωνησα κι εγω πριν λιγο με την ΥΠΑ. Με ενημερωσαν οτι η κατασταση με την Ryanair ειναι μπερδεμενη. Αυτη τη στιγμη ειναι υποχρεωμένη να μας επιστρεψει τα χρήματα. Ομως προφανως προσπαθει να κερδισει χρονο να βρει λυση και προσπαθει να αποτρέψει πελατες απο το να ζητησουν τα χρηματα. Εξήγησα οτι μου ήρθε το Voucher οποτε συμφωνα με τη δικη μου σκεψη , η Ryanair θεωρει ότι εγω εχω το Voucher και ολα οκ. Τωρα όταν το Voucher λήξει ( σε 12 μηνες) τι γίνεται? Περνω τα λεφτα? η χάνω τα λεφτα? Ολα αυτα τα ρωτησα και μου ειπαν: και επειδη σας εστειλαν το Voucher τι σημαινει?οτι το δεχεστε?
Αρα , λεω, τι κανουμε? εγω θελω να κανω γνωστο στη Ryanair οτι δε θελω Voucher .
Μου ειπαν λοιπον, να τους στειλω την καταγγελία, με οτι εγγραφα εχω για να τους τα στειλουν.
Επισης μου ειπαν να γραψω οτι δεν μπορω να επικοινωνήσω με την Ryanair για να τους γνωστοποιήσω ότι δε θελω Voucher αλλα επιστροφη.
Τα εστειλα.Οποτε μενει να δουμε τι θα γινει.
Επισης μου πρότεινε ,εφοσον εχω ηδη κάνει αιτηση για επιστροφη, να μην ξανακανω.
Αυτα απο μεν για την ωρα